Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 02:56:48

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 02:56:48

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304516
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 16
    Totale: 17
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 22 23 24 [25] 26 27 28 ... 34     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Letto 123308 volte)
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 596


    « Risposta #360 il: Giovedì, 10 Mar 2011, 13:11:00 »

    ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ CMPRO......αυτα ειναι μονο να τα κρεμας στον τοιχο και να τα βλεπεις.ισως ο σκυλος του avatar μου εχει ισως καλυτερο πτερυγικο φορτο και ειναι πιο καλα ζυγιασμενος!!!!!

    το δικο μου extra 300s της cmpro με 108 asp κινητηρα παντως πεταει αψογα και το αεροπλανο δεν το ζυγησα ιδιαιτερα ειμαι πολυ ευχαριστημενος . cmpro for ever...........
    μια χαρά είναι τα cmpro, σχετικά με τα warbird της, έχουν λίγη παραπάνω δουλειά βέβαια σε σχέση με ένα μέσο artf, αλλά το αποτέλεσμα σε αποζημιώνει και είναι και πιο φθηνά!....βέβαια δεν είναι esm, yt αλλά είναι πιο φθηνά.ΜΑΚΡΙΑ μόνο απο το p40 της cmpro το μικρό (wing span 1,44 m νομίζω) ....είναι χάρος!!!!!
    Loggato
    errikos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 279



    « Risposta #361 il: Giovedì, 10 Mar 2011, 13:16:07 »

    δειτε και ενα βιντεο......οχι δικο μου.
    EXTRA300S CMPRO    http://www.youtube.com/watch?v=4VMQvSgY56g
    Loggato
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 468



    « Risposta #362 il: Giovedì, 9 Giu 2011, 11:08:19 »

    Εξακολουθεί όμως το πρόβλημα της αργής ανταπόκρισης του κινητήρα όταν από ρελαντί “ανεβάζω” το στικ του throttle.
    Δεν είχα αναφέρει αυτό το πρόβλημα διότι πίστευα ότι οφείλεται στο πρόβλημα του σβησίματος, αλλά δυστυχώς έκανα λάθος
    Ο χρόνος ανταπόκρισης του κινητήρα για να ανεβάσει στροφές είναι σχεδόν μισό δευτερόλεπτo ίσως και λίγο περισσότερο.
    Επίσης στις χαμηλές στροφές δεν λειτουργεί σωστά ο κινητήρας, ακούγεται σαν να μπερδεύει. 
    Μετά την μισή διαδρομή του στικ δεν παρουσιάζει πρόβλημα και κρατάει άνετα τις στροφές. 
    Θέλω να ευχαριστήσω δημόσια τον φίλο TOLIS για την βοήθεια του και για τον χρόνο που αφιέρωσε για το πρόβλημα μου.
    Μετά από κάθε πτήση υπάρχουν αρκετά καύσιμα πάνω στην καλύπτρα αλλά στο rudder.
    Tο παραδοξο είναι ότι ο κινητήρας λειτουργεί σωστά στο έδαφος και ανεβάζει άμεσα στροφές όταν από ρελαντί ανεβάζω το στικ του throttle.
    Δεν μπορω να καταλάβω τι φταίει  Sad  (δικό μου λάθος ή πρόβλημα του κινητήρα) ..........
    .....θέλω βοήθεια!!!

    Για την ενημέρωσή σας αναφέρω ότι κινητήρας στάλθηκε στην Mintor για έλεγχο.
    Αλλάχτηκε το καπάκι του κινητήρα που από κάτω του βρίσκεται το reedvalves. 
    Το μόνο κόστος που πλήρωσα ήταν για τα μεταφορικά που έστειλα τον κινητήρα στην Mintor.
    Ούτε καν για τα μεταφορικά που μου επέστρεψαν το κινητήρα δεν χρεώθηκα λόγω του ότι
    ο κινητήρας είναι εντός εγγύησης (έχει 3 χρόνια εγγύηση).
    Από τις δοκιμαστικές πτήσεις που έκανα (3 μόνο λόγο ζέστης) δεν παρουσιάστηκε το πρόβλημα
    να υπάρχει καύσιμο πάνω στην κουκούλα και την άτρακτο του μοντέλου.
    Η μη ανταπόκριση του στικ του γκαζιού ελαττώθηκε αρκετά αλλά όχι τελείως, πιστεύω ότι πρέπει να ασχοληθώ
    με τις ρυθμίσεις του κινητήρα (μικρή και μεγάλη βελόνα) για να δουλεύει όπως πρέπει ο κινητήρας.
    Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθειά σας.
    Loggato
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #363 il: Martedì, 5 Lug 2011, 16:54:11 »

    ξερει κανεις που μπορω να βρω δοχειο πλαστικο μεταφορας βενζινης 3 λιτρων

    Βρισκω παντου στα γνωστα πολυκαταστηματα δοχεια των 5 λιτρων αλλα οχι 3 λιτρων
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #364 il: Martedì, 5 Lug 2011, 18:32:08 »

    Το δοχείο του cool power είναι 4 λίτρα αν σου κάνει, το χρησιμοποιώ κανα 2 χρόνια και είναι οκ.
    Loggato

    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 742



    « Risposta #365 il: Martedì, 5 Lug 2011, 19:27:12 »

    Στα βενζιναδικα στο γεμιζουν ή πρεπει να εχεις μπιτονι ασφαλειας και να κανεις μετα τη μεταφορα?
    Loggato

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #366 il: Martedì, 5 Lug 2011, 19:31:25 »

    Το δοχείο του cool power είναι 4 λίτρα αν σου κάνει, το χρησιμοποιώ κανα 2 χρόνια και είναι οκ.

    Yankos το ξερω γιατι και εγω το χρησιμοποιω απλα ηθελα κατι πιομικρο σε ογκο . Εχω δει καποιον που ειχε ενα 3λιτρο σε τετραγωνο σχημα χρωματος πρασινο που ητνα ειδικα για μεταφορα βενζινης

    Στα βενζιναδικα στο γεμιζουν ή πρεπει να εχεις μπιτονι ασφαλειας και να κανεις μετα τη μεταφορα?
    εξαρταται απο το βενζιναδικο.  Γενικα δεν εχω προβλημα αλλα καποιοι αλλοι δεν δινουν βενζινη εκτος οχηματος
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    vilisdev
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 560


    SV2BLH


    « Risposta #367 il: Martedì, 5 Lug 2011, 20:54:27 »

    Και εγώ χρησιμοποιώ του rapicon to 4λιτρο που είναι πιο τετραγωνισμένο αλλά δεν είναι πράσινο.
    Loggato
    Stargazer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.234


    Obi-Wan Has Taught Me Well !!!


    « Risposta #368 il: Martedì, 5 Lug 2011, 21:35:45 »

    εξαρταται απο το βενζιναδικο.  Γενικα δεν εχω προβλημα αλλα καποιοι αλλοι δεν δινουν βενζινη εκτος οχηματος
    Και είναι συνήθος αυτοί που κλέβουν γιατί θα γεμίσεις π.χ. ένα  5λιτρο και η αντλία θα λέει 8 λίτρα  Εκπληξη
    Loggato

    Live To Fly, Fly To Live

    You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #369 il: Martedì, 5 Lug 2011, 21:38:35 »

    εξαρταται απο το βενζιναδικο.  Γενικα δεν εχω προβλημα αλλα καποιοι αλλοι δεν δινουν βενζινη εκτος οχηματος
    Και είναι συνήθος αυτοί που κλέβουν γιατί θα γεμίσεις π.χ. ένα  5λιτρο και η αντλία θα λέει 8 λίτρα  Εκπληξη

     Thumbs up

    Απ' την άλλη μας προστατεύουν τον κινητήρα γιατί στη μίξη βγαίνει μεγαλύτερη η αναλογία λαδιού  Grin
    Loggato

    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #370 il: Martedì, 5 Lug 2011, 21:57:52 »

    εξαρταται απο το βενζιναδικο.  Γενικα δεν εχω προβλημα αλλα καποιοι αλλοι δεν δινουν βενζινη εκτος οχηματος
    Και είναι συνήθος αυτοί που κλέβουν γιατί θα γεμίσεις π.χ. ένα  5λιτρο και η αντλία θα λέει 8 λίτρα  Εκπληξη
    Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.358



    « Risposta #371 il: Martedì, 5 Lug 2011, 22:02:53 »

    εξαρταται απο το βενζιναδικο.  Γενικα δεν εχω προβλημα αλλα καποιοι αλλοι δεν δινουν βενζινη εκτος οχηματος
    Και είναι συνήθος αυτοί που κλέβουν γιατί θα γεμίσεις π.χ. ένα  5λιτρο και η αντλία θα λέει 8 λίτρα  Εκπληξη
    Δεν το είχα σκεφτεί.. Μου ειχε πει φίλος ότι ενα βενζινάδικο δεν του έβαζε βενζίνη σε δοχείο, αλλά δεν ρώτησε γιατί...

    Το να μην δίνεις βενζίνη εκτός οχήματος νομίζω ότι δεν ισχύει, εφόσον μπορεί να τη θές για μηχάνημα, βάρκα, κτλ..
    Το πολύ πολύ να πρέπει να ζητήσει δοχείο για καυσιμα Thumbs up

    Αν έχετε τέτοιο δοχείο και αρνηθεί, ψάξτε λίγο περισσότερο το θέμα.. Όπως λέει και ο φίλος Stargazer, μάλλον μας κλέβει Θυμός
    Loggato

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #372 il: Martedì, 5 Lug 2011, 22:40:11 »

    δεν ξερω αν δεν μου εδωσε για λογους ασφαλειας ή για λογους κλεψιας παντως δεν μου εδωσε Ντροπή Ντροπή Ντροπή

    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 38



    « Risposta #373 il: Martedì, 5 Lug 2011, 23:10:02 »

    τα περισοτερα μπετονια βενζινης ακομα και τα μικρα εχουν μετρητη λιτρου κατα ογκο εξωτερικα συνηθως στα πλαγια του μπετονιου .Ελενχεις ετσι την ποσοτητα του καυσιμου .Ο λογος που δεν βρισκεις μικροτερο των 5λιτρων ειναι γιατι η βενζινη οταν θερμανθη αλαζει τον ογκο της και θελει χορο για ,ανακουφιση.
    Loggato

    ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 742



    « Risposta #374 il: Martedì, 5 Lug 2011, 23:52:21 »



    Απ' την άλλη μας προστατεύουν τον κινητήρα γιατί στη μίξη βγαίνει μεγαλύτερη η αναλογία λαδιού  Grin

    Σωστοοοοος! Thumbs up
    Loggato

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    Pagine: 1 ... 22 23 24 [25] 26 27 28 ... 34     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderatore: ArgyrisGiannetakis)  |  Topic: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.036 secondi con 25 queries.