Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 04:25:25

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 04:25:25

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304517
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 19
    Gesamt: 19
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 18 19 20 [21] 22 23 24 ... 34     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Gelesen 123312 mal)
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 468



    « Antwort #300 am: Dienstag, 28 Dez 2010, 10:32:23 »

    Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια σας,
    λόγο περιορισμένου ελεύθερου χρόνου δεν θα ασχοληθώ πριν από την Κυριακή (2/1/2011) με τον κινητήρα.
    Ολες οι προτάσεις σας είναι σωστές και καλοδεχούμενες με εξαίρεση το ότι
    “Οι βενζινομηχανές δεν εχουν μικρή και μεγάλη. Εχουν καυσιμο και αερα.”,
    το αναφέρω μόνο και μόνο για να μην μπερδεύονται όσοι το διαβάζουν και όχι για κανένα άλλο λόγο.

    Εύχομαι σε όλους σας Καλή Χρονιά και το νέο έτος να είναι ευτυχισμένο και χαρούμενο γιατί στο 2010 κάποιο μας έφεραν στεναχώριες και προβληματισμούς (ας είναι καλά οι πολιτικοί των 30 τελευταίων χρόνων)

    Υ.Γ. συγνώμη που στις ευχές μου ξέφυγα από το θέμα μας.
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #301 am: Dienstag, 28 Dez 2010, 12:22:02 »

    Επειδή έχουμε λίγο μπερδευτεί, κάνε το ακόλουθο πείραμα.

    Εστω ότι ο κινητήρας σβήνει μετά από λίγα λεπτά λειτουργίας στον αέρα.

    Προσγειώσου, και χωρίς να προσθέσεις βενζίνη στη δεξαμενή, βάλε τον πάλι μπροστά, απογειώσου, και πες μας σε πόσο χρόνο θα σβήσει.

    Δεν γνωρίζω που κοιτάει η εισαγωγή του καρμπυρατέρ, αλλά πάρα πολλά προβλήματα εμφανίζονται από τον αισθητήρα της ατμοσφαιρικής πίεσης που έχει το καρμπυρατέρ (μία μικρή τρυπούλα). Αν με την ροή του αέρα γύρω από αυτό το σημείο ο αισθητήρας αναγνωρίζει λάθος πίεση, (φαινόμενο bernoulli)  αλλάζει εσωτερικά η ρύθμιση της ροής του καυσίμου και ο κινητήρας δεν λειτουργεί κανονικά. Σε αυτές τις περιπτώσεις ή προστατεύεται η μικρή τρυπούλα με κάποιο baffle, ή προεκτείνεται με σωληνάκι (μεταλλικό και εύκαμπτο) και θάβεται η άκρη της μέσα σε ένα κύβο από μπάλσα (και αυτός μέσα στην άτρακτο), που αερίζεται μέσω μιάς μικρής τρυπούλας. Ετσι δεν επηρεάζεται άμεσα από το φαινόμενο bernoulli.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 468



    « Antwort #302 am: Dienstag, 28 Dez 2010, 14:48:22 »

    Εστω ότι ο κινητήρας σβήνει μετά από λίγα λεπτά λειτουργίας στον αέρα.
    Προσγειώσου, και χωρίς να προσθέσεις βενζίνη στη δεξαμενή, βάλε τον πάλι μπροστά, απογειώσου, και πες μας σε πόσο χρόνο θα σβήσει.

    Θα κάνω αυτό που μου προτείνετε και θα σας ενημερώσω.
    Πληροφοριακά σας λέω ότι η τρυπούλα που αναφέρετε κοιτάει προς την έλικα (δηλαδή μπροστά).
    Gespeichert
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 875



    « Antwort #303 am: Dienstag, 28 Dez 2010, 15:41:01 »

    Να ξεκαθαρισω κατι το οποιο διαβασα και ειναι λαθος
    Οι βενζινοκινητηρες εχουν δυο βελονες ρυθμησεις στο
    καρμπυρατερ και οι δυο ρυθμιζουν το καυσιμο που
    στελνει το καρμπυρατερ στον κινητηρα η μια η L ρυθμιζει
    απο το ρελαντι εως την μεση και η H απο την  μεση εως το
    φουλ,για οσους βιαστουν να διαφωνησουν, ενημερωτικα
    η δουλεια μου ειναι τεχνικος στο επισημο service της ECHO
    KIORITZ Ιαπωνικης εταιριας κατασκεης αλυσοπριονων και
    χλοοκοπτικων μηχανων
    τωρα το γιατι σβυνει ο συγκεκριμενος κινητηρας, απο εδω που
    ειμαι δεν μπορω να ξερω 
    Gespeichert

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    argiris_big
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 685


    ...........


    WWW
    « Antwort #304 am: Dienstag, 28 Dez 2010, 16:09:00 »

    Πριν αρχίσεις να πειράζεις το carb, έλεγξε όλα τα σωληνάκια και κυρίως αυτό του tank!
    Μπορεί να κολλάει κάπου ψηλά ο βοσκός, και να μην τραβάει καυσιμο όταν κατέβει η σταθμη..
    Βγάλε το tank, βάλ'το μπροστά σε φως(για να βλέπεις τη σκιά απο το σωληνάκι) και κούνα το με όλους του τρόπους που μπορεί. Αν ακουμπάει καπου ή σκαλώνει, τότε διόρθωσε το και δες αν θα έχεις διαφορά!!

    Ο κινητήρας σβήνει πριν κάψει το μισό ντεπόζιτο, αρα δεν φταίει ο βοσκός, ωστόσο τον έχω ελέγχει και δεν έχει πρόβλημα.
    παιδια, το ιδιο προβλημα εχω και εγω με ZENOAH 26 σε  ενα  CESSNA (240 εκπετασμα). Το εχω σηκωσει 6 φορες και εχει σβησει ολες μετα απο 5 λεπτα πτησης περιπου ,πολυ πριν φτασει στη μεση το τανκ. Ενας φιλος μου ειπε οτι μια "ιδεα"  αερα να παρει το σωληνακι το μοτερ σβηνει .Κοιταξα το σωληνακι στο τανκ και αν και καινουργιο δεν το βλεπω πολυ ευκαμπτο.Το  αλλαξα και την επομενη φορα θα δουμε. Huh
    « Letzte Änderung: Dienstag, 28 Dez 2010, 17:53:31 von argiris_big » Gespeichert

    When flying inverted..... "Down" is "Up" , and "Up"  is   "VERY EXPENSIVE"
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Antwort #305 am: Dienstag, 28 Dez 2010, 16:15:58 »

    Μια παρένθεση

    (τελικά είναι ωραία μοτοράκια τα κινέζικα  Wink )
    Gespeichert

    kostas komotini
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 219


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    « Antwort #306 am: Dienstag, 28 Dez 2010, 18:31:41 »

    καλησπέρα.Το πιο πιθανό είναι να είναι ο βοσκός,η μέσα στο ντεπόζιτο είναι γυρισμένο το "αλουμινηενο" σωληνάκι.
    πρέπει να είναι προς τα επάνω.ρίξε μια ματια γιατί μου έχει τύχη

         Κώστας Κομοτηνή
    Gespeichert

    ΑΠΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΚΑΛΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ white flag
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 640



    « Antwort #307 am: Mittwoch, 29 Dez 2010, 14:11:58 »

    Αναλογα με το καρμπιρατερ. Συνήθως η "βιδα" κοντα στο καρμπιρατερ ειναι το καυσιμο (μικρη αν θες, το L και το H ειναι ο αερας)
    Gespeichert

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #308 am: Montag, 7 Feb 2011, 03:53:48 »

    σχετικα με το πως θα πρεπει να αποθηκευεται ενα κινητηρας βενζινης το manual του DLE-55 γραφει

    In case the engine is not to be used for more than a month, drain
    the fuel tank and remove any fuel from inside the carburetor. Do
    this by running the engine at idle until it quits by running out of fuel.
    Keeping gasoline inside the carburetor over an extended period of
    time will damage the diaphragm valve and clog passages inside
    the carburetor. Because the carburetor is more complicated than
    those used in glow engines, keep the fuel clean by using a fuel
    fi lter. Use a filter intended to be used with gasoline engines. Metal
    fi lters intended for glow engines are too coarse and will not screen
    out fi ner particles.


    Νομιζω ειναι ξεκαθαρο αν πρεπει να αφηνουμε καυσιμο μεσα στον κινητηρα ή οχι
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 468



    « Antwort #309 am: Montag, 7 Feb 2011, 17:14:43 »

    Μετά από ένα μεγάλο διάλειμμα επέστρεψα με νεότερα σχετικά με το σβήσιμο του κινητήρα.
    Στο διάστημα αυτό έγιναν οι εξης εργασίες :
    1.Καθάρισμα του καρμπυρατέρ και αλλαγή όλων των μεμβρανών του, η εργασία αυτή έγινε από εξειδικευμένο μάστορα που επισκευάζει αλυσοπρίονα και χορτοκοπτικά.
    2.Περάστηκαν νέες σωληνώσεις καυσίμου και αφαιρέθηκε το φίλτρο από την σωλήνωση του καυσίμου από το ντεπόζιτο προς τον κινητήρα.
    3.Ελέγχηκε ο βοσκός και αντικαταστάθηκε με βοσκό ειδικό για βενζινοκινητήρα που εκτελεί και χρέη φίλτρου.

    Το πρόβλημα του ρελαντί δεν παρουσιάστηκε στις πρώτες πτήσεις που έγιναν μετά τις παραπάνω εργασίες.
    Εξακολουθεί όμως το πρόβλημα της αργής ανταπόκρισης του κινητήρα όταν από ρελαντί “ανεβάζω” το στικ του throttle.
    Δεν είχα αναφέρει αυτό το πρόβλημα διότι πίστευα ότι οφείλεται στο πρόβλημα του σβησίματος, αλλά δυστυχώς έκανα λάθος
    Ο χρόνος ανταπόκρισης του κινητήρα για να ανεβάσει στροφές είναι σχεδόν μισό δευτερόλεπτό ίσως και λίγο περισσότερο.
    Επίσης στις χαμηλές στροφές δεν λειτουργεί σωστά ο κινητήρας, ακούγεται σαν να μπερδεύει. 
    Μετά την μισή διαδρομή του στικ δεν παρουσιάζει πρόβλημα και κρατάει άνετα τις στροφές. 
    Οι ρυθμίσεις του κατασκευαστή είναι 1 και 3/4 για την L και 1 1/2 για την Η
    Εχω δοκιμάσει διάφορες ρυθμίσεις αλλά δεν αλλάζει κάτι.
    Θέλω να ευχαριστήσω δημόσια τον φίλο TOLIS για την βοήθεια του και για τον χρόνο που αφιέρωσε για το πρόβλημα μου.
    Μετά από κάθε πτήση υπάρχουν αρκετά καύσιμα πάνω στην καλύπτρα αλλά στο rudder.
    Tο παραδοξο είναι ότι ο κινητήρας λειτουργεί σωστά στο έδαφος και ανεβάζει άμεσα στροφές όταν από ρελαντί ανεβάζω το στικ του throttle.
    Δεν μπορω να καταλάβω τι φταίει  Sad  (δικό μου λάθος ή πρόβλημα του κινητήρα) ..........
    .....θέλω βοήθεια!!!



    * DSCN6307.JPG (71.57 KB, 700x525 - angeschaut 1083 Mal.)

    * DSCN6310.JPG (70.09 KB, 700x525 - angeschaut 1026 Mal.)

    * DSCN6312.jpg (40 KB, 525x700 - angeschaut 1027 Mal.)
    Gespeichert
    TOLIS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.264



    « Antwort #310 am: Montag, 7 Feb 2011, 18:23:44 »

    νικο καλησπερα....νομιζω δεν θυμασαι καλα...την τελευταια φορα στο μοντελλοδρομιο θυμαμαι οτι και στο εδαφος η μηχανη σου μπερδευε απο χαμηλα εως μεσαια και απο εκει και μετα καθαριζε αλλα με πολυ αργο transition...ειπες θα την εστελνες πισω στον ιταλο...τι εκανες τελικα?Huh
    Gespeichert

    cogito ergo sum....
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 596


    « Antwort #311 am: Montag, 7 Feb 2011, 18:57:30 »



    Δεν γνωρίζω που κοιτάει η εισαγωγή του καρμπυρατέρ, αλλά πάρα πολλά προβλήματα εμφανίζονται από τον αισθητήρα της ατμοσφαιρικής πίεσης που έχει το καρμπυρατέρ (μία μικρή τρυπούλα). Αν με την ροή του αέρα γύρω από αυτό το σημείο ο αισθητήρας αναγνωρίζει λάθος πίεση, (φαινόμενο bernoulli)  αλλάζει εσωτερικά η ρύθμιση της ροής του καυσίμου και ο κινητήρας δεν λειτουργεί κανονικά. Σε αυτές τις περιπτώσεις ή προστατεύεται η μικρή τρυπούλα με κάποιο baffle, ή προεκτείνεται με σωληνάκι (μεταλλικό και εύκαμπτο) και θάβεται η άκρη της μέσα σε ένα κύβο από μπάλσα (και αυτός μέσα στην άτρακτο), που αερίζεται μέσω μιάς μικρής τρυπούλας. Ετσι δεν επηρεάζεται άμεσα από το φαινόμενο bernoulli.
    .........εαν δεν το εχεις δοκιμάσει ήδη , νομίζω οτι ισως θα έπρεπε να εξαντλήσεις και αυτη την εκδοχή.
    Gespeichert
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 640



    « Antwort #312 am: Montag, 7 Feb 2011, 19:11:30 »

    Μετά από ένα μεγάλο διάλειμμα επέστρεψα με νεότερα σχετικά με το σβήσιμο του κινητήρα.
    Στο διάστημα αυτό έγιναν οι εξης εργασίες :
    1.Καθάρισμα του καρμπυρατέρ και αλλαγή όλων των μεμβρανών του, η εργασία αυτή έγινε από εξειδικευμένο μάστορα που επισκευάζει αλυσοπρίονα και χορτοκοπτικά.
    2.Περάστηκαν νέες σωληνώσεις καυσίμου και αφαιρέθηκε το φίλτρο από την σωλήνωση του καυσίμου από το ντεπόζιτο προς τον κινητήρα.
    3.Ελέγχηκε ο βοσκός και αντικαταστάθηκε με βοσκό ειδικό για βενζινοκινητήρα που εκτελεί και χρέη φίλτρου.

    Το πρόβλημα του ρελαντί δεν παρουσιάστηκε στις πρώτες πτήσεις που έγιναν μετά τις παραπάνω εργασίες.
    Εξακολουθεί όμως το πρόβλημα της αργής ανταπόκρισης του κινητήρα όταν από ρελαντί “ανεβάζω” το στικ του throttle.
    Δεν είχα αναφέρει αυτό το πρόβλημα διότι πίστευα ότι οφείλεται στο πρόβλημα του σβησίματος, αλλά δυστυχώς έκανα λάθος
    Ο χρόνος ανταπόκρισης του κινητήρα για να ανεβάσει στροφές είναι σχεδόν μισό δευτερόλεπτό ίσως και λίγο περισσότερο.
    Επίσης στις χαμηλές στροφές δεν λειτουργεί σωστά ο κινητήρας, ακούγεται σαν να μπερδεύει. 
    Μετά την μισή διαδρομή του στικ δεν παρουσιάζει πρόβλημα και κρατάει άνετα τις στροφές. 
    Οι ρυθμίσεις του κατασκευαστή είναι 1 και 3/4 για την L και 1 1/2 για την Η
    Εχω δοκιμάσει διάφορες ρυθμίσεις αλλά δεν αλλάζει κάτι.
    Θέλω να ευχαριστήσω δημόσια τον φίλο TOLIS για την βοήθεια του και για τον χρόνο που αφιέρωσε για το πρόβλημα μου.
    Μετά από κάθε πτήση υπάρχουν αρκετά καύσιμα πάνω στην καλύπτρα αλλά στο rudder.
    Tο παραδοξο είναι ότι ο κινητήρας λειτουργεί σωστά στο έδαφος και ανεβάζει άμεσα στροφές όταν από ρελαντί ανεβάζω το στικ του throttle.
    Δεν μπορω να καταλάβω τι φταίει  Sad  (δικό μου λάθος ή πρόβλημα του κινητήρα) ..........
    .....θέλω βοήθεια!!!



    Oπως το ακουω (το πρόβλημα) μάλον ειναι θεμα ρύθμισης πλέον. Μαλον θέλει ενα κλικ ανοιγμα η μεγαλη. Δοκίμασε και πές μας
    Gespeichert

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 468



    « Antwort #313 am: Montag, 7 Feb 2011, 20:09:03 »

    νικο καλησπερα....νομιζω δεν θυμασαι καλα...την τελευταια φορα στο μοντελλοδρομιο θυμαμαι οτι και στο εδαφος η μηχανη σου μπερδευε απο χαμηλα εως μεσαια και απο εκει και μετα καθαριζε αλλα με πολυ αργο transition...ειπες θα την εστελνες πισω στον ιταλο...τι εκανες τελικα?Huh

    Γεια σου Τολη, οι εργασίες έγιναν μετά την συνάντησή μας στο μοντελλοδρόμιο αλλά δεν άλλαξε κάτι,
    θυμάσαι πολύ καλά ... και στο έδαφος δεν δουλεύει καλά αλλά στον αέρα το φαινόμενο είναι παρά πολύ έντονο,
    δεν μπορεις να πετάξεις ακροβατικό αεροπλάνο με τέτοια συμπεριφορά κινητήρα.
    Δεν έστειλα την μηχανή στον ιταλό, θέλω να εξαντλήσω πρώτα όλες τις πιθανές αιτίες.
    Gespeichert
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 468



    « Antwort #314 am: Montag, 7 Feb 2011, 20:12:42 »



    Δεν γνωρίζω που κοιτάει η εισαγωγή του καρμπυρατέρ, αλλά πάρα πολλά προβλήματα εμφανίζονται από τον αισθητήρα της ατμοσφαιρικής πίεσης που έχει το καρμπυρατέρ (μία μικρή τρυπούλα). Αν με την ροή του αέρα γύρω από αυτό το σημείο ο αισθητήρας αναγνωρίζει λάθος πίεση, (φαινόμενο bernoulli)  αλλάζει εσωτερικά η ρύθμιση της ροής του καυσίμου και ο κινητήρας δεν λειτουργεί κανονικά. Σε αυτές τις περιπτώσεις ή προστατεύεται η μικρή τρυπούλα με κάποιο baffle, ή προεκτείνεται με σωληνάκι (μεταλλικό και εύκαμπτο) και θάβεται η άκρη της μέσα σε ένα κύβο από μπάλσα (και αυτός μέσα στην άτρακτο), που αερίζεται μέσω μιάς μικρής τρυπούλας. Ετσι δεν επηρεάζεται άμεσα από το φαινόμενο bernoulli.
    .........εαν δεν το εχεις δοκιμάσει ήδη , νομίζω οτι ισως θα έπρεπε να εξαντλήσεις και αυτη την εκδοχή.

    Δεν το έχω δοκιμάσει αυτό ..... ο κινητήρας έχει κάνει τρεις πτήσεις χωρίς προβλήματα αλλά στην τέταρτη πτήση από πρόβλημα σε τροφορδοσία ρεύματος έπεσε το αεροπλάνο. Ο κινητήρας δεν έπαθε κάτι αλλά από τότε δεν λειτουργεί σωστά. 
    Gespeichert
    Seiten: 1 ... 18 19 20 [21] 22 23 24 ... 34     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.026 Sekunden mit 25 Zugriffen.