Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 02:51:43

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 02:51:43

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304516
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 12
    Total: 12
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 16 17 18 [19] 20 21 22 ... 34     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Lu 123306 fois)
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #270 le: Samedi, 9 Oct. 2010, 09:06:08 »

    Μήπως να μετρήσεις καλύτερα ή μήπως τα έχει μετρήσει κάποιος φίλος εδώ;

    Είχα πάνω ένα reg 5Α και κάηκε...
    Journalisée

    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.333



    « Répondre #271 le: Samedi, 9 Oct. 2010, 09:45:17 »

    εχω ενα reg. 2 Amp τρια χρονια τωρα δεν εχει παθει τιποτα
    Journalisée
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #272 le: Samedi, 9 Oct. 2010, 09:59:37 »

    Το πιστεύω. Το αναφέρω απλώς ως γεγονός.
    Μετά από αυτό πετάω με νίμη χωρίς reg.
    Αν θα ξαναέβαζα regulator θα μετρούσα πρώτα τις καταναλώσεις.
    Journalisée

    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.358



    « Répondre #273 le: Samedi, 9 Oct. 2010, 10:35:15 »

    Διάβασε το manual του κινητήρα.. Λογικά λέει!
    Πάντως δεν είναι πολύ(200-300mA νομίζω idiot2)
    Με reg 2A δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα Thumbs up
    Journalisée

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 468



    « Répondre #274 le: Lundi, 27 Dιc. 2010, 10:05:19 »

    Εύχομαι σε όλους σας Χρόνια  Πολλά, υγεία και καλές προσγειώσεις.

    Eχω πρόβλημα με τον κινητήρα μου,
    το φαινόμενο που παρουσιάζει είναι ότι σβήνει μετά από πτήση 5-7 λεπτών ενώ πετάω.
    Μέχρι τώρα έχω κάνει 5 πτήσεις και σε όλες μου έχει σβήσει  Sad.
    Στο έδαφος λειτουργεί σωστά ανεβάζοντας γρήγορα στροφές από ρελαντί και με τέρμα γκάζι κρατάει στις στροφές.
    (Η δοκιμή που έκανα στο έδαφος ήταν 3-4 λεπτά).
    Εκλεισα λίγο την μικρή βελόνα αλλά το πρόβλημα παραμένει.
    Ο κινητήρας είναι ο mintor 37,  εχει στρωθεί, έκαψε 8 με 9 λίτρα  πάνω σε βάση  (κατά το στρώσιμο δεν παρουσίαζε πρόβλημα).
    Ρελαντί κρατάει στις 1750 με 1900 στροφές, δοκίμασα να ανεβάσω λίγο το ρελαντί (2000 με 2100 στροφές) αλλά πάλι έσβησε όταν πέταγα. 
    Περιμένω τις προτάσεις σας σχετικά με το πρόβλημα που έχω.
    Journalisée
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #275 le: Lundi, 27 Dιc. 2010, 10:13:02 »

    Χρόνια πολλά!

    Έλεγξες το ντεπόζιτο;
    Journalisée

    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #276 le: Lundi, 27 Dιc. 2010, 10:34:47 »

    το προβλημα υπαρχει στις χαμηλες στροφες ή σε ολες τις στροφες μετα απο 5-7 λεπτα πτηση??

    Αν το κανει παντου τσεκαρε το ντεποζιτο και τα σωληνακια
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 468



    « Répondre #277 le: Lundi, 27 Dιc. 2010, 11:52:26 »

    το προβλημα υπαρχει στις χαμηλες στροφες ή σε ολες τις στροφες μετα απο 5-7 λεπτα πτηση??

    Αν το κανει παντου τσεκαρε το ντεποζιτο και τα σωληνακια

    Ο κινητήρας σβήνει όταν πετάω στο ρελαντί.
    Journalisée
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 468



    « Répondre #278 le: Lundi, 27 Dιc. 2010, 11:56:50 »

    Χρόνια πολλά!

    Έλεγξες το ντεπόζιτο;

    Το έχω ελέγξει και δεν εντόπισα κάποιο πρόβλημα,
    αν είχε κάποιο πρόβλημα το ντεπόζιτο ή τα σωληνάκια δεν θα έπρεπε από την αρχή της πτήσης
    να έσβηνε ο κινητήρας όταν πετάω στο ρελαντί ?
    Journalisée
    xaris k.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 42


    « Répondre #279 le: Lundi, 27 Dιc. 2010, 12:09:39 »

    έχεις κλίση πολύ την μικρή βελόνα ανοιξετην.
    Journalisée
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 468



    « Répondre #280 le: Lundi, 27 Dιc. 2010, 12:14:09 »

    έχεις κλίση πολύ την μικρή βελόνα ανοιξετην.

    Θα το δοκιμάσω το Σ/Κ και θα σας ενημερώσω,
    πάντως όταν έκλεισα λίγο την μικρή ο κινητήρας ανταποκρινόταν καλύτερα όταν άνοιγα το γκάζι.
    Journalisée
    xaris k.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 42


    « Répondre #281 le: Lundi, 27 Dιc. 2010, 14:01:07 »

    η ρύθμιση του ""καρμιρατερ"" είναι συνδυασμός τις μικρής και τις μεγάλης βελόνας ,μπορεί να χρειάζεται κλείσιμο η μαγάλη και άνοιγμα η μικρή μην φοβηθείς να πειραματιστής.
    Journalisée
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 468



    « Répondre #282 le: Lundi, 27 Dιc. 2010, 14:55:40 »

    η ρύθμιση του ""καρμιρατερ"" είναι συνδυασμός τις μικρής και τις μεγάλης βελόνας ,μπορεί να χρειάζεται κλείσιμο η μαγάλη και άνοιγμα η μικρή μην φοβηθείς να πειραματιστής.

    Το γνωρίζω ότι και οι δύο βελόνες συμβάλουν στην ρύθμιση του καρμπυρατέρ,
    ως αρχική ρύθμιση βάζω αυτές που προτείνει ο κατασκευαστής,
    με την ρύθμιση που έχω τώρα στην μεγάλη ο κινητήρας βγάζει το μάξιμουμ των στροφών που λέει ο κατασκευαστής.
    Journalisée
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #283 le: Lundi, 27 Dιc. 2010, 17:31:45 »

    Eχω μια υποψια οτι ο κινητηρας σου ειναι υπερβολικα σφυριγμενος ...δηλ στην προσπαθεια σου να πιασεις το μεγιστο των στροφων πιθανων
    να ειναι τερματισμενος με αποτελεσμα να υπερθερμενετε μετα απο λιγη ωρα πτησης .
    Τι στροφες πιανεις και με τι προπελα?
    ποσο λαδι εχεις και ειναι αυτο που λεει η MINTOR?
    στο καρμπιρατερ εχεισ στοπ για το ρελαντι η το εχεις βγαλει?
    δοκιμασες να ανοιξεις λιγο 1/8της στροφης τα χαμηλα ?(L)
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 468



    « Répondre #284 le: Lundi, 27 Dιc. 2010, 19:32:21 »

    Eχω μια υποψια οτι ο κινητηρας σου ειναι υπερβολικα σφυριγμενος ...δηλ στην προσπαθεια σου να πιασεις το μεγιστο των στροφων πιθανων
    να ειναι τερματισμενος με αποτελεσμα να υπερθερμενετε μετα απο λιγη ωρα πτησης .
    Τι στροφες πιανεις και με τι προπελα?
    ποσο λαδι εχεις και ειναι αυτο που λεει η MINTOR?
    στο καρμπιρατερ εχεισ στοπ για το ρελαντι η το εχεις βγαλει?
    δοκιμασες να ανοιξεις λιγο 1/8της στροφης τα χαμηλα ?(L)

    Το καρμπυρατέρ είναι ρυθμισμένο εκει που λεει η mintor L= 1 ¾  H=1 ½ .
    Με συντονισμένη εξάτμιση βγάζει 7400 – 7500 στροφές με 28χ8 προπέλα.

    **** Sorry εγραψα λάθος την προπελα ..... 20Χ8 φοράει ο κινητήρας ******

    Λάδι βάζω 2% (αυτό λεει το manual) συνθετικό της motul.
    Βίδα για το ρελαντί δεν έχει ο κινητήρας.
    Θα δοκιμάσω να ανοίξω την μικρή (μου το πρότεινε και ο xaris k) και μακάρι να σταματήσουν τα σβησίματα.
    « Dernière édition: Lundi, 27 Dιc. 2010, 22:08:26 par nikpapvolcan » Journalisée
    Pages: 1 ... 16 17 18 [19] 20 21 22 ... 34     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.02 secondes avec 25 requêtes.