Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 02:51:21

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 02:51:21

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304516
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 12
    Totale: 12
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 16 17 18 [19] 20 21 22 ... 34     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Letto 123305 volte)
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #270 il: Sabato, 9 Ott 2010, 09:06:08 »

    Μήπως να μετρήσεις καλύτερα ή μήπως τα έχει μετρήσει κάποιος φίλος εδώ;

    Είχα πάνω ένα reg 5Α και κάηκε...
    Loggato

    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.333



    « Risposta #271 il: Sabato, 9 Ott 2010, 09:45:17 »

    εχω ενα reg. 2 Amp τρια χρονια τωρα δεν εχει παθει τιποτα
    Loggato
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #272 il: Sabato, 9 Ott 2010, 09:59:37 »

    Το πιστεύω. Το αναφέρω απλώς ως γεγονός.
    Μετά από αυτό πετάω με νίμη χωρίς reg.
    Αν θα ξαναέβαζα regulator θα μετρούσα πρώτα τις καταναλώσεις.
    Loggato

    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.358



    « Risposta #273 il: Sabato, 9 Ott 2010, 10:35:15 »

    Διάβασε το manual του κινητήρα.. Λογικά λέει!
    Πάντως δεν είναι πολύ(200-300mA νομίζω idiot2)
    Με reg 2A δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα Thumbs up
    Loggato

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 468



    « Risposta #274 il: Lunedì, 27 Dic 2010, 10:05:19 »

    Εύχομαι σε όλους σας Χρόνια  Πολλά, υγεία και καλές προσγειώσεις.

    Eχω πρόβλημα με τον κινητήρα μου,
    το φαινόμενο που παρουσιάζει είναι ότι σβήνει μετά από πτήση 5-7 λεπτών ενώ πετάω.
    Μέχρι τώρα έχω κάνει 5 πτήσεις και σε όλες μου έχει σβήσει  Sad.
    Στο έδαφος λειτουργεί σωστά ανεβάζοντας γρήγορα στροφές από ρελαντί και με τέρμα γκάζι κρατάει στις στροφές.
    (Η δοκιμή που έκανα στο έδαφος ήταν 3-4 λεπτά).
    Εκλεισα λίγο την μικρή βελόνα αλλά το πρόβλημα παραμένει.
    Ο κινητήρας είναι ο mintor 37,  εχει στρωθεί, έκαψε 8 με 9 λίτρα  πάνω σε βάση  (κατά το στρώσιμο δεν παρουσίαζε πρόβλημα).
    Ρελαντί κρατάει στις 1750 με 1900 στροφές, δοκίμασα να ανεβάσω λίγο το ρελαντί (2000 με 2100 στροφές) αλλά πάλι έσβησε όταν πέταγα. 
    Περιμένω τις προτάσεις σας σχετικά με το πρόβλημα που έχω.
    Loggato
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #275 il: Lunedì, 27 Dic 2010, 10:13:02 »

    Χρόνια πολλά!

    Έλεγξες το ντεπόζιτο;
    Loggato

    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #276 il: Lunedì, 27 Dic 2010, 10:34:47 »

    το προβλημα υπαρχει στις χαμηλες στροφες ή σε ολες τις στροφες μετα απο 5-7 λεπτα πτηση??

    Αν το κανει παντου τσεκαρε το ντεποζιτο και τα σωληνακια
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 468



    « Risposta #277 il: Lunedì, 27 Dic 2010, 11:52:26 »

    το προβλημα υπαρχει στις χαμηλες στροφες ή σε ολες τις στροφες μετα απο 5-7 λεπτα πτηση??

    Αν το κανει παντου τσεκαρε το ντεποζιτο και τα σωληνακια

    Ο κινητήρας σβήνει όταν πετάω στο ρελαντί.
    Loggato
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 468



    « Risposta #278 il: Lunedì, 27 Dic 2010, 11:56:50 »

    Χρόνια πολλά!

    Έλεγξες το ντεπόζιτο;

    Το έχω ελέγξει και δεν εντόπισα κάποιο πρόβλημα,
    αν είχε κάποιο πρόβλημα το ντεπόζιτο ή τα σωληνάκια δεν θα έπρεπε από την αρχή της πτήσης
    να έσβηνε ο κινητήρας όταν πετάω στο ρελαντί ?
    Loggato
    xaris k.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 42


    « Risposta #279 il: Lunedì, 27 Dic 2010, 12:09:39 »

    έχεις κλίση πολύ την μικρή βελόνα ανοιξετην.
    Loggato
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 468



    « Risposta #280 il: Lunedì, 27 Dic 2010, 12:14:09 »

    έχεις κλίση πολύ την μικρή βελόνα ανοιξετην.

    Θα το δοκιμάσω το Σ/Κ και θα σας ενημερώσω,
    πάντως όταν έκλεισα λίγο την μικρή ο κινητήρας ανταποκρινόταν καλύτερα όταν άνοιγα το γκάζι.
    Loggato
    xaris k.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 42


    « Risposta #281 il: Lunedì, 27 Dic 2010, 14:01:07 »

    η ρύθμιση του ""καρμιρατερ"" είναι συνδυασμός τις μικρής και τις μεγάλης βελόνας ,μπορεί να χρειάζεται κλείσιμο η μαγάλη και άνοιγμα η μικρή μην φοβηθείς να πειραματιστής.
    Loggato
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 468



    « Risposta #282 il: Lunedì, 27 Dic 2010, 14:55:40 »

    η ρύθμιση του ""καρμιρατερ"" είναι συνδυασμός τις μικρής και τις μεγάλης βελόνας ,μπορεί να χρειάζεται κλείσιμο η μαγάλη και άνοιγμα η μικρή μην φοβηθείς να πειραματιστής.

    Το γνωρίζω ότι και οι δύο βελόνες συμβάλουν στην ρύθμιση του καρμπυρατέρ,
    ως αρχική ρύθμιση βάζω αυτές που προτείνει ο κατασκευαστής,
    με την ρύθμιση που έχω τώρα στην μεγάλη ο κινητήρας βγάζει το μάξιμουμ των στροφών που λέει ο κατασκευαστής.
    Loggato
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #283 il: Lunedì, 27 Dic 2010, 17:31:45 »

    Eχω μια υποψια οτι ο κινητηρας σου ειναι υπερβολικα σφυριγμενος ...δηλ στην προσπαθεια σου να πιασεις το μεγιστο των στροφων πιθανων
    να ειναι τερματισμενος με αποτελεσμα να υπερθερμενετε μετα απο λιγη ωρα πτησης .
    Τι στροφες πιανεις και με τι προπελα?
    ποσο λαδι εχεις και ειναι αυτο που λεει η MINTOR?
    στο καρμπιρατερ εχεισ στοπ για το ρελαντι η το εχεις βγαλει?
    δοκιμασες να ανοιξεις λιγο 1/8της στροφης τα χαμηλα ?(L)
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 468



    « Risposta #284 il: Lunedì, 27 Dic 2010, 19:32:21 »

    Eχω μια υποψια οτι ο κινητηρας σου ειναι υπερβολικα σφυριγμενος ...δηλ στην προσπαθεια σου να πιασεις το μεγιστο των στροφων πιθανων
    να ειναι τερματισμενος με αποτελεσμα να υπερθερμενετε μετα απο λιγη ωρα πτησης .
    Τι στροφες πιανεις και με τι προπελα?
    ποσο λαδι εχεις και ειναι αυτο που λεει η MINTOR?
    στο καρμπιρατερ εχεισ στοπ για το ρελαντι η το εχεις βγαλει?
    δοκιμασες να ανοιξεις λιγο 1/8της στροφης τα χαμηλα ?(L)

    Το καρμπυρατέρ είναι ρυθμισμένο εκει που λεει η mintor L= 1 ¾  H=1 ½ .
    Με συντονισμένη εξάτμιση βγάζει 7400 – 7500 στροφές με 28χ8 προπέλα.

    **** Sorry εγραψα λάθος την προπελα ..... 20Χ8 φοράει ο κινητήρας ******

    Λάδι βάζω 2% (αυτό λεει το manual) συνθετικό της motul.
    Βίδα για το ρελαντί δεν έχει ο κινητήρας.
    Θα δοκιμάσω να ανοίξω την μικρή (μου το πρότεινε και ο xaris k) και μακάρι να σταματήσουν τα σβησίματα.
    « Ultima modifica: Lunedì, 27 Dic 2010, 22:08:26 da nikpapvolcan » Loggato
    Pagine: 1 ... 16 17 18 [19] 20 21 22 ... 34     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderatore: ArgyrisGiannetakis)  |  Topic: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.024 secondi con 25 queries.