Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 05:34:57

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 05:34:57

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304517
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 18
    Totale: 18
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 10 11 12 [13] 14 15 16 ... 34     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Letto 123329 volte)
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #180 il: Martedì, 20 Ott 2009, 19:08:01 »

    Ειναι λιγο αοριστη η ερωτηση αλλα .....σε τι μοντελο αναφερεσε και τι στιλ πτησης εχεις σκοπο να κανεις ?Επισης για ποια σερβο μηλαμε?
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #181 il: Martedì, 20 Ott 2009, 19:43:30 »

    εχω ενα Graupner C 577 servo το οποιο θελω να βαλω στο ενα elevator oπως ειπα, χωρις να κανω αποτομες κινησεις και μηλαω για χαλαρες πτησεις. Το μοντελο ειναι ακροβατικο με κινητηρα 26 CC

    Ο προβληματισμος ειναι οτι στο αν τα σερβο με πλαστικα γραναζια καταπονουνται ακομα και σε ουδετερη θεση χωρις πιεσεις απο τις κινησεις των πηδαλιων λογω των κραδασμων του κινητηρα
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #182 il: Martedì, 20 Ott 2009, 20:21:38 »

    Λοιπον το C-577 ειναι ενα απλο 3.5κιλο σερβο στα 6V κιολας.........αν μιλαμε οτι θα βαλεις τα μικρα horn με μικρες κινησεις,παλι εισαι οριακα οσον αφορα την πιθανοτητα να το  "κουρεψεις"σε μια κακια στιγμη ...επισης λες οτι εχεις 2 σερβo πισω οπωτε 2 διαφορετικα δεν θα συμπεριφερονται το ιδιο ..
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #183 il: Martedì, 20 Ott 2009, 20:26:34 »

    Ενα παραδειγμα ....σε bossanova 3D με 52magnum ειχα 2 futapa3003 στα aileron φυσικα τεραστιες κινησεις με μεγαλα χορν,χωρις να κουρεψω τιποτα .
    Ενας φιλος ειχε το ιδιο με 90 τετραχρονη ....κουρευε γραναζια για πλακα ...
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #184 il: Martedì, 20 Ott 2009, 21:02:56 »

    Λοιπον το C-577 ειναι ενα απλο 3.5κιλο σερβο στα 6V κιολας.........αν μιλαμε οτι θα βαλεις τα μικρα horn με μικρες κινησεις,παλι εισαι οριακα οσον αφορα την πιθανοτητα να το  "κουρεψεις"σε μια κακια στιγμη ...επισης λες οτι εχεις 2 σερβo πισω οπωτε 2 διαφορετικα δεν θα συμπεριφερονται το ιδιο ..

    Σωστο αυτο για την συμπεριφορα τους αλλα μεσα απο το μενου της τ/κ εκανα ρυθμισεις και δουλευουν το ιδιο
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #185 il: Martedì, 20 Ott 2009, 21:05:07 »

    Ενα παραδειγμα ....σε bossanova 3D με 52magnum ειχα 2 futapa3003 στα aileron φυσικα τεραστιες κινησεις με μεγαλα χορν,χωρις να κουρεψω τιποτα .
    Ενας φιλος ειχε το ιδιο με 90 τετραχρονη ....κουρευε γραναζια για πλακα ...

    το παραδειγμα αυτο σχετιζεται με τους περισσοτερους κραδασμους του τετραχρονου απο τον διχρονο??
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.358



    « Risposta #186 il: Martedì, 20 Ott 2009, 21:07:56 »

    Κοίτα...Με τέτοια μεγέθη δεν πάιζουμε!!
    Περίμενε και πάρε ένα καλό σέρβο και μην πετάς...Ακόμα και στο γκάζι βάζω σερβο τουλάχιστον με carbonite γρανάζια!!Πόσο μάλλον στο elevator...

    Αν αποφασίσεις να πετάξεις φρόντισε να έχει και ένα χώρο να κρυφτείς!! uglystupid2 uglystupid2

    Τι νουμερα σου κάνει το παλιό σέρβο?
    Loggato

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #187 il: Martedì, 20 Ott 2009, 21:18:33 »

    οταν βαζω εμπρος το κινητηρα την στιγμη που γυριζει η μιζα αυτο τρεμει σαν τρελο και για να επανελθει κανω πανω κατω το στικ και σταματαει

    Παρατηρησα ενα μικρο τζογο στο κεντρο του (ειναι digital servo)
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.358



    « Risposta #188 il: Martedì, 20 Ott 2009, 21:27:53 »

    Τσέκαρε τα καλωδια του αν κάποιο έχει κοπέι!!Είναι πιθανό να έχει ένα τέτοιο πρόβλημα(καλώδιο,κόλληση,κτλ)..
    Loggato

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #189 il: Martedì, 20 Ott 2009, 21:40:46 »

    το εχω στειλει για να το δουν στα πλαισια της εγγυησης Undecided Undecided Undecided Undecided

    εχεις καποια προταση σε σερβο metal gear επωνυμο??

    σκεφτομαι για τα Futaba s3050.
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #190 il: Martedì, 20 Ott 2009, 21:43:03 »

    επειδη ενα σερβο μου κανει κατι νουμερα θελω να βαλω στο ενα elevator ενα σερβο με κλασσικα πλαστικα γραναζια για 2 πτησεις

    τι πιθανοτητες εχει να αντεξει??

    απο δυναμη δεν θα υπαρχει προβλημα

    δεν ξερω απο κραδασμους

    εχει δουλεψει κανεις κλασσικα σερβο σε μοντελο με βενζινη??

    Καλησπέρα

    Είχα το συγκεκριμένο σέρβο της Graupner στο γκάζι, σε αεροπλάνο με τετράχρονο κινητήρα και το κούρεψε μετά από μερικούς μήνες πτήσεων. Περίμενα να τελειώσει το καύσιμο για να μπορέσω να προσγειωθώ.
    Δε θα το χρησιμοποιούσα στο elevator gas μοντέλου.
    « Ultima modifica: Martedì, 20 Ott 2009, 21:56:03 da Yankos » Loggato

    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #191 il: Martedì, 20 Ott 2009, 21:46:19 »

    το εχω στειλει για να το δουν στα πλαισια της εγγυησης Undecided Undecided Undecided Undecided

    εχεις καποια προταση σε σερβο metal gear επωνυμο??

    σκεφτομαι για τα Futaba s3050.
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.358



    « Risposta #192 il: Martedì, 20 Ott 2009, 21:47:47 »

    το εχω στειλει για να το δουν στα πλαισια της εγγυησης Undecided Undecided Undecided Undecided

    εχεις καποια προταση σε σερβο metal gear επωνυμο??

    σκεφτομαι για τα Futaba s3050
    Αναλογικό το 645 της hitec..Στα 35Ε περίπου!
    Ψηφιακά τα 5645 και 5625(γρηγορότερο αλλα πιο αδύναμο)..Στα 45Ε περίπου!

    Τα έχω σε gas 50cc χωρίς κανένα πρόβλημα!
    Loggato

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #193 il: Martedì, 20 Ott 2009, 21:53:05 »

    Αναλογικό το 645 της hitec..Στα 35Ε περίπου!

    Ελλαδα??
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.358



    « Risposta #194 il: Martedì, 20 Ott 2009, 22:23:23 »

    Δυστυχως εδω έχουν γύρω στα 50Ε από ότι θυμάμαι!!
    Ψαξτό όμως λίγο!!
    Loggato

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Pagine: 1 ... 10 11 12 [13] 14 15 16 ... 34     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderatore: ArgyrisGiannetakis)  |  Topic: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.03 secondi con 25 queries.