Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.508 Posts in 12.387 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 15:19:40

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 15:19:40

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304508
    Topics Totali: 12387
    Online Oggi: 44
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 4
    Visitatori: 32
    Totale: 36
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 30 31 32 [33] 34     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Letto 123229 volte)
    AKISSSS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 172



    « Risposta #480 il: Mercoledì, 30 Mag 2018, 10:11:09 »

    Καλημέρα!!
    Αργύρη η μηχανή που θα μπει είναι μία dle35 με τη μαμα εξάτμιση.
    Κάτω απο την άτρακτο εχει σχισμές για τυχόν άλλου τύπου εξάτμιση
    τις οποίες τις έχω ανοιξει για να μη ζεσταίνονται πολύ τα ηλεκτρονικά,
    οπότε πιστεύω ότι θα έχει αρκετή ποσότητα αερα.
    Loggato
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #481 il: Mercoledì, 30 Mag 2018, 10:35:59 »

    Mην αγχωνεσαι θα δουλευει μια χαρά!Εξαλου η εννοια του καθαρου αερα σε μια εισαγωγη καρμπυρατερ ειναι η ανεμποδηστη ροη και οχι καποια στροβιλοδη, Φαντασου οι νιτρο οι  κινητηρες που βαζουμε και εχουνε το καρμπυρατερ ακριβως πισω απο την προπέλα δουλέυουν παλι εξισου καλά και ισως καλύτερα με ολη αυτην την ροη της προπελας ,βεβαια με την καταληλη ρυθμηση της βελόνας του αερα και του καυσιμου ταυτοχρονα!Στα walbro  υπαρχει μια αλλη λειτουργεια λογο της μεβρανης (τρομπας) που τροφοδοτει με σταθερη πιεση καυσιμου ροη τον κινητηρα.Οποτε και η ρυθμηση του αερα ειναι πιο σταθερη σε συνδιασμό με το καυσιμο που στελνουμε στην πεταλούδα.Γιαυτο και συνηθως ψαχνουμε να βρουμε ενα σημειο με σταθερή πιεση αερα 1 ατμοσφαιρα.Παντου υπαρχει μεσα στην ατρακτο!Μην το παρακανεις με τις τρυπες αρκει να υπαρχει. Thumbs up
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    AKISSSS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 172



    « Risposta #482 il: Mercoledì, 30 Mag 2018, 10:47:02 »

    Υπάρχουν ήδη!


    * IMG_9103.jpg (35.33 KB, 1000x667 - visto 514 volte.)
    Loggato
    aru
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 60


    small details matter


    « Risposta #483 il: Mercoledì, 30 Mag 2018, 11:59:23 »

    Καλημέρα σε όλους. Έχω αγοράσει μια μεταχειρισμένη DLE 30 και θα ήθελα να τις βάλω Pitts style muffler για να την χωρέσω στο cowl αντι να το πετσοκόψω. Θα ήθελα την γνώμη σας σχετικά με το απο πού να την αγοράσω (οι τιμές που βρίσκω είναι απο 23 μέχρι 100 ευρώ), τι σημαίνει καλή εξάτμιση (είχε γίνει αναφορά σε προηγούμενα posts και θα ήθελα να μάθω) και επίσης αν θεωρείται απαραίτητο να μπει και ηλεκτρονικό ταχόμετρο ή αρκεί του χεριού.

    Ευχαριστώ
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #484 il: Mercoledì, 30 Mag 2018, 13:30:11 »

    τι σημαίνει καλή εξάτμιση


    Διάβασε εδώ  
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    aru
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 60


    small details matter


    « Risposta #485 il: Mercoledì, 30 Mag 2018, 15:07:39 »

    Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, συνεχίζω όμως να μην καταλαβαίνω πως θα ξεχωρίσω την "καλή" εξάτμιση απο την "κακή". Αναφέρομαι στα τύπου Pitts.
    Loggato
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 280



    « Risposta #486 il: Mercoledì, 30 Mag 2018, 17:00:48 »

    Βαλε τη φθηνη, στερεωσε τη καλα ωστε να μην σπασει απο τους κραδσμους και εισε οκ!

    Υ.Γ. Φοβερο μοτερ, θα το ευχαριστηθεις...
    Loggato
    aru
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 60


    small details matter


    « Risposta #487 il: Mercoledì, 30 Mag 2018, 17:28:13 »

    Τέλεια! σε ευχαριστώ George!  Cheesy
    Loggato
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #488 il: Mercoledì, 30 Mag 2018, 20:48:44 »

    Υπάρχουν ήδη!

    Mια χαρα!!! κανενα προβλημα!!
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #489 il: Mercoledì, 30 Mag 2018, 20:58:23 »

    Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, συνεχίζω όμως να μην καταλαβαίνω πως θα ξεχωρίσω την "καλή" εξάτμιση απο την "κακή". Αναφέρομαι στα τύπου Pitts.
    Καλησπέρα! Η ιδανικη εξατμηση ειναι μονο η συντονισμένη τα κανιστρα οι μεγαλες που συνηθως προτεινει ο κατασκευαστης.Μονο αυτες αποδιδουν τα μεγιστα οπως εγραψα και παραπανω.Οι pits δεν ειναι συντονισμένες ομως παιζουν αξιοπρεπεστατα.Το βασικότερο ειναι να βαλεις ροδελες αστερακια στις βιδες και αν μπορεις και συρματασφαλιση αν και δυσκολο στις pitsmuffler γιατι οι βιδες ειναι θαμενες μεσα σε σωληνακι.Εγω εχω τρυπησει τις βιδες απο εκει που τερματιζουν και τις εχω συρματασφαλισει εκει.Ειναι συγουρο οτι θα ξεσφυξουν παντως.Καθε 5-6 πτησεις ξεσφυγουν.αμμα βρω τις φωτο θα τις στειλω καπου πρεπει να τις εχω.
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #490 il: Mercoledì, 30 Mag 2018, 21:10:13 »

    .


    * 040120163466.jpg (74.22 KB, 450x600 - visto 443 volte.)

    * 040120163476.jpg (47.08 KB, 450x600 - visto 486 volte.)
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    aslanidis
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 29


    « Risposta #491 il: Giovedì, 31 Mag 2018, 00:04:53 »

    Σε μηχανή 30-35 cc δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα με ξεβίδωμα εξάτμισης. Αλλά,  σε 55 cc περιμένω τις φωτογραφίες του  Αργύρη!!
    Loggato
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 280



    « Risposta #492 il: Giovedì, 31 Mag 2018, 09:00:50 »

    Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, συνεχίζω όμως να μην καταλαβαίνω πως θα ξεχωρίσω την "καλή" εξάτμιση απο την "κακή". Αναφέρομαι στα τύπου Pitts.
    Καλησπέρα! Η ιδανικη εξατμηση ειναι μονο η συντονισμένη τα κανιστρα οι μεγαλες που συνηθως προτεινει ο κατασκευαστης.Μονο αυτες αποδιδουν τα μεγιστα οπως εγραψα και παραπανω.Οι pits δεν ειναι συντονισμένες ομως παιζουν αξιοπρεπεστατα.Το βασικότερο ειναι να βαλεις ροδελες αστερακια στις βιδες και αν μπορεις και συρματασφαλιση αν και δυσκολο στις pitsmuffler γιατι οι βιδες ειναι θαμενες μεσα σε σωληνακι.Εγω εχω τρυπησει τις βιδες απο εκει που τερματιζουν και τις εχω συρματασφαλισει εκει.Ειναι συγουρο οτι θα ξεσφυξουν παντως.Καθε 5-6 πτησεις ξεσφυγουν.αμμα βρω τις φωτο θα τις στειλω καπου πρεπει να τις εχω.

    +1.
    Παντως, στην δικες μου μηχανες, ουδεποτε ξεσφιξε.
    Χρησιμοποιωντας παντα φλανζοκολλα στην εφαρμογη και καλοζυγισμενες (σε ολους τους αξονες) προπελλες.

    Loggato
    aru
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 60


    small details matter


    « Risposta #493 il: Giovedì, 31 Mag 2018, 16:47:18 »

    Τέλεια Θα ακολουθήσω την συμβουλή με την συρματασφάλιση! Έγινε και η παράγγειλα Cheesy
    Σχετικά με το ηλεκτρονικό ταχόμετρο; Τι γνώμη έχετε;
    Επίσης θέλω να βάψω την εξάτμιση. Βαφω με ακρυλικό κατευθείαν ή θέλει κάποια προεργασία πρώτα;
    Loggato
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #494 il: Giovedì, 31 Mag 2018, 20:03:38 »

    Φιλε αru λογικά και με απλο στροφομετρο θα κανεις ανετα την δουλεια σου γιατι ειναι πολύ αξιοπιστα στο δουλεμα τους αυτα τα μοτερ.Μετα το στρωσιμο λογικα αμα κανεις τις τελικές ρυθμισεις στις βελόνες δεν θα ξαναχρειαστεις να δεις στροφες, εκτος αν αλλαζεις προπελες,λαδια στα καυσιμα, και μεγαλες διαφορες σε καιρικές συθηκες κρυο ζεστη.Παντως ειναι ωραιο γκατζετακι !
    Θελει τρυψιμο πρωτα με 600 αρι γυαλοχαρτο λογικά για να φυγει η γυαλαδα και με συρμα κατσαρολας επισης μπορεις.Για την εξατμηση καλο ειναι να την βαψεις με χρωματα σπρει που αντεχουν σε υψηλους βαθμους θερμοκρασίας , υπαρχουν συνηθως μαυρα.
    Για λαδι αναμηξης το τοπ ειναι το κλοτζ KL-200 TECHNIPLATE OIL εχει τεραστια διαφορα!!Καλό ομως ειναι να την διαπιστωσεις και μονος σου και να δεις τις διαφορες στο στροφομετρο!Ειναι ωραιο σχολειο!Εγω παντως εντυπωσιαστηκα με την διαφορα!
    Θα το βρεις στον Στελιο Κουτσό bestrcshop   http://www.osengines.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=240&products_id=5272




    * 1b87512b1f627ce68d61ed27624b44da.image.100x140.jpg (3.79 KB, 100x140 - visto 329 volte.)
    « Ultima modifica: Giovedì, 31 Mag 2018, 21:23:35 da ArgyrisGiannetakis » Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Pagine: 1 ... 30 31 32 [33] 34     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderatore: ArgyrisGiannetakis)  |  Topic: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.035 secondi con 25 queries.