Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.507 Posts in 12.387 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 14:40:53

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 14:40:53

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    [Oggi alle 14:08]

    [Ieri alle 11:35]

    [Lunedì, 13 Mag 2024, 08:35:43]

    [Domenica, 12 Mag 2024, 14:53:18]

    [Sabato, 11 Mag 2024, 20:08:18]

    [Venerdì, 10 Mag 2024, 23:15:04]

    [Venerdì, 10 Mag 2024, 17:13:22]

    [Giovedì, 9 Mag 2024, 15:30:01]

    [Lunedì, 6 Mag 2024, 01:30:30]

    [Domenica, 5 Mag 2024, 14:26:40]

    [Venerdì, 3 Mag 2024, 20:02:54]

    [Mercoledì, 1 Mag 2024, 09:15:28]

    [Venerdì, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mercoledì, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Lunedì, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304507
    Topics Totali: 12387
    Online Oggi: 44
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 6
    Visitatori: 28
    Totale: 34
    Selezione di tema

    Pagine: [1] 2 3 4 ... 6     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Prototype B(alantis20)-MX2 depron 1.05m  (Letto 23526 volte)
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « il: Venerdì, 6 Set 2013, 22:31:01 »

    Γειά χαρά σε όλους,

    φέτος το καλοκαίρι,που πλέον μπορούμε να πούμε αισίως πως πέρασε,κατάφερα να το εμπλουτίσω απο μοντελιστικής πλευράς χωρίς περιοριστικά όρια  Cheesy μιας και αποφασισα να μελετήσω,υλοποιήσω-κατασκευάσω και βελτιστοποιήσω το δικό μου αεροπλάνο ντεπρον με σχέδια που προεκυψαν μετα απο αρκετή έρευνα,συνδυάζοντας όλες τις σχετικές γνώσεις που είχα αποκτήσει απο προηγούμενες κατασκευές.

    Η βασική ιδέα είχε ξεκινήσει απο παλιά αλλά δεν υπήρχαν οι γνώσεις,ωστόσο ήθελα να καταφέρω να βγάλω ένα αεροπλάνο αρκετά μεγάλο για εξωτερικό χώρο,εύκολο στην κατασκευή,οικονομικό αλλά παράλληλα τόσο ελαφρύ ούτως ώστε να δίνει ένα ευχάριστο αποτέλεσμα σε σχέση με άλλα αεροπλάνα αντίστοιχου μεγέθους.
    Τελικά δεν χρειάστηκε τίποτα το σοβαρό,μόνο λίγο CAD programming,οι απαραίτητες προσομοιώσεις και προσαρμογές μεγέθους όπως επίσης και αρκετές ώρες διαβάσματος σχετικά με αντοχή υλικού και κέντρου βάρους-κέντρου πίεσης και άλλα περί αεροδυναμικής που έβρισκα σε εγκεκριμένες πηγές ούτως ώστε να καταφέρω να βγάλω όσο το δυνατόν πιο αξιόλογο αποτέλεσμα.Επίσης μπόλικες ώρες διαβάσματος απο φόρουμ του εξωτερικού ήταν χρήσιμες.Το όλο εγχείρημα βασίστηκε στον βέλτιστο τρόπο ενίσχυσης με τα απαραίτητα δικτυώματα για την χαμηλότερη αναλογία βάρους,κάτι που είναι πολύ σημαντικός παράγοντας σε τέτοιου είδους κατασκευές.

    Η αρχη έγινε αναζητώντας ένα αεροπλάνο τύπου MX2 σε ντεπρόν προφίλ.Όσο κι αν έψαξα δεν υπήρχε τίποτα μα τίποτα ελεύθερο στο διαδίκτυο και κατανοητό για λόγους δικαιωμάτων μιας και το μοναδικό που υπάρχει είναι το RJ-MX2 της FancyFoam.
    Έτσι κι εγώ κατέληξα στο να κατασκευάσω το δικό μου,μιάς και τα υπόλοιπα ελεύθερα σχέδια δεν με ικανοποιούσαν οπότε έτσι κι αλλιώς θα χρειάζονταν τροποποίηση,οπότε στρώθηκα στην μελέτη.Επειδή είμαι γνωστός καμμένος  laughαποφάσισα να ακολουθήσω πρότυπα ETOC και να εμπνευστώ για την κατασκευή μου πέρνωντας σαν λογότυπο scheme το GB Extra330sc και σαν βασικό μοντέλο το νικητήριο αεροπλάνο για φέτος  Vectored Thrust Vpp MX2.

    Οπότε αφού αποκάλυψα την πηγή έμπνευσής μου,μπορώ να πώ πως ήθελα να ξεφύγω απο το basic-standard του Yak55 scheme και να πάω σε κάτι που σε συνδυασμό με την καλή ενίσχυση θα μου έδινε κάτι εμφανώς καλύτερο σε ακρίβεια και μελλοντικά δυνατότητα για μετατροπή σε μεταβλητό βήμα(VPP).Αυτός ήταν και ο βασικός στόχος της μελλοντικής προσωπικής μου εξάσκησης.

    Yak 55M


    Θα ακολουθήσει αναλυτική περιγραφή της κατασκευής.Ευχαριστώ όλους όσους με βοήθησαν να πραγματοποιήσω την ιδέα μου,ειδικότερα φίλους που δεν είχαν σχέση με το χόμπι αλλά τελικά απόκτησαν,τον father για την απέραντη υπομονή του και την προμήθεια υλικών,καθώς και φίλους μοντελιστές που με βοήθησαν διαχρονικά και δεν θα κατονομάσω,εκείνοι ξέρουν  Wink).

    Επίσης μετά από 4 χρόνια ασχολίας μου με το χόμπι και με λίγο παραπάνω απο τα μισά στα ακροβατίκα καθώς και με την βοήθεια όλων των παραπάνω είμαι χαρούμενος που κατάφερα να φτιάξω το δικό μου αεροπλάνο έστω και απο ντέπρον.
    Οι παρακάτω βιντεοσκοπήσεις που φορτώνονται στο προσωπικό κανάλι του YouTube είναι προσπάθεια της ομάδας Talented Amateurs,ο τίτλος περιέχει διπλότυπη ερμηνεία,ο καθένας κρατάει την θετική ή την αρνητική αξιολογώντας φυσικά από το αποτέλεσμα.....  Χαμόγελο
    Θα ακολουθήσουν καινουργια βίντεο στο άμεσο μέλλον....



    Οπότε τελειώνοντας με την εισαγωγή προχωράω στην παρουσίαση

    Υ.Γ Στο τέλος της παρουσίασης θα ελευθερώσω τα σχέδια για να τα κατεβάζει όποιος θέλει.....
    Loggato

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Risposta #1 il: Venerdì, 6 Set 2013, 22:33:13 »

    Τα προαναφερθέντα αεροπλάνα σε εκλεπτισμένα προγράμματα πτήσεων μετα μουσικής....

    MX2



    Extra330sc



    Scheme


    * gb.jpg (79.18 KB, 960x637 - visto 434 volte.)
    Loggato

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Risposta #2 il: Venerdì, 6 Set 2013, 22:33:53 »

    Χαρακτηριστικά αεροπλάνου:

    Μήκος πτέρυγας: 1.05μέτρα
    Μήκος ατράκτου: 1,00μέτρο
    Επειφάνεια: ~26dm2
    Προβλεπόμενο βάρος:300-400γραμμάρια

    Το τελικό βάρος εξαρτάται απο την τελική επιλογή του σετάπ.
    Loggato

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Risposta #3 il: Venerdì, 6 Set 2013, 22:34:47 »

    Περάσαμε τα <<βασικά-εισαγωγικά>> και ρολλάρουμε:

    Σχέδια-Κοπή κομματιών


    * 06072013558.JPG (68.34 KB, 778x584 - visto 459 volte.)

    * 07072013559.JPG (76.12 KB, 778x584 - visto 450 volte.)
    Loggato

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Risposta #4 il: Venerdì, 6 Set 2013, 22:38:41 »

    Βάψιμο....


    * scheme.JPG (105.54 KB, 830x623 - visto 460 volte.)
    Loggato

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Risposta #5 il: Venerdì, 6 Set 2013, 22:39:14 »

    Πρώτη συναρμολόγηση


    * 08072013565a.JPG (109.55 KB, 830x623 - visto 446 volte.)
    Loggato

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Risposta #6 il: Venerdì, 6 Set 2013, 22:39:55 »

    Κόψιμο 2.5χιλ. καρμπονόντιζας για την ενίσχυση του χείλους προσβολής όπως φαίνεται παρακάτω.

    Προσοχή
    Το μήκος της καρμπονόντιζας να είναι όσο το μήκος της μίας πτέρυγας.Η ένωση μπορεί να γίνει με επιπλέον καρμπονόντιζα στην μέση και θερμοσυστελλόμενο.


    * 09072013576.JPG (76.21 KB, 778x584 - visto 460 volte.)
    Loggato

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Risposta #7 il: Venerdì, 6 Set 2013, 22:40:37 »

    Κόλληση


    * 09072013577.JPG (79.75 KB, 778x584 - visto 438 volte.)

    * 09072013578.JPG (84.24 KB, 778x584 - visto 441 volte.)
    Loggato

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Risposta #8 il: Venerdì, 6 Set 2013, 22:41:19 »

    Ξεκινώντας απο πίσω προς τα εμπρός έχεις καλύτερη αίσθηση του προσανατολισμού ούτως ώστε τα κομμάτια να τοποθετούνται συμμετρικά.Με την προυπόθεση πως τα κομμάτια έχουν κοπεί συμμετρικά,θα πρέπει η απόσταση του Τip της μίας πτέρυγας από το κάθετο σταθερό να είναι ίδια με την απόσταση της άλλης.Επίσης η καρμπονόντιζα που βάλαμε προηγουμένως διευκολύνει στο να διατηρείται ευθεία η πτέρυγα,με αποτέλεσμα να γίνεται εύκολη η ενίσχυση χιαστί που θα δούμε παρακάτω....


    * 09072013582a.JPG (78.63 KB, 726x545 - visto 425 volte.)
    Loggato

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Risposta #9 il: Venerdì, 6 Set 2013, 22:41:54 »

    Θήκες σέρβο.

    Για λόγους χαμηλότερης κατανάλωσης και βάρους αλλά και για λόγους σταθεροποίησης των aileron προτίμησα ένα σέρβο στο κέντρο

    Aileron


    * 09072013584.JPG (61.51 KB, 778x584 - visto 460 volte.)
    Loggato

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Risposta #10 il: Venerdì, 6 Set 2013, 22:44:45 »

    Ενίσχυση του σέρβο με ενιαία καρμπονόντιζα πάνω στην κοπή για την αποφυγή επιπλέον βάρους.

    Elevator-Rudder


    * 09072013586.JPG (66.65 KB, 778x584 - visto 442 volte.)

    * 09072013587.JPG (72.67 KB, 778x584 - visto 432 volte.)
    Loggato

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Risposta #11 il: Venerdì, 6 Set 2013, 22:45:25 »

    Τοποθέτηση του σέρβο των aileron κατα την διάρκεια κατασκευής,μιάς και δεν θα υπάρξει άλλη ευκαιρία να τοποθετηθεί σωστά.
    Επίσης κολλάμε τα απαραίτητα σημεία προς εφαρμογή με εποξική κόλλα.Για ολόκληρη την κατασκευή χρησιμοποιήθηκε epoxy 5λεπτη για απλές εφαρμογες της στιγμής,αλλά >15min. για την κόλληση του κεντρικού κορμού της ατράκτου και των φτερών μιας και δεν φτάνει ο χρόνος των 5 λεπτών για να καλύψεις τόσο μεγάλη απόσταση.


    * 09072013591.JPG (59.85 KB, 778x584 - visto 444 volte.)

    * 09072013588.JPG (54.49 KB, 778x584 - visto 430 volte.)
    Loggato

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Risposta #12 il: Venerdì, 6 Set 2013, 22:46:17 »

    Κάτοψη


    * 09072013592.JPG (69 KB, 778x584 - visto 424 volte.)

    * 09072013593.JPG (71.83 KB, 778x584 - visto 444 volte.)
    Loggato

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Risposta #13 il: Venerdì, 6 Set 2013, 22:46:43 »

    Προφίλ


    * 09072013595.JPG (77.02 KB, 778x584 - visto 429 volte.)
    Loggato

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    balantis20
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 260


    Avoid the "vortex" of crap.....CAN YOU???


    « Risposta #14 il: Venerdì, 6 Set 2013, 22:47:45 »

    Carbon ντίζες(1.5χιλ.):

    Οι δεσμοί περνάνε απο το κάθετο μέρος της ατράκτου και είναι ενωμένες με θερμοσυστελλόμενο για να προσφέρουν ευκαμψία.Ξετρυπάμε τα σημεία που θέλουμε να περάσει η ντίζα και στο τέλος τις κολλάμε στο οριζόντιο σταθερό σε σχήμα χιαστί με την επόμενη.


    * 09072013597.JPG (70.49 KB, 778x584 - visto 437 volte.)

    * 03092013816.jpg (36.02 KB, 519x389 - visto 443 volte.)
    Loggato

    Team-Talented Amateurs
    http://www.youtube.com/user/balantis20

    ''aka W Omega X''

    Α.Μ.Σ.Α
    Pagine: [1] 2 3 4 ... 6     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight (Moderatore: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Topic: Prototype B(alantis20)-MX2 depron 1.05m
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.022 secondi con 25 queries.