Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.525 Beiträge in 12.389 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 19:10:19

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 19:10:19

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304525
    Themen insgesamt: 12389
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 27
    Gesamt: 28
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 3 [4] 5 6     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Comper swift από λαστιχοκίνητο σε ηλεκτρικό  (Gelesen 11195 mal)
    dpats
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 167


    « Antwort #45 am: Samstag, 4 Feb 2012, 09:27:04 »

    Σε αυτή την φάση είδα και ένα ακόμα μειονέκτημα του Polyspan. Αν και το καλύπτω με non-shrinking dope, το συγκεκριμένο υλικό μετά το dope shrinks (συστέλεται) με αποτέλεσμα να φαίνονται πράγματα που δεν ήθελα και να εμφανιστούν ρυτίδες που δεν υπήρχαν πιο πριν και δεν ίσιωσαν ποτέ με σίδερο ή σεσουάρ.


    * IMG00378-20120113-1912.jpg (78.55 KB, 351x263 - angeschaut 175 Mal.)
    Gespeichert
    dpats
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 167


    « Antwort #46 am: Samstag, 4 Feb 2012, 09:33:38 »

    Για τα μπορέσει να τοποθετηθεί το φτερό με το servo και τις ντίζες σε αυτή την φάση, πρέπει να αφαιρεθεί ο νομέας καθώς και το πάνω μέρος του F8 (μαύρη γραμμή)


    * IMG00348.jpg (83.54 KB, 300x225 - angeschaut 166 Mal.)
    Gespeichert
    dpats
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 167


    « Antwort #47 am: Samstag, 4 Feb 2012, 09:36:23 »

    Άνοιξα μιά τρύπα στο firewall τόσο για το scale-look όσο και για να ψύχεται και ο κινητήρας. Και την άνοιξα από την σωστή μεριά, όχι σαν τον Mike  devil


    * IMG00381-20120113-1913.jpg (74.8 KB, 351x263 - angeschaut 166 Mal.)
    Gespeichert
    dpats
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 167


    « Antwort #48 am: Samstag, 4 Feb 2012, 09:38:09 »

    Μιά τελευταία πριν από το βάψιμο. Ο καιρός είναι χάλια για πέταμα και μάλλον θα τελειώσω με το building thread σήμερα.

    * IMG00380-20120113-1912.jpg (0.45 KB - runtergeladen 50 Mal.)
    Gespeichert
    dpats
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 167


    « Antwort #49 am: Samstag, 4 Feb 2012, 09:40:04 »

    Συγγνώμη αλλά για κάποιο λόγο είναι αδύνατον να ανεβάσω την εικόνα.
    Gespeichert
    dpats
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 167


    « Antwort #50 am: Samstag, 4 Feb 2012, 10:11:59 »

    Η ώρα του βαψίματος. Αποφάσισα για την παρακάτω παραλλαγή.


    * Comper real 1.JPG (22.52 KB, 350x213 - angeschaut 160 Mal.)
    Gespeichert
    dpats
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 167


    « Antwort #51 am: Samstag, 4 Feb 2012, 10:13:04 »

    και


    * Comper real 2.JPG (15.3 KB, 351x226 - angeschaut 158 Mal.)

    * Comper real 2.JPG (15.3 KB, 351x226 - angeschaut 158 Mal.)
    Gespeichert
    dpats
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 167


    « Antwort #52 am: Samstag, 4 Feb 2012, 10:21:14 »

    Τα χρώματα gloss enamel της Humbrol #14, #19, και #22, διαλυμένα με dope thinners. Ο ιδιοκτήτης του μοντελοκαταστήματος μου πρότεινε το satin white για να δέσει καλύτερα με το doped tissue. Ευτυχώς δεν τον άκουσα και θα εξηγήσω μετά το γιατί.
    Η εξωτερική θερμοκρασία τέλη Δεκέμβρη στους 0 βαθμούς, αλλά ήμουν ανυπόμονος. Και τα σκ@@@@σα.
    Το κόκκινο και το μπλε μου βγήκαν εντάξει, αλλά στο άσπρο έκανα λάθος την διάλυση. Αναγκάστηκα να το περάσω πολλά χέρια για να μειωθούν οι μουτζούρες και το τελικό αποτέλεσμα ήταν να πάρει ΠΟΛΥ βάρος (10 gr)
    Gespeichert
    dpats
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 167


    « Antwort #53 am: Samstag, 4 Feb 2012, 10:47:47 »

    Τα επιμέρους τμήματα βάφτηκαν πριν τη συναρμολόγηση (αυτό είναι το μειονέκτημα του να επιλέξεις πολύγρωμη παραλλαγή). Θα παραθέσω εδώ τρία επιμέρους βήματα. Το πρώτο είναι η κατασκευή καταπακτής μεταξύ F7 και F8 για να μπορώ να έω πρόσβαση στο servo του aileron, στον δέκτη και την μπαταρία. Κόπηκε απλά ένα κομμάτι balsa 1 mm στις σωστές διαστάσεις (κάλυμα) και καλύφθηκε με polyspan. Ο "μεντεσές" έγινε με ένα επιπλέον κομμάτι polyspan που κόλησε από τη μιά μεριά στην άτρακτο και από την άλλη στο κάλυμα. Η κόλληση έγινε ως εξής: τοποθετήθηκε ο μεντεσές και περάστηκε από πάνω μιά πινελία thinned tissue. Μόλις στέγνωσε (5 λεπτά) λειτουργούσε άψογα. Έτσι έμαθα πως το polyspan κολλάει πολύ καλά με αυτό τον τρόπο (κάτι που, δυστυχώς, μου χρησίμευσε αργότερα). 


    * IMG00388-20120123-1620.jpg (79.26 KB, 351x263 - angeschaut 161 Mal.)
    Gespeichert
    dpats
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 167


    « Antwort #54 am: Samstag, 4 Feb 2012, 10:50:37 »

    Το αυτί-χερούλι για να ανοιγοκλείνω την καταπακτή έγινε πάλι με ένα μικρό κομμάτι pollyspan κολλημένο με τον ίδιο τρόπο από την μέσα μεριά. Η καταπακτή ασφαλίζει με δύο πολύ λεπτές λωρίδες velcro.


    * IMG00389-20120123-1620.jpg (76.47 KB, 351x263 - angeschaut 150 Mal.)
    Gespeichert
    dpats
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 167


    « Antwort #55 am: Samstag, 4 Feb 2012, 10:57:44 »

    Αφού είχα τελειώσει με το βάψιμο κόλλησα το φτερό. Εδώ το servo με τις ντίζες μετά την κόλληση. Οι μεταλλικές ντίζες είναι από τα απομεινάρια του Minium στην άκρη τους υπάρχει θερμοσυστελλόμενο 1 mm.....


    * IMG00390-20120123-1620.jpg (88.17 KB, 351x263 - angeschaut 152 Mal.)
    Gespeichert
    dpats
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 167


    « Antwort #56 am: Samstag, 4 Feb 2012, 11:00:53 »

    ......που βγαίνει και συνδέεται σε ορθή γωνία με τους βραχίονες του φτερού. Η σύνδεση και η δοκιμή γίνεται πριν την οριρτική τοποθέτηση του φτερού.


    * IMG00386-20120123-1619.jpg (78.75 KB, 351x263 - angeschaut 149 Mal.)
    Gespeichert
    dpats
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 167


    « Antwort #57 am: Samstag, 4 Feb 2012, 11:04:14 »

    Την τεχνική την έμαθα από μικρά ανεμόπτερα (πχ Alula) και είναι πολύ ανθεκτική. στην επόμενη φωτό φαίνεται πως το φτερό δεν μπορεί να πατήσει πίσω και στο πλάι. Για το πλάι αρκεί μία ασταγόνα κυανοακρυλικής ενώ για πίσω....


    * IMG00387-20120123-1619.jpg (75.9 KB, 351x263 - angeschaut 153 Mal.)
    Gespeichert
    dpats
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 167


    « Antwort #58 am: Samstag, 4 Feb 2012, 11:11:12 »

    .....ξανακόλλησα το κομμάτι που είχα αφαιρέσει από το F8.....


    * IMG00399-20120124-2020.jpg (78.81 KB, 351x263 - angeschaut 151 Mal.)
    Gespeichert
    dpats
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 167


    « Antwort #59 am: Samstag, 4 Feb 2012, 11:19:50 »

    ....και το έβαψα με πινελάκι. Επιπλέον κόλλησα και ένα μικρό κομμάτι balsa κάθετα στο προηγούμενο από την μέσα πλευρά του φτερού (γραμμές).


    * IMG00411.jpg (87.55 KB, 351x263 - angeschaut 147 Mal.)
    Gespeichert
    Seiten: 1 2 3 [4] 5 6     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight (Moderator: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Thema: Comper swift από λαστιχοκίνητο σε ηλεκτρικό
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.019 Sekunden mit 24 Zugriffen.