Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.909 μηνύματα σε 11.358 θέματα από 5.944 Μέλη / Τελευταίο μέλος: H KOINH GNWMH
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 18:54:05

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 18:54:05

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 18:38]

από kios100
[Σήμερα στις 18:07]

από kios100
[Σήμερα στις 16:50]

[Σήμερα στις 10:25]

από harris31a
[Σήμερα στις 08:10]

[Σήμερα στις 07:45]

από Alex v22
[Σήμερα στις 00:58]

από tzdim
[Σήμερα στις 00:34]

από hpergm
[Χθες στις 22:18]

από dominicm
[Χθες στις 21:08]

από modelers
[Χθες στις 21:06]

[Χθες στις 16:49]

[Χθες στις 16:39]

από mpamphs
[Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 22:23:42]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5944
Τελευταίο: H KOINH GNWMH
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285909
Σύνολο θεμάτων: 11358
Online σήμερα: 65
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 41
Συνολικά: 62
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Θέμα: Comper swift από λαστιχοκίνητο σε ηλεκτρικό « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 6  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Comper swift από λαστιχοκίνητο σε ηλεκτρικό  (Αναγνώστηκε 7371 φορές)
   
dpats
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 165


Προφίλ
« στις: Παρασκευή, 3 Φεβ 2012, 13:49:06 »

ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Τα χρόνια περνάνε και οι υποχρεώσεις (κοινωνικές, οικονομικές, επαγγελματικές και οικογενειακές) αυξάνονται. Το Pattern πάει κατά διαόλου (με 6 πτήσεις τον χρόνο δεν μπορώ να μάθω την GR B) και ο καιρός είναι χάλια. Πως να ασχοληθώ με το hobby?
Αποφάσισα να φτάξω ένα μικρό ηλεκτρικό scale R/C (πιστεύω να τα καταφέρω να το ολοκληρώσω για να το παρουσιάσω) που το είχσ στο νου μου εδώ και 9 χρόνια. Για τα παρελκόμενα θα χρησιμοποιούσα ό,τι απέμεινε από ένα Kyosho Minium profile 3D (η πιο μεγάλη μ@@@κί@ που πήρα ποτέ μου). Το project κόλλησε όταν ήρθε η ώρα της κάλυψης-δεν ήξερα τον τρόπο. Έψαξα για πληροφορίες και τις συνάντησα στο www.ffscale.co.uk. Ψάχνοντας το site έπεσα στο http://www.ffscale.co.uk/comper.htm. Κάπου γλυκάθηκα, κάπου το βρήκα πιο εύκολο από αυτό που ξεκίνησα (χωρίς εμπειρία σε τέτοιες μικρές κατασκευές και μe τα μάτια να χρειάζονται σιγά-σιγά γυαλιά πρεσβυωπίας) και αποφάσισα να το κάνω κι αυτό ηλεκτρικό R/C (ΝΑΙ, ΝΑΙ είχα πάρει και δεύτερο Minium profile που κατέληξε στα σκουπίδια).
Έτσι ξεκίνησε η ιδέα του ηλεκτρικού Comper Swift.
Καταγράφηκε
dpats
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 165


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 3 Φεβ 2012, 13:58:41 »

To πώς κατασκευάζεται θα το βρείτε αναλυτικά στο προαναφερθέν site καθώς και στο https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=98.0. Το να παραθέσω όλα τα επιμέρους βήματα θα ήταν υπερβολή. Ακολούθησα (σχεδόν) σχολαστικά τα βήματα όπως αυτά παραθέτονται στο Αγγλικό site. Παρέκλινα μόνο στην μετατροπή και αυτήν θα δείξω. Ξεκίνησα 5/12/2011. Για όσους ενδιαφέρονται χρειάστηκα τα 3/4 μίας σανίδας balsa 1.5 mm, κόλλα (συγγνώμη, δεν είμαι της παλιάς σχολής και οι κόλλες ήταν παχύρευστη κυανοακρυλική και εποξεική) και ΠΟΛΛΑ κοπίδια (14 συνολικά). Το κόστος 15 ευρώ (προσπαθώ ακόμη να ξεχάσω και τα 100 του Minium).
Καταγράφηκε
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.506



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 3 Φεβ 2012, 14:06:49 »

προσωπικά περιμένω τη συνέχεια με αρκετό ενδιαφέρον  Thumbs up
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
dpats
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 165


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 3 Φεβ 2012, 14:09:32 »

Πιστεύω πως σε κανένα 2 ωρο θα ανεβάσω φωτό. Wink
Καταγράφηκε
dpats
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 165


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 3 Φεβ 2012, 16:30:30 »

Διαφήμιση.
Αυτή την κόλλα χρησιμοποίησα. Την είχα πάρει από τα Lidl. Κάνει μικρές παχύρευστες σταγόνες και απλώνει έυκολα. Παρεπιπτότως την έχουν τώρα σε προσφορά 1.7 ευρώ


* IMG00448-20120203-1451.jpg (71.71 KB, 251x188 - εμφανίστηκε 321 φορές.)
Καταγράφηκε
dpats
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 165


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 3 Φεβ 2012, 16:34:52 »

Το σχέδιο αφού συνενώθηκαν οι 4 σελίδες Α4. Μόνο για την άτρακτο χρησιμεύει αλλά θυμίζει παλιές εποχές.


* IMG00412-20120124-2124.jpg (81.62 KB, 400x300 - εμφανίστηκε 337 φορές.)
Καταγράφηκε
dpats
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 165


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 3 Φεβ 2012, 16:47:07 »

Η πρώτη παρέκλιση από το σχέδιο, για να τοποθετηθεί ο κινητήρας.
Χρειάστηκαν δύο μικρά κομμάτια balsa 1.5 mm κολλημένα στα πλευρικά stringers, και κόντρα πλακέ 0.5 mm. Το τελευταίο κόπηκε σε σχήμα Π κόλλησε πάνω του ο κινητήρας και όλα μαζί στα μικρά κομμάτια balsa. Με αυτό τον τρόπο ο άξονας του μοτέρ ήρθε στο κέντρο του F1. Προσπάθησα να δώσω 2 μοίρες right thrust.
Όλα αυτά έγιναν πριν την ολοκλήρωση της προσθήκης των άνω και κάτω νομέων. Θα μπορούσα να φτάψω κάποιο hatch για πιθανές μελλοντικές επισκευές, αλλά από την στιγμή που όλα τα κομμάτια του κινητήρα είναι κολλημένα θα ήταν μάλλον χωρίς νόημα. Έτσι δεν ασχολήθηκα.
Δοκιμαστική τοποθέτηση από το πλάι:


* IMG00335-20111228-2034.jpg (81 KB, 351x263 - εμφανίστηκε 322 φορές.)
Καταγράφηκε
dpats
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 165


Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 3 Φεβ 2012, 16:49:48 »

Το ίδιο από πάνω.


* IMG00334-20111228-2034.jpg (80.48 KB, 351x263 - εμφανίστηκε 317 φορές.)
Καταγράφηκε
dpats
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 165


Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 3 Φεβ 2012, 16:51:00 »

Το σχήματος Π κόντρα πλακέ κολλημένο στον κινητήρα


* IMG00337-20111228-2035.jpg (82.62 KB, 351x263 - εμφανίστηκε 310 φορές.)
Καταγράφηκε
dpats
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 165


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 3 Φεβ 2012, 16:52:24 »

Η όλη κατασκευή όπως φαίνεται από κάτω


* IMG00338-20111228-2035.jpg (79.99 KB, 351x263 - εμφανίστηκε 323 φορές.)
Καταγράφηκε
dpats
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 165


Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 3 Φεβ 2012, 16:53:26 »

ΛΑΘΟΣ. Από πάνω ήθελα να πω.
Καταγράφηκε
smartalex
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 362



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 3 Φεβ 2012, 16:56:23 »

αρχίζω και ψήνομαι

εχω στην ακρη κατι παρελκομενα απο  micro eflite

λες ;;;;;;;;;;;;;;;;;

μπραβο φιλε  ωραια δουλεια   
Καταγράφηκε

hirobo srb - trex 250 - trex 500 - blade 400 - blade msr - extra 300 pkz - yak 54 eflite - f16 eflite - mosquito fms - habu pkz - icon a5 pkz - f86 eflite - f86 alfa models - ta183 alfa models
twister multiplex - mig-29 sebart- fox - pkz p51- corsair - f-16starmax - venus 3d-
dpats
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 165


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 3 Φεβ 2012, 17:16:55 »

Πρώτη αστοχία λόγω απροσεξίας. Ο Άγγλος έχει βάλει ένα κομμάτι balsa μεταξύ F7 και F3. Εγώ δεν το πρόσεξα και έβαλα μόνο το Κ1 όπως στο σχέδιο (γραμμή στην φωτογραφία) αφήνοντας το πιο πίσω κενό (κύκλος). Μετά που το παρατήρησα προσέθεσα ένα τριγωνικό κομμάτι. Μάλλον η κατασκευή του Άγγλου υπερέχει, όχι μόνο λόγω στιβαρότητας αλλά και γιατί το μοντέλο θα ζυγίζει πιο εύκολα.














Θα συνεχίσω αργότερα Sad


* IMG00335.jpg (81.78 KB, 351x263 - εμφανίστηκε 312 φορές.)
Καταγράφηκε
dpats
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 165


Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 3 Φεβ 2012, 20:10:05 »

Αφού ολοκληρωθεί η κατασκευή της ατράκτου, ώρα να τοποθετηθούν τα servo του rudder και του elevator. Αφαίρεσα τις πλαστικές βάσεις της kyosho και πέρασα ψιλές ξυλόβιδες που είχα.....κάπου


* IMG00341-20111231-1037.jpg (74.3 KB, 300x225 - εμφανίστηκε 273 φορές.)
Καταγράφηκε
dpats
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 165


Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 3 Φεβ 2012, 20:13:01 »

Έκοψα μια βάση από κόντρα πλακέ 0.5 mm που να ταιριάζει στο κενό μεταξύ F8 και F9. Άνοιξα τις τρύπες ώστε να περνάνε από μέσα τα κινητά στοιχεία των servo.


* IMG00339-20111231-1034.jpg (75.29 KB, 300x225 - εμφανίστηκε 269 φορές.)
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 6  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Θέμα: Comper swift από λαστιχοκίνητο σε ηλεκτρικό « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 1.192 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.