Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.739 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 16:53:54

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 16:53:54

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 13:55]

από timko
[Σήμερα στις 13:18]

[Χθες στις 21:42]

από red_baron
[Χθες στις 20:26]

από 470lp
[Χθες στις 18:39]

[Χθες στις 16:00]

[Χθες στις 10:53]

από niro
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 21:50:40]

από dominicm
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:05:46]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5948
Τελευταίο: giourgg.1
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285739
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 91
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 27
Συνολικά: 40
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Θέμα: Comper swift από λαστιχοκίνητο σε ηλεκτρικό « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Comper swift από λαστιχοκίνητο σε ηλεκτρικό  (Αναγνώστηκε 7366 φορές)
   
dpats
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 165


Προφίλ
« Απάντηση #60 στις: Σάββατο, 4 Φεβ 2012, 11:23:59 »

και μία ακόμα. Περιτό να αναφέρω πως οι επιφάνειες του φτερού που κολλήθηκαν είχαν προηγουμένως ξυθεί από το χρώμα. Για τους μη παρατηρητικούς, ήδη φαίνεται ένα ακόμη μειονέκτημα του polyspan: όπου ακούμπησε το σίδερο (μόλις ζεστό) "μούτεψε" και έβγαλε "τρίχες". Άρα, λάθος η επιλογή του κολλήματος με balsalock.


* IMG00410-20120124-2044.jpg (89.97 KB, 351x263 - εμφανίστηκε 187 φορές.)
Καταγράφηκε
dpats
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 165


Προφίλ
« Απάντηση #61 στις: Σάββατο, 4 Φεβ 2012, 11:39:46 »

Μετά ήρθε η ώρα να κολλήσουν το fin και το stabilizer. Για "μεντεσέδες" τα έντυσα όλα μαζί συγχρόνως και τα κάλυψα με thinned dope. Για το κατώτερο μέρος του rudder άφησα δύο άβαφες προεκτάσεις στο polyspan της ατράκτου που τις κόλλησα με μιά πινελιά με thinned dope.


* IMG00402-20120124-2021.jpg (76.58 KB, 351x263 - εμφανίστηκε 183 φορές.)
Καταγράφηκε
dpats
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 165


Προφίλ
« Απάντηση #62 στις: Σάββατο, 4 Φεβ 2012, 11:44:52 »

Μετά το έβαψα με πινέλο. ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ. Η σύνδεση γίνεται πολύ δυνατή για τα αδύναμα servo της Kyosho. Αρκεί ή σύνδεση να γίνει μόνο από την μία πλευρά για όλα τα κινητά μέρη. Εκ των υστέρων αυτό έκανα κι εγώ-έκοψα με νυστέρι την μία πλευρά, αλλά ήδη έχω προσθέσει αχρείαστα milligrams στην ουρά.


* IMG00409-20120124-2043.jpg (83.07 KB, 351x263 - εμφανίστηκε 178 φορές.)
Καταγράφηκε
dpats
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 165


Προφίλ
« Απάντηση #63 στις: Σάββατο, 4 Φεβ 2012, 11:59:30 »

Έξω άρχισε να βρέχει, έτσι συνεχίζω κι εγώ χειμαρρώδης.
Επόμενο δύσκολο, για μένα βήμα, τα γράμματα. Δεν έχω decal sheet και δεν είχα και κανέναν σκοπό να πάρω. Χρησιμοποίησα αυτοκόλλητο solartrim που είχα αγοράσει τις εποχές των παλιών αγελάδων. Το μόνο καλό πως το συγκεκριμένο αεροπλάνο δεν έχει wing markers. Έχει μόνο στην άτρακτο (και είναι και μικρά, πανάθεμά τα). Δεν υπήρχε ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση να κόψω το άσπρο περίγραμμα των γραμμάτων. Την εικόνα που έχει την τελευταία σελίδα ο Mike (δες 1ο post) την μεγένθυνα ώστε να γίνει φυσικό μέγεθος, την έκανα καθρέπτη στην ζωγραφική και την εκτύπωσα. Έκοψα σε ένα πλάισιο όλο το marker και το κόλλησα με UHU stick στην πίσω μεριά του κόκκινου solartrim. Με ένα ΚΟΦΤΕΡΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ νυστέρι έκοψα μόνο το κόκκινο περίγραμμα και το κόλλησα στο άσπρο solartrim.


* IMG00394-20120123-1748.jpg (81.59 KB, 351x263 - εμφανίστηκε 165 φορές.)
Καταγράφηκε
dpats
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 165


Προφίλ
« Απάντηση #64 στις: Σάββατο, 4 Φεβ 2012, 12:05:49 »

Στο προηγούμενο μήνυμα όχι "παλιές" αλλά "παχιές" αγελάδες. Συνεχίζω.
Με την βοήθεια μεταλλικού χάρακα (έτσι λέμε, λάμα από παλιό σιδεροπρίονο είναι) έκοψα ένα μικρό άσπρο περίγραμμα γύρω από το κόκκινο με "το μάτι" (που δεν βλέπει πλέον και πολύ καλά). Και καλά στις ευθείες κάτι κατάφερα, αλλά με τις καμπύλες έγινε γλέντι και έγιναν τεθλασμένες.
Τα γράμματα. 


* IMG00395-20120123-1833.jpg (80.46 KB, 351x263 - εμφανίστηκε 168 φορές.)
Καταγράφηκε
dpats
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 165


Προφίλ
« Απάντηση #65 στις: Σάββατο, 4 Φεβ 2012, 12:12:15 »

Η τοποθέτησή τους ήταν τελείως λανθασμένη. Κι αυτό γιατί, αφού είχα ήδη συναρμολογήσει το μοντέλο, δεν μπορούσα να το ακουμπήσω στο πλάι για να τραβήξω ευθείες. Συμπέρασμα: πρώτα τα γράμματα και ύστερα η συναρμολόγηση.
Κι εδώ μία παρένθεση για την επιλογή του χρώματος. Τόσο τα γράμματα όσο και η πλευρική άσπρη γραμμή έγιναν με το solartrim που έδεσε απόλυτα με το #22 gloss white της Humbrol. Αν είχα χρησιμοποιήσει satin white θα ήταν αταίριαστα.
Καταγράφηκε
dpats
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 165


Προφίλ
« Απάντηση #66 στις: Σάββατο, 4 Φεβ 2012, 12:22:06 »

Και τελειώνω με την ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ. Για horn και ντίζες χρησιμοποίησα πάλι τα απομεινάρια του Minium. Από τα horn έκοψα τις τρεις τελευταίες τρύπες και την βάση που εξείχε και τα έβαλα αφού άνοιξα τις υποδοχές τους με νυστέρι. Μετά έβαψα με κόκκινο αυτό του rudder.
Για τις ντίζες βρήκα το μήκος με την τηλεκατεύθυνση ανοιχτή, πέρασα το θερμοσυστελόμενο του 1 mm πάνω από την επικάλυψη του carbon (1 mm) με τα μεταλλικά ακρόντιζα ήδη τοποθετημένα στα horn και δοκίμασα με το σεσουάρ-τίποτα.
Α, έτσι είσαι; Η ώρα του αναπτήρα και......
Καταγράφηκε
dpats
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 165


Προφίλ
« Απάντηση #67 στις: Σάββατο, 4 Φεβ 2012, 12:24:42 »

....πήρε φωτιά. Δως του δυό μεγάλες τρύπες και στις δύο πλευρές της ατράκτου, στο stabilizer και στο elevator.  Crazy2
Καταγράφηκε
dpats
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 165


Προφίλ
« Απάντηση #68 στις: Σάββατο, 4 Φεβ 2012, 12:51:54 »

Εδώ χρησίμευσε η προηγούμενη "εμπειρία" με το κόλλημα καινούριων κομματιών polyspan με thinned dope. Οι τρύπες καλύφτηκαν το χρώμα ξαναπέρασε με πινέλο αλλά δείχνει, πανάθεμά το. Τελικά κατάφερα και έβαλα και άλλα horn της Kyosho και βρήκα και το σωστό μήκος στις ντίζες.


* IMG00442-20120131-2041.jpg (68 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 171 φορές.)
Καταγράφηκε
dpats
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 165


Προφίλ
« Απάντηση #69 στις: Σάββατο, 4 Φεβ 2012, 12:54:39 »

Νεό συμπέρασμα: το μήκος της ντίζας να ολοκληρώνεται πριν την τελική συναρμολόγηση.


* IMG00444-20120131-2041.jpg (69.89 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 177 φορές.)
Καταγράφηκε
dpats
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 165


Προφίλ
« Απάντηση #70 στις: Σάββατο, 4 Φεβ 2012, 13:04:20 »

Το ολοκληρωμένο μοντέλο στο χέρι μου. Εδώ φαίνονται και οι ρόδες. Τελικά δεν χρησιμοποίησα τις ξύλινες. Έφτιαξα "ζάντες από σάντουιτς με κέντρο μπάλσα 1 mm και στην άκρη κόντρα πλακέ 0.5 mm. Από την μεριά της ρόδας που θα βρίσκει στα σκέλη η διάμετρος του κόντρα πλακέ κόπηκε μεγαλύτερη κατά 1 mm. Για το κέντρο χρησιμοποιήθηκε ο γνωστός αγνώστου προέλευσης μεταλλικός σωλήνας, κομμένος σε μεγαλύτεο μήκος ΜΟΝΟ από την μεριά της μεγαλύτερης διαμέτρου της ρόδας.


* IMG00426-20120131-2021.jpg (78.7 KB, 351x263 - εμφανίστηκε 162 φορές.)
Καταγράφηκε
dpats
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 165


Προφίλ
« Απάντηση #71 στις: Σάββατο, 4 Φεβ 2012, 13:10:32 »

Γύρω από την "ζάντα" κόλλησα με λεπτή κυανοακρυλική το foam περίβλημα μιάς ουραίας ρόδας από pattern 40άρι (είχα ανταλλακτικές). Όλη την κατασκευή της πέρασα στο τσοκ τρυπανιού, το έβαλα μπροστά και έξυσα με γυαλόχαρτο το foam μέχρι η διάμετρος να γίνει η σωστή (το comper είχε μικρές και παχιές ρόδες).


* IMG00425-20120131-2020.jpg (95.3 KB, 500x375 - εμφανίστηκε 179 φορές.)
Καταγράφηκε
dpats
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 165


Προφίλ
« Απάντηση #72 στις: Σάββατο, 4 Φεβ 2012, 13:13:50 »

Έβαψα την ρόδα, την πέρασα στους άξονες και την στερέωσα με απομεινάρια λεπτής πλαστικής ντίζας. Μετά κάλυψα την έξω μεριά με "καπάκια" φτιαγμένα από χαρτόνι, βαμμένα κόκκινα και κολλημένα στο λάστιχο με UHU. 


* IMG00427-20120131-2021.jpg (85.57 KB, 500x375 - εμφανίστηκε 175 φορές.)
Καταγράφηκε
dpats
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 165


Προφίλ
« Απάντηση #73 στις: Σάββατο, 4 Φεβ 2012, 13:22:45 »

Το τελειωμένο μοντέλο...


* IMG00428-20120131-2023.jpg (87.59 KB, 1344x1008 - εμφανίστηκε 179 φορές.)
Καταγράφηκε
dpats
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 165


Προφίλ
« Απάντηση #74 στις: Σάββατο, 4 Φεβ 2012, 13:25:34 »

...ολοκληρώθηκε στις 20/1/2012...


* IMG00417-20120131-2018.jpg (125.25 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 178 φορές.)
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Θέμα: Comper swift από λαστιχοκίνητο σε ηλεκτρικό « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.197 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.