Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.506 Posts in 12.387 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 06:06:31

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 06:06:31

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    [Oggi alle 01:44]

    [Ieri alle 11:35]

    [Lunedì, 13 Mag 2024, 08:35:43]

    [Domenica, 12 Mag 2024, 14:53:18]

    [Sabato, 11 Mag 2024, 20:08:18]

    [Venerdì, 10 Mag 2024, 23:15:04]

    [Venerdì, 10 Mag 2024, 17:13:22]

    [Giovedì, 9 Mag 2024, 15:30:01]

    [Lunedì, 6 Mag 2024, 01:30:30]

    [Domenica, 5 Mag 2024, 14:26:40]

    [Venerdì, 3 Mag 2024, 20:02:54]

    [Mercoledì, 1 Mag 2024, 09:15:28]

    [Venerdì, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mercoledì, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Lunedì, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304506
    Topics Totali: 12387
    Online Oggi: 44
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 19
    Totale: 20
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 31 32 33 [34]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Letto 123222 volte)
    aru
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 60


    small details matter


    « Risposta #495 il: Venerdì, 1 Giu 2018, 10:42:28 »

    Σε ευχαριστώ πολύ Αργύρη! Το τι λάδι θα χρησιμοποιήσω ήταν μέσα σε αυτά που με απασχολούσε. Με κάλυψες!! Πήρα και σπρέϊ για την εξάτμιση. Το ΣΚ έχει δουλεία!  Grin
    Loggato
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 280



    « Risposta #496 il: Sabato, 2 Giu 2018, 10:19:31 »

    Για λαδι μπορεις εναλλακτικα, ισως και πιο οικονομικα, μπορεις να χρησιμοποιησεις STIHL συνθετικο -αυτο που προτεινει η συγκεκριμενη εταιρεια για τους κινητηρες της.
    Δοκιμασμενο.
    Μακραν σημαντικοτερο της φιρμας ειναι η σωστη αναλογια στη μιξη και φυσικα η σωστη ρυθμιση και ψυξη του κινητηρα. 32cc στο λιτρο, 18Χ8APC προπελλα και εφυγες!
    Loggato
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Risposta #497 il: Sabato, 2 Giu 2018, 10:31:05 »

     Thumbs up  +++1

    Kαλημέρα Γεωργιεε...

    Για λαδι μπορεις εναλλακτικα, ισως και πιο οικονομικα, μπορεις να χρησιμοποιησεις STIHL συνθετικο -αυτο που προτεινει η συγκεκριμενη εταιρεια για τους κινητηρες της.
    Δοκιμασμενο.
    Μακραν σημαντικοτερο της φιρμας ειναι η σωστη αναλογια στη μιξη και φυσικα η σωστη ρυθμιση και ψυξη του κινητηρα. 32cc στο λιτρο, 18Χ8APC προπελλα και εφυγες!
    Loggato

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    aru
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 60


    small details matter


    « Risposta #498 il: Sabato, 2 Giu 2018, 23:44:01 »

    Για λαδι μπορεις εναλλακτικα, ισως και πιο οικονομικα, μπορεις να χρησιμοποιησεις STIHL συνθετικο -αυτο που προτεινει η συγκεκριμενη εταιρεια για τους κινητηρες της.
    Δοκιμασμενο.
    Μακραν σημαντικοτερο της φιρμας ειναι η σωστη αναλογια στη μιξη και φυσικα η σωστη ρυθμιση και ψυξη του κινητηρα. 32cc στο λιτρο, 18Χ8APC προπελλα και εφυγες!

    Για την σωστή ρύθμιση φαντάζομαι είναι θέμα εμπειρίας. Για την ψύξη του κινητήρα εννοείς να φτιαχτούν baffles ωστε να οδηγείτε ο αέρας στις ψύχτρες της κεφαλής;
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #499 il: Domenica, 3 Giu 2018, 08:05:17 »

    Σχετικό κεφάλαιο για την ψύξη διάβασε  εδώ
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 280



    « Risposta #500 il: Domenica, 3 Giu 2018, 13:31:38 »

    Γεια σου και σενα Χρησταρα!

    Ειναι βεβαια κοινο "μυστικο" πως οι βενζινες και πιο ευκολα ρυθμιζουν και πιο καλα κρατουν τις ρυθμισεις τους και πιο ροπατες ειναι και συντριπτικα μεγαλυτερο κυκλο ζωης εχουν και φτηνοτερο καυσιμο καινε και, και, και... Wink μακροσκελης η λιστα...

    Τωρα, για ψυξη σιγουρεψου οτι εχεις λογο επιφανειας εισαγωγης: επιφανεια εξαγωγης στο κοουλ = 1:3, ρυθμισε στην υψηλη βελονα ωστε να στροφαρει στις 7900 στατικα και ασε το baffling για αργοτερα -αν χρειαστει με τηλεμετρια- που δεν νομιζω. Υπομονη με το στρωσιμο και θα δεις μεχρι και 500rpm με την χρηση.
    Μην παραφορτωσεις το μοτερ με μεγαλυτερης διαμετρου προπελλα. Θα χασεις spoolup και θα ανεβασεις θερμοκρασιες χωρις λογο.

    Σε καθε περιπτωση μια καλορυθμισμενη μηχανη σε μια υγειη εγκατασταση θα ανεβαζει 100-120 στην κεφαλη μετα το touchdown ενω σε wild stuff μπορει να δεις στιγμιαια και τιμες της ταξης 160-170!!!
    Μην τρομαξεις.

    "Αν δεν αισθανθεις απωλεια ισχυος κατα την πτηση σου , τοτε η ψηξη για την περιπτωση σου θα επαρκει." μου ειπε καποτε ενας champ - Γεια σου Νικ!- και ο χρονος απεδειξε πως ειχε απολυτο δικιο!!!

    Καλη διασκεδαση!
    Loggato
    Loukis35
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 72


    « Risposta #501 il: Lunedì, 8 Feb 2021, 20:58:15 »

    Εσείς που έχετε κινητήρες βενζίνης, πώς αποθηκεύετε τα μοντέλα σας για μεγάλο χρονικό διάστημα, χωρίς να ξεραθούν οι μεμβράνες στο καρμπυρατέρ?

    Από ότι ξέρω αδειάζουμε το καύσιμο από το ντεπόζιτο και μετά βάζουμε μπροστά τον κινητήρα να κάψει ότι έχει απομείνει.
    Μερικοί βγάζουν το μπουζί από την κεφαλή και ρίχνουν λίγο λαδάκι μέσα στο πιστόνι.

    Υπάρχει κάποιο τίπ και για το καρμπυρατέρ?
    Μήπως λίγο ψέκασμα με το γνωστό WD-40 για να μην κολλήσουν οι πεταλούδες? Για τις μεμβράνες, μήπως λίγο λαδάκι από τα σωληνάκια με μια σύριγγα?
    Loggato
    Chris71
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 286



    « Risposta #502 il: Martedì, 9 Feb 2021, 08:55:31 »

    Για τις μεβράνες αφήνεις λίγο καύσιμο πάντα στο τεπόζιτο.
    Loggato

    Always look on the bright side of life!
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 280



    « Risposta #503 il: Giovedì, 11 Feb 2021, 20:01:31 »

    Η σωστη πρακτικη ειναι αυτη που περιγραφεις: Στεγνωμα στο τελος της ημερας.

    Μην ριξεις τπτ στο carb.

    Οι μεμβρανες δεν χαλανε τοσο ευκολα.
    Μοτερ (DLE 55 10ετίας) στεγνο, πηρε μπρος κανονικα με την 6η υστερα απο σχεδον ενα χρονο ακινησία - και δουλεψε αψογα ολη μερα.
    Οι μεμβρανες κρατουν...τα σωληνακια, οχι.
    Φροντισε για τις συνθηκες αποθηκευσης, ρυθμισε σωστα και εισε super!


    Loggato
    Pagine: 1 ... 31 32 33 [34]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderatore: ArgyrisGiannetakis)  |  Topic: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.021 secondi con 24 queries.