Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:30:41

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:30:41

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 30
    Gesamt: 31
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 30 31 32 [33] 34     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Gelesen 123303 mal)
    AKISSSS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 172



    « Antwort #480 am: Mittwoch, 30 Mai 2018, 10:11:09 »

    Καλημέρα!!
    Αργύρη η μηχανή που θα μπει είναι μία dle35 με τη μαμα εξάτμιση.
    Κάτω απο την άτρακτο εχει σχισμές για τυχόν άλλου τύπου εξάτμιση
    τις οποίες τις έχω ανοιξει για να μη ζεσταίνονται πολύ τα ηλεκτρονικά,
    οπότε πιστεύω ότι θα έχει αρκετή ποσότητα αερα.
    Gespeichert
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 10.776



    WWW
    « Antwort #481 am: Mittwoch, 30 Mai 2018, 10:35:59 »

    Mην αγχωνεσαι θα δουλευει μια χαρά!Εξαλου η εννοια του καθαρου αερα σε μια εισαγωγη καρμπυρατερ ειναι η ανεμποδηστη ροη και οχι καποια στροβιλοδη, Φαντασου οι νιτρο οι  κινητηρες που βαζουμε και εχουνε το καρμπυρατερ ακριβως πισω απο την προπέλα δουλέυουν παλι εξισου καλά και ισως καλύτερα με ολη αυτην την ροη της προπελας ,βεβαια με την καταληλη ρυθμηση της βελόνας του αερα και του καυσιμου ταυτοχρονα!Στα walbro  υπαρχει μια αλλη λειτουργεια λογο της μεβρανης (τρομπας) που τροφοδοτει με σταθερη πιεση καυσιμου ροη τον κινητηρα.Οποτε και η ρυθμηση του αερα ειναι πιο σταθερη σε συνδιασμό με το καυσιμο που στελνουμε στην πεταλούδα.Γιαυτο και συνηθως ψαχνουμε να βρουμε ενα σημειο με σταθερή πιεση αερα 1 ατμοσφαιρα.Παντου υπαρχει μεσα στην ατρακτο!Μην το παρακανεις με τις τρυπες αρκει να υπαρχει. Thumbs up
    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    AKISSSS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 172



    « Antwort #482 am: Mittwoch, 30 Mai 2018, 10:47:02 »

    Υπάρχουν ήδη!


    * IMG_9103.jpg (35.33 KB, 1000x667 - angeschaut 514 Mal.)
    Gespeichert
    aru
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 60


    small details matter


    « Antwort #483 am: Mittwoch, 30 Mai 2018, 11:59:23 »

    Καλημέρα σε όλους. Έχω αγοράσει μια μεταχειρισμένη DLE 30 και θα ήθελα να τις βάλω Pitts style muffler για να την χωρέσω στο cowl αντι να το πετσοκόψω. Θα ήθελα την γνώμη σας σχετικά με το απο πού να την αγοράσω (οι τιμές που βρίσκω είναι απο 23 μέχρι 100 ευρώ), τι σημαίνει καλή εξάτμιση (είχε γίνει αναφορά σε προηγούμενα posts και θα ήθελα να μάθω) και επίσης αν θεωρείται απαραίτητο να μπει και ηλεκτρονικό ταχόμετρο ή αρκεί του χεριού.

    Ευχαριστώ
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #484 am: Mittwoch, 30 Mai 2018, 13:30:11 »

    τι σημαίνει καλή εξάτμιση


    Διάβασε εδώ  
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    aru
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 60


    small details matter


    « Antwort #485 am: Mittwoch, 30 Mai 2018, 15:07:39 »

    Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, συνεχίζω όμως να μην καταλαβαίνω πως θα ξεχωρίσω την "καλή" εξάτμιση απο την "κακή". Αναφέρομαι στα τύπου Pitts.
    Gespeichert
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 280



    « Antwort #486 am: Mittwoch, 30 Mai 2018, 17:00:48 »

    Βαλε τη φθηνη, στερεωσε τη καλα ωστε να μην σπασει απο τους κραδσμους και εισε οκ!

    Υ.Γ. Φοβερο μοτερ, θα το ευχαριστηθεις...
    Gespeichert
    aru
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 60


    small details matter


    « Antwort #487 am: Mittwoch, 30 Mai 2018, 17:28:13 »

    Τέλεια! σε ευχαριστώ George!  Cheesy
    Gespeichert
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 10.776



    WWW
    « Antwort #488 am: Mittwoch, 30 Mai 2018, 20:48:44 »

    Υπάρχουν ήδη!

    Mια χαρα!!! κανενα προβλημα!!
    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 10.776



    WWW
    « Antwort #489 am: Mittwoch, 30 Mai 2018, 20:58:23 »

    Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, συνεχίζω όμως να μην καταλαβαίνω πως θα ξεχωρίσω την "καλή" εξάτμιση απο την "κακή". Αναφέρομαι στα τύπου Pitts.
    Καλησπέρα! Η ιδανικη εξατμηση ειναι μονο η συντονισμένη τα κανιστρα οι μεγαλες που συνηθως προτεινει ο κατασκευαστης.Μονο αυτες αποδιδουν τα μεγιστα οπως εγραψα και παραπανω.Οι pits δεν ειναι συντονισμένες ομως παιζουν αξιοπρεπεστατα.Το βασικότερο ειναι να βαλεις ροδελες αστερακια στις βιδες και αν μπορεις και συρματασφαλιση αν και δυσκολο στις pitsmuffler γιατι οι βιδες ειναι θαμενες μεσα σε σωληνακι.Εγω εχω τρυπησει τις βιδες απο εκει που τερματιζουν και τις εχω συρματασφαλισει εκει.Ειναι συγουρο οτι θα ξεσφυξουν παντως.Καθε 5-6 πτησεις ξεσφυγουν.αμμα βρω τις φωτο θα τις στειλω καπου πρεπει να τις εχω.
    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 10.776



    WWW
    « Antwort #490 am: Mittwoch, 30 Mai 2018, 21:10:13 »

    .


    * 040120163466.jpg (74.22 KB, 450x600 - angeschaut 443 Mal.)

    * 040120163476.jpg (47.08 KB, 450x600 - angeschaut 486 Mal.)
    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    aslanidis
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 29


    « Antwort #491 am: Donnerstag, 31 Mai 2018, 00:04:53 »

    Σε μηχανή 30-35 cc δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα με ξεβίδωμα εξάτμισης. Αλλά,  σε 55 cc περιμένω τις φωτογραφίες του  Αργύρη!!
    Gespeichert
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 280



    « Antwort #492 am: Donnerstag, 31 Mai 2018, 09:00:50 »

    Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, συνεχίζω όμως να μην καταλαβαίνω πως θα ξεχωρίσω την "καλή" εξάτμιση απο την "κακή". Αναφέρομαι στα τύπου Pitts.
    Καλησπέρα! Η ιδανικη εξατμηση ειναι μονο η συντονισμένη τα κανιστρα οι μεγαλες που συνηθως προτεινει ο κατασκευαστης.Μονο αυτες αποδιδουν τα μεγιστα οπως εγραψα και παραπανω.Οι pits δεν ειναι συντονισμένες ομως παιζουν αξιοπρεπεστατα.Το βασικότερο ειναι να βαλεις ροδελες αστερακια στις βιδες και αν μπορεις και συρματασφαλιση αν και δυσκολο στις pitsmuffler γιατι οι βιδες ειναι θαμενες μεσα σε σωληνακι.Εγω εχω τρυπησει τις βιδες απο εκει που τερματιζουν και τις εχω συρματασφαλισει εκει.Ειναι συγουρο οτι θα ξεσφυξουν παντως.Καθε 5-6 πτησεις ξεσφυγουν.αμμα βρω τις φωτο θα τις στειλω καπου πρεπει να τις εχω.

    +1.
    Παντως, στην δικες μου μηχανες, ουδεποτε ξεσφιξε.
    Χρησιμοποιωντας παντα φλανζοκολλα στην εφαρμογη και καλοζυγισμενες (σε ολους τους αξονες) προπελλες.

    Gespeichert
    aru
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 60


    small details matter


    « Antwort #493 am: Donnerstag, 31 Mai 2018, 16:47:18 »

    Τέλεια Θα ακολουθήσω την συμβουλή με την συρματασφάλιση! Έγινε και η παράγγειλα Cheesy
    Σχετικά με το ηλεκτρονικό ταχόμετρο; Τι γνώμη έχετε;
    Επίσης θέλω να βάψω την εξάτμιση. Βαφω με ακρυλικό κατευθείαν ή θέλει κάποια προεργασία πρώτα;
    Gespeichert
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 10.776



    WWW
    « Antwort #494 am: Donnerstag, 31 Mai 2018, 20:03:38 »

    Φιλε αru λογικά και με απλο στροφομετρο θα κανεις ανετα την δουλεια σου γιατι ειναι πολύ αξιοπιστα στο δουλεμα τους αυτα τα μοτερ.Μετα το στρωσιμο λογικα αμα κανεις τις τελικές ρυθμισεις στις βελόνες δεν θα ξαναχρειαστεις να δεις στροφες, εκτος αν αλλαζεις προπελες,λαδια στα καυσιμα, και μεγαλες διαφορες σε καιρικές συθηκες κρυο ζεστη.Παντως ειναι ωραιο γκατζετακι !
    Θελει τρυψιμο πρωτα με 600 αρι γυαλοχαρτο λογικά για να φυγει η γυαλαδα και με συρμα κατσαρολας επισης μπορεις.Για την εξατμηση καλο ειναι να την βαψεις με χρωματα σπρει που αντεχουν σε υψηλους βαθμους θερμοκρασίας , υπαρχουν συνηθως μαυρα.
    Για λαδι αναμηξης το τοπ ειναι το κλοτζ KL-200 TECHNIPLATE OIL εχει τεραστια διαφορα!!Καλό ομως ειναι να την διαπιστωσεις και μονος σου και να δεις τις διαφορες στο στροφομετρο!Ειναι ωραιο σχολειο!Εγω παντως εντυπωσιαστηκα με την διαφορα!
    Θα το βρεις στον Στελιο Κουτσό bestrcshop   http://www.osengines.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=240&products_id=5272




    * 1b87512b1f627ce68d61ed27624b44da.image.100x140.jpg (3.79 KB, 100x140 - angeschaut 329 Mal.)
    « Letzte Änderung: Donnerstag, 31 Mai 2018, 21:23:35 von ArgyrisGiannetakis » Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Seiten: 1 ... 30 31 32 [33] 34     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.037 Sekunden mit 25 Zugriffen.