Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:21:12

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:21:12

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304514
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 32
    Totale: 34
    Selezione di tema

    Pagine: [1] 2 3 4  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Extreme Flight EDGE 540T 88''  (Letto 23320 volte)
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « il: Domenica, 7 Dic 2014, 22:34:11 »

    Kαλησπέρα,

    Αυτό το thread ξεκινάει λίγο ανάποδα. Από το πρώτο test με το αεροπλάνο πλέον σχεδόν τριμμαρισμένο και σιγά σιγά θα πάμε πίσω για να δουν οι ενδιαφερόμενοι το setup το οποίο είναι καινούργιας φιλισοφίας για εμένα =>HV, καθώς και την κατασκευή/συναρμολόγηση. Επομένως έχω αφιερώσει και αφιερώνω χρόνο μετρώντας τάσεις / ρεύματα κτλ αφού είμαι αρκετά επιφυλαχτικός. Ωστόσο φαίνεται πως το πρώτο test μας άφησε αρκετά ικανοποιημένους.

    Συνέχεια...


    * EF_Edge_1.jpg (125.96 KB, 922x692 - visto 1348 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #1 il: Domenica, 7 Dic 2014, 22:34:53 »

    ...


    * EF_Edge_2.jpg (101.51 KB, 922x692 - visto 1350 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #2 il: Domenica, 7 Dic 2014, 22:35:35 »

    ...


    * EF_Edge_3.jpg (90.9 KB, 922x692 - visto 1332 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #3 il: Domenica, 7 Dic 2014, 22:45:47 »

    Και το πρωτο video...απο τις δυο πρωτες  "κανονικες" πτησεις...η παρθενικη εγινε πριν δυο βδομαδες, οπου διαπιστωθηκε προβλημα με το CG καθως και με τον κινητηρα αφου ηθελε tuning...φαινεται οκ προς το παρον απο τις σημερινες δοκιμες...υπαρχουν αρκετα ακροβατικα που δεν εχουν δοκιμαστει ακομη.

    « Ultima modifica: Lunedì, 8 Dic 2014, 12:17:32 da 3DJunk » Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #4 il: Lunedì, 8 Dic 2014, 22:30:06 »

    Φωτος...απο το setup συντομα. Wink


    * EF_Edge_4.jpg (69.64 KB, 1129x775 - visto 1212 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #5 il: Lunedì, 8 Dic 2014, 22:32:37 »

    ...


    * EF_Edge_5.jpg (124.2 KB, 1425x1123 - visto 1207 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #6 il: Lunedì, 8 Dic 2014, 22:38:32 »

    ...


    * EF_Edge_6.jpg (127.97 KB, 1380x965 - visto 1205 volte.)
    Loggato
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 280



    « Risposta #7 il: Mercoledì, 10 Dic 2014, 09:06:17 »

    Ωμη  ΔΥΝΑΜΗ! Thumbs up
    Σκαφος - μοτερ - σέρβος και πανω απ' όλα S-KILL... Αν δοκίμαζες και χωρις SFG για ακομα πιο εξωφρενικο rollrate...?  Cheesy Cheesy

    Υ.Γ.1
    Αληθεια, τα χρειαζεσε?.

    Y.Γ.2
    Λιγο tint  στο canopy θα ''εδειγνε'' πολυ καλυτερα ΙΜΗΟ.
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #8 il: Mercoledì, 10 Dic 2014, 21:16:30 »

    Ωμη  ΔΥΝΑΜΗ! Thumbs up
    Σκαφος - μοτερ - σέρβος και πανω απ' όλα S-KILL... Αν δοκίμαζες και χωρις SFG για ακομα πιο εξωφρενικο rollrate...?  Cheesy Cheesy

    Υ.Γ.1
    Αληθεια, τα χρειαζεσε?.

    Y.Γ.2
    Λιγο tint  στο canopy θα ''εδειγνε'' πολυ καλυτερα ΙΜΗΟ.

    George,

     Thumbs upΟντως το roll rate ειναι πολυ καλο χωρις SFGs. Μου αρεσει πιο πολυ με SFGs να σου πω την αληθεια το αεροπλανο στα integrations κτλ. Παντα υπαρχει καποιο trade off. Το roll rate μπορει να αυξηθει με την ταχυτητα που μπορει να δώσει μια γρηγοροτερη προπελα, βλεπε Falcon 24x9. Wink

    Τα λεμε συντομα,
    Ν

    Loggato
    dionpapa
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 192


    « Risposta #9 il: Mercoledì, 10 Dic 2014, 21:47:36 »

     Σπονσορας η MKS........Συγχαρητηρια Νικο!!!! Πες μας για τα servo ,εχω παρει απο τον φιλο ΝΕΜ οχτω 777 για το EXTRA Cheesy


    * 10685603_752322111471102_2948089649113287295_n.jpg (70.48 KB, 960x506 - visto 1022 volte.)
    « Ultima modifica: Mercoledì, 10 Dic 2014, 22:35:05 da dionpapa » Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #10 il: Giovedì, 11 Dic 2014, 23:44:31 »

    Καλησπέρα,

    Για αρχή θα ήθελα να ευχαριστήσω τον NEM Hobby και την MKS Servo Tech. Thumbs up Η MKS είναι μια εταρεία με "κάθετη" προσέγγιση, δηλαδή ειδικεύεται μόνο σε servo και το κάνει πολύ καλά. Ειδικά στα ελικόπτερα (όπου υπάρχουν και πολύ υψηλές απαιτήσεις) είναι η εταιρεια που πρωταγωνιστεί τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο τελευταία έχει αρχίσει και επεκτείνεται στα ανεμόπτερα (με επίσης μεγάλη επιτυχία) καθώς και στα αεροπλάνα giant scale. Η δικη μου παρουσία σχετίζεται με το τελευταίο. Στο θέμα μας λοιπόν...

    Το να χρησιμοποιηθεί ένα καλό servo σε ένα μέτριο ή χαμηλών προδιαγραφών αεροπλάνο είναι δώρο άδωρο. Ο συνδυασμός του EF EDGE με τα MKS HV777 δίνει τη δυνατοτητα ανάδειξης και των δύο. Στο πρώτο video υπάρχουν μανούβρες 3 τύπων κυρίως:

    - Συνεχούς και υψηλής κατανάλωσης ισχύος -3D Fast Rolls όπου δεν διαπιστώθηκε καμία μεταβολή της απόδοσης των servo μετά κι από παραττεταμένη χρήση.
    - Στιγμιαίας αλλά υψηλής κατανάλωσης ισχύος - Snap Rolls όπου το response είναι άμεσο, βέβαια το timing στα στικ μετράει πολύ ειδικά σε ένα καινούριο αεροπλάνο που τo μαθαίνεις.
    - Σταθερής και χαμηλής κατανάλωσης όπου τα inputs είναι αναλογικά και σταθερά - slow rolls, rolling circles κτλ. Σε αυτές τις μανούβρες μετράει πολύ η ανάλυση καθώς και το ακριβές κεντράρισμα.

    Ολα τα παραπάνω εκτελέστηκαν χρησιμοποιώντας μόνο ένα Flight Condition - 3D High Rates, παντού. Τα τελευταία χρόνια δεν χρησιμοποιώ dual rates ή conditions σε τέτοια αεροπλάνα.

    H δική μου άποψη είναι ότι τα servo MKS HV777 που χρησιμοποιήθηκαν στα πηδάλια σε συνδυασμό με το σύστημα δύο δεκτών HV της Futaba, προσφέρουν άμεση απόκριση και απόδοση σε όλες τις καταστάσεις / συνθήκες που δοκιμάστηκαν μέχρι στιγμής.

    Οι προδιαγραφές των servo είναι οι ακόλουθες (είναι full metal case):


    * 777_Specs.jpg (94.61 KB, 922x692 - visto 867 volte.)
    « Ultima modifica: Venerdì, 12 Dic 2014, 11:12:49 da 3DJunk » Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #11 il: Giovedì, 11 Dic 2014, 23:48:15 »

    Για να μπορέσουμε να έχουμε ένα όσο το δυνατό κατανεμημένο σύστημα από πλευράς ρευμάτων ιδιαίτερα με servo τόσο μεγάλων απαιτήσεων (στα 8,4v) χρησιμοποιήθηκαν δύο δέκτες Futaba HV7008 paired σύμφωνα πάντα με τις δυνατότητες pairing που προσφέρει η Futaba 14SG.

    O δέκτης Α σερβίρει:

    - To δεξί Ail
    - To αριστερό Εl
    - To γκάζι
    - Το kill switch

    O δέκτης B σερβίρει:

    - To αριστερό Ail
    - To δεξί Εl
    - To Rudder

    Κάθε δέκτης τροφοδοτείται από δύο αρσενικά connectors προερχόμενα από τους HV διακόπτες της Fromeco (Badger).


    * 7008Rx.jpg (91.28 KB, 922x519 - visto 870 volte.)
    « Ultima modifica: Venerdì, 12 Dic 2014, 11:13:13 da 3DJunk » Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #12 il: Giovedì, 11 Dic 2014, 23:56:52 »

    Ξεκινάμε από το setup του rudder και το HV777:





    * Rudder_777.jpg (82.83 KB, 922x692 - visto 879 volte.)

    * Rudder_777_2.jpg (77.92 KB, 922x692 - visto 875 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #13 il: Venerdì, 12 Dic 2014, 00:06:04 »

    Συνεχίζουμε με τα elevator όπου οι απαιτήσεις είναι πολύ υψηλές αφού πρόκειται για την EXP έκδοση => Τεράστια χορδή πηδαλίου.


    * Stab.jpg (73.81 KB, 922x692 - visto 848 volte.)

    * Elevator_777.jpg (75.87 KB, 922x692 - visto 858 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #14 il: Venerdì, 12 Dic 2014, 00:10:43 »

    Για να μπορέσεις να έχεις απόλυτη ακρίβεια στην ουδέτερη θέση αλλά ταυτόχρονα και κίνηση κοντά στις 50 μοίρες, χρειάζεσαι servo πολύ δυνατό και ακριβές. Η δοκιμή που έχω κάνει μεχρι στιγμής με ικανοποιεί και στους δύο τομείς.


    * Throw_777.jpg (72.37 KB, 922x692 - visto 846 volte.)
    Loggato
    Pagine: [1] 2 3 4  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderatore: ArgyrisGiannetakis)  |  Topic: Extreme Flight EDGE 540T 88''
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.021 secondi con 24 queries.