Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 11:24:11

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 11:24:11

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 02:09]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304512
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 14
    Total: 15
    Choix de thème

    Pages: [1] 2 3 4  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Extreme Flight EDGE 540T 88''  (Lu 23310 fois)
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « le: Dimanche, 7 Dιc. 2014, 22:34:11 »

    Kαλησπέρα,

    Αυτό το thread ξεκινάει λίγο ανάποδα. Από το πρώτο test με το αεροπλάνο πλέον σχεδόν τριμμαρισμένο και σιγά σιγά θα πάμε πίσω για να δουν οι ενδιαφερόμενοι το setup το οποίο είναι καινούργιας φιλισοφίας για εμένα =>HV, καθώς και την κατασκευή/συναρμολόγηση. Επομένως έχω αφιερώσει και αφιερώνω χρόνο μετρώντας τάσεις / ρεύματα κτλ αφού είμαι αρκετά επιφυλαχτικός. Ωστόσο φαίνεται πως το πρώτο test μας άφησε αρκετά ικανοποιημένους.

    Συνέχεια...


    * EF_Edge_1.jpg (125.96 Ko, 922x692 - vu 1348 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #1 le: Dimanche, 7 Dιc. 2014, 22:34:53 »

    ...


    * EF_Edge_2.jpg (101.51 Ko, 922x692 - vu 1350 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #2 le: Dimanche, 7 Dιc. 2014, 22:35:35 »

    ...


    * EF_Edge_3.jpg (90.9 Ko, 922x692 - vu 1332 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #3 le: Dimanche, 7 Dιc. 2014, 22:45:47 »

    Και το πρωτο video...απο τις δυο πρωτες  "κανονικες" πτησεις...η παρθενικη εγινε πριν δυο βδομαδες, οπου διαπιστωθηκε προβλημα με το CG καθως και με τον κινητηρα αφου ηθελε tuning...φαινεται οκ προς το παρον απο τις σημερινες δοκιμες...υπαρχουν αρκετα ακροβατικα που δεν εχουν δοκιμαστει ακομη.

    « Dernière édition: Lundi, 8 Dιc. 2014, 12:17:32 par 3DJunk » Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #4 le: Lundi, 8 Dιc. 2014, 22:30:06 »

    Φωτος...απο το setup συντομα. Wink


    * EF_Edge_4.jpg (69.64 Ko, 1129x775 - vu 1211 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #5 le: Lundi, 8 Dιc. 2014, 22:32:37 »

    ...


    * EF_Edge_5.jpg (124.2 Ko, 1425x1123 - vu 1207 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #6 le: Lundi, 8 Dιc. 2014, 22:38:32 »

    ...


    * EF_Edge_6.jpg (127.97 Ko, 1380x965 - vu 1205 fois.)
    Journalisée
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 280



    « Répondre #7 le: Mercredi, 10 Dιc. 2014, 09:06:17 »

    Ωμη  ΔΥΝΑΜΗ! Thumbs up
    Σκαφος - μοτερ - σέρβος και πανω απ' όλα S-KILL... Αν δοκίμαζες και χωρις SFG για ακομα πιο εξωφρενικο rollrate...?  Cheesy Cheesy

    Υ.Γ.1
    Αληθεια, τα χρειαζεσε?.

    Y.Γ.2
    Λιγο tint  στο canopy θα ''εδειγνε'' πολυ καλυτερα ΙΜΗΟ.
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #8 le: Mercredi, 10 Dιc. 2014, 21:16:30 »

    Ωμη  ΔΥΝΑΜΗ! Thumbs up
    Σκαφος - μοτερ - σέρβος και πανω απ' όλα S-KILL... Αν δοκίμαζες και χωρις SFG για ακομα πιο εξωφρενικο rollrate...?  Cheesy Cheesy

    Υ.Γ.1
    Αληθεια, τα χρειαζεσε?.

    Y.Γ.2
    Λιγο tint  στο canopy θα ''εδειγνε'' πολυ καλυτερα ΙΜΗΟ.

    George,

     Thumbs upΟντως το roll rate ειναι πολυ καλο χωρις SFGs. Μου αρεσει πιο πολυ με SFGs να σου πω την αληθεια το αεροπλανο στα integrations κτλ. Παντα υπαρχει καποιο trade off. Το roll rate μπορει να αυξηθει με την ταχυτητα που μπορει να δώσει μια γρηγοροτερη προπελα, βλεπε Falcon 24x9. Wink

    Τα λεμε συντομα,
    Ν

    Journalisée
    dionpapa
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 192


    « Répondre #9 le: Mercredi, 10 Dιc. 2014, 21:47:36 »

     Σπονσορας η MKS........Συγχαρητηρια Νικο!!!! Πες μας για τα servo ,εχω παρει απο τον φιλο ΝΕΜ οχτω 777 για το EXTRA Cheesy


    * 10685603_752322111471102_2948089649113287295_n.jpg (70.48 Ko, 960x506 - vu 1022 fois.)
    « Dernière édition: Mercredi, 10 Dιc. 2014, 22:35:05 par dionpapa » Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #10 le: Jeudi, 11 Dιc. 2014, 23:44:31 »

    Καλησπέρα,

    Για αρχή θα ήθελα να ευχαριστήσω τον NEM Hobby και την MKS Servo Tech. Thumbs up Η MKS είναι μια εταρεία με "κάθετη" προσέγγιση, δηλαδή ειδικεύεται μόνο σε servo και το κάνει πολύ καλά. Ειδικά στα ελικόπτερα (όπου υπάρχουν και πολύ υψηλές απαιτήσεις) είναι η εταιρεια που πρωταγωνιστεί τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο τελευταία έχει αρχίσει και επεκτείνεται στα ανεμόπτερα (με επίσης μεγάλη επιτυχία) καθώς και στα αεροπλάνα giant scale. Η δικη μου παρουσία σχετίζεται με το τελευταίο. Στο θέμα μας λοιπόν...

    Το να χρησιμοποιηθεί ένα καλό servo σε ένα μέτριο ή χαμηλών προδιαγραφών αεροπλάνο είναι δώρο άδωρο. Ο συνδυασμός του EF EDGE με τα MKS HV777 δίνει τη δυνατοτητα ανάδειξης και των δύο. Στο πρώτο video υπάρχουν μανούβρες 3 τύπων κυρίως:

    - Συνεχούς και υψηλής κατανάλωσης ισχύος -3D Fast Rolls όπου δεν διαπιστώθηκε καμία μεταβολή της απόδοσης των servo μετά κι από παραττεταμένη χρήση.
    - Στιγμιαίας αλλά υψηλής κατανάλωσης ισχύος - Snap Rolls όπου το response είναι άμεσο, βέβαια το timing στα στικ μετράει πολύ ειδικά σε ένα καινούριο αεροπλάνο που τo μαθαίνεις.
    - Σταθερής και χαμηλής κατανάλωσης όπου τα inputs είναι αναλογικά και σταθερά - slow rolls, rolling circles κτλ. Σε αυτές τις μανούβρες μετράει πολύ η ανάλυση καθώς και το ακριβές κεντράρισμα.

    Ολα τα παραπάνω εκτελέστηκαν χρησιμοποιώντας μόνο ένα Flight Condition - 3D High Rates, παντού. Τα τελευταία χρόνια δεν χρησιμοποιώ dual rates ή conditions σε τέτοια αεροπλάνα.

    H δική μου άποψη είναι ότι τα servo MKS HV777 που χρησιμοποιήθηκαν στα πηδάλια σε συνδυασμό με το σύστημα δύο δεκτών HV της Futaba, προσφέρουν άμεση απόκριση και απόδοση σε όλες τις καταστάσεις / συνθήκες που δοκιμάστηκαν μέχρι στιγμής.

    Οι προδιαγραφές των servo είναι οι ακόλουθες (είναι full metal case):


    * 777_Specs.jpg (94.61 Ko, 922x692 - vu 867 fois.)
    « Dernière édition: Vendredi, 12 Dιc. 2014, 11:12:49 par 3DJunk » Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #11 le: Jeudi, 11 Dιc. 2014, 23:48:15 »

    Για να μπορέσουμε να έχουμε ένα όσο το δυνατό κατανεμημένο σύστημα από πλευράς ρευμάτων ιδιαίτερα με servo τόσο μεγάλων απαιτήσεων (στα 8,4v) χρησιμοποιήθηκαν δύο δέκτες Futaba HV7008 paired σύμφωνα πάντα με τις δυνατότητες pairing που προσφέρει η Futaba 14SG.

    O δέκτης Α σερβίρει:

    - To δεξί Ail
    - To αριστερό Εl
    - To γκάζι
    - Το kill switch

    O δέκτης B σερβίρει:

    - To αριστερό Ail
    - To δεξί Εl
    - To Rudder

    Κάθε δέκτης τροφοδοτείται από δύο αρσενικά connectors προερχόμενα από τους HV διακόπτες της Fromeco (Badger).


    * 7008Rx.jpg (91.28 Ko, 922x519 - vu 870 fois.)
    « Dernière édition: Vendredi, 12 Dιc. 2014, 11:13:13 par 3DJunk » Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #12 le: Jeudi, 11 Dιc. 2014, 23:56:52 »

    Ξεκινάμε από το setup του rudder και το HV777:





    * Rudder_777.jpg (82.83 Ko, 922x692 - vu 879 fois.)

    * Rudder_777_2.jpg (77.92 Ko, 922x692 - vu 875 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #13 le: Vendredi, 12 Dιc. 2014, 00:06:04 »

    Συνεχίζουμε με τα elevator όπου οι απαιτήσεις είναι πολύ υψηλές αφού πρόκειται για την EXP έκδοση => Τεράστια χορδή πηδαλίου.


    * Stab.jpg (73.81 Ko, 922x692 - vu 847 fois.)

    * Elevator_777.jpg (75.87 Ko, 922x692 - vu 858 fois.)
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #14 le: Vendredi, 12 Dιc. 2014, 00:10:43 »

    Για να μπορέσεις να έχεις απόλυτη ακρίβεια στην ουδέτερη θέση αλλά ταυτόχρονα και κίνηση κοντά στις 50 μοίρες, χρειάζεσαι servo πολύ δυνατό και ακριβές. Η δοκιμή που έχω κάνει μεχρι στιγμής με ικανοποιεί και στους δύο τομείς.


    * Throw_777.jpg (72.37 Ko, 922x692 - vu 846 fois.)
    Journalisée
    Pages: [1] 2 3 4  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: Extreme Flight EDGE 540T 88''
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.02 secondes avec 24 requêtes.