Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 22:17:17

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 22:17:17

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 3
    Gäste: 36
    Gesamt: 39
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 3 4 5 [6]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: sanyo eneloop  (Gelesen 22419 mal)
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 318



    « Antwort #75 am: Donnerstag, 7 Sep 2023, 14:09:14 »

    Πολυ  χρησιμη  η αναλυση  για τα ηλεκτρικα στοιχεια και τη φορτιση των μπαταριων.
    Εαν η μια μπαταρια αστοχησει/ θα εχω  τροφοδοσια  απο τη  δευτερη μπαταρια η οχι?
     θεωρω ομως το  κοκκινο καλωδιο που παει προς το δεκτη  δεν ειναι απαραιτητο να απομονωθει, ειναι redundant.

    Zitat
    πό το τριπλό καλώδιο του σέρβο θα κόψεις το κόκκινο καλώδιο (του θετικού πόλου) στο σκέλος που πάει/έρχεται προς/από τον δέκτη, για να απομονώσεις την μπαταρία του δέκτη από το σέρβο.

    Gespeichert

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #76 am: Freitag, 8 Sep 2023, 03:50:39 »

    Το κύκλωμα / εφαρμογή που αναφέρεσαι, λέει ότι μπορείς να τροφοδοτήσεις ένα (ή και περισσότερα) από τα σέρβο με ανεξάρτητη μπαταρία. Αν αφήσεις το κόκκινο καλώδιο, τότε περνάμε στο προηγούμενο κύκλωμα που έχω πρειγράψει, όπου ο δέκτης/όλα τα σέρβο καλύπτονται από δύο παράλληλες μπαταρίες. Αλλά δεν είναι αυτό που θέλουμε.

    Ανεξάρτητη τροφοδοσία σημαίνει να παίρνει τάση μόνο από αυτή την μπαταρία Να μην έρχεται σε επαφή με την άλλη μπαταρία.

    Και θα προσθέσω ένα ακραίαο παράδειγμα: Αν έχεις ένα σέρβο που είναι HV και θέλεις να το τροφοδοτήσεις με 7-8 Volts, τι λες θα αφήσεις αυτή την τάση να περάσει στον δέκτη και στα άλλα σέρβο που ίσως να μην την αντέχουν;

    Υπάρχει λόγος να ενώσεις παράληλα μία μπαταρία 4,8V και μία 8V; Είναι ενάντια κάθε λογικής.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Antwort #77 am: Freitag, 8 Sep 2023, 11:35:55 »

    Κατι τετοιες πατεντες κανετε και μετα πεφτουν τα μοντέλα !!!
    Gespeichert

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #78 am: Freitag, 8 Sep 2023, 13:45:45 »

    Κατι τετοιες πατεντες κανετε και μετα πεφτουν τα μοντέλα !!!


    Αγαπητέ Τάσο, μη φοβάσαι εσύ δεν πετάς πιά, τα έχεις βάλει όλα στο ράφι, Αν φυσικά πέσουν από το ράφι θα σπάσουν. Και μετά θα φταίνε οι "πατέντες".
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Antwort #79 am: Freitag, 8 Sep 2023, 19:11:02 »

     Cheesy Grin
    Gespeichert

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #80 am: Dienstag, 12 Sep 2023, 04:26:44 »

    Όταν αγοράζετε στοιχεία NiMH, κάνετε πριν την χρήση ένα κύκλο αναγνώρισης.
    Πέρα από hobbyshop του εξωτερικού ένα πακέτο NiMH 8 στοιχείων, μεγέθους ΑΑ, χωρητικότητας 2700 mAH (διευκρινίζω ότι δεν ήταν μάρκας Eneloop).
    Στον πρώτο κύκλο έδωσε στην εκφόρτιση 1500 mAh. Χρειάστηκαν ακόμα 8 κύκλοι, με φόρτιση στα 200 mA και εκφόρτιση στα 200 mA για να ξυπνήσουν και να αποδώσουν 2600 mAh.
    Ο πομπός μου στην λειτουργία του χρειάζεται 200 mA, οπότε η φόρτιση καλύπτει λειτουργία πέρα των 10 ωρών.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 657


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Antwort #81 am: Samstag, 23 Sep 2023, 13:34:25 »

    Πολυ  χρησιμη  η αναλυση  για τα ηλεκτρικα στοιχεια και τη φορτιση των μπαταριων.
    Εαν η μια μπαταρια αστοχησει/ θα εχω  τροφοδοσια  απο τη  δευτερη μπαταρια η οχι?
     θεωρω ομως το  κοκκινο καλωδιο που παει προς το δεκτη  δεν ειναι απαραιτητο να απομονωθει, ειναι redundant.

    Zitat
    πό το τριπλό καλώδιο του σέρβο θα κόψεις το κόκκινο καλώδιο (του θετικού πόλου) στο σκέλος που πάει/έρχεται προς/από τον δέκτη, για να απομονώσεις την μπαταρία του δέκτη από το σέρβο.



    ready solution  Thumbs up  https://www.powerbox-systems.com/produkte/powerbox-systeme.html

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=58919.0



    .
    Gespeichert

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 318



    « Antwort #82 am: Sonntag, 24 Sep 2023, 12:58:07 »

    Με την καταναλωση εννοουμε την ενεργεια που απορροφουν τα σερβο , αυτο μετρησα στην μπαταρια  συνολικα ηταν 280mah
    ετσι βλεπουμε και την καταναλωση του καθενα χωριστα  280mah/ αριθμος σερβο
    280mah/5  56mah

    Οσο για τα πειράματα στον πάγκο, που διάβασα αλλού, αλλιώς αντιδρούν τα σέρβο όση ωρα στρέφουν το κεφάλι τους με το φορτίο,
    Zitat
    και αλλιώς όταν το έχουν ήδη στρέψει σε μία ακραία θέση και εξακολουθούν ακινητοποιημένα να αντισταθμίζουν το φορτίο.


    Τα αναλογικα σερβο δεν δινουν ταση κρατανε idle στην μεγιστη μετατοπιση

    Mια NiMh Venom 2500Μah οταν βγηκε aπο την κουτα ειχε μολις 300ΜΑh με 8--10 κυκλους αναμενω να δωσει 2500Mah, Mε φορτιση 100 Μah για 25h  πηρε 2500 MAh
    Gespeichert

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #83 am: Sonntag, 24 Sep 2023, 17:06:22 »

    Mια NiMh Venom 2500Μah οταν βγηκε aπο την κουτα ειχε μολις 300ΜΑh με 8--10 κυκλους αναμενω να δωσει 2500Mah, Mε φορτιση 100 Μah για 25h  πηρε 2500 MAh

    Προφανώς το γινόμενο 100mAh επί 25 ώρες θα είναι 2500.
    Το ερώτημα είναι όμως , τα πήρε πράγματι, ή απλά περάσανε και καταγράφηκαν απο τον φορτιστή;

    Το πόση ενέργεια υποθετικά πέρασε στην μπαταρία είναι μία παράμετρος που απλα καλό είναι να την ξέρουμε.
    Αυτό που ενδιαφέρει όμως είναι πόση ενέργεια θα δώσει στην εκφόρτιση η μπαταρία, με το μέσο ρεύμα που αναμένεται να εκφορτίζεται.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 318



    « Antwort #84 am: Sonntag, 8 Okt 2023, 01:15:51 »





    Φυσικα δεν πηγαν και τα 2500MAh , ενα ποσοστο ενεργειας μετατραπηκε σε θερμοτητα....
    Θα δειξει στην πραξη ποσα MAh θα δωσει...
    Gespeichert

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 349



    « Antwort #85 am: Montag, 16 Okt 2023, 16:56:03 »

    Εγω έχω ενα παρόμοιο θέμα. Φορτίζω τις eneloop με τον imax στο auto και σε καποια στιγμή ολοκληρώνεται η φόρτιση. Αν ομως ξαναπατήσω για φόρτιση παίρνει κι άλλα. Το.ιδιο γίνεται και με τις απλές NiMh στις μπουζόπιπες. Πχ φορτίζει και παίρνει ανάλογα 300-400
    και σταματάει και μετα σε εκ νέου φόρτιση δίνει αλλά ~100-150mAh.
    Φορτίζω πάντα με 0.2Α σε μπαταρίες 2200-2500
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #86 am: Dienstag, 31 Okt 2023, 04:12:06 »

    Διακρίνουμε δύο εκδοχές:

    Στο αυτόματο πρόγραμμα φόρτισης NiMH η περάτωση επιτελείται ανιχνεύοντας την αύξηση της τάσης. Ετσι όταν ξαναβάλεις την μπαταρία στην φόρτιση, η τάση που έχει επιστρέ-ψει στα επίπεδα ηρεμίας, αρχίζει να αυξάνει και πάλι, και κάποια στιγμή θα σταματήσει.
    Η χωρητικότητα που δείχνει ο φορτιστής, δεν έχει περάσει στην μπαταρία, αφού είναι φορτισμένη δεν μπορεί να πάρει κι’ άλλο φορτίο. Απλά μετατρέπεται σε θερμότητα.

    Όμως υπάρχει ακόμα μία εκδοχή. Αν τις NiMH προσπαθείς να τις φορτίσεις με μεγάλη έ-νταση, η μπαταρία δεν μπορεί να δεχθεί γρήγορα την ενέργεια που δίνει ο φορτιστής και ως επακόλουθο θα αυξήσει την τάση της νωρίτερα. Ναι, τότε η μπαταρία δεν έχει φορτίσει πλήρως και μπορεί να πάρει ακόμα ενέργεια.

    Θα θυμίσω παλιές ιστορίες. Όταν πρωτο-κυκλοφόρησαν οι ΝιΜΗ, τις φόρτιζαν με ταχεία φόρτιση όπως έκαναν για τις NiCd. Το πρωϊ, έβλεπαν το λαμπάκι σβηστό, και θεωρούσαν ότι η μπαταρία έχει φορτιστεί. Όμως, όπως εξηγήσαμε προηγουμένως, ο φορτιστής ανίχνευε αύξηση της τάσης πολύ νωρίς και σταματούσε την φόρτιση. Η μπαταριά δεν έπαιρνε την αναμενόμενη ενέργεια, αλλά άργησαν να το καταλάβουν. Ετσι εκείνη την εποχή καταγράφηκαν τα περισσότερα σπασίματα που οφείλονταν σε «άδεια» μπαταρία (του δέκτη).
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Seiten: 1 ... 3 4 5 [6]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Ηλεκτρονικά (Moderatoren: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Thema: sanyo eneloop
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.022 Sekunden mit 24 Zugriffen.