Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 09:17:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 09:17:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 64
    Συνολικά: 65
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 31     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Τι καύσιμο χρησιμοποιείτε?  (Αναγνώστηκε 102420 φορές)
    lpapggia
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 87


    « στις: Τετάρτη, 19 Ιούλ 2006, 16:55:45 »

    Τι καύσιμα χρησιμοποιείται?

    Προσθέτετε λάδι στα έτοιμα καύσιμα που αγοράζετε?

    Φτιάχνετε δικά σας?
    Καταγράφηκε
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 19 Ιούλ 2006, 18:52:12 »

    Μόνο cool power!! σε δίχρονους με 10% nitro και τετράχρονους το cp special heli.
    Ίσως είναι το ακριβότερο καύσιμο της αγοράς, αλλά αξίζει.
    Πρόσθετα λιπαντικά δεν χρησιμοποιώ.
    Καταγράφηκε
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 19 Ιούλ 2006, 21:28:11 »

    Tornado 10%..Εχω  σωθει!!Δεν εχω ποτε προβλημα......... Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση Ποοολύ άνεση Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    kosmasleiletzoglou
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 20 Ιούλ 2006, 04:38:15 »

    Cool Power 15% Heli με After Run Oil αναμεμιγμένο. Πρώτο...και δεν χρειάζεται έξτρα After run oil μεταξύ των χρήσεων.
    Καταγράφηκε
    Giatrakos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.010


    follow us: facebook.com/GiatrakosModelShop


    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 20 Ιούλ 2006, 08:33:28 »

    POWER 15 % HELI στον Raptor και 10% στο IMAGINE.
    Καταγράφηκε




    raven
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 24



    « Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 20 Ιούλ 2006, 11:45:20 »

    Kαλημερα παιδες  Wink
    Cool power heli 15% για ολα τα μοντελα μου (διχρονα-τετραχρονα-και heli)
    χωρις προβλημα.Εχω την εντυπωση οτι δεν χρειαζεται κοθολου after run oil....
    Καταγράφηκε
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 20 Ιούλ 2006, 18:32:56 »

    Bλέπω τελικά ότι οι περισσότεροι είμαστε coolpοwer-άδες.
    Για να είμαι ειλικρινής έχω δοκιμάσει όλα τα καύσιμα, αρκετά χρόνια.
    Δύο γνωστές μάρκες (να μην αναφέρω όνομα) ήταν η αιτία να καταστραφούν 3 πανέμορφοι
    κινητήρες. Αναφέρω webra 91 4T με περιστρεφόμενη βαλβίδα, και profi 76 2T έκοψαν άξονα δίπλα στο πίσω ρουλεμάν.
    Και τελευταίος  irvine 40 2T speed rear intake έκοψε ελατήριο.
    H νεκροψία έδειξε, ότι δεν είχε αρκετό λάδι το καύσιμο.
    Καταγράφηκε
    lpapggia
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 87


    « Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 20 Ιούλ 2006, 18:56:47 »

    Και εγώ με CoolPower είμαι.
    Παράγγειλα 3 λίτρα Fuchs Aerosave για να ανεβάσω το λάδι από 17% στο 20% για να είμαι περισσότερο σίγουρος.

    Σκέφτομαι να πάω από 10% νίτρο σε 15%!

    Αξίζει?
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 20 Ιούλ 2006, 19:07:31 »

    Αγαπητέ φίλε Δημήτρη,
    και οι τρεις κινητήρες που ανέφερες είναι Ευρωπαϊκοί, και δεν θέλουν νίτρο, περισσότερο από 1-3%.

    Με απορία βλέπω ότι όλοι οι φίλοι που γράφουν στο θέμα "καύσιμο" επιμένουν - για τις δίχρονες - σε νίτρο 10% και πάνω.

    Η μεγάλη περιεκτικότητα σε νιτρομεθάνιο δεν είναι λύση για τις δίχρονες, που έχουν μεγάλη συμπίεση. ΟΚ για τις τετράχρονες και για τα ελικόπτερα που λειτουργούν με άλλους κινητήρες.

    Αν κανείς από εσάς που διαβάζετε αυτές τις γραμμές μπορεί να ξεχωρίσει τον κινητήρα που έχει προανάφλεξη, τότε μπορεί και να ρυθμίσει την συμπίεσή του για να δεχθεί περισσότερο νίτρο.
    Αλλά όπως έχω γράψει, το πολύ νίτρο στους δίχρονους aero κινητήρες, είναι χαμένα χρήματα.

    Επίσης όποιος μπορεί να αντιληφθεί αν ή όχι υπερθερμαίνεται ο κινητήρας του, μπορεί να αποφασίσει και για το ποσοστό του λαδιού.

    Διαβάστε στο βιβλίο μου τι λένε οι ξένοι ειδικοι για το ποσοστό του λαδιού στους αερομοντελιστικούς κινητήρες.

    jkon






    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 20 Ιούλ 2006, 19:23:28 »

    Κύριε jkon, καλησπέρα σας.

    Όταν αγοράζουμε έναν κινητήρα, εκτιμώ πως το πρώτο πράγμα που κάνουμε όλοι οι
    αερομοντελλιστές , είναι να διαβάσουμε το manual του κατασκευαστή.
    Έτσι λοιπόν είτε είναι european ή japan κτλ, μας δίνει τα specs, και τι ποσοστό nitro να χρησιμοποιήσουμε.


       ΦΙΛΙΚΑ
         dim
    Καταγράφηκε
    lpapggia
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 87


    « Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 20 Ιούλ 2006, 20:03:13 »

    Συγνώμη που δεν το ανέφερα πριν αλλά μιλούσα για ελικοπτερικό κινητήρα ΟS Hyper 50.

    Να με συγχωρέσει ο κύριος Κωνσταντακάτος που δεν το ανέφερα.

    Θ ήθελα να παρακαλέσω το κύριο Κωνσταντακάτο,αν δεν του είναι κόπος, να μου εξηγήσει γιατί οι ελικοπτερικοί δίχρονοι διαφέρουν από τους αεροπορικούς και χρειάζονται παραπάνω νίτρο?
    Επειδή δουλεύουν σε άλλο φάσμα στροφών?
    Έχουν κάποια διαφορά στη κατασκευή?

    Καταγράφηκε
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 20 Ιούλ 2006, 21:02:17 »

    Kύριε Γιάννη.. Οφείλω να ομολογήσω, πως έχετε κάνει υπέροχη δουλειά με το βιβλίο σας.
    Είναι πράγματι ένας θυσαυρός. Πολύ λογικά μιλούσατε πρίν!!
    Καταγράφηκε
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 679



    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 20 Ιούλ 2006, 21:33:17 »

    Επειδή σε λίγο καιρό θα αναβαθμιστώ απο τα ηλεκτρικά, μπορείτε να μου πείτε τι είναι και γιατί χρησιμοποιείται το After run oil ?
    Καταγράφηκε
    Uncle's Dad
    ΜΗ ΜΕΛΟΣ
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 251



    « Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 20 Ιούλ 2006, 22:39:25 »

    Το πρόβλημα με τα ελικόπτερα είναι η αιώρηση.

    Δεν μπορείς να έχεις super duper smooth αιώρηση αν χρησιμοποιείς συντονισμένη πίπα. Χρειάζεσαι mufler το οποίο όμως σου κόβει δύναμη την οποία με τη σειρά της πρέπει να την βρεις μέσω νίτρου.

    Επίσης αυτό που κάνει το νίτρο είναι να αυξάνει την ροπή που τη Χρειάζεσαι για να κρατήσεις σταθερές στροφές στο στροφείο.

    Πάντως ο κύριος λόγος που καίμε 30% είναι για να κάνουμε αιώρηση. Λίγο ανορθόδοξο αλλά έτσι είναι.

    Ευάγγελος
    Συγνώμη που δεν το ανέφερα πριν αλλά μιλούσα για ελικοπτερικό κινητήρα ΟS Hyper 50.

    Να με συγχωρέσει ο κύριος Κωνσταντακάτος που δεν το ανέφερα.

    Θ ήθελα να παρακαλέσω το κύριο Κωνσταντακάτο,αν δεν του είναι κόπος, να μου εξηγήσει γιατί οι ελικοπτερικοί δίχρονοι διαφέρουν από τους αεροπορικούς και χρειάζονται παραπάνω νίτρο?
    Επειδή δουλεύουν σε άλλο φάσμα στροφών?
    Έχουν κάποια διαφορά στη κατασκευή?


    Καταγράφηκε

    Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 21 Ιούλ 2006, 18:28:17 »

    Γεια σας,

    Στο σεμιναριο θερμικων μηχανων glow που ειχε διοργανωσει η ΕΑΑ και ο Κυριος Γιαννης, ειχε υπωθει οτι για κινητηρες που σηκωνουν υψηλα ποσοστα νιτρομεθανιου πχ 4χρονοι glow η 2χρονοι χαμηλης συμπιεσης, το νιτρομεθανιο κανει καλο απο την αποψη οτι περιεχει οξυγονο (η Νιτρικη Ριζα που λεγαμε στη χημεια εχει το οξυγονο ως συστατικο στοιχειο, ΝΟ3). Αυτο σημαινει οτι για τον ιδιο λογο καυσιμου/αερα ο κινητηρας μπορει να δουλεψει πιο μπουκωμενος. Δηλαδη με παραπανω νιτρομεθανιο και μπουκωμενο κινητηρα μπορεις να εχεις την ιδια αποδοση με αυτη που θα ειχες με λιγοτερο νιτρομεθανιο και τον κινητηρα σφυριγμενο στο ιδιο υψομετρο παντα (το υψομετρο παιζει ρολο γιατι καθοριζει την συσταση του αερα ο οποιος περιεχει το οξυγονο απαραιτητο για την καυση). Το αποτελεσμα ειναι ακομα καλυτερο αν χρησιμοποιει καποιος καυσιμο με ταυτοχρονια υψηλο ποσοστο  λαδιου πχ CP 30% Nitro 22% λαδι.Αυτο ειναι αρκετα σημαντικο γι αυτους που γενικα ζοριζουν τους κινητηρες τους τους καλοκαιρινους μηνες. Βεβαια στην περιπτωση του σφυριγματος με τετοιου ειδους καυσιμο τα πραγματα ειναι  διαφορετικα... Undecided

    Νικος

    ΥΓ: Κυριε Γιαννη θελουμε κι αλλα σεμιναρια!! Στριφογύρισμα ματιών
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 21 Ιούλ 2006, 18:35:19 από Νικόλας » Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 31     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Συντονιστής: andreas)  |  Θέμα: Τι καύσιμο χρησιμοποιείτε?
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.038 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.