dapan
|
|
« στις: Σάββατο, 9 Απρ 2005, 09:57:09 » |
|
Καλημέρα σε όλους!! θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορώ σε κινητήρα (nelson Q500) ABC να αλλάξω τα εμβολοχιτώνια και να τα κάνω AAC. Χρειάζεται να αλλάξω και κάτι άλλο?? Thanks Dapan.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος, όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
|
|
|
Elias Sopeoglou
|
|
« Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 10 Απρ 2005, 00:25:30 » |
|
Παντελη Μπορεις να τα αλλαξεις κανενα προβλημα ,θα χρειαστεις και ενα ηλεκτρονικο παχυμετρο για να τα χρονισεις ξανα το θεμα ειναι γιατι να τα αλλαξεις ?? ποσα δουλεματα εχουν ?? τα τελευταια 3 προταθληματα χρισιμοποιω τα παλια κυλινδροπιστονα του Βαγγελη ,που τα ειχε για πεταμα ...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
dapan
|
|
« Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 10 Απρ 2005, 09:30:01 » |
|
Ηλία είναι για την μηχανή που πήρα μεταχειρισμένη από Αμερική έλεγα να τα αλλάξω για να ξέρω τι έχω. παρεπιπτώντος σου αναφέρω πως το καινούριο το VIPPER παρόλο που είχαμε εντοπίσει το πρόβλημα στην ουρά και το είχα ενισχύσει με γιαλί χθές έκοψε ουρά στον αέρα ( ακιβώς μπροστά από το V ) και ευτυχώς έπεσε σε οργωμένο χωράφι (ανεξέλεγκτο) και πήρα την μηχανή χωρίσ πρόβλημα....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος, όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
|
|
|
Elias Sopeoglou
|
|
« Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 10 Απρ 2005, 20:37:30 » |
|
Πεταξε την πρωτα και μετα θα ξερεις τι εχεις ! παντος θελουν πολυ δουλεμα τα Νελσον για να φαγοθουν μιλαμε για 250++ πτησεις ! Το Viper απ'οτι φανταζομαι θελει καταργηση της αφαιρουμενης ουρας και κολλημα καλο με εποξικη και γιαλι. Παντος μου κανει εντυπωση γιατι δεν αναφαιρθηκε τιποτα σε φορουμ στο εξωτερικο ,αναρωτιεμαι μηπος κανετε κατι λαθος εσεις . Θα ρωτησω και θα μαθω Ηλιας
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
dapan
|
|
« Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 10 Απρ 2005, 23:28:59 » |
|
Ηλία τα vipper στο εξωτερικό τα πετάνε στην 424 κατηγορία όχι στην 428...οι μηχανές τους στην424 είναι πολύ διαφορετικές απο τη στην 428...ίσως και για αυτό δεν έχουν προβλήματα. Πάντως ενώ το φτερό του είναι φανταστικό..πρέπει να έχει στην NACA 6112 η άτρακτος και ειδικά πίσω από την ΄βάση των servos είναι με 1,5χιλ μπάλσα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος, όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
|
|
|
Uncle's Dad
|
|
« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 11 Απρ 2005, 16:11:12 » |
|
Ακομα στα ABC και AAC ειστε?
Τα κεραμικα ειναι τα καλυτερα αλλα στρωνουν μετα τις 400 πτησεις. Εγω ισα που προλαβαινω να στωσω το δευτερο σετ για το Μαιο.
Ευαγγελος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
|
|
|
Elias Sopeoglou
|
|
« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 11 Απρ 2005, 18:32:18 » |
|
Ooooooxxxxx το μυστικο μας ρε Βαγγελη !!!!!!!!! Παντελη Περυση δεν ειχατε κανενα προβλημα και βγαλατε τον αγωνα μια χαρα ,αυτο μου κανει εντυπωση,
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
dapan
|
|
« Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 12 Απρ 2005, 13:55:41 » |
|
δεν ξέρω βρε Ηλία τι να πώ???/ Πάντως κάθε πτήση και ένα πρόβλημα ατράκτου είχαμε και εγώ και ο Άκης.είπαμε να δούμε πως πάνε και ακόμα ψάχνουμε γωνίες ενισχύσεις ατράκτου κλπ..εκτός από την ουρά πάντως ραγίζει και στα στηρίγματα των φτερών η μπάλσα.. Παρακάτω φωτογραφία από το τι έμεινε..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος, όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
|
|
|
Elias Sopeoglou
|
|
« Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 12 Απρ 2005, 20:57:40 » |
|
Και εσεις αφου ειδατε οτι ειχατε προβληματα απο τις πρωτες πτησεις γιατι δεν τα ξεντυσατε να ριξετε ενα γιαλακι σε ολη την ατρακτο ?? Ενα απογευμα δουλεια ηταν.Ελπιζω οτι δεν τα πεταξατε οπως περυση ,γιατι του Ακι οι πτησεις ηταν σαν να πετουσε μπαλακι του τενις !! Για οσους δεν καταλαβαν μιλαμε για την χρηση υπερβολικης κινησης στο elevator. Την Κυριακη φερε μου το shotgun να το δω. Τα λεμε Ηλιας
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
dapan
|
|
« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 13 Απρ 2005, 10:11:40 » |
|
Καλημέρα. Αν έχω χώρο στο αυτοκίνητο θα στο φέρω. Θα έρθω με τον Γιώργο μαζί και μάλλον και με το γιο μου και δεν ξέρω αν θα χωράνε όλα μέσα στο αυτοκίνητο. Το Shotgun΄πάντως δείχνει πολύ στιβαρό και ζυγίζοντας το (οχι σε ηλεκτρονικη) μου δειξε 1580...θα το ζυγίσω και σε ηλεκτρονική και θα σου πω. Παντελης.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος, όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
|
|
|
dapan
|
|
« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 13 Απρ 2005, 10:59:33 » |
|
1.65kg...ή για την ακρίβεια η ηλεκτρονική (σε κρεωπολείο) έδειξε 1650 grm 1100 η ατρακτος και 550 φτερο..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος, όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
|
|
|
Elias Sopeoglou
|
|
« Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 13 Απρ 2005, 21:43:21 » |
|
Ο γιος στη σχαρα και το shotgun μεσα ! Πες τον Νικο οτι του κανω πλακα ! ποτε θα αρχισει να πεταει σε αγωνες Ενα Q500 με απλη 40αραρουλα μπροστα μηπως 1650gr ειναι super !! ειναι ολα μεσα ?,ετοιμο για πεταγμα ?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
dapan
|
|
« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 14 Απρ 2005, 19:12:32 » |
|
"οπως σου είπα και στο τηλέφωνο 1650 με 'ολα μέσα. Δες το και στη φωτο...
|
Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος, όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
|
|
|
|