Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 12:35:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 12:35:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 58
    Συνολικά: 60
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Αλλαγή Piston -cylinder.  (Αναγνώστηκε 5695 φορές)
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « στις: Σάββατο, 9 Απρ 2005, 09:57:09 »

    Καλημέρα σε όλους!!
    θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορώ σε κινητήρα (nelson Q500) ABC να αλλάξω τα εμβολοχιτώνια και να τα κάνω AAC.
    Χρειάζεται να αλλάξω και κάτι άλλο??
    Thanks
    Dapan.
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 324



    « Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 10 Απρ 2005, 00:25:30 »

    Παντελη
    Μπορεις να τα αλλαξεις κανενα προβλημα ,θα χρειαστεις και ενα ηλεκτρονικο παχυμετρο για να τα χρονισεις ξανα
    το θεμα ειναι γιατι να τα αλλαξεις ?? ποσα δουλεματα εχουν ??
    τα τελευταια 3 προταθληματα χρισιμοποιω τα παλια κυλινδροπιστονα του Βαγγελη ,που τα ειχε για πεταμα ...
    Καταγράφηκε
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 10 Απρ 2005, 09:30:01 »

    Ηλία
    είναι για  την μηχανή που πήρα μεταχειρισμένη από Αμερική έλεγα να τα αλλάξω για να ξέρω τι έχω. παρεπιπτώντος σου αναφέρω πως το καινούριο το VIPPER παρόλο που είχαμε εντοπίσει το πρόβλημα στην ουρά και το είχα ενισχύσει με γιαλί χθές έκοψε ουρά στον αέρα ( ακιβώς μπροστά από το V ) και ευτυχώς έπεσε σε οργωμένο χωράφι (ανεξέλεγκτο) και πήρα την μηχανή χωρίσ πρόβλημα....
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 324



    « Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 10 Απρ 2005, 20:37:30 »

    Πεταξε την πρωτα και μετα θα ξερεις τι εχεις ! παντος θελουν πολυ δουλεμα τα Νελσον για να φαγοθουν μιλαμε για 250++ πτησεις !
    Το Viper απ'οτι φανταζομαι θελει καταργηση της αφαιρουμενης ουρας και κολλημα καλο με εποξικη και γιαλι.
    Παντος μου κανει εντυπωση γιατι δεν αναφαιρθηκε τιποτα σε φορουμ στο εξωτερικο ,αναρωτιεμαι μηπος κανετε κατι λαθος εσεις .
    Θα ρωτησω και θα μαθω
    Ηλιας
    Καταγράφηκε
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 10 Απρ 2005, 23:28:59 »

    Ηλία τα vipper στο εξωτερικό τα πετάνε στην 424 κατηγορία όχι στην 428...οι μηχανές τους στην424 είναι πολύ διαφορετικές απο τη στην 428...ίσως και για αυτό δεν έχουν προβλήματα. Πάντως ενώ το φτερό του είναι φανταστικό..πρέπει να έχει στην NACA 6112 η άτρακτος και ειδικά πίσω από την ΄βάση των servos είναι με 1,5χιλ μπάλσα.
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Uncle's Dad
    ΜΗ ΜΕΛΟΣ
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 251



    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 11 Απρ 2005, 16:11:12 »

    Ακομα στα ABC και AAC ειστε?

    Τα κεραμικα ειναι τα καλυτερα αλλα στρωνουν μετα τις 400 πτησεις.
    Εγω ισα που προλαβαινω να στωσω το δευτερο σετ για το Μαιο.

    Ευαγγελος


    Καταγράφηκε

    Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 324



    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 11 Απρ 2005, 18:32:18 »

    Ooooooxxxxx το μυστικο μας ρε Βαγγελη !!!!!!!!! Δάκρυ
    Παντελη
    Περυση δεν ειχατε κανενα προβλημα και βγαλατε τον αγωνα μια χαρα ,αυτο μου κανει εντυπωση,
    Καταγράφηκε
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 12 Απρ 2005, 13:55:41 »

    δεν ξέρω βρε Ηλία τι να πώ???/ Πάντως κάθε πτήση και ένα πρόβλημα ατράκτου είχαμε και εγώ και ο Άκης.είπαμε να δούμε πως πάνε και ακόμα ψάχνουμε γωνίες ενισχύσεις ατράκτου κλπ..εκτός από την ουρά πάντως ραγίζει και στα στηρίγματα των φτερών η μπάλσα..
    Παρακάτω φωτογραφία από το τι έμεινε..


    * vipper500.jpg (39.26 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 557 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 324



    « Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 12 Απρ 2005, 20:57:40 »

    Και εσεις αφου ειδατε οτι ειχατε προβληματα απο τις πρωτες πτησεις γιατι δεν τα ξεντυσατε να ριξετε ενα γιαλακι σε ολη την ατρακτο ?? Ενα απογευμα δουλεια ηταν.Ελπιζω οτι δεν τα πεταξατε οπως περυση ,γιατι του Ακι οι πτησεις ηταν σαν να πετουσε μπαλακι του τενις !!
    Για οσους δεν καταλαβαν μιλαμε για την χρηση υπερβολικης κινησης στο elevator.
    Την Κυριακη φερε μου το shotgun να το δω.
    Τα λεμε
    Ηλιας
    Καταγράφηκε
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 13 Απρ 2005, 10:11:40 »

    Καλημέρα.
    Αν έχω χώρο στο αυτοκίνητο θα στο φέρω. Θα έρθω με τον Γιώργο μαζί και μάλλον και με το γιο μου και δεν ξέρω αν θα χωράνε όλα μέσα στο αυτοκίνητο. Το Shotgun΄πάντως δείχνει πολύ στιβαρό και ζυγίζοντας το (οχι σε ηλεκτρονικη) μου δειξε 1580...θα το ζυγίσω και σε ηλεκτρονική και θα σου πω.
    Παντελης.
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 13 Απρ 2005, 10:59:33 »

    1.65kg...ή για την ακρίβεια η ηλεκτρονική (σε κρεωπολείο) έδειξε 1650 grm
    1100 η ατρακτος και 550 φτερο..
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 324



    « Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 13 Απρ 2005, 21:43:21 »

    Ο γιος στη σχαρα και το shotgun μεσα !
    Πες τον Νικο οτι του κανω πλακα !
    ποτε θα αρχισει να πεταει σε αγωνες Huh
    Ενα Q500 με απλη 40αραρουλα μπροστα μηπως Huh
    1650gr ειναι super !! ειναι ολα μεσα ?,ετοιμο για πεταγμα ?
    Καταγράφηκε
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 14 Απρ 2005, 19:12:32 »

    "οπως σου είπα και στο τηλέφωνο 1650 με 'ολα μέσα. Δες το και στη φωτο...


    * Dapan.jpg (66.54 KB, 480x360 - εμφανίστηκε 513 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Pylon racing - F3D - Q500  |  Θέμα: Αλλαγή Piston -cylinder.
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.