Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
288.847 μηνύματα σε 11.788 θέματα από 6.122 Μέλη / Τελευταίο μέλος: tryfonthem
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Παρασκευή, 10 Ιούλ 2020, 18:46:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Παρασκευή, 10 Ιούλ 2020, 18:46:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 17:49]

    από Greekjets
    [Σήμερα στις 10:24]

    από carapis
    [Σήμερα στις 09:43]

    [Σήμερα στις 06:20]

    [Τετάρτη, 8 Ιούλ 2020, 22:31:18]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 8 Ιούλ 2020, 15:51:51]

    από sttpod
    [Τετάρτη, 8 Ιούλ 2020, 09:06:34]

    [Τρίτη, 7 Ιούλ 2020, 00:49:10]

    από dimiioan
    [Δευτέρα, 6 Ιούλ 2020, 16:29:13]

    από e-george
    [Δευτέρα, 6 Ιούλ 2020, 12:38:23]

    από CMarkop
    [Σάββατο, 4 Ιούλ 2020, 18:11:10]

    από panioul
    [Πέμπτη, 2 Ιούλ 2020, 23:35:06]

    [Πέμπτη, 2 Ιούλ 2020, 23:02:43]

    [Πέμπτη, 2 Ιούλ 2020, 16:42:29]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 2 Ιούλ 2020, 16:09:29]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6122
    Τελευταίο: tryfonthem
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 288847
    Σύνολο θεμάτων: 11788
    Online σήμερα: 45
    Online έως τώρα: 362
    (Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 35
    Συνολικά: 39
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 23     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: e-sky CP-Belt..No 2  (Αναγνώστηκε 52418 φορές)
    Robie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 404



    « Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 22 Ιαν 2009, 18:34:25 »

    Μα βραδιατικα το πετας κι εσυ!!!?
    Καταγράφηκε
    alfisti
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 188



    « Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 16:28:26 »

    χαχα ναι πως με βλεπεται για πρωτη πτηση Ανεση
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 16:59:00 από alfisti » Καταγράφηκε
    kas9406
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 56



    « Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 22:02:36 »

    στη προσπαθεια να κανω χοβερ κ σε μια λιγο αποτομη προσγειωση εσπασε το 1 αξονακι με τα ρουλεμαν  του ΕΚ1-0518 που το συνδεει με το ΕΚ1- 0516

    παραγγειλα ανταλακτικα απο ιντερνετ γιατι εδω (κρητη) δε βρηκα πουθενα .

    αυτο που με προβληματιζει ειναι αν μπορεσω να το επισκευασω μονος μου ,ξεκινησα να λυσω τη κεφαλη του στροφειου αλλα μου φενεται αρκετα δυσκολο ,βασικα δε ξερω απο που ειναι σωστο να ξεκινησω,

    υπαρχει καπου αναλυτικα βημα βημα σε καποιο σαιτ πως λυνουμε κ πως δενουμε το ελικοπτερο μας ,δεν μου εχω εμπιστοσυνη, οτι εμπειρικα θα θυμηθω να τα ξαναβαλω ολα στη θεση τους ,ποσο μαλλον να το δεσω ωστε να ξαναπεταξει...δλδ να ειναι ολα στη θεση που πρεπει αποστασεις/ντιζακια κτλ.....
    Καταγράφηκε
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 22:11:39 »

    Μια καλη λυση ειναι να τραβας φωτογραφιες σε καθε φαση στο λυσιμο και να πας αναποδα στο δεσιμο.
    Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 22:16:30 »

    Μισό ρέ φίλε............
    Υπάρχει και ένα manual μέσα........kas9406.
    Μάλλον πρέπει να αρχίσεις να το κατανοείς. Θά βγούν και άλλα στήν φόρα σιγά σιγά.

    Θά βρείς και πολλές απαντήσεις σέ διάφορα εδώ
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    kas9406
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 56



    « Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 22:28:05 »

    το μανουαλ δε λεει κ πολλα πχ καταφερα να βγαλω το flybar αλλα το flybar case set δε δειχνει πως βγενει ουτε φενεται ,ενω εχει 2 βιδες δεξια αριστερα δε βγενει αν τις ξεβιδωσεις .
    οπως πχ μεχρι τωρα νομιζα οτι το flybar ηταν δυο μερη κ ευτυχως το ψιλιαστικα κ το ξεσφυξα κ απο την αλλη μερια κ ειδα οτι ειναι ενιαιιο αλλιως μπορει να το ειχα σπασει προσπαθωντας να το βγαλω ,
     αν το μανουαλ τα ειχε αναλυτικα δε θα ειχα προβλημα ....

    φιλε dimitris_kriti το σκεφτεικα αυτο να τραβαω βιντεο αλλα δε βοηθαει γιατι πολυ απλα εχω προβλημα κ στο λυσιμο ...
    τελως παντων αν υπηρχε ενα σχεδιαγραμμα με βηματα κτλ θα ηταν οτι πρεπει για καποιο αρχαριο .
    ακομα ποιο δυσκολο ειναι οτι εγω δε ξερω τις κινησεις που κανει το καθετι κ τι κουναει αμα κουνησει πχ το "ταδε" ντιζακι του σερβο .
    Καταγράφηκε
    Robie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 404



    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 22:32:16 »

    Μονο με το Manual θα εισαι σιγουρος οτι τα κανεις ολα σωστα, οτι δεν εχεις η ξεχασεις να βαλεις κανενα ρουλεμαν και στη τελικη θα μαθεις το ελικοπτερο σου....

    Εστω κι αν ετσι "χασεις" αρκετες ωρες....Αλλωστε, στο μελλον ισως να "σωσεις" καποιες ωρες ετσι.
    Καταγράφηκε
    christos77
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 152



    « Απάντηση #22 στις: Δευτέρα, 26 Ιαν 2009, 00:53:12 »

    μιας και οπως εχω πει περιμενω ακομα τους ελικες.. Δάκρυ Δάκρυ...το περιεργαστικα λιγο χθες και σκεφτηκα(μπορει να ειναι και χαζομαρα idiot2) οτι μετα απο την πτωση πιθανον να αλλαξε η θεση του main blade (εννοω τις μοιρες που ηταν ρυθμισμενο εξαρχης)...  (αν στεκει αυτο!!?) θελω να ρωτησω (εχω παρει πιτσομετρο) τις μοιρες τις ρυθμιζουμε με το χερι δλδ εννοω βλεπουμε αν θελει + ή - και περιστρεφουμε(ρυθμιζουμε) τον ελικα λιγο πανω λιγο κατω για να πετυχουμε την κλιση....καλα τα λεω??  ή χαλαρωνουμε τπτ βιδακια και αφου το ρυθμισουμε τα ξαναβιδωνουμε??

    ευχαριστω και παλι Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Belt cp - Παλευω να κανω ενα αξιοπρεπες hover...
    Προσεχως FPV plane...
    Robie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 404



    « Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 26 Ιαν 2009, 10:12:18 »

    Θα βιδωσεις η ξεβιδωσεις τις ντιζες που ακουμπανε πανω στους ελικες.
    Καταγράφηκε
    kas9406
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 56



    « Απάντηση #24 στις: Τρίτη, 27 Ιαν 2009, 13:11:38 »

    να κανω κ εγω μια ισως αστεια ερωτηση για τους πιο παλλιους αλλα εγω την εχω αυτην απορια εδω κ καιρο ...
    γιατι δε φτιαχνουν blades απο πλαστικο ?
    πιστευω στο ιδιο κοστος με το ξυλο κ πιο αξιοπιστο απο θεμα βαρους κ δεν επηρεαζεται απο υγρασιες κρυα κτλ
    πιο ανθεκτικο ...
    Καταγράφηκε
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.249


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #25 στις: Τρίτη, 27 Ιαν 2009, 13:31:54 »

    να κανω κ εγω μια ισως αστεια ερωτηση για τους πιο παλλιους αλλα εγω την εχω αυτην απορια εδω κ καιρο ...
    γιατι δε φτιαχνουν blades απο πλαστικο ?
    πιστευω στο ιδιο κοστος με το ξυλο κ πιο αξιοπιστο απο θεμα βαρους κ δεν επηρεαζεται απο υγρασιες κρυα κτλ
    πιο ανθεκτικο ...

    φιλε μου κας.

    όπως ξέρεις υπάρχουν blades εποξικά με carbon fiber και glass fiber
    (δεν θα αναφερθω καθολου στα ξυλινα γιατι ειναι τα πιο απλα blades που υπαρχουν.)
    αυτά είναι φτιαγμένα από ίνες άνθρακα η γυαλιού εμποτισμένα με εποξική ρητίνη.πλαστικό δηλαδή!

    σκέτη η εποξική ρητίνη (το πλαστικό δηλαδή) είναι αν όχι το χειρότερο υλικό ένα από τα χειρότερα για μηχανικες καταπονήσεις και παραγόμενα αντικείμενα με λίγο βάρος και ακαμψία , και αυτό διότι είναι πολύ βαρυ και δεν έχει γενικά καλές ιδιότητες.

    οποτε φαντασου ένα blade φτιαγμένο από "μασιφ" πλαστικό...θα λυγούσε με το παραμικρό και θα έσπαγε πολύ εύκολα.
    το σημειο θραυσης ειναι μικτροτερο απο αυτο του ξυλου τις περισσωτερες φορες με πολυ μικροτερη ακαμψια

    γιάτο θα ανθρακονημάτινα και "υαλονυματινα" ονομάζονται σύνθετα υλικά διότι χρησιμοποιούμε τις μηχανικές ιδιότητες των ινών αυτών και την ρητίνη μόνο και μονο για να ποτιστούν αυτές και να "σταθεροποιθουν" γιατί αλλοίος το carbon θα ήταν ένα απλό ύφασμα όπως το τραπεζομάντιλο που έχουμε στο τραπέζι μας....

    γιαφτο δεν χρησιμοποιούμε μονο το πλαστικό αλλα το μιξάρουμε με κάτι άλλο...

    να πω τελως οτι εχουν κυκλοφορισει καποια blades απο πλαστικο (εποξικα) αλλα εχουν γεινει με πυρινα ξυλου δημιουργοντας ετσι το λεγομενο σαντουιτσ με παρα παρα πολυ καλες ιδιοτητες.
    Καταγράφηκε

    koumparos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 372


    « Απάντηση #26 στις: Τετάρτη, 28 Ιαν 2009, 12:51:56 »

    Εχω ένα belt cp το οποίο έχει φάει αρκετές τούμπες.Αυτή την στιγμή αντιμετωπίζω το εξείς πρόβλημα.Ρυθμίζω το pits στο ένα blade και βάζοντας το να δουλέψει στις μισές στροφές βλέπω απόκλιση των 2 Blades.Mεταβάλω το μήκος στο αξονάκι το άλλου Blade ώστε να βλέπω ένα blade όταν περιστρέφετε το στροφείο αλλά έιναι αδύνατον.Είναι λίγο ποιό κάτω,το ξεβιδώνω μισή στροφή και πάει από πάνω.Γνωρίζετε τι μπορεί να φταίει??Μετά την τελευταια πτώση έχω αλλάξει κεντρικό άξονα,federing saft,blades,servo.
    Καταγράφηκε
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #27 στις: Τετάρτη, 28 Ιαν 2009, 12:58:49 »

       Μήπως τα blades θέλουν ζύγισμα?



    Φιλικά Κώστας.
    Καταγράφηκε
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.249


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #28 στις: Τετάρτη, 28 Ιαν 2009, 13:11:55 »

       Μήπως τα blades θέλουν ζύγισμα?



    Φιλικά Κώστας.

    θα συμφωνισω κα θα προσθεσω οτι αν η ακριβια της πανω ντιζας ειναι πολυ μεγαλη για την ρυθμηση που θελουμε να κανουμε τοτε πειραζουμε την κατω ντιζα που η μια ολοκληρη περιστροφη της ειναι ιση με μιση περιστροφη της επανω ντιζας..

    ετσι εχουμε μεγαλυτερη ακριβια στην ρυθμηση του traking

    να σου πω κιωλας οτι τα ξυλινα blades ειναι ευαλωτα στην υγρασια και στις θερμοκρασιες...

    το φτιαχνεις τζαμι το βραδυ και το προι πας να πεταξεις και εχει traking!!!!
    Καταγράφηκε

    koumparos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 372


    « Απάντηση #29 στις: Τετάρτη, 28 Ιαν 2009, 14:57:15 »

    Eυχαριστώ πολύ.Δεν το πίστευα ότι τα επιρεάζει η υγρασία.Το heli βρήσκετε σε ένα δωμάτιο με ένα ενυδρείο 400lt και εξάτμιση νερού περίπου 10lt την ημέρα Sad Sad
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 23     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: e-sky CP-Belt..No 2
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.029 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.