Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.199 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 10:33:17

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 10:33:17

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:40]

    από afilos
    [Χθες στις 21:49]

    [Χθες στις 21:25]

    από afilos
    [Χθες στις 14:52]

    από hpergm
    [Χθες στις 10:46]

    [Χθες στις 07:32]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304199
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 66
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 60
    Συνολικά: 64
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Διαφορες PIPER CUΒ και DECATHLON  (Αναγνώστηκε 4518 φορές)
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « στις: Σάββατο, 10 Ιαν 2009, 12:15:33 »

    Μπορει καποιος να μου πει ποιες οι διαφορες αυτων των μοντελων πτητικα;
    Τι μπορει να εκτελεσει το ενα που δεν μπορει το αλλο;
    Eπισης, πεταει βρε παιδια το piper cup τοσο αργα αναποδα οπως στο παρακατω βιντεο; worry


                 http://www.youtube.com/watch?v=tBsBKb150pM&eurl=https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=5166.0
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 10 Ιαν 2009, 12:32:30 από Dimitris Kriti » Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 10 Ιαν 2009, 12:48:24 »

    Καλημέρα

    Συγνώμη για την παρέμβαση, στο βίντεο μετά το 2'30'' κάτι αποκολλάτε από το piper, παρατηρήστε  Cheesy
    Καταγράφηκε

    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 10 Ιαν 2009, 12:56:59 »

    Oχι φιλε Yankos, ειναι μικρο μοντελο που περναει γρηγορα.
    Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Stargazer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.234


    Obi-Wan Has Taught Me Well !!!


    « Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 10 Ιαν 2009, 14:58:43 »

    κοίτα το cub έχει δίεδρο ενώ το decathlon όχι οπότε το decathlon ειναι πιο ακροβατικό
    Καταγράφηκε

    Live To Fly, Fly To Live

    You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 10 Ιαν 2009, 15:22:37 »

    Oχι φιλε Yankos, ειναι μικρο μοντελο που περναει γρηγορα.

    Έχεις δίκιο!  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    N/JOI
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 182



    « Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 10 Ιαν 2009, 16:03:19 »

    Σε κάθε περίπτωση εξαρταται για πιο μεγεθος μηλαμε . Εδω πετάει ενα cub 1/3 με βενζινα και ο τυπος το παει ....................Το cub είναι αεροπλάνο που φτιάχτικε μετα το ΄40 πεταξε και σε πολέμους δεν είναι ακροβατικό idiot2Η διεδρος του cub είναι αμελητέα ούτε 2 μοιρες ακροβατικό δεν είναι κανένα εχω δει cub να κάνει χοβερ αλλά  Αυτοεξηγούμενο
    Ουτε το cub ουτε το decathlon δεν είναι ακροβατικά ..!!!!!!!!!
    Διαφέρουν στο ότι το cub και το decathlon ειναι απο την "μανα" του αεροπλάνα που κουβαλόυσαν κόσμο αργά και για μερικούς δασκάλες .................
    Αρα Dimitris Kriti για τι μεγεθος μηλαμε και τι θελεις να πεταξεις γιατι και τα δυο ακροβατικά δεν είναι .
    Εγω εχω το cub 1/4 χειροπειητο από σχεδειο και δεν περιμένω να κανει αναποδη πτηση, το dekathlon το είχε φιλος και με 46 πεταγε πολυ ωραια και σε εκανε εισαγωγή στο 3ροδο με πισω ροδα όταν είσε αρχαριος.
    Πανω κατω την ιδια πτηση κανουν  Grin
    Καταγράφηκε

    N/JOI WORKS
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 10 Ιαν 2009, 16:55:52 »

    Η μεγαλη μου αγαπη ειναι τα ελικοπτερα. Στα αεροπλανα με "φτιαχνει" περισοτερο η κατασκευη απο την πτηση.
    Για πτηση μου αρεσουν τα αεροπλανα που πετουν αργα. Δεν ξερω γιατι αλλα εχω φαει κολλημα με το piper cup.
    Σκεφτωμαι λοιπον να χτισω ενα μαλλον απο κιτ γιατι δεν εχω τις γνωσεις για να το υλοπιοισω απο σχεδιο.
    Οσο για το μεγεθος λεω για ανοιγμα φτερου 1555mm για να χωραει στο αυτοκινητο, και συγκεκριμενα αυτο:

    http://www.greatplanes.com/airplanes/gpma0160.html
    Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    tasosextra330s
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 316


    krill katana 33%


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 10 Ιαν 2009, 18:43:35 »

    έχω piper 1/3 scale και οφείλω να πω ότι είναι πολύ αργό στην πτήση του και παρα μα παρα πολύ εύκολο απορώ πως κάνουν ακροβατικά μ αυτό το αεροπλάνο είναι τελειως κλασικό για τετοια πράγματα..
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 21 Ιούν 2013, 01:25:19 από Yankos » Καταγράφηκε

    krill katana 33%, krill yak 55 28% extreme flight extra 300s 78" extreme flight mxs 83",graupner heim airwolf, sebart katana s 50  ,piper cub 1/3scale, extra 330s team phoenix 0.90size, seawind 0.90size, caliber 90 ver06 .pt17 sterman 2,10m...cap 232 50cc
    φαεθων
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 34


    « Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 26 Φεβ 2009, 09:49:04 »

    Παιδια το decathlon  ειναι ενα καθαρα ακροβατικο αεροπλανο τις δεκαετιας του 70 Βασικη διαφορα ειναι η γωνια σφηνωσης του φτερου που ειναι στης μηδεν μοιρες οπως και το στμπιλαιζερ, μονο στο scale μοντελο,και απο οτι εχω ψαξει σε scale μονο η great planes ειχε.Δεν το παραγει πια.
    Στην πτηση το decathlon ειναι αρκετα δυσκολο, κατα την απογειωση θελει  λιγο απ μεχρι να σηκωσει την ουρα, μετα αφηνουμε το απ και επιταχυνουμε στην μεγιστη ταχυτητα, εδω προσοχη γιατι εαν τραβιξουμε απ χωρις ταχυτητα το αεροπλανο θα απογειωθει και θα ριξει αμεσως φτερο,
    (ετσι εσπασε και το δικο μου) .Με την μεγιστη ταχυτητα απογειωνουμε το αεροπλανω. Στην προσγειωση ερχεται με ταχυτητα και οταν πατησει κατω κοβουμε το γκαζι  για να χασει την ταχυτητα πτησης και τραβαμε λιγο απ για να πατησει και ο πισω τροχος.
    Ειναι δυκολο αεροπλανω αλλα εμενα μου αρεσει πολυ και το εφτιαξα ξανα Ειναι κιτ της great planes
    Καταγράφηκε

    Κώστας Μαμασούλας
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 26 Φεβ 2009, 10:20:38 »

    Το  decathlon ειναι σίγουρα πιο "Ακροβατικό"..
    Εξαρτάται βέβαια απο τα χαρακτηριστικά του!!Συγκεκριμένα μοντέλλα μπορεί να πετάνε πιο εύκολα απο το Cup!

    Φίλοι tasosextra330s και N/JOI !!
    Τί μεγέθη έχουν τα  Cup σας?Έχω εναν κινητήρα 35cc βενζίνα(ROTO), ο οποίος μπορεί να παράγει 7+ κιλά δύναμη...Γυρνάει έλικα μέχρι 21Χ10!!
    Ψάχνω λοιπόν ένα μοντέλο scale για αυτόν τον κινητηρα!!
    Εσείς με τί κινητήρες παίζεται?
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 26 Φεβ 2009, 10:45:42 »

    Καλημέρα,

    Για να είμαστε λίγο πιο κοντά στα πράγματα. Το Bellanca Decathlon είναι μία τροποποίηση του Citabria που έχει διαφορετική δομή και κατασκευή στις πτέρυγες ώστε να αντέχει σε μεγαλύτερες φορτίσεις, άρα να εκτελεί ορισμένες ασκήσεις "ακροβατικές". Δεν είναι ακροβατικό αεροσκάφος με την έννοια που όλοι καταλαβαίνουμε. Στην Αμερική το χρησιμοποιούν σε σχολές εκπαιδευτικές για να διδάξουν στους πιλότους βασικές ασκήσεις που δεν θα μπορούσαν να κάνουν με κλασσικά εκπαιδευτικά αεροπλάνα.

    Την παραλλαγή Super Decathlon χρησιμοποιούσε και ο γνωστός για τα πολλά ρεκόρ Steve Fosset, όταν χάθηκε. Φυσικά και δεν χρησιμοποιείται σε ακροβατικούς αγώνες.

    Το decathlon δεν μπορεί να συγκριθεί με το Piper Cub (όχι cup). Αντίστοιχο αεοπλάνο που μπορεί να συγκριθεί είναι η παραλλαγή clipped wing, που και αυτό έχει αντίστοιχες δυνατότητες με το decathlon.

    Πολύ καλό kit για το clipped wing έχει η αμερικάνικη SIG.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    φαεθων
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 34


    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 26 Φεβ 2009, 13:37:08 »

    Αντωνη ενταξη το καθαρα ακροβατικο,ειναι ομως πολη ακροβατικο. Παρεπιπτοντως εκτως απο το fieseler storch που κατασκευαζω εδω και ενα χρονο εχω και το κιτ τις sig sitabria  σε κατασκευη.
    Καταγράφηκε

    Κώστας Μαμασούλας
    VASKOS
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 373



    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 21 Μάι 2009, 17:56:18 »

    Σε κάθε περίπτωση εξαρταται για πιο μεγεθος μηλαμε . Εδω πετάει ενα cub 1/3 με βενζινα και ο τυπος το παει ....................Το cub είναι αεροπλάνο που φτιάχτικε μετα το ΄40 πεταξε και σε πολέμους δεν είναι ακροβατικό idiot2Η διεδρος του cub είναι αμελητέα ούτε 2 μοιρες ακροβατικό δεν είναι κανένα εχω δει cub να κάνει χοβερ αλλά  Αυτοεξηγούμενο
    Ουτε το cub ουτε το decathlon δεν είναι ακροβατικά ..!!!!!!!!!
    Διαφέρουν στο ότι το cub και το decathlon ειναι απο την "μανα" του αεροπλάνα που κουβαλόυσαν κόσμο αργά και για μερικούς δασκάλες .................
    Αρα Dimitris Kriti για τι μεγεθος μηλαμε και τι θελεις να πεταξεις γιατι και τα δυο ακροβατικά δεν είναι .
    Εγω εχω το cub 1/4 χειροπειητο από σχεδειο και δεν περιμένω να κανει αναποδη πτηση, το dekathlon το είχε φιλος και με 46 πεταγε πολυ ωραια και σε εκανε εισαγωγή στο 3ροδο με πισω ροδα όταν είσε αρχαριος.
    Πανω κατω την ιδια πτηση κανουν  Grin

    Αγαπητέ μου φιλε αν προσέξεις καλύτερα θα παρατηρήσεις ότι δεν είναι 1/3 scale αλλα 1/2 scale.....και ισχύει το ρητό BIG FLIES BETTER
    Το ποσο γρήγορα πετάει είναι σχετικό και πως αντιλαμβάνεται κανεις την ταχύτητα....
    Στο συγκεκριμένο Βιντεάκι πάντως πετάει ο BIILL HEMPEL και δεν θα με παραξένευε καθόλου αν τον έβλεπα να κάνει και 3d με το piper cub


    Φιλικά
    Βασίλης Σκόρδος
    Καταγράφηκε

    http://rc-cafe.blogspot.com/

    Καθαρά αντρικό blogspot με ειδήσεις ,ανέκδοτα ,και πολλά πολλά ακόμα.....




    Στοιχεια επικοινωνίας με την Ένωσης Αερομοντελιστών Ηρακλειου Κρήτης
    E.A.Η.K μπορείτε να βρείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση


    http://www.eahk.gr
    tasosextra330s
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 316


    krill katana 33%


    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 21 Μάι 2009, 19:35:03 »

    εγω στο piper εχω 50cc gasoline και προπελα 22χ10 αν θυμαμαι καλα και μεγιστη ωση 10 κιλα περιπου...
    Καταγράφηκε

    krill katana 33%, krill yak 55 28% extreme flight extra 300s 78" extreme flight mxs 83",graupner heim airwolf, sebart katana s 50  ,piper cub 1/3scale, extra 330s team phoenix 0.90size, seawind 0.90size, caliber 90 ver06 .pt17 sterman 2,10m...cap 232 50cc
    tasosextra330s
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 316


    krill katana 33%


    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Πέμπτη, 21 Μάι 2009, 19:35:45 »

    10 κιλα ωση συγνωμη
    Καταγράφηκε

    krill katana 33%, krill yak 55 28% extreme flight extra 300s 78" extreme flight mxs 83",graupner heim airwolf, sebart katana s 50  ,piper cub 1/3scale, extra 330s team phoenix 0.90size, seawind 0.90size, caliber 90 ver06 .pt17 sterman 2,10m...cap 232 50cc
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστής: Serafim)  |  Θέμα: Διαφορες PIPER CUΒ και DECATHLON
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.04 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.