Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.737 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 11:29:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 11:29:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:25]

[Χθες στις 21:42]

από red_baron
[Χθες στις 20:26]

από 470lp
[Χθες στις 18:39]

[Χθες στις 16:00]

[Χθες στις 10:53]

από niro
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 21:50:40]

από dominicm
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:05:46]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5948
Τελευταίο: giourgg.1
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285737
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 39
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 24
Συνολικά: 29
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: Διαφορες PIPER CUΒ και DECATHLON « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Διαφορες PIPER CUΒ και DECATHLON  (Αναγνώστηκε 3426 φορές)
   
Dimitris Kriti
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.842


Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


Προφίλ
« στις: Σάββατο, 10 Ιαν 2009, 12:15:33 »

Μπορει καποιος να μου πει ποιες οι διαφορες αυτων των μοντελων πτητικα;
Τι μπορει να εκτελεσει το ενα που δεν μπορει το αλλο;
Eπισης, πεταει βρε παιδια το piper cup τοσο αργα αναποδα οπως στο παρακατω βιντεο; worry


             http://www.youtube.com/watch?v=tBsBKb150pM&eurl=https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=5166.0
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 10 Ιαν 2009, 12:32:30 από Dimitris Kriti » Καταγράφηκε

Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 10 Ιαν 2009, 12:48:24 »

Καλημέρα

Συγνώμη για την παρέμβαση, στο βίντεο μετά το 2'30'' κάτι αποκολλάτε από το piper, παρατηρήστε  Cheesy
Καταγράφηκε

Dimitris Kriti
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.842


Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 10 Ιαν 2009, 12:56:59 »

Oχι φιλε Yankos, ειναι μικρο μοντελο που περναει γρηγορα.
Καταγράφηκε

Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
Stargazer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.226


Obi-Wan Has Taught Me Well !!!


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 10 Ιαν 2009, 14:58:43 »

κοίτα το cub έχει δίεδρο ενώ το decathlon όχι οπότε το decathlon ειναι πιο ακροβατικό
Καταγράφηκε

Live To Fly, Fly To Live!
Για μένα πιλότος είναι ο Antoine de Saint-Exupery για άλλους ο Tom Cruise...
You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
Yankos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 10 Ιαν 2009, 15:22:37 »

Oχι φιλε Yankos, ειναι μικρο μοντελο που περναει γρηγορα.

Έχεις δίκιο!  Thumbs up
Καταγράφηκε

N/JOI
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 183



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 10 Ιαν 2009, 16:03:19 »

Σε κάθε περίπτωση εξαρταται για πιο μεγεθος μηλαμε . Εδω πετάει ενα cub 1/3 με βενζινα και ο τυπος το παει ....................Το cub είναι αεροπλάνο που φτιάχτικε μετα το ΄40 πεταξε και σε πολέμους δεν είναι ακροβατικό idiot2Η διεδρος του cub είναι αμελητέα ούτε 2 μοιρες ακροβατικό δεν είναι κανένα εχω δει cub να κάνει χοβερ αλλά 
Ουτε το cub ουτε το decathlon δεν είναι ακροβατικά ..!!!!!!!!!
Διαφέρουν στο ότι το cub και το decathlon ειναι απο την "μανα" του αεροπλάνα που κουβαλόυσαν κόσμο αργά και για μερικούς δασκάλες .................
Αρα Dimitris Kriti για τι μεγεθος μηλαμε και τι θελεις να πεταξεις γιατι και τα δυο ακροβατικά δεν είναι .
Εγω εχω το cub 1/4 χειροπειητο από σχεδειο και δεν περιμένω να κανει αναποδη πτηση, το dekathlon το είχε φιλος και με 46 πεταγε πολυ ωραια και σε εκανε εισαγωγή στο 3ροδο με πισω ροδα όταν είσε αρχαριος.
Πανω κατω την ιδια πτηση κανουν  Grin
Καταγράφηκε

N/JOI WORKS
Dimitris Kriti
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.842


Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 10 Ιαν 2009, 16:55:52 »

Η μεγαλη μου αγαπη ειναι τα ελικοπτερα. Στα αεροπλανα με "φτιαχνει" περισοτερο η κατασκευη απο την πτηση.
Για πτηση μου αρεσουν τα αεροπλανα που πετουν αργα. Δεν ξερω γιατι αλλα εχω φαει κολλημα με το piper cup.
Σκεφτωμαι λοιπον να χτισω ενα μαλλον απο κιτ γιατι δεν εχω τις γνωσεις για να το υλοπιοισω απο σχεδιο.
Οσο για το μεγεθος λεω για ανοιγμα φτερου 1555mm για να χωραει στο αυτοκινητο, και συγκεκριμενα αυτο:

http://www.greatplanes.com/airplanes/gpma0160.html
Καταγράφηκε

Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
tasosextra330s
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 316


krill katana 33%


Προφίλ WWW
« Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 10 Ιαν 2009, 18:43:35 »

έχω piper 1/3 scale και οφείλω να πω ότι είναι πολύ αργό στην πτήση του και παρα μα παρα πολύ εύκολο απορώ πως κάνουν ακροβατικά μ αυτό το αεροπλάνο είναι τελειως κλασικό για τετοια πράγματα..
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 21 Ιούν 2013, 01:25:19 από Yankos » Καταγράφηκε

krill katana 33%, krill yak 55 28% extreme flight extra 300s 78" extreme flight mxs 83",graupner heim airwolf, sebart katana s 50  ,piper cub 1/3scale, extra 330s team phoenix 0.90size, seawind 0.90size, caliber 90 ver06 .pt17 sterman 2,10m...cap 232 50cc
φαεθων
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 32


Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 26 Φεβ 2009, 09:49:04 »

Παιδια το decathlon  ειναι ενα καθαρα ακροβατικο αεροπλανο τις δεκαετιας του 70 Βασικη διαφορα ειναι η γωνια σφηνωσης του φτερου που ειναι στης μηδεν μοιρες οπως και το στμπιλαιζερ, μονο στο scale μοντελο,και απο οτι εχω ψαξει σε scale μονο η great planes ειχε.Δεν το παραγει πια.
Στην πτηση το decathlon ειναι αρκετα δυσκολο, κατα την απογειωση θελει  λιγο απ μεχρι να σηκωσει την ουρα, μετα αφηνουμε το απ και επιταχυνουμε στην μεγιστη ταχυτητα, εδω προσοχη γιατι εαν τραβιξουμε απ χωρις ταχυτητα το αεροπλανο θα απογειωθει και θα ριξει αμεσως φτερο,
(ετσι εσπασε και το δικο μου) .Με την μεγιστη ταχυτητα απογειωνουμε το αεροπλανω. Στην προσγειωση ερχεται με ταχυτητα και οταν πατησει κατω κοβουμε το γκαζι  για να χασει την ταχυτητα πτησης και τραβαμε λιγο απ για να πατησει και ο πισω τροχος.
Ειναι δυκολο αεροπλανω αλλα εμενα μου αρεσει πολυ και το εφτιαξα ξανα Ειναι κιτ της great planes
Καταγράφηκε

Κώστας Μαμασούλας
v_tolias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.377



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 26 Φεβ 2009, 10:20:38 »

Το  decathlon ειναι σίγουρα πιο "Ακροβατικό"..
Εξαρτάται βέβαια απο τα χαρακτηριστικά του!!Συγκεκριμένα μοντέλλα μπορεί να πετάνε πιο εύκολα απο το Cup!

Φίλοι tasosextra330s και N/JOI !!
Τί μεγέθη έχουν τα  Cup σας?Έχω εναν κινητήρα 35cc βενζίνα(ROTO), ο οποίος μπορεί να παράγει 7+ κιλά δύναμη...Γυρνάει έλικα μέχρι 21Χ10!!
Ψάχνω λοιπόν ένα μοντέλο scale για αυτόν τον κινητηρα!!
Εσείς με τί κινητήρες παίζεται?
Καταγράφηκε

Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.193



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 26 Φεβ 2009, 10:45:42 »

Καλημέρα,

Για να είμαστε λίγο πιο κοντά στα πράγματα. Το Bellanca Decathlon είναι μία τροποποίηση του Citabria που έχει διαφορετική δομή και κατασκευή στις πτέρυγες ώστε να αντέχει σε μεγαλύτερες φορτίσεις, άρα να εκτελεί ορισμένες ασκήσεις "ακροβατικές". Δεν είναι ακροβατικό αεροσκάφος με την έννοια που όλοι καταλαβαίνουμε. Στην Αμερική το χρησιμοποιούν σε σχολές εκπαιδευτικές για να διδάξουν στους πιλότους βασικές ασκήσεις που δεν θα μπορούσαν να κάνουν με κλασσικά εκπαιδευτικά αεροπλάνα.

Την παραλλαγή Super Decathlon χρησιμοποιούσε και ο γνωστός για τα πολλά ρεκόρ Steve Fosset, όταν χάθηκε. Φυσικά και δεν χρησιμοποιείται σε ακροβατικούς αγώνες.

Το decathlon δεν μπορεί να συγκριθεί με το Piper Cub (όχι cup). Αντίστοιχο αεοπλάνο που μπορεί να συγκριθεί είναι η παραλλαγή clipped wing, που και αυτό έχει αντίστοιχες δυνατότητες με το decathlon.

Πολύ καλό kit για το clipped wing έχει η αμερικάνικη SIG.

Αντώνης Παπαδόπουλος
Καταγράφηκε
φαεθων
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 32


Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 26 Φεβ 2009, 13:37:08 »

Αντωνη ενταξη το καθαρα ακροβατικο,ειναι ομως πολη ακροβατικο. Παρεπιπτοντως εκτως απο το fieseler storch που κατασκευαζω εδω και ενα χρονο εχω και το κιτ τις sig sitabria  σε κατασκευη.
Καταγράφηκε

Κώστας Μαμασούλας
VASKOS
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 373



Προφίλ WWW
« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 21 Μάι 2009, 17:56:18 »

Σε κάθε περίπτωση εξαρταται για πιο μεγεθος μηλαμε . Εδω πετάει ενα cub 1/3 με βενζινα και ο τυπος το παει ....................Το cub είναι αεροπλάνο που φτιάχτικε μετα το ΄40 πεταξε και σε πολέμους δεν είναι ακροβατικό idiot2Η διεδρος του cub είναι αμελητέα ούτε 2 μοιρες ακροβατικό δεν είναι κανένα εχω δει cub να κάνει χοβερ αλλά 
Ουτε το cub ουτε το decathlon δεν είναι ακροβατικά ..!!!!!!!!!
Διαφέρουν στο ότι το cub και το decathlon ειναι απο την "μανα" του αεροπλάνα που κουβαλόυσαν κόσμο αργά και για μερικούς δασκάλες .................
Αρα Dimitris Kriti για τι μεγεθος μηλαμε και τι θελεις να πεταξεις γιατι και τα δυο ακροβατικά δεν είναι .
Εγω εχω το cub 1/4 χειροπειητο από σχεδειο και δεν περιμένω να κανει αναποδη πτηση, το dekathlon το είχε φιλος και με 46 πεταγε πολυ ωραια και σε εκανε εισαγωγή στο 3ροδο με πισω ροδα όταν είσε αρχαριος.
Πανω κατω την ιδια πτηση κανουν  Grin

Αγαπητέ μου φιλε αν προσέξεις καλύτερα θα παρατηρήσεις ότι δεν είναι 1/3 scale αλλα 1/2 scale.....και ισχύει το ρητό BIG FLIES BETTER
Το ποσο γρήγορα πετάει είναι σχετικό και πως αντιλαμβάνεται κανεις την ταχύτητα....
Στο συγκεκριμένο Βιντεάκι πάντως πετάει ο BIILL HEMPEL και δεν θα με παραξένευε καθόλου αν τον έβλεπα να κάνει και 3d με το piper cub


Φιλικά
Βασίλης Σκόρδος
Καταγράφηκε

http://rc-cafe.blogspot.com/

Καθαρά αντρικό blogspot με ειδήσεις ,ανέκδοτα ,και πολλά πολλά ακόμα.....




Στοιχεια επικοινωνίας με την Ένωσης Αερομοντελιστών Ηρακλειου Κρήτης
E.A.Η.K μπορείτε να βρείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση


http://www.eahk.gr
tasosextra330s
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 316


krill katana 33%


Προφίλ WWW
« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 21 Μάι 2009, 19:35:03 »

εγω στο piper εχω 50cc gasoline και προπελα 22χ10 αν θυμαμαι καλα και μεγιστη ωση 10 κιλα περιπου...
Καταγράφηκε

krill katana 33%, krill yak 55 28% extreme flight extra 300s 78" extreme flight mxs 83",graupner heim airwolf, sebart katana s 50  ,piper cub 1/3scale, extra 330s team phoenix 0.90size, seawind 0.90size, caliber 90 ver06 .pt17 sterman 2,10m...cap 232 50cc
tasosextra330s
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 316


krill katana 33%


Προφίλ WWW
« Απάντηση #14 στις: Πέμπτη, 21 Μάι 2009, 19:35:45 »

10 κιλα ωση συγνωμη
Καταγράφηκε

krill katana 33%, krill yak 55 28% extreme flight extra 300s 78" extreme flight mxs 83",graupner heim airwolf, sebart katana s 50  ,piper cub 1/3scale, extra 330s team phoenix 0.90size, seawind 0.90size, caliber 90 ver06 .pt17 sterman 2,10m...cap 232 50cc
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 4 Νοέ 2009, 21:35:15 »


Το decathlon δεν μπορεί να συγκριθεί με το Piper Cub (όχι cup). Αντίστοιχο αεοπλάνο που μπορεί να συγκριθεί είναι η παραλλαγή clipped wing, που και αυτό έχει αντίστοιχες δυνατότητες με το decathlon.

Πολύ καλό kit για το clipped wing έχει η αμερικάνικη SIG.

Αντώνης Παπαδόπουλος

ποια η διαφορα στην εκδοση clipped wing???
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Dimitris Kriti
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.842


Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 4 Νοέ 2009, 21:43:13 »

Ηλια, αν δεν κανω λαθος το clipped wing εχει μικροτερη πτεριγιακη επιφανεια. Αν κανω λαθος ας με διορθωσουν.
Καταγράφηκε

Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.962


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 5 Νοέ 2009, 08:12:31 »

Οπως λέει και η μετάφραση clipped wing σημαίνει "ψαλιδισμένο φτερό".

Το Piper εν γένει είναι ένα ελαφρύ μονοκινητήριο, για εκπαίδευση και απλή χρήση. Μερικοί όμως θερμόαιμοι πιλότοι, ήθελαν να κάνουν και ακροβατικά. Επειδή ο ρυθμός roll είναι μικρός με το κανονικό φτερό, έκαναν επέμβαση αφαιρώντας ένα μικρό τμήμα από το άνοιγμα των φτερών, και έτσι πέτυχαν τον ρυθμό περιστροφής που ήταν ασφαλής για ακροβατικά.

Στον μοντελισμό, υπάρχουν πολλά kit με clipped wing. Εκεί που υπάρχει ενδιαφέρον είναι στα peanut scale, & pistashio scale (λαστιχοκίνητα) όπου το συνολικό άνοιγμα των φτερών δίνεται από τους κανονισμούς και είναι 13 ίντσες για τα μεν και 9 ίντσες για τα δε.

Εδώ τα clipped wing μπορούν να μεγαλώσουν τόσο ώστε το μεν φτερό να συμπέσει με το μέγιστο επιτρεπόμενο άνοιγμα, αλλά η άτρακτος θα βγεί αναλογικά μακρύτερη, άρα θα πάρει περισσότερο λάστιχο για πτήση μεγαλύτερης διάρκειας, αλλά και μεγαλύτερη σταθερότητα, αφού αλλαζει η σχέση διαστάσεων φτερού και ουράς.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Σελίδες: 1 2 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: Διαφορες PIPER CUΒ και DECATHLON « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.177 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.