Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.264 μηνύματα σε 11.307 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 24 Οκτ 2017, 03:33:52

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 24 Οκτ 2017, 03:33:52

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 00:32:43
Εννοείται!
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 11:14:13
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:27]

[Σήμερα στις 00:15]

[Χθες στις 22:17]

[Χθες στις 21:04]

από StZ
[Χθες στις 20:57]

από kostask
[Χθες στις 20:50]

από modeller2
[Χθες στις 20:33]

[Χθες στις 20:03]

από w1ndsurfer
[Χθες στις 19:20]

από vilisdev
[Χθες στις 09:17]

από DeltaMan
[Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 21:39:41]

[Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 18:18:35]

από pansofos
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:05:10]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:54:19]

από dominicm
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 18:17:48]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284264
Σύνολο θεμάτων: 11307
Online σήμερα: 46
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 16
Συνολικά: 18
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές (Συντονιστές: Γιώργος Κανδυλάκης, andreas)  |  Θέμα: πτήσεις indoor στη Θεσσαλονίκη « προηγούμενο επόμενο »
Συνδεδεμένες εκδηλώσεις
  • Ε.Α.Θ.- Πτήσεις indoor στη Θεσσαλονίκη 15/11: Κυριακή, 15 Νοέ 2009
Σελίδες: 1 ... 11 12 13 [14] 15 16 17 ... 25  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: πτήσεις indoor στη Θεσσαλονίκη  (Αναγνώστηκε 50332 φορές)
   
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #195 στις: Δευτέρα, 24 Οκτ 2011, 14:33:12 »

Μπράβο ρε παιδιά μπράβο !  Thumbs up
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.500



Προφίλ
« Απάντηση #196 στις: Δευτέρα, 24 Οκτ 2011, 23:21:59 »

Μετά από πραγματικά αρκετό καιρό «στέρησης», μπορούμε να αρχίσουμε ξανά indoor πτήσεις, σε οργανωμένη και τακτική βάση.

Είχαμε πράγματι καλομάθει για αρκετό καιρό στο κλειστό της Καλαμαριάς, που όμως σταμάτησε να είναι διαθέσιμο.

Έγιναν διάφορες προσπάθειες από μέλη της Ε.Α.Θ. χωρίς, δυστυχώς, θετικό αποτέλεσμα. Μέχρι τώρα, τουλάχιστον…
 
Ο χώρος που αποκτήσαμε πρόσβαση, είναι το κλειστό γυμναστήριο του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης.
 
Βρίσκεται στην περιοχή της Πυλαίας, δίπλα στο τέρμα λεωφορείων #11.

Επισυνάπτονται διαδοχικές φωτογραφίες με τη θέση και την πρόσβαση, ελπίζω να είναι κατατοπιστικές. Αν χρειάζεται κάποια διευκρίνιση, ευχαρίστως να βοηθήσω…


*  (125.33 KB, 767x600 - εμφανίστηκε 395 φορές.)
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.500



Προφίλ
« Απάντηση #197 στις: Δευτέρα, 24 Οκτ 2011, 23:24:05 »

2η φωτογραφία


*  (116.87 KB, 752x588 - εμφανίστηκε 393 φορές.)
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.500



Προφίλ
« Απάντηση #198 στις: Δευτέρα, 24 Οκτ 2011, 23:24:42 »

3η φωτογραφία


*  (122.73 KB, 767x600 - εμφανίστηκε 394 φορές.)
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.500



Προφίλ
« Απάντηση #199 στις: Δευτέρα, 24 Οκτ 2011, 23:25:33 »

4η...


*  (91.92 KB, 800x498 - εμφανίστηκε 390 φορές.)
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.500



Προφίλ
« Απάντηση #200 στις: Δευτέρα, 24 Οκτ 2011, 23:26:11 »

5η, με διαστάσεις...


*  (76.58 KB, 800x531 - εμφανίστηκε 392 φορές.)
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.500



Προφίλ
« Απάντηση #201 στις: Δευτέρα, 24 Οκτ 2011, 23:32:06 »

και δύο φωτογραφίες από το εσωτερικό...


*  (82.28 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 392 φορές.)

*  (69 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 393 φορές.)
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.500



Προφίλ
« Απάντηση #202 στις: Δευτέρα, 24 Οκτ 2011, 23:39:51 »

Σε σχέση με το κλειστό της Καλαμαριάς είναι σαφώς πιο μικρός χώρος.

Οι διαστάσεις είναι 36x25, αντί του 45x30 της Καλαμαριάς. Είναι όμως πιο τετραγωνισμένος και πιο «καθαρός» χώρος, με την έννοια ότι δεν υπάρχουν κάγκελα και καθίσματα στην εξέδρα. Αρκετά καλός για free flight, αν και τα RC θα ήθελαν λίγο περισσότερο μήκος για μεγαλύτερες ευθείες…
 
Η οροφή είναι μεταλλική κατασκευή με λίγα σχετικά δοκάρια, πάλι αρκετά καλή, καθώς δεν θα πιάνει εύκολα μοντέλα.
 
Το δάπεδο είναι πλαστικό, σίγουρα λιγότερο ευαίσθητο από ξύλινο παρκέ. Χρειάζεται όμως τη δέουσα προσοχή…
 
Συνολικά θα έλεγα ότι μπορεί να μην είναι σαν την Καλαμαριά, είναι όμως μια πολύ καλή περίπτωση!

Στο αριστερό μέρος των φωτογραφιών φαίνονται οι τσιμεντένιες εξέδρες, χωρίς καθίσματα, που βολεύουν πολύ για να ακουμπάμε κουτιά και μοντέλα…

Έχουμε τη χρήση του χώρου για απόγευμα Κυριακής, 2 φορές τον μήνα, με έναρξη στις 19:00. Στόχος πρώτης κανονικής συνάντησης είναι η Κυριακή, 6/11. Θα υπάρξει οριστική επιβεβαίωση λίγες μέρες πριν.
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.500



Προφίλ
« Απάντηση #203 στις: Δευτέρα, 24 Οκτ 2011, 23:43:42 »

Μετά την εμπειρία ων προηγούμενων συναντήσεων, και καθώς φαίνεται εφικτή και η πτήση μικρών ελικοπτέρων χωρίς πρόβλημα, θα πρέπει να ακολουθήσουμε συγκεκριμένο χρονικό πρόγραμμα, για αποφυγή ατυχημάτων λόγω της σημαντικής ανομοιογένειας των μοντέλων.

Από πλευράς μεγέθους, θα ισχύσουν τα παρακάτω:

Για αεροπλάνα:
- μέγιστο βάρος 150 γραμμάρια, και
- μέγιστο πτερυγικό φορτίο 15 γραμμάρια/dm2

για ελικόπτερα
- μέγιστο βάρος 75 γραμμάρια


Οι κατηγορίες που βλέπω είναι:
 
-Έτοιμα (αγοραστά) μοντέλα αεροπλάνων τύπου minium ή άλλου όμοιου
-Ελικόπτερα
-Ιδιοκατασκευές RC
-Μοντέλα ελεύθερης πτήσης (indoor free flight)
 
 Ο καλύτερος τρόπος είναι η εφαρμογή time-slots, όπου θα πετάει μόνο η συγκεκριμένη κατηγορία.

Θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση και προσοχή στις δύο τελευταίες, γιατί πρόκειται κατά βάση για ιδιοκατασκευές που, και πονάνε, και είναι χαμένες σε περίπτωση σύγκρουσης με κάτι βαρύτερο-γρηγορότερο.

Η μόνη περίπτωση που θα μπορούν να συνυπάρξουν μοντέλα διαφορετικών κατηγοριών είναι να πετάξει κάποιος ιδιοκατασκευή σε χρόνο έτοιμων αεροπλάνων, αλλά με  αλλά με δικό του ρίσκο και μόνο με συγκρίσιμα βάρη μοντέλων.

Στον χρόνο των ελικοπτέρων, των ιδιοκατασκευών και των free flight δεν θα πετάει μοντέλο άλλης κατηγορίας.
 
Η ακριβής διάρκεια ανά slot θα καθοριστεί ανάλογα με το πλήθος των μοντέλων, με σημείο εκκίνησης τα 30 λεπτά.
 
Που σημαίνει ότι εάν κάποιος έχει μοντέλο μόνο για μια κατηγορία, ας φροντίσει να μπει και στις υπόλοιπες, για να αξίζει ακόμα περισσότερο η επίσκεψη…

Μπορεί τα παραπάνω να μη βρίσκουν σύμφωνους όλους και να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις – επιθυμίες.

Προσωπικός μου στόχος μου είναι η ανάπτυξη των δύο τελευταίων κατηγοριών, που έχουν αρκετή δόση κατασκευής, και σε αυτή την κατεύθυνση θα προσπαθήσω να κινηθούμε…

gkan
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 24 Οκτ 2011, 23:59:09 από Γιώργος Κανδυλάκης » Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
_ΤΑΣΟΣ_
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.536

MPX Profi 4000


Προφίλ
« Απάντηση #204 στις: Δευτέρα, 24 Οκτ 2011, 23:52:05 »

Καταπληκτικά,

ας ξεκινήσουμε με 2 Κυριακές και να δουμε το  χ 4 !!!!

Γιώργο τα μοντελάκια μας ΔΕΝ κάνουν τις ίδιες ζημιές μα μια κλωτσιά μπάλλας !
Με το ίδιο σκεπτικό σε κανένα μέρος του κόσμου ΔΕΝ θα πέταγαν indoor πέρα απο μοντελα τύπου Hangar Rat.

Το ζητούμενο πάντως είναι να πετάμε
Καταγράφηκε

Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
GRE-F-0611
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.500



Προφίλ
« Απάντηση #205 στις: Τρίτη, 25 Οκτ 2011, 00:02:21 »

Τάσο, προφανώς δεν διάβασες το προηγούμενο μήνυμα, λογικό καθώς το έγραφα όταν είχες ήδη γραψει το δικό σου.

Για αποφυγή μεγάλης συζήτησης στο forum, θέλω να κάνουμε επιτόπου συζήτηση αλλά και δοκιμή, για να δούμε τι συνεπάγεται η πτήση μεγαλύτερων ακροβατικών μοντέλων.

Κύριο πρόβλημα που εντοπίζω, πέρα από την ασφάλεια (που σηκώνει συζήτηση), είναι η δέσμευση του χώρου για μεγάλο χρόνο από 1-2 μοντέλα, όπως έχω διαπιστώσει τόσο στις εκδηλώσεις στην Αθήνα, αλλά και στην επίσεψή μας στη Λάρισα...

Να το δούμε όμως.

Γιώργος
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
canibals
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 45


Προφίλ
« Απάντηση #206 στις: Τρίτη, 25 Οκτ 2011, 09:45:16 »

αντε ωραια και εγω μεσα....
Καταγράφηκε
_ΤΑΣΟΣ_
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.536

MPX Profi 4000


Προφίλ
« Απάντηση #207 στις: Τετάρτη, 26 Οκτ 2011, 09:18:28 »

Τάσο, προφανώς δεν διάβασες το προηγούμενο μήνυμα, λογικό καθώς το έγραφα όταν είχες ήδη γραψει το δικό σου.

Για αποφυγή μεγάλης συζήτησης στο forum, θέλω να κάνουμε επιτόπου συζήτηση αλλά και δοκιμή, για να δούμε τι συνεπάγεται η πτήση μεγαλύτερων ακροβατικών μοντέλων.

Κύριο πρόβλημα που εντοπίζω, πέρα από την ασφάλεια (που σηκώνει συζήτηση), είναι η δέσμευση του χώρου για μεγάλο χρόνο από 1-2 μοντέλα, όπως έχω διαπιστώσει τόσο στις εκδηλώσεις στην Αθήνα, αλλά και στην επίσεψή μας στη Λάρισα...

Να το δούμε όμως.

Γιώργος

GOOOOOODDDD    Thumbs up
Καταγράφηκε

Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
GRE-F-0611
Stargazer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.226


Obi-Wan Has Taught Me Well !!!


Προφίλ
« Απάντηση #208 στις: Πέμπτη, 27 Οκτ 2011, 02:47:48 »

Τώρα που όλα είναι πανάκριβα τα μικρά μοντελάκια είναι η λύση 

Μπράβο παιδιά με κάνατε χαρούμενο !!!
Καταγράφηκε

Live To Fly, Fly To Live!
Για μένα πιλότος είναι ο Antoine de Saint-Exupery για άλλους ο Tom Cruise...
You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.500



Προφίλ
« Απάντηση #209 στις: Κυριακή, 30 Οκτ 2011, 13:34:05 »

Καλημέρα,

Παραμένει η επόμενη Κυριακή όπως έχουμε πει.

Για όσους όμως δεν μπορούν να περιμένουν, θα κάνουμε και σήμερα μια επίσκεψη...

Στις 19:00 λοιπόν, στο Μουσικό. 19:10 κλείνουν οι πόρτες, οπότε όποιος θέλει καλό είναι να έρθει εγκαίρως.

gkan
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
Σελίδες: 1 ... 11 12 13 [14] 15 16 17 ... 25  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές (Συντονιστές: Γιώργος Κανδυλάκης, andreas)  |  Θέμα: πτήσεις indoor στη Θεσσαλονίκη « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.198 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.