Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
308.641 μηνύματα σε 12.544 θέματα από 6.254 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SALAMIS AEROMODELLER
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 20 Νοε 2025, 23:40:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 20 Νοε 2025, 23:40:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 21:57]

    από Markhelis
    [Χθες στις 23:32]

    από ΗΑWK 100
    [Χθες στις 23:06]

    από vilisdev
    [Δευτέρα, 17 Νοε 2025, 19:52:50]

    από Stargazer
    [Σάββατο, 15 Νοε 2025, 18:32:52]

    από UH-1H
    [Τετάρτη, 12 Νοε 2025, 15:31:26]

    [Τετάρτη, 12 Νοε 2025, 14:44:47]

    από spirost
    [Τετάρτη, 12 Νοε 2025, 08:41:25]

    [Κυριακή, 9 Νοε 2025, 18:34:53]

    από spirost
    [Σάββατο, 8 Νοε 2025, 08:25:42]

    [Παρασκευή, 7 Νοε 2025, 12:32:58]

    [Τετάρτη, 5 Νοε 2025, 19:08:48]

    από UH-1H
    [Σάββατο, 1 Νοε 2025, 17:50:24]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 29 Οκτ 2025, 14:02:20]

    από savasp2
    [Κυριακή, 26 Οκτ 2025, 18:38:26]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6254
    Τελευταίο: SALAMIS AEROMODELLER
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 308641
    Σύνολο θεμάτων: 12544
    Online σήμερα: 51
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 35
    Συνολικά: 37
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 4 [5]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Indoor Fly-in Ολυμπιακό Χωριό  (Αναγνώστηκε 7563 φορές)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.179


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #60 στις: Τετάρτη, 22 Οκτ 2025, 01:52:40 »

    Αξιότιμε κύριε Κανδυλάκη, αγαπητέ Γιώργο,

    Δεν αντιλαμβάνομαι την παράκλησή σου να μην κάνουμε διάλογο για να ξεκαθαρίσουμε ένα βασικό σημείο.

    Εσύ είχες ανακοινώσει ότι θα γίνει άτυπος διαγωνισμός με μοντέλα Hangar Rat κατασκευασμένα από τους ίδιους. Το αυτό αναφέρεις και εδώ.

    Ο αξιότιμος κ Τερζήμπασης αναφέρει ότι θα γίνει μόνο ένα Fly-in, χωρίς να προσθέτει καμμία παράμετρο.

    Οπότε γεννήθηκε η απορία μου που έγραψα προηγουμένως

    Ευχαριστώ όμως που μπήκες στην κουβέντα και ξεκαθάρισες τα πράγματα. Όπως τα καταλαβαίνω εγώ είναι τα εξής:

    1.   Θα γίνει άτυπος διαγωνισμός με μοντέλα Hangar Rat κατασκευασμένα από τους ίδιους με βάση τα υλικά του σχέδιου.
    Αλλά προσθέτοντας το «αν γίνει» σημαίνει ότι μπορεί και να μην γίνει. Εχουν περάσει τόσοι μήνες από την αρχική ανακοίνωση, και δεν είμαστε σίγουροι αν φτιάξαμε τα μοντέλα για να χρονομετρηθούν ή για μία απλή επίδειξη.
    2.   Θα γίνει επιπροσθέτως ένα Fly-in με οιοδήποτε μοντέλο Hangar Rat, αλλά έτσι όπως γράφτηκε, δεν αποκλείεται και άλλο λαστιχοκίνητο μοντέλο εσωτερικού χώρου.
    3.   Θα γίνει και ένα πανηγύρι με ηλεκτροκίνητα ακροβατικά. Για να δει ο κόσμος που θα έρθει και κάτι πιό σοβαρό από τα απλά λαστιχοκίνητα......

    Η εμπειρία μου όπως και η δική σου εμπειρία στην διοίκηση, λέει ότι η λήψη αποφάσεων πρέπει να προέρχεται μόνο από ένα άτομο. Όταν ακούγονται γνώμες από δύο η περισσότερους γεννιούνται απορίες και οι αναπάντητς απορίες προκαλούν σύγχηση.

    Ευχαριστώ.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    spirost
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 592


    « Απάντηση #61 στις: Τετάρτη, 22 Οκτ 2025, 08:46:08 »

    Μια παρατήρηση.

    Ανέφερα ότι ακομα δεν γνωρίζουμε την ημερομηνία και επίσης δεν έχουμε φτιάξει πρόγραμμα για το Fly in.

    Όταν ανακοινωθεί, τότε μπορούμε να συζητήσουμε για οτιδήποτε.

    Επίσης το ότι θα υπάρχουν ηλεκτροκίνητα ακροβατικά εσωτερικού χώρου, δεν αναιρεί την αγάπη των περισσότερων για τα ελαστιχοκίνητα!

    Είναι όμως κάτι διαφορετικό, που εκπροσωπεί αρκετούς αερομοντελιστές.

    Προσωπικά περισσότερες πτήσεις θα κάνω με ελαστιχοκίνητα παρά με ακροβατικό. Αλλά αυτό είμαι εγώ. Κάποιος άλλος που θα συμμετάσχει δεν ασχολείται με ελαστιχοκίνητα. Βλέποντας όμως στο FLy in την ομορφιά τους, μπορεί να αλλάξει γνώμη και να το δοκιμάσει!

    Αυτή είναι η ουσία των Fly ins........
    Καταγράφηκε

    Τερζήμπασης Σπύρος. Πρόεδρος του εαυτού μου.
    Οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι. Βιβλίο του Δρ. Άγγελου Ραδαφήνου
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 885



    « Απάντηση #62 στις: Τετάρτη, 22 Οκτ 2025, 10:04:28 »

    Συμφωνώ με τον Σπύρο και όταν (είθε!) διοργανωθεί το Fly In θα είναι μια ευκαιρία να παρουσιαστούν όλες οι πτυχες του αερομοντελισμού κλειστου χώρου.
    Άλλωστε οπως εγραψα σε αλλο thread, χρειάζεται μία επιθετική προσέγγιση στην επανασυσταση του αερομοντελισμού στον κόσμο και δη στα νέα παιδιά, παρουσιάζοντας όλες τις δυνατές πτυχές και ποικιλίες του.
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.179


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #63 στις: Τετάρτη, 22 Οκτ 2025, 15:13:02 »

    Δεν θα διαφωνήσω ούτε με τον κ. Τερζήμπαση, ούτε με τον κ. Κανδυλάκη.

    Αυτοί οργανώνουν το event, αυτοί θα κανονίσουν το πότε (είθε) και το τι θα περιλάβει.

    Απλά ήθελα να ξέρω την πιθανή εικόνα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    spirost
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 592


    « Απάντηση #64 στις: Δευτέρα, 10 Νοε 2025, 12:48:37 »

    Το κατάφερε το 1'!!!

    Απο τη χθεσινή μας σύναξη, η οποία ήταν καθαρά Free Flight.

    Καταγράφηκε

    Τερζήμπασης Σπύρος. Πρόεδρος του εαυτού μου.
    Οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι. Βιβλίο του Δρ. Άγγελου Ραδαφήνου
    JS 46
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 63


    « Απάντηση #65 στις: Δευτέρα, 10 Νοε 2025, 19:35:19 »

    Σπυρο συγχαρητηρια πολυ καλο 

    Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Σαμουρης Γιαννης
    spirost
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 592


    « Απάντηση #66 στις: Τρίτη, 11 Νοε 2025, 08:51:47 »

    Ευχαριστώ Γιάννη. Πάω για ελαφρύτερο εν'όψη του Fly in....
    Καταγράφηκε

    Τερζήμπασης Σπύρος. Πρόεδρος του εαυτού μου.
    Οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι. Βιβλίο του Δρ. Άγγελου Ραδαφήνου
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.179


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #67 στις: Τρίτη, 11 Νοε 2025, 11:14:08 »

    Ευχαριστώ Γιάννη. Πάω για ελαφρύτερο εν'όψη του Fly in....

    Αξιότιμε κύριε Τερζήμπαση, καλημέρα,

    Παρακαλώ, αν θέλετε να μας ενημερώσετε, πόσο είναι το βάρος του μοντέλου που είδαμε να πετάει (χωρίς το λάστιχο), και ποιος είναι ο νέος σας στόχος.

    Ευχαριστώ
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    spirost
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 592


    « Απάντηση #68 στις: Τρίτη, 11 Νοε 2025, 12:54:32 »

    Καλημέρα.

    Είναι στα 10,7 γραμμάρια αλλά με πλαστική προπέλα.

    Έχω βρει πολύ ελαφριά ξυλεία και ελπίζω να έχω ένα αποτέλεσμα περίπου στα 7γρ. Αυτό βέβαια είναι ο στόχος με αντίστοιχη προπέλα απο μπάλσα, ελαφρύτερο tissue κλπ ...

    Θα δείξει.
    Καταγράφηκε

    Τερζήμπασης Σπύρος. Πρόεδρος του εαυτού μου.
    Οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι. Βιβλίο του Δρ. Άγγελου Ραδαφήνου
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.179


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #69 στις: Τρίτη, 11 Νοε 2025, 14:28:24 »

    Αξιότιμε κύριε Τερζήμπαση,
    Ευχαριστούμε για την ενημέρωση.

    Θα μου επιτρέψετε να παραθέσω μερικές ιδέες που βοηθούν στην κατασκευή ελαφρύτερου μοντέλου.
    .
    Το αυθεντικό σχέδιο προτείνει πλαστική έλικα, και σκέλη τροχών από σύρμα 0,8 χιλ. Αυτά είναι από τα βαρύτερα στοιχεία του μοντέλου. Το ατσαλόσυρμα μπορεί να γίνει από 0,6 ή 0,5 χιλ με σημαντικό κέρδος στο βάρος.

    Για να ισορροπήσει όμως και πάλι το σκάφος τα ελαφρύτερα σκέλη πρέπει να κολληθούν όσο πιο μπροστά είναι δυνατόν, εξασφαλίζοντας ότι η έλικα δεν θα ακουμπάει στις ρόδες. Επι πλέον πρέπει είτε να αυξηθεί το μήκος των σκελών, είτε να μειωθεί η διάμετρος της έλικας  Η έλικα από μπάλσα θα σπάσει στην πρώτη επαφή με το πατωμα, είτε στην απογείωση είτε στην προσγείωση.

    Όμως αν και είναι εύλογο ότι μία ξύλινη έλικα (με φύλλα από μπάλσα) θα είναι ελαφρύτερη, αφαιρεί την ευχέρεια της άμεσης ισορροπίας. Η ενστικτώδης λύση είναι να μετακινηθεί το φτερό πιο πίσω, για να αυξηθεί ο μοχλός της μύτης. Αλλά έτσι μειώνεται ο μοχλός της ουράς. Πόσο πιο πίσω είναι εφικτή η μετακίνηση χωρίς να αλλοιωθούν τα πτητικά χαρακτηριστικά;
    Αρα η προσπάθεια πρέπει να επικεντρωθεί σε μία πολύ ελαφριά ουρά, πήχυς και επιφάνειες της ουράς.

    Στα δικά μου Hangar Rat, το ελαφρύτερο βάρος μίας συναρμολογημένης ουράς, με ένα συμβατικό rudder από χαρτόνι ή μπάλσα, είναι 0,9 γραμ-μάρια. Στα περισσότερα είναι 1 γραμμάριο.

    Ναι στην ελαφριά μπάλσα. Αλλά όχι τόσο ελαφριά ώστε να σπάει με την παραμικρή επαφή με τους τοίχους και τις δοκούς της οροφής.
    Επίσης ελαφρά (εύκαμπτα) χείλη προσβολή και εκφυγής, απαιτούν τα προαιρετικά στυλίδια για την σταθεροποίησή τους. Αν κάποιο φτερό μπορεί να πετάξει με μόνο τα δύο από τα τέσσερα στυλίδια είναι μεγάλο κέρδος στο τελικό βάρος.

    Αλλά το βαρύτερο κομμάτι του μοντέλου είναι ο πήχυς της ατράκτου. Ακόμα και η μέτριες πυκνότητες καταλήγουν σε μεγάλο βάρος. Γιατί να είναι τόσο βαρύ το ξύλο αυτό; Η απάντηση είναι, για να αντέχει στα στην έλξη που ασκεί το τυλιγμένο λάστιχο (και κατακόρυφα και οριζόντια).
    Τέλος πρέπει να αντιληφθούμε ότι ένα υλικό που προσθέτει βάρος είναι η κόλλα που κολλάμε το χαρτί στα φτερά και την ουρά.

    Ένα Hangar Rat στα 10,7 γραμμάρια, δεν θεωρείται βαρύ, αλλά ούτε και ελαφρύ.
    Ο στόχος σας στα 7 γραμμάρια είναι δύσκολος. Δεν νομίζω ότι υπάρχει τόσο ελαφρύ Hangar Rat στην Ελλάδα. Εχω ακούσει για 7,5 γραμμάρια, Τα ελαφρύτερα από αυτά που εγώ έχω κατασκευάσει είναι στην περιοχή των 8-8,5 γραμμαρίων.
    Το Hangar Rat μπορεί να φαίνεται απλό και εύκολο, αλλά στην πράξη είναι σαν ένα σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες

    Τέλος υπενθυμίζω τις προτάσεις μου για την επιλογή του λάστιχου στο μήνυμα #138 αυτού του θέματος.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.508



    « Απάντηση #70 στις: Τρίτη, 11 Νοε 2025, 14:45:18 »

    Η συγκεκριμένη συζήτηση είναι αρκετά ενδιαφέρουσα και όσα γράφονται σωστά. Θέλω όμως να κάνω δύο παρατηρήσεις.

    Η πρώτη, διαδικαστική πιο πολύ, είναι ότι το θέμα εξειδικεύεται πολύ στα Hangar Rat, όπου υπάρχει ήδη αντίστοιχο θέμα και προτιμότερο θα ήταν να συνεχιστεί εκεί, ενδεχομένως και με μεταφορά μηνυμάτων.

    Η δεύτερη, πιο ουσιαστική, είναι ότι μια τέτοια συζήτηση περαιτέρω εξειδίκευσης ξεφεύγει από τον σκοπό δημιουργίας και ύπαρξης του Hangar Rat.

    Σκοπός δεν είναι η βελτιστοποίηση και η εξάντληση των ορίων του μοντέλου. Φυσικά θεμιτό και επιθυμητό, αλλά μέχρι κάποιο βαθμό. Για αυτό και κατά κανόνα απαγορεύονται μοντέρνα ή εξειδικευμένα υλικά indoor. Όπως και η σχετική ελαστικότητα στους κανόνες, π.χ. έλλειψη περιορισμών βάρους, λάστιχου κλπ. Άλλωστε μιλάμε για one-design contest...

    Σκοπός είναι η γνωριμία και η εισαγωγή στους μη μυημένους στα λαστιχοκίνητα διάρκειας εσωτερικού χώρου. Και μετά, για όσους τους αρέσει, η ενασχόληση με τις πιο "καθαρές" αγωνιστικές κατηγορίες όπως F1M, F1L και F1D. Από κάπου πρέπει να ξεκινήσει κανείς...

    gkan
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.179


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #71 στις: Τρίτη, 11 Νοε 2025, 17:44:02 »

    Αγαπητέ Γιώργο,

    Παράθεση
    Η πρώτη, διαδικαστική πιο πολύ, είναι ότι το θέμα εξειδικεύεται πολύ στα Hangar Rat, όπου υπάρχει ήδη αντίστοιχο θέμα και προτιμότερο θα ήταν να συνεχιστεί εκεί, ενδεχομένως και με μεταφορά μηνυμάτων.

    Συμφωνώ

    Οσο για την δεύτερη παρέμβασή σου έχω να πω τα εξής:

    Εξ αρχής εσύ και ο αξιότιμος κ. Σπύρος, θέσατε τις συντεταγμένες του event, και μέσα σε αυτές κινούμαι και εγώ. Από την αρχή απόρησα γιατί δεν τέθηκαν όρια βάρους στο σκάφος και στο λάστιχο. Αλλά το δέχτηκα όπως δέχτηκα και όλα τα άλλα. Η θέση μου ήταν και είναι να βοηθή-σω στην επιτυχία της προσπάθειάς σας και να πετάξω ακόμα μία ημέρα ένα λαστιχοκίνητο που τόσο με ενθουσιάζει.

    Όμως αν πράγματι η προσπάθεια που γίνεται είναι αποκλειστικά για την μύηση των αμύητων στα λαστιχοκίνητα, τότε πρέπει να αποκλειστούν όλοι οι «παλιοί» και «έμπειροι» αερομοντελι-στές.
    Η να ομαδοποιηθούν σε ξεχωριστή ομάδα. Δεν είναι κακό να δει ένας νέος πως το Hangar Rat του έμπειρου, έχει περισσότερες δυνατότητες από το δικό του.

    Πάντως θα επανέλθω σε κάτι που έχω ήδη αναφέρει. Οταν γίνεται μία καλή και σωστή προσπά-θεια ανάπτυξης, όπως αυτή του Fly-in μέσω του Hangar Rat ο εμπνευστής ή/και ο διοργανωτής, πρέπει να βοηθήσει τους υποψήφιους νέους παρέχοντας τα δυσεύρετα υλικά. Κάτι που προ-σφέρθηκα να κάνω εγώ, και έφαγα πόρτα.

    Όταν δίνουμε στον νέο τροφή για όνειρα, πρέπει να τον βοηθήσουμε να τα πραγματοποιήσει. Όχι να τον παρακολουθούμε να του τρέχουν τα σάλια έξω από το ζαχαροπλαστείο. Εμένα δεν μου αρέσει να βλέπω νέους να ψάχνονται για να φτιάξουν ένα Hangar Rat όπως ψαχνόμασταν εμείς οι παλιοί στο ξεκίνημά μας να κατασκευάσουμε το απλό αερομοντέλο της εποχής που βλέ-παμε στα περιοδικά. Τουλάχιστον τότε η Λέσχη είχε αποθήκη για την εξυπηρέτηση των μελών της.

    Γιατί να μην γίνουμε και εμείς η «λέσχη» των νέων;

    Σήμερα που υπάρχουν μεγαλύτερες ευκαιρίες και περιθώρια εξυπηρέτησης, γιατί να μην δρομο-λογήσουμε εμείς την παροχή των δυσεύρετων υλικών για τους άλλους;

    Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μας δίνεις να παρουσιάσουμε «τα πιστεύω» μας.

    Υ.Γ. Θα υπενθυμίσω την υπογραφή σου: "Οσο ελαφρύτερο είναι τόσο ψηλότερα πετάει".
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    spirost
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 592


    « Απάντηση #72 στις: Τετάρτη, 12 Νοε 2025, 08:41:25 »

    Καλημέρα.

    Συμφωνώ στην δωρεά υλικών και βοήθεια στους νεότερους. Αυτό είναι το ιδανικό. Αλλά στα υλικά, για να φτιάξει κάποιος ένα μοντέλο. να μάθει!

    Βέβαια στη προκειμένη περίπτωση, το Hangar Rat δεν έχει καμία απαίτηση όσον αφορά τα υλικά, παρα μόνον το tissue το οποίο δυο τρία καταστήματα των Αθηνών το έχουν.

    Αντιλαμβάνεστε ότι δεν μπορώ να ονοματίσω τα καταστήματα για να μην αδικήσω κάποιον.
    Καταγράφηκε

    Τερζήμπασης Σπύρος. Πρόεδρος του εαυτού μου.
    Οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι. Βιβλίο του Δρ. Άγγελου Ραδαφήνου
    Σελίδες: 1 2 3 4 [5]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Ανακοινώσεις (Συντονιστές: Γιώργος Κανδυλάκης, andreas)  |  Θέμα: Indoor Fly-in Ολυμπιακό Χωριό
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.028 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.