Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
306.454 μηνύματα σε 12.459 θέματα από 6.279 Μέλη / Τελευταίο μέλος: makis_planes
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Ιαν 2025, 22:32:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Ιαν 2025, 22:32:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από ichiban
    [Σήμερα στις 22:18]

    από spirost
    [Σήμερα στις 20:59]

    από eolos30
    [Σήμερα στις 19:03]

    από alex r/c
    [Σήμερα στις 16:56]

    [Σήμερα στις 14:28]

    από ZTRAMP
    [Σήμερα στις 10:05]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:21]

    από spirost
    [Χθες στις 22:12]

    από spirost
    [Χθες στις 14:55]

    από AKISSSS
    [Χθες στις 12:47]

    από CMarkop
    [Χθες στις 12:19]

    από spirost
    [Χθες στις 12:03]

    από savasp2
    [Παρασκευή, 17 Ιαν 2025, 22:41:30]

    από papabill
    [Παρασκευή, 17 Ιαν 2025, 21:18:34]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 14 Ιαν 2025, 11:58:05]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6279
    Τελευταίο: makis_planes
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 306454
    Σύνολο θεμάτων: 12459
    Online σήμερα: 54
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 5
    Επισκέπτες: 43
    Συνολικά: 48
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Εκδήλωση F5J Fly in φέλλινα 2024!  (Αναγνώστηκε 3825 φορές)
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.676



    WWW
    « Απάντηση #45 στις: Τρίτη, 5 Νοε 2024, 14:35:15 »

                                                                                               Foamy F5J

    Ο αγώνας  αυτός έχει σαν πρώτο στόχο να εισαγάγει στους αερομοντελιστές την πτήση με ανεμόπτερο. Σκοπός του αγώνα 
    είναι η εισαγωγή στην αγωνιστική κατηγορία ηλεκτροκίνητων ανεμόπτερων F5J της F.A.I.

    Χρησιμοποιώντας απλά αερομοντέλα (με επιφάνειες πτήσης, πτέρυγα και ουρά από αφρώδη υλικά χωρίς δομική επικάλυψη),που είναι πολύ πιθανό
    να έχει ήδη ένας αερομοντελιστής, θα δοθεί μια πολύ διασκεδαστική ευκαιρία για απόκτηση νέων γνώσεων και δεξιοτήτων χωρίς το άγχος ενός επίσημου αγώνα με εξοπλισμό αξίας κάποιων χιλιάδων ευρώ και πολύ ανταγωνιστικές συνθήκες.

     Ο κανονισμός του αγώνα βασίζεται στον αντίστοιχο κανονισμό F5J της F.A.I. με κάποιες απαραίτητες τροποποιήσεις και απλοποιήσεις
    ώστε να γίνει προσιτός σε όλους, να μπορούν να χρησιμοποιηθούν απλά αερομοντέλα,  εξασφαλιστεί η ευκολία διοργάνωσης
    και να  ληφθούν υπόψιν οι τεχνικές δυνατότητες των αερομοντέλων.

    Περιγραφή αγώνα
     Πρόκειται γι αγώνα πτήσης συγκεκριμένης διάρκειας (χρόνος εργασίας: 6 λεπτά)  με τη χρήση ανοδικών ρευμάτων.  Η χρήση του μοτέρ αποσκοπεί στην μεταφορά του αερομοντέλου στο κατάλληλο ύψος για εκκίνηση της ανεμοπορίας προς επίτευξη του χρόνου.
    Οι συμμετέχοντες θα διαγωνιστούν σε γκρουπ με αναγωγή (κανονικοποίηση) της βαθμολογίας στο 1000
     Κάθε αθλητής πρέπει να αποδείξει ότι τηρεί όλες τις νόμιμες προϋποθέσεις για την πτήση του αερομοντέλου.
     Είναι στην ευχέρεια του διοργανωτή να επιβάλει κανόνες και περιορισμούς με στόχο την ασφάλεια των πτήσεων και ανθρώπων.
    Η συμμετοχή ή όχι βοηθών κατά τον αγώνα θα οριστεί από το διοργανωτή

    Διοργάνωση και εκτέλεση αγώνα
     Οι συμμετέχοντες θα χωριστούν σε τουλάχιστον 2 γκρουπ αν είναι πάνω από 10 Ο αριθμός γύρων θα οριστεί από τον διοργανωτή (τουλάχιστον 4)
     Τα σημεία προσγείωσης θα πρέπει να απέχουν τουλάχιστον 10 μέτρα μεταξύ τους Η εκκίνηση του γύρου θα δοθεί από ακουστικό σήμα. 
     Η χρονομέτρηση και μέτρηση του σημείου προσγειώσεως θα γίνεται από τον ίδιο τον αθλητή ή το βοηθό του (αν επιτρέπεται). Μετά το τέλος της πτήσης ο αθλητής πρέπει
     να σημειώσει στο φύλλο βαθμολόγησης το χρόνο πτήσης, το ύψος διακοπής του μοτέρ- ύψος εκκίνησης  και την απόσταση του ρύγχους του αερομοντέλου από το
    σημείο προσγείωσης. Ακολούθως το παραδίδει στη γραμματεία. Η χρονομέτρηση ξεκινάει μόλις ο αθλητής αφήσει το μοντέλο με το μοτέρ εν
    λειτουργία και σταματάει μόλις το μοντέλο ακουμπήσει στο έδαφος (ή αντικείμενο που ακουμπάει στο έδαφος)με οποιοδήποτε μέρος του. Ο χρόνος στρογγυλοποιείται
    στο κοντινότερο δευτερόλεπτο. Η καταγραφή του ύψους στρογγυλοποιείται στο κοντινότερο μέτρο. Η καταγραφή της απόστασης προσγείωσης στρογγυλοποιείται στο κοντινότερο μέτροΟ αλυτάρχης του αγώνα μπορεί να κάνει τυχαίους ελέγχους στη χρονομέτρηση  και/
    ή στις μετρήσεις. Οποιαδήποτε διαφορά άνω των 4 δευτερολέπτων στην καταγραφή χρόνου επιφέρει
    μηδενισμό της πτήσης.


     Η βαθμολογία κάθε συμμετέχοντα  ανάγεται στο 1.000 που απονέμεται στο νικητή του
    γύρου.
     Για κάθε δευτερόλεπτο πτήσης εντός του χρόνου εργασίας απονέμεται 1 βαθμός
    (μέγιστο 360 βαθμοί δηλαδή 6 λεπτά)
    Προσγείωση εκτός του χρόνου εργασίας δεν εχει  το μπόνους της προσγείωσης 
     Για κάθε μέτρο του ύψους εκκίνησης θα επιβάλλεται ποινή 0,5 βαθμών μέχρι τα  120
     μέτρα. Πάνω από αυτό το ύψος θα επιβάλλονται 3 βαθμοί ποινής για κάθε μέτρο.
     Για την προσγείωση θα απονέμονται βαθμοί στη f5j
    1 μετρο 50
    2   45
    3  40
    4 35
    5 30
    6 25
    7  20
    8 15
    9 10
    10  5

     Αν το αερομοντέλο κατά την προσγείωση ακουμπήσει τον χειρίστη  ή άλλο άτομο δεν
    απονέμονται βαθμοί προσγείωσης.
     Αρνητική βαθμολογία καταγράφεται ως μηδενική.Για την τελική κατάταξη θα αφαιρείται ο χειρότερος γύρος εφόσον ολοκληρωθούν
    μέχρι 4 γύροι. Για πάνω από 4 γύρους αφαιρούνται οι
    Α)1 χειρότερος γυρος μεχρι τους 8 ολοκληρωμένους  γυρους
    Β) Για πάνω από 8γύρους αφαιρούνται οι 2 χειρότεροι.

    Τεχνικοί περιορισμοί:
     Αερομοντέλα
     Κατασκευή

     Στον αγώνα μπορούν να λάβουν αερομοντέλα όπου οι επιφάνεις πτήσης ( Πτέρυγα και ουριαία πτερύγια) είναι κατασκευασμένα από αφρώδες υλικά. Τέτοια μπορεί να
    είναι η διογκωμένη ή εξιλασμένη πολυστερίνη (EPS, XPS), διογκωμένη πολυολεφίνη (EPO), διογκωμένο πολυπροπυλένιο (EPP). Οι επιφάνειες αυτές μπορούν να έχουν
    κεντρική δοκό αλλά όχι στο χείλος προσβολής ή εκφυγής. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να έχουν επικάλυψη από ξύλο ή σύνθετα υλικα (glass, carbon κλπ).
    Επιτρέπεται η επικάλυψη για λόγους προστασίας με  αυτοκόλλητη λεπτή πλαστική ταινία ή θερμοσυστελλόμενη  λεπτή μεμβράνη.(τύπου μονοκότ). Επιτρέπονται
    διακοσμήσεις με χρώμα ή με αυτοκόλλητα για λόγους ορατότητας. Η άτρακτος μπορεί να είναι κατασκευασμένη από οποιοδήποτε υλικό.
     Δεν υπάρχει περιορισμός στις διαστάσεις. Για λόγους ασφάλισης το μέγιστο επιτρεπόμενο ολικό βάρος (AUW)  είναι 4kg.
     Το αερομοντέλο μπορεί να είναι ιδιοκατασκευή ή έτοιμο εργοστασιακό τύπου ARF ή RTF.

    Πηδάλια
    Κατά τον αγώνα θα επιτρέπεται μόνο η χρήση πηδαλίων κλίσης (aileron) ύψους
    βάθους (elevator) και διεύθυνσης (rudder). Εφόσον το αερομοντέλο φέρει και άλλα
    πηδάλια ελέγχου (flaps, σποιλερς κλπ) θα πρέπει να εμποδιστεί η χρήση τους
    ακινητοποιώντας τα με αυτοκόλλητη ταινία.

    Μοτέρ
     Δεν υπάρχει περιορισμός στην ισχύ του μοτέρ.
    Μπαταρία
     Η μπαταρία που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί είναι αποκλειστικά τύπου LiPO (όχι
    Lion ή LiFe) μέχρι τριών στοιχείων (3S) και μέχρι 2200mah χωρητικότητα.

    Logger
     Κατά τη διάρκεια του γύρου κάθε αερομοντέλο θα φέρει ηλεκτρονικό καταγραφέα
    ύψους. Η ίδια συσκευή θα διακόπτει τη λειτουργία του μοτέρ μετά από 30”. Για
    λόγους ασφαλείας επιτρέπεται η επανεκκίνηση του μοτέρ αλλά αυτό θα καταγραφεί
    από τη συσκευή και θα μηδενιστεί η συγκεκριμένη πτήση

    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!
    Η δικαιοσύνη έρχεται !!!!!!!!

        (Νεραιδοκυνηγός )
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.037


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #46 στις: Τρίτη, 5 Νοε 2024, 17:28:14 »

    Αγαπητέ κύριε Σκαργιώτη

    αν και αναμένω απαντήσεις σε αρκετές ερωτήσεις και παρατηρήσεις μου, θα θέσω ακόμα μία ερώτηση για θέμα που θα έπρεπε να έχει ήδη ανακοινωθεί.
    "Ποιός είναι ο οργανωτής αυτής της εκδήλωσης; Σωματείο ή ένα άτομο;"

    ευχαριστώ
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    spirost
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 466


    « Απάντηση #47 στις: Τρίτη, 5 Νοε 2024, 18:07:28 »

    Προτείνω το "Skargiotis Cup".........

    Καλό θα ήταν να γίνει επι της ημερομηνίας γενεθλίων του Γιώργου......

    Ας ακολουθήσουμε το λαμπρό παράδειγμα της Βόρειας Ελλάδας..........
    Καταγράφηκε

    Τερζήμπασης Σπύρος. Πρόεδρος του εαυτού μου.
    Οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι. Βιβλίο του Δρ. Άγγελου Ραδαφήνου
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.676



    WWW
    « Απάντηση #48 στις: Τρίτη, 5 Νοε 2024, 18:12:04 »

                                                                                             Foamy F5J

    Ο αγώνας  αυτός έχει σαν πρώτο στόχο να εισαγάγει στους αερομοντελιστές την πτήση με ανεμόπτερο. Σκοπός του αγώνα  
    είναι η εισαγωγή στην αγωνιστική κατηγορία ηλεκτροκίνητων ανεμόπτερων F5J της F.A.I.

    Χρησιμοποιώντας απλά αερομοντέλα (με επιφάνειες πτήσης, πτέρυγα και ουρά από αφρώδη υλικά χωρίς δομική επικάλυψη),που είναι πολύ πιθανό
    να έχει ήδη ένας αερομοντελιστής, θα δοθεί μια πολύ διασκεδαστική ευκαιρία για απόκτηση νέων γνώσεων και δεξιοτήτων χωρίς το άγχος ενός επίσημου αγώνα με εξοπλισμό αξίας κάποιων χιλιάδων ευρώ και πολύ ανταγωνιστικές συνθήκες.

     Ο κανονισμός του αγώνα βασίζεται στον αντίστοιχο κανονισμό F5J της F.A.I. με κάποιες απαραίτητες τροποποιήσεις και απλοποιήσεις
    ώστε να γίνει προσιτός σε όλους, να μπορούν να χρησιμοποιηθούν απλά αερομοντέλα,  εξασφαλιστεί η ευκολία διοργάνωσης
    και να  ληφθούν υπόψιν οι τεχνικές δυνατότητες των αερομοντέλων.

    Περιγραφή αγώνα
     Πρόκειται γι αγώνα πτήσης συγκεκριμένης διάρκειας (χρόνος εργασίας: 6 λεπτά)  με τη χρήση ανοδικών ρευμάτων.  Η χρήση του μοτέρ αποσκοπεί στην μεταφορά του αερομοντέλου στο κατάλληλο ύψος για εκκίνηση της ανεμοπορίας προς επίτευξη του χρόνου.
    Οι συμμετέχοντες θα διαγωνιστούν σε γκρουπ με αναγωγή (κανονικοποίηση) της βαθμολογίας στο 1000
     Κάθε αθλητής πρέπει να αποδείξει ότι τηρεί όλες τις νόμιμες προϋποθέσεις για την πτήση του αερομοντέλου.
     Είναι στην ευχέρεια του διοργανωτή να επιβάλει κανόνες και περιορισμούς με στόχο την ασφάλεια των πτήσεων και ανθρώπων.
    Η συμμετοχή ή όχι βοηθών κατά τον αγώνα θα οριστεί από το διοργανωτή

    Διοργάνωση και εκτέλεση αγώνα
     Οι συμμετέχοντες θα χωριστούν σε τουλάχιστον 2 γκρουπ αν είναι πάνω από 10 Ο αριθμός γύρων θα οριστεί από τον διοργανωτή (τουλάχιστον 4)
     Τα σημεία προσγείωσης θα πρέπει να απέχουν τουλάχιστον 10 μέτρα μεταξύ τους Η εκκίνηση του γύρου θα δοθεί από ακουστικό σήμα.  
     Η χρονομέτρηση και μέτρηση του σημείου προσγειώσεως θα γίνεται από τον ίδιο τον αθλητή ή το βοηθό του (αν επιτρέπεται). Μετά το τέλος της πτήσης ο αθλητής πρέπει
     να σημειώσει στο φύλλο βαθμολόγησης το χρόνο πτήσης, το ύψος διακοπής του μοτέρ- ύψος εκκίνησης  και την απόσταση του ρύγχους του αερομοντέλου από το
    σημείο προσγείωσης. Ακολούθως το παραδίδει στη γραμματεία. Η χρονομέτρηση ξεκινάει μόλις ο αθλητής αφήσει το μοντέλο με το μοτέρ εν
    λειτουργία και σταματάει μόλις το μοντέλο ακουμπήσει στο έδαφος (ή αντικείμενο που ακουμπάει στο έδαφος)με οποιοδήποτε μέρος του. Ο χρόνος στρογγυλοποιείται
    στο κοντινότερο δευτερόλεπτο. Η καταγραφή του ύψους στρογγυλοποιείται στο κοντινότερο μέτρο. Η καταγραφή της απόστασης προσγείωσης στρογγυλοποιείται στο κοντινότερο μέτροΟ αλυτάρχης του αγώνα μπορεί να κάνει τυχαίους ελέγχους στη χρονομέτρηση  και/
    ή στις μετρήσεις. Οποιαδήποτε διαφορά άνω των 4 δευτερολέπτων στην καταγραφή χρόνου επιφέρει
    μηδενισμό της πτήσης.


     Η βαθμολογία κάθε συμμετέχοντα  ανάγεται στο 1.000 που απονέμεται στο νικητή του
    γύρου.
     Για κάθε δευτερόλεπτο πτήσης εντός του χρόνου εργασίας απονέμεται 1 βαθμός
    (μέγιστο 360 βαθμοί δηλαδή 6 λεπτά)
    Προσγείωση εκτός του χρόνου εργασίας δεν εχει  το μπόνους της προσγείωσης  
     Για κάθε μέτρο του ύψους εκκίνησης θα επιβάλλεται ποινή 0,5 βαθμών μέχρι τα  120
     μέτρα. Πάνω από αυτό το ύψος θα επιβάλλονται 3 βαθμοί ποινής για κάθε μέτρο.
     Για την προσγείωση θα απονέμονται βαθμοί στη f5j
    1 μετρο 50
    2   45
    3  40
    4 35
    5 30
    6 25
    7  20
    8 15
    9 10
    10  5

     Αν το αερομοντέλο κατά την προσγείωση ακουμπήσει τον χειρίστη  ή άλλο άτομο δεν
    απονέμονται βαθμοί προσγείωσης.
     Αρνητική βαθμολογία καταγράφεται ως μηδενική.Για την τελική κατάταξη θα αφαιρείται ο χειρότερος γύρος εφόσον ολοκληρωθούν
    μέχρι 4 γύροι. Για πάνω από 4 γύρους αφαιρούνται οι
    Α)1 χειρότερος γυρος μεχρι τους 8 ολοκληρωμένους  γυρους
    Β) Για πάνω από 8γύρους αφαιρούνται οι 2 χειρότεροι.

    Τεχνικοί περιορισμοί:
     Αερομοντέλα
     Κατασκευή

     Στον αγώνα μπορούν να λάβουν αερομοντέλα όπου οι επιφάνεις πτήσης ( Πτέρυγα και ουριαία πτερύγια) είναι κατασκευασμένα από αφρώδες υλικά. Τέτοια μπορεί να
    είναι η διογκωμένη ή εξιλασμένη πολυστερίνη (EPS, XPS), διογκωμένη πολυολεφίνη (EPO), διογκωμένο πολυπροπυλένιο (EPP). Οι επιφάνειες αυτές μπορούν να έχουν
    κεντρική δοκό αλλά όχι στο χείλος προσβολής ή εκφυγής. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να έχουν επικάλυψη από ξύλο ή σύνθετα υλικα (glass, carbon κλπ).
    Επιτρέπεται η επικάλυψη για λόγους προστασίας με  αυτοκόλλητη λεπτή πλαστική ταινία ή θερμοσυστελλόμενη  λεπτή μεμβράνη.(τύπου μονοκότ). Επιτρέπονται
    διακοσμήσεις με χρώμα ή με αυτοκόλλητα για λόγους ορατότητας. Η άτρακτος μπορεί να είναι κατασκευασμένη από οποιοδήποτε υλικό.
     Δεν υπάρχει περιορισμός στις διαστάσεις. Για λόγους ασφάλισης το μέγιστο επιτρεπόμενο ολικό βάρος (AUW)  είναι 4kg.
     Το αερομοντέλο μπορεί να είναι ιδιοκατασκευή ή έτοιμο εργοστασιακό τύπου ARF ή RTF.

    Πηδάλια
    Κατά τον αγώνα θα επιτρέπεται μόνο η χρήση πηδαλίων κλίσης (aileron) ύψους
    βάθους (elevator) και διεύθυνσης (rudder). Εφόσον το αερομοντέλο φέρει και άλλα
    πηδάλια ελέγχου (flaps, σποιλερς κλπ) θα πρέπει να εμποδιστεί η χρήση τους
    ακινητοποιώντας τα με αυτοκόλλητη ταινία.

    Μοτέρ
     Δεν υπάρχει περιορισμός στην ισχύ του μοτέρ.
    Μπαταρία
     Η μπαταρία που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί είναι αποκλειστικά τύπου LiPO (όχι
    Lion ή LiFe) μέχρι τριών στοιχείων (3S) και μέχρι 2200mah χωρητικότητα.

    Logger
     Κατά τη διάρκεια του γύρου κάθε αερομοντέλο θα φέρει ηλεκτρονικό καταγραφέα
    ύψους. Η ίδια συσκευή θα διακόπτει τη λειτουργία του μοτέρ μετά από 30”. Για
    λόγους ασφαλείας επιτρέπεται η επανεκκίνηση του μοτέρ αλλά αυτό θα καταγραφεί
    από τη συσκευή και θα μηδενιστεί η συγκεκριμένη πτήση




    Εάν οι συμμέτοχες ξεπεράσουν τις 16-18 εξετάζετε η περίπτωση να πραγματοποιηθεί flyoff

    Οι πτήσεις του flyoff
    Πρόκειται για νέο  αγώνα πτήσης με την μονή αλλαγή ότι θα είναι  διάρκειας χρόνος εργασίας: 10  λεπτών
    Οπού σε αυτόν θα προκρίνονται 25% από  το σύνολο των αγωνιζομένων με την καλύτερη βαθμολογία  
    Ο αγώνας flyoff θα είναι δυο έως τρεις γύροι  και στην   τελική κατάταξη δεν θα αφαιρείται ο χειρότερος.

    Δια άπορές διευκρινήσεις μπορείτε να στείλετε p.m
    Για τις συμμέτοχες θα πρέπει εκτός το ονοματεπώνυμο να γράφεται και μαιλ σας γιατί θα χρειαστεί για τις παρουσιάσεις του θα γινούν μέσο ψηφιακής πλατφόρμας



    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!
    Η δικαιοσύνη έρχεται !!!!!!!!

        (Νεραιδοκυνηγός )
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.037


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #49 στις: Τρίτη, 5 Νοε 2024, 19:02:05 »

    Αγαπητέ κύριε Σκαργιώτη,

    Αντίθετα με το τι πιστεύετε εσείς και οι χειροκροτητές σας, ΔΕΝ μάχομαι την πρωτοβουλία σας για να κάνετε μία εκδήλωση με ανεμόπτερα που εμπίπτουν στην περιγραφή της αγωνιστικής κατηγορίας F5J της FAI.

    Αντίθετα προσπαθώ να σας  βοηθήσω να την οργανώσετε χωρίς λάθη, και μην μου πείτε ότι μέχρι σήμερα δεν υπάρχουν σημεία που πρέπει να διορθωθούν, ή απλά να διευκρινιστούν.
    Γι’ αυτό παρακολουθώ με ενδιαφέρον τις ανακοινώσεις σας, και διαπιστώνω ότι:

    Α) Αν και σας υπέδειξα να κρατήσετε την ονομασία «fly-in”, και θα προσθέσω και τις ονομασίες «προπονητική ημερίδα σεμινάριο για αρχάριους», ή "πτήσεις σε προσομοιωση συνθηκών αγώνα", εσείς επιμένεται στον όρο "αγώνας".

    Β) Η αναφορά στους αυθαίρετους κανονισμούς δεν έχει τέλος.Αυτό μπορεί να εκληφθεί ως πρόχειρότητα.

    Γ) Δεν γνωρίζουμε ακόμα τον διοργανωτή, ήτοι ποιος θα έχει και την υπευθυνότητα.

    Δ) Δεν γνωρίζουμε ακόμα τον χώρο που θα γίνει ο "αγώνας", και αν η διοργάνωση του αγώνα θα καλύψει τις απαιτήσεις της Περιφέρειας, για αδειοδοτημένο χώρο, και ειδική άδεια αγώνα.

    Ε) Δεν γνωρίζουμε ακόμα πως θα καλυφθεί η απαίτηση του νόμου για την ασφά-λιση έναντι αστικής ευθύνης, όσων δεν είναι ήδη ασφαλισμένοι.

    ΣΤ) Δεν γνωρίζουμε ακόμα αν αφού πρόκειται για αγώνα θα ενημερωθεί η ΑΠΑ για την πιθανή έκδοση νοταμ

    Ζ) Δεν μπορούμε να εξηγήσουμε πως ο αθλητής κρίνεται ικανός να χρονομετρεί τον εαυτό του. Με το ένα χέρι θα κρατάει και θα χειρίζεται τον πομπό, με το δεύτερο θα κρατάει το ανεμόπτερο για την απογείωση. Με ποιο χέρι θα κρατάει το χρονόμετρο; Δεν έχει τρία χέρια. Και μιλάμε για νέους πιθανόν αρχάριους, που ίσως δεν έχουν την δική σας εμπειρία στον χειρισμό του ανεμόπτερου, ούτε έ-χουν χειριστεί ποτέ χρονόμετρο.

    Η) Αλλά το κυριώτερο είναι ότι σε κανονισμό της ΕΛΑΟ αναφέρεται ότι δεν επιτρέπεται σε μέλη και αθλητές των σωματείων της να λάβουν μέρος σε αγώνα που δεν έχει εγκρίνει η ίδια.

    Η άρνηση ή η αδυναμία σας να αντιληφθείται τις εύκολες λύσεις, και να δώσετε απαντήσεις, κλονίζουν την επιθυμητή τυπική και νομική τεκμηρίωση της προσπάθειάς σας.
    Αν δεν ξεκαθαρίσουν oi παραπάνω επισημάνσεις μου, τότε ο κάθε ενδιαφερόμενος αναγνώστης θα πρέπει να σταθμίσει το “Quo Vadis”.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.676



    WWW
    « Απάντηση #50 στις: Τρίτη, 5 Νοε 2024, 19:26:21 »


    Για όσους δεν έχουν ανεμόπτερο τέτοιου τύπου και θέλουν να αγοράσουν

    Εάν κάνετε ένα ψάξιμο στο internet έχει ενδιαφέρον για το τι μπορείτε να βρείτε
    Από 60 ευρώ ξεκινάνε να ανεμόπτερα 4 κανάλια  το κιτ

    Αλλά υπάρχον και πολλά ανεμόπτερα στη ελληνική αγορά
    Εγώ προσωπικά για τον μικρό μου γιο θα  απευθυνθώ στη ελληνική αγορά   
    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!
    Η δικαιοσύνη έρχεται !!!!!!!!

        (Νεραιδοκυνηγός )
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 110


    « Απάντηση #51 στις: Τρίτη, 5 Νοε 2024, 21:18:11 »

    Έτσι όπως εξελίσσεται το πράμα, ψήνομαι!
    Λέω όμως να το πάω λίγο αλλιώς....
    Κανείς άλλος σε αυτό το δρόμο;

    Σκαργιώτη: πιστεύω θα προλάβω να το φτιάξω και να έρθω. Έτσι και αλλιώς βλέπω ο ΑΓΩΝΑΣ να μετακινείται στις 29/5 που είναι της Οσίας Υπομονής...


    * download (1).jpeg (81.51 KB, 600x799 - εμφανίστηκε 165 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Αν θέλεις να ακούσεις τραγούδια πουλιών μην βάλεις κλουβιά, φύτεψε δέντρα...
    DINOS BALANOS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 165



    « Απάντηση #52 στις: Τρίτη, 5 Νοε 2024, 21:33:19 »

    Μπράβο Γιώργο 👏

    Και μόνο που μπαίνεις στη διαδικασία να τρέξεις όλο αυτό ,
    με στόχο την ανάπτυξη του Α/Μ, είσαι άξιος συγχαρητηρίων!!!

    Τέτοιες κινήσεις και τέτοιες νοοτροπίες έχουμε ανάγκη!

    Εύχομαι ότι καλύτερο 😉
    Καταγράφηκε

    ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ, DINOS
    THE FLYING FARMER!
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.676



    WWW
    « Απάντηση #53 στις: Τρίτη, 5 Νοε 2024, 22:10:08 »

    Μπράβο Γιώργο 👏

    Και μόνο που μπαίνεις στη διαδικασία να τρέξεις όλο αυτό ,
    με στόχο την ανάπτυξη του Α/Μ, είσαι άξιος συγχαρητηρίων!!!

    Τέτοιες κινήσεις και τέτοιες νοοτροπίες έχουμε ανάγκη!

    Εύχομαι ότι καλύτερο 😉

    Σε  ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια

    Επιτυχία θα είναι μετά τον πρώτο αγώνα νε ζητηθεί να υπάρξει και δεύτερος αγώνας
    Και εγώ θα τον στηρίξω  !
    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!
    Η δικαιοσύνη έρχεται !!!!!!!!

        (Νεραιδοκυνηγός )
    Θόδωρος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 68



    « Απάντηση #54 στις: Τρίτη, 5 Νοε 2024, 23:19:58 »

     Thumbs up Εύχομαι να μην μας προκύψει τίποτα απρόοπτο και να μπορέσουμε να έρθουμε κι εμείς.
     Ανυπομονούμε να μας πεις που θα γίνει Thumbs up
    Καταγράφηκε
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.676



    WWW
    « Απάντηση #55 στις: Τετάρτη, 6 Νοε 2024, 07:56:10 »

    Όσοι θελήσουν να πάρουν μέρος θα πρέπει να το ξέρω δυο μέρες πριν
    Η οργάνωση έχει αρκετή προετοιμασία  
    Εάν κάποιοι εμφανίσουν τελευταία στιγμή στο πεδίο και θα θελήσουν να λάβουν μέρος δεν θα μπορεί να γίνει αυτό  και θα είναι κρίμα !

    Συγνώμη εάν επαναλαμβάνω με κάποιες φορές .
    (Για την συμμετοχή θα πρέπει να την στείλε με P.M )

    *Υπάρχει απρόσμενο ενδιαφέρων

    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!
    Η δικαιοσύνη έρχεται !!!!!!!!

        (Νεραιδοκυνηγός )
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 919



    « Απάντηση #56 στις: Τετάρτη, 6 Νοε 2024, 08:48:19 »

                                                                                               Foamy F5J

     Κάθε αθλητής πρέπει να αποδείξει ότι τηρεί όλες τις νόμιμες προϋποθέσεις για την πτήση του αερομοντέλου.


    Ας μαθουμε ποιες ειναι αυτες οι νομιμες προυποθεσεις που πρεπει να αποδειξουν οι αθλητες.
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.676



    WWW
    « Απάντηση #57 στις: Τετάρτη, 6 Νοε 2024, 09:29:53 »

    Σε αυτήν την εκδήλωση δεν θα υπάρχουν χαμένοι
    Αλλά μόνο κερδισμένοι
    Κερδισμένοι από εμπειρία που θα αποκτήστε
    Κερδισμένοι επειδή εμείς θα περάσουμε καλά
    Και στο τέλος θα γίνει κλήρωση με όσους διαγωνίστηκαν με δώρα που αρχίζουν και προσφέρουν τα κατάστημα για συγκεκριμένη εκδήλωση !!
    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!
    Η δικαιοσύνη έρχεται !!!!!!!!

        (Νεραιδοκυνηγός )
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.037


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #58 στις: Τετάρτη, 6 Νοε 2024, 10:01:26 »

                                                                                             Foamy F5J

     Κάθε αθλητής πρέπει να αποδείξει ότι τηρεί όλες τις νόμιμες προϋποθέσεις για την πτήση του αερομοντέλου.


    Ας μαθουμε ποιες ειναι αυτες οι νομιμες προυποθεσεις που πρεπει να αποδειξουν οι αθλητες.

    Την ίδια ερώτηση κάνω και εγώ. Οταν κύριε Σκαργιώτη αναφέρεστε στις "νόμιμες προϋποθέσεις" το θέμα είναι σοβαρό και οφείλετε να το διευκρινήσετε.

    Υπενθυμίζω και τις άλλες ερωτήσεις που έχω θέσει και ακόμα δεν έχω πάρει απάντηση. Εκδήλωση με τέτοια μυστικότητα πρώτη φορά συναντώ.
      
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.676



    WWW
    « Απάντηση #59 στις: Τετάρτη, 6 Νοε 2024, 10:31:02 »

    Ένας πολύ σοβαρός λόγος που θα πρέπει να ξέρουμε τον αριθμό των συμμετεχόντων είναι για τα logger
    Γιάν να προλάβω να μαζέψω τον αριθμό των συσκευών που θα χρειαστούμε .

    Θα γίνει προσπάθεια να δοθούν σε όλους που δεν έχετε logger έτσι να αποφύγουμε την καθυστέρηση την μεταφοράς της συσκευής από το ένα ανεμόπτερο στο άλλο !

    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη του επιστρέφει!
    Η δικαιοσύνη έρχεται !!!!!!!!

        (Νεραιδοκυνηγός )
    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Ανακοινώσεις (Συντονιστές: Γιώργος Κανδυλάκης, andreas)  |  Θέμα: Εκδήλωση F5J Fly in φέλλινα 2024!
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.