Aeromodelling GR
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide
E-mail
306.454
μηνύματα σε
12.459
θέματα από
6.279
Μέλη
/ Τελευταίο μέλος:
makis_planes
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Χάσατε το
email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Ιαν 2025, 22:37:39
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:
Στο θέμα
Στον πίνακα
Σε όλο το φόρουμ
στο Google
Σύνθετη αναζήτηση
Κώστας Κωστόπουλος - Ο δημιουργός του Aeromodelling GR
Αρχική
|
Forum
|
Album
|
Βοήθεια
|
Αναζήτηση
|
Ημερολόγιο
|
Σύνδεση
|
Εγγραφή
Περιεχόμενα
Καταστήματα
Κεντρική σελίδα
Αρθρα
Links
Σύλλογοι
Γιατί αυτή η σελίδα;
Στοιχεία χρήσης
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Χάσατε το
email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Ιαν 2025, 22:37:39
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
Πρόβλημα με JR X9503
από
ichiban
[
Σήμερα
στις 22:18]
Piper Pawnee PA-25
από
spirost
[
Σήμερα
στις 20:59]
Κεντρική δοκός φτερών (Σωλήνας /spar) ?
από
eolos30
[
Σήμερα
στις 19:03]
ΕΑΘΘ - Πτήσεις Indoor 2024-25
από
alex r/c
[
Σήμερα
στις 16:56]
Hangar Rat - άρθρο κατασκευής
από
Γιάννης Κωνσταντακάτος
[
Σήμερα
στις 14:28]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ - Δώστε εδώ την αγ...
από
ZTRAMP
[
Σήμερα
στις 10:05]
Εντυπωσιακά βίντεο #6
από
Markhelis
[
Σήμερα
στις 00:21]
Extreme Aerobatics (ex EF Laser 200 EXP ...
από
spirost
[
Χθες
στις 22:12]
πτήσεις Indoor στην Αττική
από
spirost
[
Χθες
στις 14:55]
Calmato alpha trainer 40 ELECTRIC SET UP
από
AKISSSS
[
Χθες
στις 12:47]
Ελληνικό SPAD VII κλίμακα 1/3,5
από
CMarkop
[
Χθες
στις 12:19]
Ένα "κουνούπι" στο σαλόνι μας! (Escondid...
από
spirost
[
Χθες
στις 12:03]
3D Printing Services (Sp3DProjects)
από
savasp2
[Παρασκευή, 17 Ιαν 2025, 22:41:30]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ - Δώστε εδώ την α...
από
papabill
[Παρασκευή, 17 Ιαν 2025, 21:18:34]
καμερα on board
από
Yiannis_S
[Τρίτη, 14 Ιαν 2025, 11:58:05]
Google search
WWW
Aeromodelling GR
Στατιστικά
Μέλη
Σύνολο μελών: 6279
Τελευταίο:
makis_planes
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 306454
Σύνολο θεμάτων: 12459
Online σήμερα: 54
Online έως τώρα: 959
(Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 45
Συνολικά: 50
sparar
AthDardaganis
MAD3D
Στυλ εμφάνισης
Aeromodelling GR - I
Babylon Theme
Classic YaBB SE Them
Delta TP
NetBiz TP
Omega TP
SMF Default Theme
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αερομοντέλα Free Flight
|
Ο κόσμος του Free Flight
(Συντονιστής:
Γιώργος Κανδυλάκης
) | Θέμα:
F1N HELLAS
Σελίδες: [
1
]
Κάτω
« προηγούμενο
επόμενο »
Αποστολέας
Θέμα: F1N HELLAS (Αναγνώστηκε 1960 φορές)
Rc Anastasioo
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 92
F1N HELLAS
«
στις:
Πέμπτη, 17 Οκτ 2024, 14:40:24 »
Καλησπέρα σε όλους. Σκοπός της δημιουργίας αυτού του θέματος είναι για να παρουσιάσουμε αυτη την όμορφη κατηγορία που εδώ και 2 χρόνια έχει εντυπωσιάσει μεγάλους και κυρίος τους μικρούς μας φίλους. Εδώ θα βρείτε πληροφορίες κατασκευης, φωτογραφικό υλικό, βίντεο αλλά και όλη την Αθλητική δραστηριότητα εντός και εκτός Ελλάδας.
Καταγράφηκε
Rc Anastasioo
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 92
Απ: F1N HELLAS
«
Απάντηση #1 στις:
Πέμπτη, 17 Οκτ 2024, 15:21:47 »
Παρακάτω οι Κανονισμοί:
Κατηγορία F1N - ΑΝΕΜΟΠΤΕΡΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ –
ΕΚΤΟΞΕΥΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ
3.7.1. Ορισμός
Αερομοντέλο που πετάει σε κλειστό χώρο και δεν διαθέτει συσκευή προώθησης και στο
οποίο η άνωση παράγεται από αεροδυναμικές δυνάμεις που ενεργούν σε επιφάνειες που
παραμένουν σταθερές στην πτήση.
3.7.2 Χαρακτηριστικά
Μοντέλα με μεταβλητή επιφάνεια (π.χ. αναδιπλούμενα φτερά) δεν επιτρέπονται. Ο
αριθμός των επιτρεπόμενων μοντέλων για συμμετοχή από κάθε αγωνιζόμενο είναι τρία.
Ο αγωνιζόμενος πρέπει να είναι ο κατασκευαστής των μοντέλων με τα οποία θα
συμμετέχει.
Το μοντέλο θα φέρει τον μοναδικό αριθμό ταυτότητας F.A.I. του διαγωνιζόμενου στην
άνω επιφάνεια του φτερού.
3.7.3. Αριθμός πτήσεων
Στον διαγωνιζόμενο θα επιτραπούν 9 πτήσεις.
3.7.4. Ορισμός Επίσημης Πτήσης
α) Η διάρκεια που επιτυγχάνεται στην πρώτη προσπάθεια, εκτός αν η προσπάθεια είναι
ανεπιτυχής σύμφωνα με τον ορισμό στο 3.7.5.
β) Η διάρκεια που επιτυγχάνεται στην δεύτερη προσπάθεια. Εάν η δεύτερη προσπάθεια
είναι επίσης ανεπιτυχής σύμφωνα με το 3.7.5, τότε καταχωρείται μηδενικός χρόνος
για την πτήση.
3.7.5. Ορισμός ανεπιτυχούς προσπάθειας
Μια προσπάθεια χαρακτηρίζεται ως ανεπιτυχής εάν εκτοξευτεί το μοντέλο και προκύπτει
τουλάχιστον ένα από τα παρακάτω συμβάντα: Εάν συμβεί αυτό στην πρώτη προσπάθεια
τότε ο αγωνιζόμενος δικαιούται μια δεύτερη προσπάθεια.
a) Το μοντέλο συγκρούεται με ένα άτομο ή με αντικείμενο που κρατάει κάποιο άτομο
(εξαιρείται ο αγωνιζόμενος).
b) Το μοντέλο συγκρούεται με άλλο μοντέλο σε πτήση.
c) Είναι φανερό στους χρονομέτρες ότι ένα μέρος του μοντέλου αποκολλάται κατά την
εκτόξευση ή την επίσημη διάρκεια της πτήσης.
3.7.6 Χρονομέτρηση πτήσεων
Οι πτήσεις πρέπει να χρονομετρηθούν από δύο χρονομέτρες με ηλεκτρονικά
χρονόμετρα, με ψηφιακή ένδειξη. Ο χρόνος που καταχωρείται είναι ο μέσος όρος των
χρόνων που καταγράφηκε από τους χρονομέτρες, μειωμένος όμως στο κοντινότερο
δεκαδικό ψηφίο κάτω από τον μέσο όρο, εκτός αν η διαφορά μεταξύ των χρόνων που
καταγράφηκαν δείχνει λάθος στη χρονομέτρηση. Στην περίπτωση αυτή ο Οργανωτής
(στμ. Αλυτάρχης?) πρέπει να καθορίσει, μαζί με την Ελανόδικο Επιτροπή, ποιος χρόνος
θα πρέπει να καταχωρηθεί ως επίσημος, ή αν πρέπει να αποφασιστεί άλλη ενέργεια.
Η χρονομέτρηση κάθε πτήσης ξεκινάει μόλις το μοντέλο εκτοξεύεται. Η χρονομέτρηση
τερματίζεται όταν
a) Το μοντέλο έρχεται σε ακινησία στο πάτωμα του κτιρίου
b) Το μοντέλο έρχεται σε επαφή με οποιοδήποτε άλλο μέρος του κτιρίου ή περιεχόμενου
σε αυτό εκτός από το πάτωμα και σταματάει η διαμήκης κίνηση
3.7.7. Κατάταξη
Το σύνολο των τριών καλύτερων πτήσεων κάθε αγωνιζόμενου θα ληφθεί υπόψη για την
τελική κατάταξη. Σε περίπτωση ισοπαλίας η τέταρτη καλύτερη πτήση λαμβάνεται υπόψη,
και ούτω καθ’ εξής σε περίπτωση περεταίρω ισοπαλίας.
3.7.8. Εκτόξευση
Η εκτόξευση γίνεται με το χέρι, με τον αγωνιζόμενο όρθιο στο έδαφος. Επιτέπονται τα
άλματα. Η απαίτηση στο Β.1.2.1.(b) των Γενικών Κανονισμών της CIAM ότι τα μοντέλα
πρέπει να εκτοξευτούν με το ένα χέρι να κρατάει την άτρακτο δεν έχει εφαρμογή στην
F1N.
3.7.9. Κατηγορίες ύψους οροφής
Οι ακόλουθες κατηγορίες ύψους οροφής αναγνωρίζονται για αγώνες και ρεκόρ:
Ι- λιγότερο από 8 μέτρα
ΙΙ- μεταξύ 8 και 15 μέτρα
ΙΙΙ- μεταξύ 15 και 30 μέτρα
IV- περισσότερο από 30 μέτρα
Το ύψος της οροφής ορίζεται ως η κατακόρυφη απόσταση από το δάπεδο έως το
υψηλότερο σημείο στο οποίο μπορεί να εγγραφεί ένας κύκλος διαμέτρου 15 μέτρων,
κάτω από την κύρια δομή του κτιρίου.
«
Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 17 Οκτ 2024, 22:30:51 από Γιώργος Κανδυλάκης
»
Καταγράφηκε
Rc Anastasioo
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 92
Απ: F1N HELLAS
«
Απάντηση #2 στις:
Δευτέρα, 21 Οκτ 2024, 00:36:15 »
Παρακάτω ένα απλό σχέδιο που κάθε ένας θέλει να ασχοληθεί πρέπει να το κατασκευάσει. H ονομασία του Thunderbold.
Πρόκειται για ένα αεροπλάνο που κατασκευάζετε με σχετική ευκολία διότι το φτερό αποτελείται από δύο κομμάτια. Balsa και υπόστρωμα ξύλινων πατωμάτων. Αξίζει να αναφέρω πως έχω δει το ίδιο σχέδιο κατασκευασμένο εξολοκλήρου από ξύλο balsa και πετάει εξίσου καλα. Αυτό μπορεί να γίνει ένα βήμα μετά λόγω ότι πρέπει να γίνουμε περισσότερο προσεκτικοί με αυτή την κατηγορία διότι τα υλικά είναι ευαίσθητα. βασικά δν είναι και τόσο ευαίσθητα... Τα κάνουμε ευαίσθητα και θα εξηγήσω παρακάτω στα επόμενα μηνύματα που θα ακολουθήσουν τί εννοώ!
Το πλεονέκτημα του είναι ότι μπορεί να τριμαριστει εύκολα από ένα αρχάριο και γενικά δν θέλει και πολύ "πείραγμα" για να κάνει μια αξιοπρεπή πτήση.
FB_IMG_1729458931237.jpg
(41.2 KB, 1080x756 - εμφανίστηκε 449 φορές.)
Καταγράφηκε
Rc Anastasioo
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 92
Απ: F1N HELLAS
«
Απάντηση #3 στις:
Δευτέρα, 21 Οκτ 2024, 16:21:16 »
Υλικά που θα χρειαστούν για την κατασκευή:
Ξύλο μπάλσα 3mm για τα φτερά
Ξύλο μπάλσα 1.5mm για elevator και rudder
Υπόστρωμα για ξύλινα πατώματα 3mm isofloor ή όποιο άλλο βρεθεί
Carbon μύτη για καλαμι από μαγαζί με ψαρευτικά προϊόντα για την άτρακτο (ότι πιο λεπτό βρεθεί καλό θα μας κάνει.. φυσικά όχι υπερβολές πρέπει να έχει ένα όριο γιατί αν είναι και πολύ λεπτή δημιουργεί αστάθεια στο πίσω σύστημα διεύθυνσης)
Μια ωτοασπίδα
Πλαστελίνη σε περίπτωση που χρειαστεί να μπει στην μύτη της ατράκτου για να ζυγίσει
Αρκετά νυστέρια γιατί με το κόψιμο στομώνουν εύκολα και θέλουν αντικατάσταση για να έχουμε σωστό κοψιμο
Κόλλα στιγμής για το ξύλο λεπτόρευστη (όχι υπερβολές ποτίζει και περνάει από την κάτω μεριά και δεύτερο προσθέτει βάρος στην κατασκευή)
Κόλλα uhu por για το κόλλημα ξύλο με το isofloor διότι η στιγμής το λιώνει. (Εκτός άν υπάρχει και κόλλα ca foam safe) δεν την πρωτεϊνών γιατί κοκαλωνει το isofloor και με τις πιέσεις που ασκούνται σπάει κάποια στιγμη.
Γυαλοχαρτο 180αρι για τα πιο χοντρά και 300αρι για το τελικό φινίρισμα
Καταγράφηκε
Rc Anastasioo
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 92
Απ: F1N HELLAS
«
Απάντηση #4 στις:
Τρίτη, 22 Οκτ 2024, 00:43:06 »
Όλα τα υλικά που αναφέρω παραπάνω παίζουν τον ρόλο τους και έχουν την ανάλογη αξία στην κατασκευή αλλά και στο αποτέλεσμα...
Μπάλσα 3mm έτσι ώστε να έχουμε ψωμί για να τρίψουμε χωρίς να αδυνατίσει και πάντα με προσοχή
Μπάλσα 1.5mm γιατί δν υπάρχει λόγως για παραπάνω για το elevator και rudder.. (ούτως η άλλος θέλουμε να γίνει πιο ελαφρύ το πίσω μέρος για να μην χρειαστούμε περισσότερο βάρος στην μύτη της ατράκτου)
Isofloor διότι είναι ένα υλικό που μπορεί να τριφτει εύκολα και το βάρος του είναι ιδανικό για τέτοιες κατασκευές. Επίσης μπορεί να λυγίσει εύκολα ώστε να μας δώσει την ανάλογη κλίση για τα φλαπς-πηδαλια
Ντιζα από καλάμι carbon γιατι είναι ελαφρύ και επίσης επειδή χρησιμοποιούμε την φαρδιά μεριά μπροστά και την λεπτή πίσω χρειάζεται λιγότερο βάρος μπροστά για να ζυγίζει.. (αν η ντιζα που χρησιμοποιήσουμε είναι ίδιο πάχος από την μια άκρη στην άλλη δυστυχώς το μοντέλο μας θα γίνει πιο βαρύ)
Ωτοασπίδα γιατι απορροφάει τους κραδασμούς σε μια κάθετη πτώση (πιστέψτε με θα εχετε πολλές μέχρι να βρείτε τον σωστό τρόπο ρίψης) έχω δει αεροπλάνα να μοιράζουν στην μέση από την πρώτη κάθετη πτώση χωρίς να έχουν ωτοασπίδα.
Καταγράφηκε
Rc Anastasioo
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 92
Απ: F1N HELLAS
«
Απάντηση #5 στις:
Τετάρτη, 6 Νοε 2024, 20:30:18 »
Παρακάτω ακολουθεί φωτογραφικό υλικό απο τα είδη μπάλσας που υπάρχουν και ποια τελικά χρησιμοποιούμε σε αυτή την κατηγορία
Ο στόχος μας είναι να φτιάξουμε ενα ελαφρύ αεροπλάνο.. Όμως είναι αυτο αρκετο? Η απάντηση είναι όχι και ο λόγος είναι η ανθεκτικότητά του στις πιέσεις που ασκούνται κατα την ρίψη του. Θα πρέπει λοιπόν να γίνει ελαφρύ αλλά και ανθεκτικό. Αυτό μπορούμε να το πετύχουμε με δύο τρόπους. Κατάλληλη επιλογή αντοχής σε συνάρτηση το βάρος ξύλου και ο τρόπος κατασκευής του αεροπλανου κυρίος στο δέσιμό του (παρακάτω θα εξηγήσω το πρώτο σκέλος και σε επόμενα μηνύματα το δεύτερο)
Υπάρχουν 3 είδη μπάλσας που κόβονται απο διαφορετικά μέρη του κορμού του δέντρου όπως παρακάτω GRAIN C GRAIN B GRAIN A
GRAIN C : είναι οι πιο ανθεκτικές ο λόγος είναι ο τρόπος κοπής. βγαίνει ένα ξύλο με τα νεύρα του να είναι πιό έντονα χωρίς να ακολουθούν κάποιο συγκεκριμένο μοτίβο (βαριές)
GRAIN B : είναι λιγότερο ανθεκτικές. Η διαφορά είναι εμφανής στα νερά του να είναι πιό ομαλό με κάποια σημεία να διαφέρουν λιγακι στο μοτίβο (λογικά πλαισια βάρους)
GRAIN A : είναι οι λιγότερο ανθεκτικές με τα νερά τους ομοιόμορφα ακολουθόντας το ίδιο μοτίβο σε όλη την επιφάνεια. (πιο ελαφρύ)
Πάμε τώρα στα δύσκολα.... στην επιλογή... Προσπαθούμε να βρούμε GRAIN C όσο πιο ελαφριές βρούμε. Υπάρχουν αλλά είναι πολυ σπάνιες. εγω προσωπικά μπορει να παραγγείλω 10 - 20 και να κρατήσω μία δύο τις πιό ελαφριές. Η επιλογή της GRAIN B μοιάζει καλύτερη λύση διότι ειναι ανθεκτική όχι βέβαια σαν την A και λιγότερο βάρος καθώς επισης μπορείς να την βρείς στο ράφι πιό ευκολα απο την C. Η επιλογή της A δέν είναι σωστή γιατι μέν έχεις ένα ελαφρύ αποτέλεσμα αλλά πολύ ευκολα να σπάσει. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις στα πίσω πηδάλια την A γιατί δέν τρώει τοσο ζόρι.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: όταν πάμε να αγοράσουμε παιρνουμε και μια ζυγαριά ακριβείας ζυγίζουμε και παίρνουμε C άν βρούμε σε λογικό βαρος ή B για το φτερό μας και Α για το elevator- rudder μας.. μην ξεχνάμε πως το πίσω πρέπει να γίνει ελαφρύ γιατι αλλιώς θα είμαστε πισώβαροι. Άν δν βρούμε GRAIN C ή GRAIN B παίρνουμε Α αλλά λιγο βαριά για να αντέξει. (Μία βαριά Α είναι πιο ανθεκτική απο την πιό ελαφριά A)
Μπορεί και να σας κούρασα με τα A B C αλλά είναι πολυ σημανττικό να έχουμε μία καλή πρώτη ύλη για την κατασκευή μας!
balsa_grain_block_ring_rays_abc_grain3_lg.jpg
(126.22 KB, 800x467 - εμφανίστηκε 279 φορές.)
Καταγράφηκε
Rc Anastasioo
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 92
Απ: F1N HELLAS
«
Απάντηση #6 στις:
Τετάρτη, 6 Νοε 2024, 20:31:52 »
Η μορφή που βλέπουμε οταν τις δούμε στο ράφι!
grain_comparison3_lg.jpg
(164.44 KB, 800x736 - εμφανίστηκε 283 φορές.)
Καταγράφηκε
Γιώργος Κανδυλάκης
Administrator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 2.413
Απ: F1N HELLAS
«
Απάντηση #7 στις:
Τετάρτη, 6 Νοε 2024, 23:20:31 »
Καλησπέρα,
πολύ ωραία η σειρά των μηνυμάτων, στο τέλος θα προκύψει ένας πλήρης οδηγός για την κατηγορία.
Θα μου επιτρέψεις μια παρατήρηση / διόρθωση / συμπλήρωση, (όπως θέλεις).
Το βάρος, ή καλύτερα το ειδικό βάρος (πυκνότητα / density) της μπάλσας παραδοσιακά μετριόταν με αγγλοσαξωνικές μονάδες, lbs/cubic feet, λίβρες ανά κυβικό πόδι. Η πολύ ελαφριά και ιδιαίτερα σπάνια είναι η 4 lbs/cft.
Πριν καιρό είχα κάνει μια πιο ταιριαστή προσαρμογή σε μετρικές μονάδες και μετατροπή σε βάρος ανά φύλλο, για άμεση αναγνώριση της πυκνότητας του. Συνημμένα ο σχετικός πίνακας.
Σε ότι αφορά τις διαφορές βάρους ανά είδος κοπής, αυτό δεν είναι ακριβές. Υπάρχει πανάλαφρη μπάλσα C grain, όπως υπάρχει και A grain που κάνει μόνο για έπιπλα ή για οικοδομές.
Απλά το C grain είναι γενικά πιο σπάνιο, λόγω μη οικονομικής κοπής (υψηλή φύρα) και επίσης , η μπάλσα του εμπορίου είνσι γενικά βαριά. Για πραγματικά ελαφρύ ξύλο πρέπει να ψάξει κανείς σε εξειδικευμένα καταστήματα του εξωτερικού.
gkan
balsa density chart.jpg
(240.09 KB, 1216x1653 - εμφανίστηκε 263 φορές.)
Καταγράφηκε
όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε
μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
Rc Anastasioo
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 92
Απ: F1N HELLAS
«
Απάντηση #8 στις:
Τετάρτη, 6 Νοε 2024, 23:57:40 »
Όποία προσθήκη μόνο θετική θα είναι σε όλη αυτή την προσπάθεια! Η αλήθεια είναι πως πρέπει να ψάξει αρκετά κάποιος που θα κάνει ένα ελαφρύ και στιβαρό μοντέλο... Ας μην σταθούμε όμως σε αυτό! Μπορεί να πετάξει και ένα μοντέλο που είναι βαρύ.... Θα εξηγήσω παρακάτω σε άλλα μηνύματα αυτό που εννοώ... Μείνετε συντονισμένοι!!!!!
Καταγράφηκε
Rc Anastasioo
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 92
Απ: F1N HELLAS
«
Απάντηση #9 στις:
Τετάρτη, 18 Δεκ 2024, 10:23:26 »
Κάποια πράγματα τα οποία πρέπει να γνωρίζουμε πριν την κατασκευή είναι το πώς θα χρησιμοποιήσουμε τα υλικά μας έτσι ώστε η κατασκευή μας να γίνει ανθεκτική. Η κατασκευή μας θα γίνει ανθεκτική παρόλο του μικρού της βάρους αν κολληθεί σωστά.
To κόλλημα του isoflor με την μπάλσα το κάνουμε με κόλλα uhu por. Δυο είναι οι τρόποι που μπορούμε να κολλήσουμε με αυτή την κόλλα.
1. Βάζουμε ικανή ποσότητα στο ένα υλικό μας και απλά το εφαρμόζουμε πάνω εκεί που θέλουμε να κολλήσουμε ασκώντας δύναμη και κρατώντας το αρκετή ώρα μέχρι να κολλήσει. ο τρόπος αυτός είναι ο πιό σωστός γιατί εκτός οτι μας δίνει χρόνο να δουλέψουμε τα υλικά μας το τελικό αποτέλεσμα είναι μία δυνατή κόλληση. το αρνητικό είναι οτι θέλει περισσότερο χρόνο
2. Βάζουμε ικανή ποσότητα στο ένα υλικό μας και απλά το εφαρμόζουμε πάνω εκεί που θέλουμε να κολλήσουμε και αμέσως το αφαιρούμε αφήνοντας τα δύο κομμάτια για 2-3 λεπτά. Η κόλλα αφού εχει ακουμπήσει και στις δύο πλευρές μόλις αποκολληθεί βγάζει κάποιες ινες δημιουργόντας κενά με αέρα τα οποία βοηθάνε στο να στεγνώσει πιο γρήγορα. μόλις περάσουν τα 3 λεπτα ενώνουμε τα δύο υλικά με πολυ προσοχή να είναι κεντραρισμένα ακριβώς όπως θέλουμε να κολληθούν. Η διαδικασία αυτή δέν συγχωρεί λάθη (δύσκολα να γίνουν διορθώσεις), είναι πολύ γρήγορη και κολλάει σχετικά καλά.. όχι όμως σαν τον πρώτο τρόπο.
παρακάτω εικόνες που προσπάθησα να βγάλω για να σας δείξω το δεύτερο τρόπο τον οποίο χρησιμοποιώ
1734507371331.jpg
(225.49 KB, 2592x1168 - εμφανίστηκε 122 φορές.)
1734507371293.jpg
(231.17 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 118 φορές.)
1734507371146.jpg
(229.24 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 122 φορές.)
1734507371044.jpg
(231.11 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 121 φορές.)
Καταγράφηκε
Σελίδες: [
1
]
Πάνω
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αερομοντέλα Free Flight
|
Ο κόσμος του Free Flight
(Συντονιστής:
Γιώργος Κανδυλάκης
) | Θέμα:
F1N HELLAS
« προηγούμενο
επόμενο »
Μεταπήδηση σε:
Επιλέξτε προορισμό:
-----------------------------
Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR
-----------------------------
=> Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις
===> Test board
===> Σκουπιδοτενεκές
=> Aeromodelling GR Café International
===> Français
===> Deutche
===> Italiano
=> Aeromodelling GR, λειτουργία, βοήθεια, προτάσεις
=> Εμείς και τα μοντέλα μας
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω
=> Sport - fun και γενικά
=> Μοντέλα για αγώνες
===> Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR
===> Pylon racing - F3D - Q500
=> Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη
=> Τζετ και τουρμπίνες
=> Μηχανές - καύσιμα - έλικες
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Trainers
=> Sport - Ακροβατικά - 3D
=> Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight
===> Foamies
=> Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
-----------------------------
Ανεμόπτερα R/C
-----------------------------
=> Ολα τα ανεμόπτερα R/C
===> F3B - Thermal soaring
===> F3J - Thermal duration gliders
=> Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα
-----------------------------
Ελικόπτερα R/C
-----------------------------
=> Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα
=> Ελικόπτερα με καύσιμο
===> F3C και κατηγορίες GR
=> Ελικόπτερα ηλεκτρικά
-----------------------------
Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)
-----------------------------
=> Ελληνικά αεροπλάνα 1912-1941
===> 1912-1915
===> 1916-1918
===> 1919-1922
===> 1923-1930
===> 1931-1941
===> Πολιτικά Αεροπλάνα έως το 1941
=> Ελληνικά αεροσκάφη σε ιπτάμενα αερομοντέλα
=> Κλίμακος (scale) F4C και semi scale
-----------------------------
Αερομοντέλα Control line
-----------------------------
=> Ο κόσμος του control line
===> F2A - Speed
===> F2B - Aerobatics
===> F2C - Team racing
===> F2D - Combat
-----------------------------
Αερομοντέλα Free Flight
-----------------------------
=> Ο κόσμος του Free Flight
=> Κατασκευές Free Flight
-----------------------------
Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση
-----------------------------
=> Ανακοινώσεις
=> Σύλλογοι Αερομοντελισμού
=> Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια
=> Οι Ελληνικές ιστοσελίδες αερομοντελλισμού
-----------------------------
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
-----------------------------
=> Υλικά, εργαλεία και τεχνικές
=> Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ
=> Ηλεκτρονικά
=> Βιβλία και περιοδικά - Θεωρητικά θέματα
=> Λογισμικό και εξομοιωτές πτήσεων
-----------------------------
Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού
-----------------------------
=> Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες
=> Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών
=> Aeromodelling GR Παζάρι
=> Πού θα βρω τι;
-----------------------------
Διάφορα
-----------------------------
=> Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων
=> FPV
=> Πυραυλομοντελισμός
=> Αεροπλάνα από χαρτί
=> Χαρταετοί, stunt kites και διάφορα
Φόρτωση...