Aeromodelling GR
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide
E-mail
307.830
μηνύματα σε
12.506
θέματα από
6.253
Μέλη
/ Τελευταίο μέλος:
panosdo
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Χάσατε το
email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 9 Ιουλ 2025, 22:38:59
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:
Στο θέμα
Στον πίνακα
Σε όλο το φόρουμ
στο Google
Σύνθετη αναζήτηση
Κώστας Κωστόπουλος - Ο δημιουργός του Aeromodelling GR
Αρχική
|
Forum
|
Album
|
Βοήθεια
|
Αναζήτηση
|
Ημερολόγιο
|
Σύνδεση
|
Εγγραφή
Περιεχόμενα
Καταστήματα
Κεντρική σελίδα
Αρθρα
Links
Σύλλογοι
Γιατί αυτή η σελίδα;
Στοιχεία χρήσης
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Χάσατε το
email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 9 Ιουλ 2025, 22:38:59
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
ελικες
από
Γιάννης Κωνσταντακάτος
[
Σήμερα
στις 16:52]
Εντυπωσιακά βίντεο #6
από
Markhelis
[
Σήμερα
στις 14:22]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ - Δώστε εδώ την αγγ...
από
AKISSSS
[
Σήμερα
στις 11:51]
ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
από
CMarkop
[Σάββατο, 5 Ιουλ 2025, 17:42:25]
Extreme Aerobatics (ex EF Laser 200 EXP ...
από
carapis
[Τετάρτη, 2 Ιουλ 2025, 15:11:41]
Κατασκευή αεροσκάφους FMA IA 58 Pucará
από
carapis
[Δευτέρα, 30 Ιουν 2025, 06:40:59]
KOR-1 (Beriev Be-2) 1/5
από
Demetre
[Σάββατο, 28 Ιουν 2025, 18:41:07]
Χώρος Πτήσης στη Βέροια.
από
vilisdev
[Σάββατο, 28 Ιουν 2025, 15:44:55]
Η πρώτη μου τηλεκατεύθυνση
από
Yiannis_S
[Σάββατο, 28 Ιουν 2025, 13:51:04]
BMFA Indoor Scale Nationals 2025
από
hpergm
[Πέμπτη, 26 Ιουν 2025, 21:58:25]
3D Design - 3D printing
από
_ΤΑΣΟΣ_
[Σάββατο, 21 Ιουν 2025, 21:43:16]
Μοντελοδρόμιο στο Ολυμπιακό χωριό?
από
Γιάννης Κωνσταντακάτος
[Σάββατο, 21 Ιουν 2025, 08:43:29]
3D Printing Services (Sp3DProjects)
από
savasp2
[Τρίτη, 17 Ιουν 2025, 23:35:00]
Μοντελοδρόμιο Hobby Box - Ακραίφνιο #2
από
CMarkop
[Τρίτη, 17 Ιουν 2025, 12:30:16]
ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΕΛΛΗΝΑ ΑΘΛΗΤΗ ΣΤΟ NORTH MACEDON...
από
GASTON
[Τρίτη, 17 Ιουν 2025, 11:59:34]
Google search
WWW
Aeromodelling GR
Στατιστικά
Μέλη
Σύνολο μελών: 6253
Τελευταίο:
panosdo
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 307830
Σύνολο θεμάτων: 12506
Online σήμερα: 216
Online έως τώρα: 959
(Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 168
Συνολικά: 169
christos78
Στυλ εμφάνισης
Aeromodelling GR - I
Babylon Theme
Classic YaBB SE Them
Delta TP
NetBiz TP
Omega TP
SMF Default Theme
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αερομοντέλα Free Flight
|
Ο κόσμος του Free Flight
(Συντονιστής:
Γιώργος Κανδυλάκης
) | Θέμα:
F1N HELLAS
Σελίδες:
1
[
2
]
3
4
Κάτω
« προηγούμενο
επόμενο »
Αποστολέας
Θέμα: F1N HELLAS (Αναγνώστηκε 4663 φορές)
Rc Anastasioo
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 135
Απ: F1N HELLAS
«
Απάντηση #15 στις:
Πέμπτη, 1 Μαΐ 2025, 18:06:27 »
Κόψιμο και κόλλημα του isofloor:
Χρησιμοποιώ αυτό που είναι 2.2mm από πράκτικερ. Δέν υπάρχει λόγος να πάρουμε πιο χοντρό γιατι θα μας πάρει ώρα στο τρίψιμο.
Τοποθετούμε το isofloor και από πάνω το ένα κόμματι από το κολλημένο φτερό. Προσεκτικά πατάμε το ξύλο και με ένα νυστέρι με καινούρια μύτη κόβουμε όπως μας πάει το ξύλο. Σημείωση ότι μετά απο δύο τρία κοψίματα πρέπει να αλλάξουμε μύτη γιατί το μασάει και δέν θα έχουμε μία καθαρή τομή με αποτέλεσμα να μην κολλήσει μετά σωστά με το ξύλο.
Πάντα αφήνουμε παραπάνω Isofloor και όχι όσο λέει το σχέδιο γιατί αν δεν κοπεί σωστά πρέπει να το κόψουμε παρακάτω με αποτέλεσμα να μην βγεί στην διάσταση του σχεδίου αλλά πιο κοντό. Μετά που θα κολληθεί και είμαστε εντάξει τότε μπορούμε να κόψουμε το περίσσιο isofloor που σύμφωνα με το σχέδιο θα πρέπει να είναι 9cm.
Το πώς κολλάμε το έχω παρουσιάσει παραπάνω!
IMG_20250403_120753.jpg
(230.74 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 163 φορές.)
IMG_20250404_104720.jpg
(237.8 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 162 φορές.)
IMG_20250404_110055.jpg
(224.57 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 159 φορές.)
IMG_20250404_113039.jpg
(223.84 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 158 φορές.)
Καταγράφηκε
Rc Anastasioo
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 135
Απ: F1N HELLAS
«
Απάντηση #16 στις:
Πέμπτη, 1 Μαΐ 2025, 18:38:52 »
Καιρός για την αεροτομή μας:
Πρώτο στάδιο το χείλος προσβολής. Τοποθετούμε το πατρόν πάνω στο φτερό μας λίγο πιο κάτω και μαρκάρουμε. Το τοποθετώ στα 8mm. Γενικά μέχρι το 1/3 του ξύλου μπορούμε να παίξουμε παραπάνω όχι γιατί θα αδυνατίσει πολύ το ξύλο μας και θα σπάσει σε μια δυνατή ρίψη.
IMG_20250404_113231.jpg
(231.81 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 155 φορές.)
IMG_20250404_113416.jpg
(226.06 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 152 φορές.)
IMG_20250404_113529.jpg
(225.42 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 155 φορές.)
Καταγράφηκε
Rc Anastasioo
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 135
Απ: F1N HELLAS
«
Απάντηση #17 στις:
Πέμπτη, 1 Μαΐ 2025, 18:53:57 »
Μόλις το μαρκάρουμε μέχρι το τέλος του φτερού τοποθετούμε ταινία ακριβώς στην κόλληση του isofloor με το ξύλο και μετά ταινία ακριβώς στο μαρκαρισμένο χείλος προσβολής. βάζω ταινία γιατί δεν τρίβετε όσο το ξύλο και έτσι με βοηθάει σαν οδηγό να το τρίψω ομοιόμορφα.
Ηρθε η ώρα για το τρίψιμο..... χρησιμοποιώ κομμάτι ξύλο και πάνω σε αυτό κολλάω σμυριδόπανο 180αρι και άλλο ένα 320αρι για το φινίρισμα. αυτό με βοηθάει να είναι επίπεδο το τρίψιμό μου σε όλη την επιφάνεια. δίνουμε κλήση και αφήνουμε μισό και λίγο πιο κάτω μπροστά. προσοχή δέν το τρώμε και πάρα πολύ γιατί είναι τόσο ευαίσθητο που με το παραμικρό σπάει. Πρώτα φυεικά με το 180 και τελος το 320.
Μόλις τελειώσουμε ξεκολλάμε την πρώτη ταινία και προχωράμε στο δεύτερο κομμάτι της αεροτομής μας.
IMG_20250404_113635.jpg
(236.71 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 151 φορές.)
IMG_20250404_113719.jpg
(231.44 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 152 φορές.)
IMG_20250404_121017.jpg
(225.51 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 154 φορές.)
Καταγράφηκε
Rc Anastasioo
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 135
Απ: F1N HELLAS
«
Απάντηση #18 στις:
Πέμπτη, 1 Μαΐ 2025, 18:58:18 »
..
IMG_20250404_113942.jpg
(242.12 KB, 1800x4000 - εμφανίστηκε 147 φορές.)
Καταγράφηκε
Rc Anastasioo
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 135
Απ: F1N HELLAS
«
Απάντηση #19 στις:
Πέμπτη, 1 Μαΐ 2025, 19:05:25 »
Για το υπόλοιπο κομμάτι πάλι με τον ιδιο τρόπο τρίβουμε με κλίση δίνοντας το περισσότερο βάρος στην άκρη της ταινίας έτσι ώστε να φαγωθεί όπως την παρακάτω φωτογραφία. Tρίβουμε μέχρι το ξύλο γίνει όσο το isofloor.
IMG_20250404_114133.jpg
(247.44 KB, 1800x4000 - εμφανίστηκε 144 φορές.)
Καταγράφηκε
Rc Anastasioo
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 135
Απ: F1N HELLAS
«
Απάντηση #20 στις:
Πέμπτη, 1 Μαΐ 2025, 20:22:03 »
Το τρίτο μέρος (Isofloor) το ξεκινάμε ανάποδα και τρίβουμε σταδιακά προς τα πάνω. Εδώ με βοηθάνε οι γραμμές που έχει. Μόλις σβήσουν πάω παραπάνω και ούτω κάθε εξής.
Μεγάλη προσοχή ελαφρύ πάτημα όταν τρίβουμε γιατί μπορεί να το σηκώσει και να το σκίσει. Μόλις φτάσουμε στην κόλληση αλλάζουμε φορά και αρχίζουμε τρίβουμε και το ξύλο και το isofloor. Με αυτό τον τρόπο το χείλος εκφυγής χαμηλώνει περισσότερο απο το πάνω μέρος. 1mm αν καταλήξει είναι καλά όχι παρακάτω
IMG_20250404_121029.jpg
(237.66 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 138 φορές.)
IMG_20250404_121247.jpg
(242.31 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 140 φορές.)
IMG_20250404_121045.jpg
(223.65 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 137 φορές.)
IMG_20250404_121054.jpg
(229.94 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 136 φορές.)
Καταγράφηκε
Rc Anastasioo
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 135
Απ: F1N HELLAS
«
Απάντηση #21 στις:
Πέμπτη, 1 Μαΐ 2025, 20:22:51 »
Οριζόντια όσο προχωράμε προς την άκρη του φτερού το κατεβάζουμε πιο πολύ από το κέντρο του φτερού. Δυστυχώς δεν υπάρχει μπούσουλας να σας πω πόσο να το κατεβάσουμε γιατί αυτό εξαρτάται απο την αντοχή και σκληρότητα της κάθε μπάλσας. Τρίβουμε τσεκάρουμε αντοχή - ελαστικότητα επαναφοράς και αν είναι αρκετά σκληρό ξανά τρίβουμε. Μετά απο την κατασκευή αρκετών παει το χέρι μόνο του.
IMG_20250404_121115.jpg
(222.44 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 141 φορές.)
Καταγράφηκε
Rc Anastasioo
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 135
Απ: F1N HELLAS
«
Απάντηση #22 στις:
Πέμπτη, 1 Μαΐ 2025, 20:24:36 »
Τελικό αποτέλεσμα
IMG_20250404_122259.jpg
(244.89 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 139 φορές.)
Καταγράφηκε
Rc Anastasioo
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 135
Απ: F1N HELLAS
«
Απάντηση #23 στις:
Δευτέρα, 5 Μαΐ 2025, 15:53:10 »
Ένα σημείο της κατασκευής που ξέχασα να σας αναφέρω είναι η δημιουργία φάλτσου στην ρίζα του φτερού μας εκεί που θα ενωθούν. Πρέπει να γίνει διότι το μοντέλο πρέπει να έχει δίεδρο και για να κολληθούν μεταξύ τους είναι μονόδρομος. Παρακάτω είναι ένας εύκολος τρόπος για όποιον δεν έχει γωνιακό τροχό.
Πολύ απλά πάμε σε ένα ξυλουργό και του λέμε να μας φτιάξει απο ένα ρετάλι ένα κομμάτι με κλήση 10 μοίρες (που ούτως η άλλος τα πετάνε)
Βάζουμε ένα κομμάτι χαρτοταινία έτσι ώστε με το τρίψιμο μην χαλάσουμε το φάλτσο του ρεταλιού και τρέχουμε σε ξυλουργούς πάλι. Βάζουμε το φτερό και κρατώντας το σταθερά και όσο πιο σωστά γωνιασμένο τηρώντας την ευθεία κάτω γραμμή του της μπάλσας και το τρίβουμε μέχρι να γίνει το φάλτσο μας.
**ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΗΜΑ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΛΛΗΜΑ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ISOFLOOR ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΊΤΕ**
IMG_20250503_225911.jpg
(245.43 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 81 φορές.)
Καταγράφηκε
Rc Anastasioo
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 135
Απ: F1N HELLAS
«
Απάντηση #24 στις:
Δευτέρα, 5 Μαΐ 2025, 16:19:36 »
Κόλλημα των φτερών:
Γυρνάμε τα φτερά ανάποδα και τα ενώνουμε. Προσοχή να είναι σωστά ενωμένα και όχι λίγο παρακάτω η παραπάνω το ένα από το άλλο. Βάζουμε χαρτοταινία και τα γυρνάμε από την πάνω μεριά.
βάζουμε βάρος από το ένα φτερό να ακουμπάει σε ένα ίσιο σημείο και σηκώνουμε το άλλο ελεύθερο φτερό μέχρι να πάει στα επιθυμητά εκατοστά του σχεδίου μας. Το σχέδιο μας γράφει 7.5cm όμως προσοχή αυτά τα εκατοστά είναι για το ένα φτερό. Απο την στιγμή που το ένα φτερό είναι κάτω όπως σας είπα παραπάνω και σηκώνουμε μόνο το ένα πάνω, πρέπει να είναι διπλάσιο άρα 15cm. Τοποθετούμε κάτι απο κάτω απο το φτερό για να μας το κρατάει σταθερό στα εκατοστά που θέλουμε.
Την ίδια διαδικασία κάνουμε και για το elevator το οποίο το σχέδιο μας λέει 2.5cm Άρα 5cm.
Με προσοχή και όχι υπερβολές βάζουμε κυανοακρυλική χωρίς να πλησιάσουμε κοντά στο isofloor διότι θα μας το κάψει, άν η κόλλα δεν είναι foam safe. Tην χαρτοταινία την βάζουμε και στο μεν και στο δεν πρώτων για να τα κρατάει ίσια αλλά για τον λόγο ότι μόλις βάλουμε κόλλα μπορεί να ρουφήξει το ξύλο και να περάσει απο κάτω. Ειδικά στο elevator που είναι πιο λεπτό.
IMG_20250404_123046.jpg
(239.03 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 78 φορές.)
IMG_20250404_123214.jpg
(241.32 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 77 φορές.)
IMG_20250404_125749.jpg
(249.61 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 76 φορές.)
Καταγράφηκε
Rc Anastasioo
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 135
Απ: F1N HELLAS
«
Απάντηση #25 στις:
Δευτέρα, 5 Μαΐ 2025, 16:38:22 »
Μόλις κολλήσουν βγάζουμε τις ταινίες και κολλάμε ένα carbon κομματάκι πλάτους 3-4mm και μήκος 5-8cm. Αυτό θα μας δώσει ασφάλεια στο ότι δέν θα ξεκολλήσει το φτερό απο την ρίζα του.
Επίσης κολλάμε το rudder μας όπως την παρακάτω εικόνα. Εμένα με βοηθάει το υπόστρωμα του πάγκου μου που έχει γραμμές και κολλάω το rudder ευθεία. Το τοποθετούμε όσο πιο ίσια μπορούμε και του βάζουμε στην αρχή μια πολύ μικρή ποσότητα κόλλας. Το κάνουμε αυτό σε περίπτωση που θέλουμε να το κάνουμε πιο αριστερά η δεξιά αν έχουμε κάνει λάθος. Μόλις το βρούμε κολλάμε σε όλο το σημείο.
IMG_20250405_111416.jpg
(228.81 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 74 φορές.)
IMG_20250404_130309.jpg
(239.46 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 77 φορές.)
Καταγράφηκε
Rc Anastasioo
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 135
Απ: F1N HELLAS
«
Απάντηση #26 στις:
Δευτέρα, 5 Μαΐ 2025, 17:00:16 »
Απο το σχέδιο μας παίρνουμε πάλι πατρόν για το τακάκι που θα ενώνει το φτερό με την ντίζα μας . Μόλις το κόψουμε, προσπαθούμε με στρογγυλή λίμα για το σημείο που θα κάτσει στην ντίζα μας και μίας κουρμποτής λίμας για να πατήσει το φτερό να δημιουργήσουμε σωστό σημείο επαφής έτσι ώστε να κολλήσει σωστά και δυνατά.
Τοποθετούμε το τακάκι πάνω στο ξύλο και σημαδεύουμε με ένα στυλό το σημείο του Isofloor και πισω. Αυτό το κάνουμε γιατί σε αυτό το σημείο βάζουμε uhu poor ή ca foam safe και στο υπόλοιπο την κανονική. βάζουμε κόλλα με τον τρόπο που σας έχω πεί για την poor.
μόλις κολληθεί αυτό το σημείο μπορούμε να βάλουμε και στο ξύλο την CA
IMG_20250405_112048.jpg
(233.88 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 74 φορές.)
1734507371995.jpg
(232.85 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 70 φορές.)
1734507372037.jpg
(238.9 KB, 1800x4000 - εμφανίστηκε 71 φορές.)
IMG_20250405_112938.jpg
(232.58 KB, 2592x1168 - εμφανίστηκε 73 φορές.)
Καταγράφηκε
Rc Anastasioo
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 135
Απ: F1N HELLAS
«
Απάντηση #27 στις:
Δευτέρα, 5 Μαΐ 2025, 17:04:34 »
..
IMG_20250405_112201.jpg
(235.31 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 73 φορές.)
Καταγράφηκε
Rc Anastasioo
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 135
Απ: F1N HELLAS
«
Απάντηση #28 στις:
Δευτέρα, 5 Μαΐ 2025, 17:22:39 »
Όπως παρατηρούμε στο σχέδιο το μήκος της ντίζας είναι 54cm εγώ την κόβω στα 53cm και την κολλάω πιό μπροστά στο elevator μου 1cm όπως παρακάτω. Με αυτό τον τρόπο κερδίζουμε αυτό το ελάχιστο βάρος του ενός εκατοστού που επειδή είναι στην ουρά μας είναι σημαντικό γιατί γλυτώνουμε πρόσθετο βάρος που πρέπει να βάλουμε στην μύτη αν και εφόσον χρειαστεί φυσικά στο ζύγισμά μας. Μετράμε 19 cm από την μπροστινή μεριά της ντίζας όπως στο σχέδιο και το μαρκάρουμε. Σε αυτό το σημείο και πίσω θα κολληθεί το τακάκι μας.
Μπροστά στην μύτη κολλάμε μία ωτοασπίδα για την απορρόφηση των κραδασμών σε μία κάθετη πτώση και κολλάμε την ντιζα απλά ακουμπώντας την πάνω στο elevator. Είναι εύκολο γιατί έχει δίεδρο και λειτουργεί σαν οδηγός στο κόλλημα μας
**ΔΕΝ ΞΕΧΝΆΜΕ ΝΑ ΤΟ ΚΟΛΛΗΣΟΥΜΕ 1CM ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ**
IMG_20250404_132013.jpg
(240.83 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 68 φορές.)
IMG_20250404_131729.jpg
(233.16 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 65 φορές.)
IMG_20250405_113255.jpg
(232.51 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 66 φορές.)
Καταγράφηκε
Rc Anastasioo
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 135
Απ: F1N HELLAS
«
Απάντηση #29 στις:
Δευτέρα, 5 Μαΐ 2025, 17:32:47 »
Αφού έχουμε κολλήσει τα πάντα μένει να μπεί το φτερό μαζί με το τακάκι πάνω στην ντίζα. Βάζουμε ένα κομμάτι χαρτοταινία στο και παρατηρώντας το αεροπλάνο από την μύτη ευθυγραμμίζουμε το ellevator έτσι ώστε οι άκριες να είναι παράλληλες με το φτερό μας. σίγουρα θα χρειαστεί να παίξουμε δεξιά αριστερά μέχρι να το βρούμε. Μόλις το βρούμε πΆλι με την ίδια διαδικασία όπως το rudder βάζουμε μία μικρή ποσότητα κόλλας στην αρχή τσεκάρουμε και αν όλα είναι έτσι όπως πρέπει βάζουμε κόλλα στην ραφή
IMG_20250405_113907.jpg
(226.68 KB, 2592x1168 - εμφανίστηκε 68 φορές.)
IMG_20250405_114207.jpg
(242.63 KB, 4000x1800 - εμφανίστηκε 68 φορές.)
Καταγράφηκε
Σελίδες:
1
[
2
]
3
4
Πάνω
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αερομοντέλα Free Flight
|
Ο κόσμος του Free Flight
(Συντονιστής:
Γιώργος Κανδυλάκης
) | Θέμα:
F1N HELLAS
« προηγούμενο
επόμενο »
Μεταπήδηση σε:
Επιλέξτε προορισμό:
-----------------------------
Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR
-----------------------------
=> Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις
===> Test board
===> Σκουπιδοτενεκές
=> Aeromodelling GR Café International
===> Français
===> Deutche
===> Italiano
=> Aeromodelling GR, λειτουργία, βοήθεια, προτάσεις
=> Εμείς και τα μοντέλα μας
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω
=> Sport - fun και γενικά
=> Μοντέλα για αγώνες
===> Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR
===> Pylon racing - F3D - Q500
=> Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη
=> Τζετ και τουρμπίνες
=> Μηχανές - καύσιμα - έλικες
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Trainers
=> Sport - Ακροβατικά - 3D
=> Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight
===> Foamies
=> Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
-----------------------------
Ανεμόπτερα R/C
-----------------------------
=> Ολα τα ανεμόπτερα R/C
===> F3B - Thermal soaring
===> F3J - Thermal duration gliders
=> Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα
-----------------------------
Ελικόπτερα R/C
-----------------------------
=> Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα
=> Ελικόπτερα με καύσιμο
===> F3C και κατηγορίες GR
=> Ελικόπτερα ηλεκτρικά
-----------------------------
Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)
-----------------------------
=> Ελληνικά αεροπλάνα 1912-1941
===> 1912-1915
===> 1916-1918
===> 1919-1922
===> 1923-1930
===> 1931-1941
===> Πολιτικά Αεροπλάνα έως το 1941
=> Ελληνικά αεροσκάφη σε ιπτάμενα αερομοντέλα
=> Κλίμακος (scale) F4C και semi scale
-----------------------------
Αερομοντέλα Control line
-----------------------------
=> Ο κόσμος του control line
===> F2A - Speed
===> F2B - Aerobatics
===> F2C - Team racing
===> F2D - Combat
-----------------------------
Αερομοντέλα Free Flight
-----------------------------
=> Ο κόσμος του Free Flight
=> Κατασκευές Free Flight
-----------------------------
Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση
-----------------------------
=> Ανακοινώσεις
=> Σύλλογοι Αερομοντελισμού
=> Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια
=> Οι Ελληνικές ιστοσελίδες αερομοντελλισμού
-----------------------------
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
-----------------------------
=> Υλικά, εργαλεία και τεχνικές
=> Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ
=> Ηλεκτρονικά
=> Βιβλία και περιοδικά - Θεωρητικά θέματα
=> Λογισμικό και εξομοιωτές πτήσεων
-----------------------------
Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού
-----------------------------
=> Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες
=> Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών
=> Aeromodelling GR Παζάρι
=> Πού θα βρω τι;
-----------------------------
Διάφορα
-----------------------------
=> Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων
=> FPV
=> Πυραυλομοντελισμός
=> Αεροπλάνα από χαρτί
=> Χαρταετοί, stunt kites και διάφορα
Φόρτωση...