Aeromodelling GR
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide
E-mail
307.707
μηνύματα σε
12.506
θέματα από
6.279
Μέλη
/ Τελευταίο μέλος:
lefteris76
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Χάσατε το
email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Ιουν 2025, 06:49:37
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:
Στο θέμα
Στον πίνακα
Σε όλο το φόρουμ
στο Google
Σύνθετη αναζήτηση
Κώστας Κωστόπουλος - Ο δημιουργός του Aeromodelling GR
Αρχική
|
Forum
|
Album
|
Βοήθεια
|
Αναζήτηση
|
Ημερολόγιο
|
Σύνδεση
|
Εγγραφή
Περιεχόμενα
Καταστήματα
Κεντρική σελίδα
Αρθρα
Links
Σύλλογοι
Γιατί αυτή η σελίδα;
Στοιχεία χρήσης
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Χάσατε το
email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Ιουν 2025, 06:49:37
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
Εντυπωσιακά βίντεο #6
από
Markhelis
[
Σήμερα
στις 00:31]
ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΕΛΛΗΝΑ ΑΘΛΗΤΗ ΣΤΟ NORTH MACEDON...
από
GRELE
[
Χθες
στις 21:25]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ - Δώστε εδώ την αγγ...
από
Αντώνης Σπύρου
[
Χθες
στις 15:03]
Μοντελοδρόμιο Hobby Box - Ακραίφνιο #2
από
CMarkop
[
Χθες
στις 08:39]
ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
από
CMarkop
[
Χθες
στις 08:23]
Futaba 14SG
από
3DJunk
[Σάββατο, 14 Ιουν 2025, 22:22:49]
ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ...
από
Γιώργος Κανδυλάκης
[Παρασκευή, 13 Ιουν 2025, 11:41:08]
Μοντελοδρόμιο στο Ολυμπιακό χωριό?
από
Γιάννης Κωνσταντακάτος
[Πέμπτη, 12 Ιουν 2025, 18:11:15]
Giant Avro Vulcan flies with 2 x 220N je...
από
dominicm
[Πέμπτη, 12 Ιουν 2025, 11:28:44]
Neutrino Ultralight Glider
από
Elias Sopeoglou
[Τρίτη, 10 Ιουν 2025, 11:19:05]
ZHTEITAI - Δώστε εδώ την αγγελία σας σαν...
από
spirost
[Τρίτη, 10 Ιουν 2025, 07:23:07]
BMFA Indoor Scale Nationals 2025
από
Γιώργος Κανδυλάκης
[Κυριακή, 8 Ιουν 2025, 20:16:37]
ελικες
από
Γιάννης Κωνσταντακάτος
[Πέμπτη, 5 Ιουν 2025, 09:25:04]
www.Diamond-Models.gr
από
Diamond-Models Ι. Γεωγιάδης
[Τρίτη, 3 Ιουν 2025, 16:38:33]
ΑΠΟ ΚΟΣΜΟΔΡΟΜΙΟ ΣΠΑΤΩΝ...
από
Γιάννης Κωνσταντακάτος
[Δευτέρα, 2 Ιουν 2025, 13:28:49]
Google search
WWW
Aeromodelling GR
Στατιστικά
Μέλη
Σύνολο μελών: 6279
Τελευταίο:
lefteris76
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 307707
Σύνολο θεμάτων: 12506
Online σήμερα: 38
Online έως τώρα: 959
(Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 27
Συνολικά: 28
Στυλ εμφάνισης
Aeromodelling GR - I
Babylon Theme
Classic YaBB SE Them
Delta TP
NetBiz TP
Omega TP
SMF Default Theme
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Ανεμόπτερα R/C
|
Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα
(Συντονιστής:
_ΤΑΣΟΣ_
) | Θέμα:
Κατασκευή 4-μετρου φτερού "RES"
Σελίδες:
1
2
[
3
]
4
5
Κάτω
« προηγούμενο
επόμενο »
Αποστολέας
Θέμα: Κατασκευή 4-μετρου φτερού "RES" (Αναγνώστηκε 8175 φορές)
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 6.108
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: Κατασκευή 4-μετρου φτερού "RES"
«
Απάντηση #30 στις:
Τρίτη, 17 Μαΐ 2022, 03:23:04 »
Παράθεση από: eolos30 στις Δευτέρα, 16 Μαΐ 2022, 22:59:22
Πόσο βολεύει εδώ το ολοκινούμενο πηδάλιο ύψους.
Μπορείς να μας το τεκμηριώσεις αυτό;
Ευχαριστούμε.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
eolos30
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 869
Απ: Κατασκευή 4-μετρου φτερού "RES"
«
Απάντηση #31 στις:
Τρίτη, 17 Μαΐ 2022, 20:40:21 »
Μια πρώτη σκεψη: Καθε φορα που θα αλλάζεις φτερο στην ίδια άτρακτο θα χρειάζεσαι και άλλο τριμ στο πηδάλιο ύψους, με το allmoving θα εχεις λιγότερη παρασιτική οπισθέλκουσα.
Τοποθετώντας το σημείο περιστροφής κάπου στο 1/4 της χορδής μηδενίζεις τις δυνάμεις στο σέρβο και τέλος μπορει να φτιαχτεί εύκολα ετσι που να έχεις πιο καθαρή ροη.
αναλυτική περιγραφή του θέματος: σελ.171 παραγραφος 13.3 The all-moving tailplane απο το Ευαγγέλιο της αεροδυναμικής, του Σιμονσ (που αντιπαθείς) :Model aircraft aerodynamics.
«
Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 17 Μαΐ 2022, 21:10:01 από eolos30
»
Καταγράφηκε
The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
Dimko
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 140
Απ: Κατασκευή 4-μετρου φτερού "RES"
«
Απάντηση #32 στις:
Τρίτη, 17 Μαΐ 2022, 23:07:56 »
Τοποθετώντας το σημείο περιστροφής κάπου στο 1/4 της χορδής μηδενίζεις τις δυνάμεις στο σέρβο.
Εννοείς ότι, όταν ο άξονας περιστροφής μιας πλήρως κινούμενης επιφάνειας ,βρίσκεται κοντά στο αεροδυναμικό της κέντρο , οι δυνάμεις που ασκεί ο σερβομηχανισμός, για την εκτροπή της επιφάνειας αυτής ,ειναι πολύ χαμηλές.
Καταγράφηκε
alex.cularis
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 971
Απ: Κατασκευή 4-μετρου φτερού "RES"
«
Απάντηση #33 στις:
Τετάρτη, 18 Μαΐ 2022, 16:10:33 »
2011 kαλεμοπτερο
πανελλήνιος 2011 το RES ανεμοπτερο που το απόγευμα της πρωτης μερας με νοτια 3-4 μποφορ εγραφε μηδεν βαθμούς όταν ολλοι οι αλλοι πετουσαν 2 με 3 λεπτα το πολύ
το ολοκουνητο δουλευε πολύ καλα
1334.JPG
(157.9 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 267 φορές.)
1476.JPG
(128 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 249 φορές.)
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 6.108
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: Κατασκευή 4-μετρου φτερού "RES"
«
Απάντηση #34 στις:
Τετάρτη, 18 Μαΐ 2022, 18:05:04 »
Παράθεση από: eolos30 στις Τρίτη, 17 Μαΐ 2022, 20:40:21
Μια πρώτη σκεψη: Καθε φορα που θα αλλάζεις φτερο στην ίδια άτρακτο θα χρειάζεσαι και άλλο τριμ στο πηδάλιο ύψους, με το allmoving θα εχεις λιγότερη παρασιτική οπισθέλκουσα.
Τοποθετώντας το σημείο περιστροφής κάπου στο 1/4 της χορδής μηδενίζεις τις δυνάμεις στο σέρβο και τέλος μπορει να φτιαχτεί εύκολα ετσι που να έχεις πιο καθαρή ροη.
αναλυτική περιγραφή του θέματος: σελ.171 παραγραφος 13.3 The all-moving tailplane απο το Ευαγγέλιο της αεροδυναμικής, του Σιμονσ (που αντιπαθείς) :Model aircraft aerodynamics.
Ανδρέα, σωστά τα λές. Απλά θα παραθέσω ότι οι μεγάλοι κατασκευαστές, σήμερα προσφέρουν μόνο Stab/Elevator ουρά. Κάποιος λόγος θα υπάρχει.
Οσο για τον Simons, πράγματι έχω ξεχωριστή γνώμη. Αν διαβάσεις με προσοχή το βιβλίο που αναφέρεις, θα διαπιστώσεις ότι κάθε κεφάλαιο είναι γραμμένο με διαφορετική χροιά, που με κάνει να υποψιάζομαι ότι είναι γραμμένο από διάφορα άτομα, μάλλον ανέθεσε κάθε κεφάλαιο ως εργασία σε διαφορετικούς φοιτητές του και μετά συνέθεσε τις εργασίες σε ένα τόμο.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Dimko
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 140
Απ: Κατασκευή 4-μετρου φτερού "RES"
«
Απάντηση #35 στις:
Τετάρτη, 18 Μαΐ 2022, 23:13:01 »
Παράθεση από: eolos30 στις Τρίτη, 17 Μαΐ 2022, 20:40:21
Μια πρώτη σκεψη: Καθε φορα που θα αλλάζεις φτερο στην ίδια άτρακτο θα χρειάζεσαι και άλλο τριμ στο πηδάλιο ύψους, με το allmoving θα εχεις λιγότερη παρασιτική οπισθέλκουσα.
Τοποθετώντας το σημείο περιστροφής κάπου στο 1/4 της χορδής μηδενίζεις τις δυνάμεις στο σέρβο και τέλος μπορει να φτιαχτεί εύκολα ετσι που να έχεις πιο καθαρή ροη.
αναλυτική περιγραφή του θέματος: σελ.171 παραγραφος 13.3 The all-moving tailplane απο το Ευαγγέλιο της αεροδυναμικής, του Σιμονσ (που αντιπαθείς) :Model aircraft aerodynamics.
Τα δύο φτερά έχουν την ιδια γεωμετρια. Κρατήθηκε σταθερό ,ακόμα και το μήκος χορδής του κεντρικού πάνελ , 26,5 εκατοστά στη ρίζα 25,6 στην άκρη και στα δύο φτερά. Συνεπώς θα έχουν ιδιο C.G. Το ζύγισμα και κυρίως η πράξη θα δείξει αν κάθε φορά που αλλάζω πτερυγα θα προσθέτω ή θα αφαιρώ λίγο βάρος. Σταθερή θα κρατηθή και η διαμήκη δίεδρος γωνία 1,5
0
. Αν μπλέξω με τρίμ του all moving, θα πρέπει κάθε φορά νε θυμάμαι αν έβαλα τα ''τωρινά''... και αν έβγαλα τα ''περασμένα''
Στό τέλος θα καταλήξω να μην ξέρω ούτε σε τι γωνία πετάει το κάθε φτερό !
Καταγράφηκε
eolos30
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 869
Απ: Κατασκευή 4-μετρου φτερού "RES"
«
Απάντηση #36 στις:
Πέμπτη, 19 Μαΐ 2022, 01:00:44 »
Σε ενα σπιράλ τετράδιο 2 θεμάτων κρατάς ημερολόγιο, με μετρήσεις , παρατηρήσεις, μελλοντικές ενέργειες ...
Καταγράφηκε
The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 6.108
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: Κατασκευή 4-μετρου φτερού "RES"
«
Απάντηση #37 στις:
Πέμπτη, 19 Μαΐ 2022, 04:47:39 »
Κατά την γνώμη μου δεν υπάρχει κέρδος, στο να χρησιμοποιείς την ίδια άτρακτο με εναλλαγή των φτερών. Μόνο για πειραματικούς λόγους.
Αν και προβλέπω ότι θα καταλήξεις ότι το ένα από αυτά είναι πιο αποδοτικό και θα αφήσεις το άλλο στο ράφι.
Φτιάξε μία δεύτερη άτρακτο, δεν έχει πολύ παραπάνω δουλειά.
Εκτός και αν δεν θέλεις να επιβαρυνθείς με το κόστος της δεύτερης εγκατάστασης μοτέρ, ESC και servo/δέκτη.
Αλλά δεν είναι λογικό να έχεις φτιάξει δύο φτερά με τόσο κόπο και να χρησιμοποιείς μόνο το ένα.
Οσο για την περίπτωση που αναφέρεις ότι δεν θα θυμάσαι που είναι το ένα τριμ και που το άλλο, στήσε δύο διαφορετικές μνήμες στον πομπό που κάθε μία θα έχει τα δικά της ουδέτερα σημεία.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
eolos30
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 869
Απ: Κατασκευή 4-μετρου φτερού "RES"
«
Απάντηση #38 στις:
Πέμπτη, 19 Μαΐ 2022, 16:55:55 »
Το καρμπονενιο Χ.Ε γιατι να μην κάθεται πανω στα ποδαρακια; Για να μη χάσεις τη καμπυλότητα,; Βαλτα στην απάνω μερια, που μετα γιαλοχαρτάρεις απλά ευθεία.
Τι πάχος ςχουν τα καρμπον που περιβάλουν τις αεροτομές;
Καταγράφηκε
The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
Dimko
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 140
Απ: Κατασκευή 4-μετρου φτερού "RES"
«
Απάντηση #39 στις:
Πέμπτη, 19 Μαΐ 2022, 19:14:19 »
Η σκέψη με τις δύο μνήμες στον πομπό είναι ωραία λύση και αποφεύγεις έτσι τα λάθη. Θα πρέπει όμως κάθε φορά που αλλάζω μνήμη να κάνω bind στον δέκτη.
Υπάρχει και η λύση ενός ξεχωριστού
fly mode
για τις ρυθμίσεις του
RES
Καταγράφηκε
Dimko
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 140
Απ: Κατασκευή 4-μετρου φτερού "RES"
«
Απάντηση #40 στις:
Πέμπτη, 19 Μαΐ 2022, 19:21:19 »
Παράθεση από: eolos30 στις Πέμπτη, 19 Μαΐ 2022, 16:55:55
Το καρμπονενιο Χ.Ε γιατι να μην κάθεται πανω στα ποδαρακια; Για να μη χάσεις τη καμπυλότητα,; Βαλτα στην απάνω μερια, που μετα γιαλοχαρτάρεις απλά ευθεία.
Τι πάχος ςχουν τα καρμπον που περιβάλουν τις αεροτομές;
Το πάχος των carbon caps είναι 0.19 Χιλ.
Το χείλος εκφυγείς το έχω συνηθίσει έτσι. Δεν με δυσκολεύει στην σχεδίαση ούτε στην κατασκευή.
«
Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 20 Μαΐ 2022, 07:46:29 από Γιάννης Παξιμαδάκης
»
Καταγράφηκε
_ΤΑΣΟΣ_
Moderator
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3.053
Απ: Κατασκευή 4-μετρου φτερού "RES"
«
Απάντηση #41 στις:
Πέμπτη, 19 Μαΐ 2022, 20:51:27 »
Παράθεση από: Dimko στις Πέμπτη, 19 Μαΐ 2022, 19:14:19
Η σκέψη με τις δύο μνήμες στον πομπό είναι ωραία λύση και αποφεύγεις έτσι τα λάθη. Θα πρέπει όμως κάθε φορά που αλλάζω μνήμη να κάνω bind στον δέκτη.
Υπάρχει και η λύση ενός ξεχωριστού
fly mode
για τις ρυθμίσεις του
RES
Σε ποιό σύστημα χρειάζεται Bind οταν δέκτη όταν αλλάζεις μοντέλο αλλά χρησιμοποείς τον ίδιο δέκτη ;
Καταγράφηκε
Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
GRE-F-0611
Dimko
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 140
Απ: Κατασκευή 4-μετρου φτερού "RES"
«
Απάντηση #42 στις:
Πέμπτη, 19 Μαΐ 2022, 22:52:53 »
Εχω Spektrum.
Καταγράφηκε
Dimko
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 140
Απ: Κατασκευή 4-μετρου φτερού "RES"
«
Απάντηση #43 στις:
Δευτέρα, 23 Μαΐ 2022, 18:44:21 »
Μετά από μια σύντομη παύση, αρχίζουμε με την κατασκευή του ακροπτερυγίου.
- Κατασκευή της ''επιφάνειας οδηγού'' πάνω στην οποία θα κτιστεί το φτερό με γωνία 10
0
.
- Η κάτω λάμα
carbon
με διπλή λέπτυνση (tapering). Ξεκινά με
11 χιλ
. και 8 φύλλα UNI, και καταλήγει στα
6 χιλ
. και 4 UNI. Σημειώνουμε και ποια ribs θα αφαίρεθουν προσωρινά.
20220425_215244.jpg
(129.26 KB, 1350x608 - εμφανίστηκε 123 φορές.)
20220425_212554.jpg
(105.3 KB, 1350x608 - εμφανίστηκε 121 φορές.)
20220426_211220.jpg
(108.59 KB, 1350x608 - εμφανίστηκε 125 φορές.)
Καταγράφηκε
Dimko
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 140
Απ: Κατασκευή 4-μετρου φτερού "RES"
«
Απάντηση #44 στις:
Δευτέρα, 23 Μαΐ 2022, 19:13:19 »
- Τα blocks από balsa,έτοιμα και για τα δύο φτερά,με την αρίθμησή τους.
- Δοκιμή πριν την ρητίνη!
- Εφαρμογή εποξικής ρητίνης.Εδώ θέλει προσοχή στην ποσότητα ρητίνης που θα στρώσουμε. Λίγη, δεν θα κολλήσουν καλά , ενώ πολύ, θα αρχίσει να τρέχει μετά το βίδωμα των σφικτήρων και θα χρειάζεται να σκουπίζουμε τα τρεξίματα, συνέχεια.
20220427_161854.jpg
(128.39 KB, 1400x631 - εμφανίστηκε 124 φορές.)
20220405_172019.jpg
(131.25 KB, 1350x608 - εμφανίστηκε 125 φορές.)
20220426_214816.jpg
(100.72 KB, 1300x586 - εμφανίστηκε 118 φορές.)
20220427_195018.jpg
(95.3 KB, 1300x586 - εμφανίστηκε 123 φορές.)
Καταγράφηκε
Σελίδες:
1
2
[
3
]
4
5
Πάνω
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Ανεμόπτερα R/C
|
Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα
(Συντονιστής:
_ΤΑΣΟΣ_
) | Θέμα:
Κατασκευή 4-μετρου φτερού "RES"
« προηγούμενο
επόμενο »
Μεταπήδηση σε:
Επιλέξτε προορισμό:
-----------------------------
Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR
-----------------------------
=> Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις
===> Test board
===> Σκουπιδοτενεκές
=> Aeromodelling GR Café International
===> Français
===> Deutche
===> Italiano
=> Aeromodelling GR, λειτουργία, βοήθεια, προτάσεις
=> Εμείς και τα μοντέλα μας
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω
=> Sport - fun και γενικά
=> Μοντέλα για αγώνες
===> Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR
===> Pylon racing - F3D - Q500
=> Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη
=> Τζετ και τουρμπίνες
=> Μηχανές - καύσιμα - έλικες
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Trainers
=> Sport - Ακροβατικά - 3D
=> Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight
===> Foamies
=> Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
-----------------------------
Ανεμόπτερα R/C
-----------------------------
=> Ολα τα ανεμόπτερα R/C
===> F3B - Thermal soaring
===> F3J - Thermal duration gliders
=> Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα
-----------------------------
Ελικόπτερα R/C
-----------------------------
=> Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα
=> Ελικόπτερα με καύσιμο
===> F3C και κατηγορίες GR
=> Ελικόπτερα ηλεκτρικά
-----------------------------
Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)
-----------------------------
=> Ελληνικά αεροπλάνα 1912-1941
===> 1912-1915
===> 1916-1918
===> 1919-1922
===> 1923-1930
===> 1931-1941
===> Πολιτικά Αεροπλάνα έως το 1941
=> Ελληνικά αεροσκάφη σε ιπτάμενα αερομοντέλα
=> Κλίμακος (scale) F4C και semi scale
-----------------------------
Αερομοντέλα Control line
-----------------------------
=> Ο κόσμος του control line
===> F2A - Speed
===> F2B - Aerobatics
===> F2C - Team racing
===> F2D - Combat
-----------------------------
Αερομοντέλα Free Flight
-----------------------------
=> Ο κόσμος του Free Flight
=> Κατασκευές Free Flight
-----------------------------
Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση
-----------------------------
=> Ανακοινώσεις
=> Σύλλογοι Αερομοντελισμού
=> Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια
=> Οι Ελληνικές ιστοσελίδες αερομοντελλισμού
-----------------------------
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
-----------------------------
=> Υλικά, εργαλεία και τεχνικές
=> Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ
=> Ηλεκτρονικά
=> Βιβλία και περιοδικά - Θεωρητικά θέματα
=> Λογισμικό και εξομοιωτές πτήσεων
-----------------------------
Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού
-----------------------------
=> Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες
=> Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών
=> Aeromodelling GR Παζάρι
=> Πού θα βρω τι;
-----------------------------
Διάφορα
-----------------------------
=> Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων
=> FPV
=> Πυραυλομοντελισμός
=> Αεροπλάνα από χαρτί
=> Χαρταετοί, stunt kites και διάφορα
Φόρτωση...