Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
307.707 μηνύματα σε 12.506 θέματα από 6.279 Μέλη / Τελευταίο μέλος: lefteris76
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Ιουν 2025, 06:49:37

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Ιουν 2025, 06:49:37

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:31]

    από GRELE
    [Χθες στις 21:25]

    [Χθες στις 15:03]

    από CMarkop
    [Χθες στις 08:39]

    από CMarkop
    [Χθες στις 08:23]

    από 3DJunk
    [Σάββατο, 14 Ιουν 2025, 22:22:49]

    [Παρασκευή, 13 Ιουν 2025, 11:41:08]

    [Πέμπτη, 12 Ιουν 2025, 18:11:15]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 12 Ιουν 2025, 11:28:44]

    [Τρίτη, 10 Ιουν 2025, 11:19:05]

    από spirost
    [Τρίτη, 10 Ιουν 2025, 07:23:07]

    [Κυριακή, 8 Ιουν 2025, 20:16:37]

    [Πέμπτη, 5 Ιουν 2025, 09:25:04]

    [Τρίτη, 3 Ιουν 2025, 16:38:33]

    [Δευτέρα, 2 Ιουν 2025, 13:28:49]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6279
    Τελευταίο: lefteris76
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 307707
    Σύνολο θεμάτων: 12506
    Online σήμερα: 38
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 27
    Συνολικά: 28
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κατασκευή 4-μετρου φτερού "RES"  (Αναγνώστηκε 8175 φορές)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.108


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #30 στις: Τρίτη, 17 Μαΐ 2022, 03:23:04 »

     Πόσο βολεύει εδώ το ολοκινούμενο πηδάλιο ύψους.

    Μπορείς να μας το τεκμηριώσεις αυτό;
    Ευχαριστούμε.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 869



    « Απάντηση #31 στις: Τρίτη, 17 Μαΐ 2022, 20:40:21 »


                 Μια πρώτη σκεψη: Καθε φορα που θα αλλάζεις φτερο στην ίδια άτρακτο θα χρειάζεσαι και άλλο τριμ στο πηδάλιο ύψους, με το allmoving θα εχεις λιγότερη παρασιτική οπισθέλκουσα.
             Τοποθετώντας το σημείο περιστροφής κάπου στο 1/4 της χορδής μηδενίζεις τις δυνάμεις στο σέρβο και τέλος μπορει να φτιαχτεί εύκολα ετσι που να έχεις πιο καθαρή ροη.
              αναλυτική περιγραφή του θέματος: σελ.171 παραγραφος 13.3 The all-moving tailplane απο το Ευαγγέλιο της αεροδυναμικής, του Σιμονσ (που αντιπαθείς) :Model aircraft aerodynamics.
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 17 Μαΐ 2022, 21:10:01 από eolos30 » Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 140



    « Απάντηση #32 στις: Τρίτη, 17 Μαΐ 2022, 23:07:56 »

      Τοποθετώντας το σημείο περιστροφής κάπου στο 1/4 της χορδής μηδενίζεις τις δυνάμεις στο σέρβο.

    Εννοείς ότι, όταν ο άξονας  περιστροφής μιας πλήρως κινούμενης επιφάνειας ,βρίσκεται κοντά στο αεροδυναμικό της κέντρο , οι δυνάμεις που ασκεί ο σερβομηχανισμός,  για την εκτροπή της επιφάνειας αυτής ,ειναι πολύ χαμηλές. Thumbs up
    Καταγράφηκε
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #33 στις: Τετάρτη, 18 Μαΐ 2022, 16:10:33 »

    2011 kαλεμοπτερο
    πανελλήνιος 2011  το RES ανεμοπτερο  που το  απόγευμα της πρωτης μερας με νοτια 3-4 μποφορ εγραφε μηδεν βαθμούς όταν ολλοι οι αλλοι  πετουσαν 2 με  3 λεπτα το πολύ
     το ολοκουνητο δουλευε πολύ καλα


    * 1334.JPG (157.9 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 267 φορές.)

    * 1476.JPG (128 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 249 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.108


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #34 στις: Τετάρτη, 18 Μαΐ 2022, 18:05:04 »


                 Μια πρώτη σκεψη: Καθε φορα που θα αλλάζεις φτερο στην ίδια άτρακτο θα χρειάζεσαι και άλλο τριμ στο πηδάλιο ύψους, με το allmoving θα εχεις λιγότερη παρασιτική οπισθέλκουσα.
             Τοποθετώντας το σημείο περιστροφής κάπου στο 1/4 της χορδής μηδενίζεις τις δυνάμεις στο σέρβο και τέλος μπορει να φτιαχτεί εύκολα ετσι που να έχεις πιο καθαρή ροη.
              αναλυτική περιγραφή του θέματος: σελ.171 παραγραφος 13.3 The all-moving tailplane απο το Ευαγγέλιο της αεροδυναμικής, του Σιμονσ (που αντιπαθείς) :Model aircraft aerodynamics.

    Ανδρέα, σωστά τα λές. Απλά θα παραθέσω ότι οι μεγάλοι κατασκευαστές, σήμερα προσφέρουν μόνο Stab/Elevator ουρά. Κάποιος λόγος θα υπάρχει.

    Οσο για τον Simons, πράγματι έχω ξεχωριστή γνώμη. Αν διαβάσεις με προσοχή το βιβλίο που αναφέρεις, θα διαπιστώσεις ότι κάθε κεφάλαιο είναι γραμμένο με διαφορετική χροιά, που με κάνει να υποψιάζομαι ότι είναι γραμμένο από διάφορα άτομα, μάλλον ανέθεσε κάθε κεφάλαιο ως εργασία σε διαφορετικούς φοιτητές του και μετά συνέθεσε τις εργασίες σε ένα τόμο.
      
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 140



    « Απάντηση #35 στις: Τετάρτη, 18 Μαΐ 2022, 23:13:01 »


                 Μια πρώτη σκεψη: Καθε φορα που θα αλλάζεις φτερο στην ίδια άτρακτο θα χρειάζεσαι και άλλο τριμ στο πηδάλιο ύψους, με το allmoving θα εχεις λιγότερη παρασιτική οπισθέλκουσα.
             Τοποθετώντας το σημείο περιστροφής κάπου στο 1/4 της χορδής μηδενίζεις τις δυνάμεις στο σέρβο και τέλος μπορει να φτιαχτεί εύκολα ετσι που να έχεις πιο καθαρή ροη.
              αναλυτική περιγραφή του θέματος: σελ.171 παραγραφος 13.3 The all-moving tailplane απο το Ευαγγέλιο της αεροδυναμικής, του Σιμονσ (που αντιπαθείς) :Model aircraft aerodynamics.

    Τα δύο φτερά έχουν την ιδια γεωμετρια. Κρατήθηκε σταθερό ,ακόμα και το μήκος χορδής του κεντρικού πάνελ , 26,5 εκατοστά στη ρίζα 25,6 στην άκρη και στα δύο φτερά. Συνεπώς θα έχουν ιδιο C.G. Το ζύγισμα και κυρίως η πράξη θα δείξει αν κάθε φορά που αλλάζω πτερυγα θα προσθέτω ή θα αφαιρώ  λίγο βάρος. Σταθερή θα κρατηθή και η διαμήκη δίεδρος γωνία 1,50. Αν μπλέξω με τρίμ του all moving, θα πρέπει κάθε φορά νε θυμάμαι αν έβαλα  τα ''τωρινά''... και αν έβγαλα τα ''περασμένα'' laugh Στό τέλος θα καταλήξω να μην ξέρω ούτε σε τι γωνία πετάει το κάθε φτερό !
    Καταγράφηκε
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 869



    « Απάντηση #36 στις: Πέμπτη, 19 Μαΐ 2022, 01:00:44 »

    Σε ενα σπιράλ τετράδιο 2 θεμάτων κρατάς ημερολόγιο, με μετρήσεις , παρατηρήσεις, μελλοντικές ενέργειες ...
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.108


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #37 στις: Πέμπτη, 19 Μαΐ 2022, 04:47:39 »

    Κατά την γνώμη μου δεν υπάρχει κέρδος, στο να χρησιμοποιείς την ίδια άτρακτο με εναλλαγή των φτερών. Μόνο για πειραματικούς λόγους.
    Αν και προβλέπω ότι θα καταλήξεις ότι το ένα από αυτά είναι πιο αποδοτικό και θα αφήσεις το άλλο στο ράφι.
    Φτιάξε μία δεύτερη άτρακτο, δεν έχει πολύ παραπάνω δουλειά.
    Εκτός και αν δεν θέλεις να επιβαρυνθείς με το κόστος της δεύτερης εγκατάστασης μοτέρ, ESC και servo/δέκτη.
    Αλλά δεν είναι λογικό να έχεις φτιάξει δύο φτερά με τόσο κόπο και να χρησιμοποιείς μόνο το ένα.

    Οσο για την περίπτωση που αναφέρεις ότι δεν θα θυμάσαι που είναι το ένα τριμ και που το άλλο, στήσε δύο διαφορετικές μνήμες στον πομπό που κάθε μία θα έχει τα δικά της ουδέτερα σημεία.

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 869



    « Απάντηση #38 στις: Πέμπτη, 19 Μαΐ 2022, 16:55:55 »



                Το καρμπονενιο Χ.Ε γιατι να μην κάθεται πανω στα ποδαρακια; Για να μη χάσεις τη καμπυλότητα,; Βαλτα στην απάνω μερια, που μετα γιαλοχαρτάρεις απλά ευθεία.
              Τι πάχος ςχουν τα καρμπον που περιβάλουν τις αεροτομές;

               

             
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 140



    « Απάντηση #39 στις: Πέμπτη, 19 Μαΐ 2022, 19:14:19 »

    Η σκέψη με τις δύο μνήμες στον πομπό είναι ωραία λύση και αποφεύγεις έτσι τα λάθη. Θα πρέπει όμως κάθε φορά που αλλάζω μνήμη να κάνω bind στον δέκτη.
    Υπάρχει και η λύση ενός ξεχωριστού fly mode
     για τις ρυθμίσεις του RES
    Καταγράφηκε
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 140



    « Απάντηση #40 στις: Πέμπτη, 19 Μαΐ 2022, 19:21:19 »



                Το καρμπονενιο Χ.Ε γιατι να μην κάθεται πανω στα ποδαρακια; Για να μη χάσεις τη καμπυλότητα,; Βαλτα στην απάνω μερια, που μετα γιαλοχαρτάρεις απλά ευθεία.
              Τι πάχος ςχουν τα καρμπον που περιβάλουν τις αεροτομές;

              

              
    Το πάχος των carbon caps  είναι 0.19 Χιλ.
    Το χείλος εκφυγείς το έχω συνηθίσει έτσι. Δεν με δυσκολεύει στην σχεδίαση ούτε στην κατασκευή.
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 20 Μαΐ 2022, 07:46:29 από Γιάννης Παξιμαδάκης » Καταγράφηκε
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.053



    « Απάντηση #41 στις: Πέμπτη, 19 Μαΐ 2022, 20:51:27 »

    Η σκέψη με τις δύο μνήμες στον πομπό είναι ωραία λύση και αποφεύγεις έτσι τα λάθη. Θα πρέπει όμως κάθε φορά που αλλάζω μνήμη να κάνω bind στον δέκτη.
    Υπάρχει και η λύση ενός ξεχωριστού fly mode
     για τις ρυθμίσεις του RES

    Σε ποιό σύστημα χρειάζεται Bind οταν δέκτη όταν αλλάζεις μοντέλο αλλά χρησιμοποείς τον ίδιο δέκτη ;
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 140



    « Απάντηση #42 στις: Πέμπτη, 19 Μαΐ 2022, 22:52:53 »

    Εχω Spektrum.
    Καταγράφηκε
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 140



    « Απάντηση #43 στις: Δευτέρα, 23 Μαΐ 2022, 18:44:21 »

     Μετά από μια σύντομη παύση, αρχίζουμε με την κατασκευή του ακροπτερυγίου.

     - Κατασκευή της ''επιφάνειας οδηγού'' πάνω στην οποία θα κτιστεί το φτερό με γωνία 10 0.

     - Η κάτω λάμα carbon με διπλή λέπτυνση (tapering). Ξεκινά με 11 χιλ. και 8 φύλλα UNI, και καταλήγει στα 6 χιλ. και 4 UNI. Σημειώνουμε και ποια ribs θα αφαίρεθουν προσωρινά.


    * 20220425_215244.jpg (129.26 KB, 1350x608 - εμφανίστηκε 123 φορές.)

    * 20220425_212554.jpg (105.3 KB, 1350x608 - εμφανίστηκε 121 φορές.)

    * 20220426_211220.jpg (108.59 KB, 1350x608 - εμφανίστηκε 125 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 140



    « Απάντηση #44 στις: Δευτέρα, 23 Μαΐ 2022, 19:13:19 »

      - Τα  blocks  από  balsa,έτοιμα και για τα δύο φτερά,με την αρίθμησή τους.

      - Δοκιμή πριν την ρητίνη!

      - Εφαρμογή εποξικής ρητίνης.Εδώ θέλει προσοχή στην ποσότητα ρητίνης που θα στρώσουμε. Λίγη, δεν θα κολλήσουν καλά , ενώ πολύ, θα αρχίσει να τρέχει μετά το βίδωμα των σφικτήρων και θα χρειάζεται να σκουπίζουμε τα τρεξίματα, συνέχεια.


    * 20220427_161854.jpg (128.39 KB, 1400x631 - εμφανίστηκε 124 φορές.)

    * 20220405_172019.jpg (131.25 KB, 1350x608 - εμφανίστηκε 125 φορές.)

    * 20220426_214816.jpg (100.72 KB, 1300x586 - εμφανίστηκε 118 φορές.)

    * 20220427_195018.jpg (95.3 KB, 1300x586 - εμφανίστηκε 123 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Κατασκευή 4-μετρου φτερού "RES"
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.