Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.687 μηνύματα σε 12.396 θέματα από 6.238 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 14 Ιούν 2024, 05:18:40

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 14 Ιούν 2024, 05:18:40

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:51]

    από Chris71
    [Χθες στις 17:34]

    από falcon67
    [Χθες στις 07:57]

    από 0 teo
    [Τετάρτη, 12 Ιούν 2024, 18:47:00]

    από carapis
    [Δευτέρα, 10 Ιούν 2024, 18:14:01]

    [Κυριακή, 9 Ιούν 2024, 23:13:47]

    [Κυριακή, 9 Ιούν 2024, 17:13:01]

    από hpergm
    [Σάββατο, 8 Ιούν 2024, 10:45:43]

    από panyaek
    [Πέμπτη, 6 Ιούν 2024, 21:24:57]

    από ptsetsonis
    [Δευτέρα, 3 Ιούν 2024, 22:04:38]

    από ZTRAMP
    [Δευτέρα, 3 Ιούν 2024, 20:23:43]

    από CMarkop
    [Κυριακή, 2 Ιούν 2024, 16:58:20]

    [Παρασκευή, 31 Μάι 2024, 15:02:45]

    από snoopy
    [Τετάρτη, 29 Μάι 2024, 22:13:38]

    [Τρίτη, 28 Μάι 2024, 09:31:27]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6238
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304687
    Σύνολο θεμάτων: 12396
    Online σήμερα: 25
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 25
    Συνολικά: 26
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 14 15 16 [17] 18 19 20     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3  (Αναγνώστηκε 22859 φορές)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.054



    « Απάντηση #240 στις: Παρασκευή, 29 Δεκ 2023, 08:13:16 »

    Ευχαριστούμε για την προσφορά! Όλοι οι φίλοι ευπρόσδεκτοι φυσικά!

    Η αλήθεια είναι ότι παλεύουμε να το προλάβουμε για Ρουμανία και "χτυπάμε" 12ωρα στο εργαστήριο τώρα στις διακοπές (στα όρια κατανόησης από την οικογένεια.. Undecided).
    Σε λίγο θα τελειώσουμε με την αλουμινοδουλειά - έχει διάφορα "κρυφά" προβλήματα που πρέπει να λυθούν για να έχουμε ένα scale outline στα σκέλη αλλά και μηχανική στιβαρότητα και αξιοπιστία.
    Γενικά, το πρωτότυπο που έχουμε διαλέξει κρύβει αρκετές προκλήσεις στο κάτω μέρος της ατράκτου (π.χ. εξάτμιση) - αλλά αυτά τα ξέραμε και αποφασίσαμε να τους... "επιτεθούμε".
    Μεχρί στιγμής θεωρούμε ότι τα έχουμε καταφέρει πέραν των προσδοκιών μας.

    Αφού λοιπόν λύσουμε όλα αυτά, έχουμε την τοποθέτηση και τις λεπτομέρειες του cowl, το οποίο έχουμε ήδη αρχίσει να φιλοσοφούμε.
    Τέλος, το cockpit.

    Μετά, αστάρωμα, πριτσίνια και βαψίματα. Ά, και πανί στα φτερά (άλλο project και αυτό!  buck2)

    Φωτό οσονούπω.
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.054



    « Απάντηση #241 στις: Παρασκευή, 29 Δεκ 2023, 14:52:51 »

    Μιλώντας για προκλήσεις, δεν έχουμε τελειώσει ακόμα το ντύσιμο των κυρίων σκελών...

    Εκτός λοιπόν από το κάλυμμα του χείλους προσβολής του κάθε σκέλους, οι πιο παρατηρητικοί ίσως πρόσεξαν στην φωτογραφία του σκέλους (βλ. προηγούμενη σελίδα) ότι υπάρχει και ένα αεροδυναμικό κάλυμμα στο χείλος εκφυγής το οποίο καλύπτει το αμορτισέρ και μέρος του βραχίωνα. Η δυσκολία εδώ είναι ότι αυτό το κομμάτι πρέπει να "γλυστράει" μέσα στο μεγάλο κάλυμμα ακολουθώντας την κίνηση της ανάρτησης.

    Ξεκινήσαμε με πολλές δοκιμές πατρόν χαρτονιού μέχρι να αποφασίσουμε το σωστό σχήμα, αλλά και τη (δύσκολη) έδραση.


    * DSC01960.jpg (127.44 KB, 1024x682 - εμφανίστηκε 296 φορές.)

    * 20231229_080129.jpg (120.61 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 293 φορές.)

    * 20231229_081545.jpg (101.72 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 294 φορές.)

    * 20231229_084201.jpg (70.29 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 291 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.054



    « Απάντηση #242 στις: Παρασκευή, 29 Δεκ 2023, 15:26:46 »

    Είδαμε ότι μπορούμε να εδράσουμε το κομμάτι πάνω στον πείρο του βραχίονα από την κάτω πλευρά (όπως και στο πρωτότυπο), ενώ για την επάνω πλευρά είπαμε να χρησιμοποιήσαμε τη ροδέλα που εδράζει το ελατήριο της ανάρτησης.

    Για να το κάνουμε αυτό, χρειαστήκαμε ένα ημικυκλικό κομμάτι που θα την "πάντρευε" κρυφά με το πίσω κάλυμμα.
    5 λεπτά σχεδίασης, 20 εκτύπωσης και 3 σπειρώματα Μ2 αργότερα είμασταν έτοιμοι.


    * 20231229_084305.jpg (73.36 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 294 φορές.)

    * 20231229_102728.jpg (113.88 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 293 φορές.)

    * 20231229_101802.jpg (123.88 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 295 φορές.)

    * 20231229_102740.jpg (118.88 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 297 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.054



    « Απάντηση #243 στις: Παρασκευή, 29 Δεκ 2023, 15:33:21 »

    Μας πήρε αρκετά πατρόν μέχρι να καταλήξουμε το όλο πράγμα να δείξει σωστά.
    Όπως και η εξάτμιση, έτσι και αυτό το κομμάτι της κατασκευής θα είναι λειτουργικό όπως και στο πραγματικό.
    Σταθήκαμε τυχεροί δουλεύει αρκετά καλά.

    Νομίζουμε ότι με τα κυρίως σκέλη έχουμε κλείσει!  angel

    Πάμε για την πρόκληση του μπροστινού!


    * 20231229_120120.jpg (80.46 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 298 φορές.)

    * 20231229_122620.jpg (74.22 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 299 φορές.)

    * 20231229_122624.jpg (111.07 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 297 φορές.)

    * 20231229_133646.jpg (118.02 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 295 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.054



    « Απάντηση #244 στις: Κυριακή, 31 Δεκ 2023, 12:42:15 »

    Για να αντιμετωπίσουμε τη λεπτομέρεια του καλύμματος του ριναίου, ξεκινήσαμε - όπως πάντα - με μετρήσεις.
    Ευτυχώς, οι φωτό που έχουμε είναι τραβηγμένες με σωστή γωνία και κατά την τροχοδρόμηση αλλά και με όλο τον ριναίο τροχό σε gross plan στο κάδρο, οπότε (γνωρίζοντας τη διάμετρο του ελαστικού) μπορούμε να καλιμπράρουμε και μετά να μετρήσουμε με σχετική ακρίβεια!

    Μετρώντας, λοιπόν, τη σχετική γωνία του καλύμματος σε σχέση με το έδαφος και δοκιμάζοντας με ένα χαρτονένιο πατρόν τη γεωμετρία πάνω στο αεροπλάνο, ανακαλύψαμε ότι τα μαμίσια ψαλίδια του σκέλους ήταν πολύ κοντά και τελείως λάθος για να προσδώσουν την απαραίτητη γεωμετρία/γωνία....  Δάκρυ

    Για να βρούμε τη σωστή γωνία, κόψαμε αρκετά διαφορετικά κομμάτια από χαρτόνι μέχρι να καταλήξουμε στα σωστά μήκη των ψαλιδιών...


    * Nose Fairing Angle.jpg (94.92 KB, 869x454 - εμφανίστηκε 250 φορές.)

    * Noese Fairing Dimensions.jpg (150.92 KB, 989x684 - εμφανίστηκε 250 φορές.)

    * 20231231_122317.jpg (110.71 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 251 φορές.)

    * 20231229_171302.jpg (89.01 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 250 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.054



    « Απάντηση #245 στις: Κυριακή, 31 Δεκ 2023, 12:53:07 »

    Επόμενο βήμα, ο ανασχεδιασμός και κατασκευή νέων/σωστών ψαλιδιών...  idiot2
    (Scale δε θέλαμε;  Στριφογύρισμα ματιών)

    Εδώ να πούμε ότι το συγκεκριμένο σημείο είναι απόλυτα εμφανές και επηρεάζει τη σιλουέτα του αεροπλάνου, η οποία μετρά πολύ στη βαθμολογία (outline).
    Οπότε, "καταπίνομεν την κάμηλο" και πάμε να το κάνουμε σωστά.

    Ξεκινάμε πάντα με σχέδια (ποτέ δεν ξεκινάμε κατεργασία χωρίς τον οδηγό μας - τα λάθη με τόσες διαστάσεις είναι πολύ πιθανά και κοστίζουν αρκετά σε χρόνο!).
    Μετά, 1 μέρα δουλειά στη φρέζα!  Sad


    * Front Links - Drawing.jpg (130.35 KB, 1210x729 - εμφανίστηκε 247 φορές.)

    * 20231229_191718.jpg (114.35 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 251 φορές.)

    * 20231230_145401.jpg (111.42 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 250 φορές.)

    * 20231231_115555.jpg (92.97 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 251 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.054



    « Απάντηση #246 στις: Κυριακή, 31 Δεκ 2023, 12:57:59 »

    "Πρόβα" των κομματιών πάνω στο αεροπλάνο.
    Χρειάστηκε να "πάρουμε" και τις γωνίες του κάτω συνδέσμου για καλύτερη εφαρμογή με το κάλυμμα, το οποίο εφάπτεται και στηρίζεται σε αυτόν.

     Τέλος καλό - όλα καλά!  Χαλάλι η (αρκετή)  δουλειά. angel


    * 20231231_123112.jpg (102.89 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 250 φορές.)

    * 20231231_123125.jpg (68.62 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 249 φορές.)

    * 20231231_123136.jpg (99.38 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 248 φορές.)

    * DSC02050.jpg (93.67 KB, 1024x682 - εμφανίστηκε 251 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.054



    « Απάντηση #247 στις: Κυριακή, 31 Δεκ 2023, 16:36:33 »

    Μετά από αυτά, το αεροδυναμικό κάλυμμα φάνηκε παιχνιδάκι; πατρόν, κόψιμο (δηλ. ψαλίδισμα), στρατζάρισμα, ξετρύπημα, πριτσίνωμα και βίδωμα...


    * 20231231_163125.jpg (53.58 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 244 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.054



    « Απάντηση #248 στις: Κυριακή, 31 Δεκ 2023, 17:16:14 »

    Και με αυτή τη δουλειά τελειωμένη, νομίζουμε ότι αξίζει να αφήσουμε τη χρονιά με μια γενική φωτό, έτσι για χαλβάδιασμα με όλα τα συμπαρομαρτούντα από κάτω να.... κρέμονται!  devil

    Ευχόμαστε στο forum μια Καλή Χρονιά για το 2024, με υγεία, πτήσεις και ασφαλείς προσγειώσεις!  Thumbs up

    Τα λέμε οσονούπω - του Χρόνου!


    * 20231231_170948.jpg (103.58 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 241 φορές.)

    * 1573734.jpg (165.95 KB, 1024x695 - εμφανίστηκε 240 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.054



    « Απάντηση #249 στις: Παρασκευή, 5 Ιαν 2024, 19:20:59 »

    Μετά τη διακοπή της Πρωτοχρονιάς, συνεχίζουμε ακάθεκτοι να τελειώσουμε τα σκέλη.
    Εμφανισιακά έχουμε κάνει ό,τι μπορούμε, μένει μόνον μια σημαντική λειτουργική λεπτομέρεια - ο "χαλινός" του εμπρόσθιου σκέλους.
    Τί είναι αυτός;

    Ένα κομμάτι που δεν αφήνει να ανοίξουν τελείως τα ψαλίδια και να κινδυνεύσει να "πέσει" προς τα κάτω το μετακοινούμενο μέρος του καλαμιού μαζί με το ψαλίδι και τον τροχό.
    Η μαμίσια λύση ήταν ένα κομμάτι μέταλλο με μια σχισμή, το οποίο περιόριζε την κίνηση των 2 πείρων.
    Το πρωτότυπο, όμως δεν έχει τέτοιο κομμάτι, οπότε έπρεπε να βρούμε άλλο τρόπο να περιορίσουμε το άνοιγμα.
    Σκεφτήκαμε να βάλουμε ένα χοντρό συρματόσχοινο με 2 θηλειές εντός του καλαμιού, πιασμένο σε 2 εσωτερικά πειράκια - το ένα στο εσωτερικό/κινητό σκέλος και τό άλλο στο εξωτερικό/ακίνητο.
    Μετά από προσεκτικές μετρήσεις, μορφοποιήσαμε τις 2 θηλειές πιάνοντας με λεπτό ανοξείδωτο σύρμα το "γύρισμα" και μετά τις κολλήσαμε με ασημοκόλληση για απόλυτη ασφάλεια.
    Χρησιμοποιήσαμε πείρους από ασημάτσαλο 1.5mm.

    Η φωτό εξηγεί καλύτερα - το σύστημα δουλεύει μια χαρά!


    * 20210325_214900.jpg (126.8 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 156 φορές.)

    * 20240104_104439.jpg (82.67 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 158 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.054



    « Απάντηση #250 στις: Κυριακή, 7 Ιαν 2024, 19:00:38 »

    Προχωρόντας προς το κλείσιμο και αυτών των διακοπών/αδείας σήμερα, παραθέτουμε και τα τελευταία post πρίν ξαναχαθούμε στις επαγγελματικές μας υποχρεώσεις...  Sad

    'Εχοντας τελειώσει μετα σκέλη, στρεφουμε την προσοχή μας στο τελευταία μεγάλη κατασκευαστική ενότητα του εξωτερικού του αεροσκάφους πρίν τα φινιρίσματα - το cowl.
    Αυτό είναι ενότητα από μόνο του διότι έχει αρκετή δουλειά για να δείξει όπως του πρωτοτύπου...

    Κατ΄αρχάς, για να βιδωθεί πάνω στην άτρακτο χωρίς να φαίνονται οι βίδες, θα πρέπει να αποκτήσουμε πρόσβαση στο εσωτερικό για να δίνει χέρι στα κρυφά mounts.
    Οπότε, η μετατροπή σε ανοιγόμενο είναι μονόδρομος.

    Ξεκινάμε σημαδεύοντας τα hinge lines των πλαϊνών θυρίδων και μετά προσεκτική κοπή με λεπτό δίσκο dremel κατα μήκος των γραμμών. Εδώ να πούμε ότι δεν κόβουμε όλο το πλαινό κομμάτι ευθύς εξ'άρχής διότι μετά η "ελεύθερη" ευθυγράμμιση με το μεντεσέ θα είναι εφιάλτης. Οπότε φτιάχνουμε τους μεντεσέδες πάνω στο cowl πρώτα και μετά απελευθερώνουμε την υπόλοιπη περίμετρο των κομματιών!

    Μετά, κόλληση ξυλόβεργας από hardwood από τη μία μεριά του hinge line για να πιάσει o μεντεσές υπο γωνία 90 μοιρών (ώστε αφ'ενός να μη χρειαστεί να τον κολλήσουμε στο εποξικό που έιναι δύσκολο/επίφοβο και αφ'ετέρου να έχει πλήρη ελευθερία να ανοίξει) και βίδωμα του μεντεσέ αυτού καθ'αυτού με ξυλοβιδάκια. Στο πρωτότυπο, η πάνω πλευρές των μεντεσέδων των πλαϊνών καλύμματων έχουν επίσης εμφανή βιδάκια, οπότε και πρακτικό και scale!

    Πριν την κόλληση του ξύλου με αργή εποξική πάνω στο εποξικό cowl, καθαρίζουμε πολύ καλά τις ανάλογες εσωτερικές επιφάνειες από αγριάδες, κεριά και σκόνες (δηλ. τρίψιμο/γυαλοχαρτάρισμα και σκούπισμα με οινόπνευμα) για να πιάσει η κόλλα καλά.


    * 20231225_090728.jpg (86.32 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 103 φορές.)

    * 20231225_090739.jpg (124.99 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 105 φορές.)

    * 20231225_092951.jpg (60.32 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 104 φορές.)

    * 20231225_094133.jpg (118.05 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 104 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.054



    « Απάντηση #251 στις: Κυριακή, 7 Ιαν 2024, 19:11:33 »

    Αφού "δέσουν" και βιδωθούν πάνω οι μεντεσέδες, προχωράμε στην κοπή και των υπόλοιπων 3 πλευρών των κομματιών.

    Μετά, κολλήσαμε 4 μπλόκ από χοντρό κόντρα πλακέ εσωτερικά στο cowl με την ίδια "ιεροτελεστία" για να δημιουργήσουμε σημεία στήριξης.
    Μας πήρε αρκετό χρόνο να σημαδέψουμε σωστά το όλο πράγμα, ώστε όταν κολλήθει, το cowl να πέσει καλά σε σχέση με το spinner backplate (μπρος-πίσω/πάνω-κάτω/δεξιά-αριστερά), αλλά και να είναι "οριζόντιο" σε σχέση με τον εγκάρσιο άξονα (άξονας "roll") και, βεβαίως, να μην έχουμε καμία στρέβλωση του cowl....

    Οι φωτό εξηγούν καλύτερα. Χαλάλι η μισή μέσα (!) σημάδευμα και δοκιμές - τα διάκενα του spinner backplate από το cowl είναι σχεδόν "επαγγελματικά"!



    * 20240104_151416.jpg (100.8 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 99 φορές.)

    * 20240104_214830.jpg (73.97 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 101 φορές.)

    * 20240105_182711.jpg (61.88 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 102 φορές.)

    * 20240105_182659.jpg (74.53 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 101 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.054



    « Απάντηση #252 στις: Κυριακή, 7 Ιαν 2024, 19:23:27 »

    Επανατοποθέτηση ανοιγόμενων μερών για το επόμενο βήμα: ασφάλιση...


    * 20240105_182718.jpg (75.64 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 102 φορές.)

    * 20240105_182730.jpg (93.79 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 102 φορές.)

    * 20240105_182834.jpg (111.41 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 104 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.054



    « Απάντηση #253 στις: Κυριακή, 7 Ιαν 2024, 19:33:18 »

    Για να ασφαλίζουμε τα καπάκια στην κλειστή τους θέση, κόψαμε και κολλήσαμε λωρίδες από αλουμίνιο 0.4mm για να κλείσουμε τα όποια διάκενα εμπρός. Για την ασφάλιση στο κάτω μέρος, το πρωτότυπο χρησιμοποιεί εμφανείς βίδες, οπότε πήραμε λάμες αλουμινίου 5mm, τις κόψαμε στα σωστά μήκη και τις βιδώσαμε κατά τον ίδιο τρόπο πάνω στο cowl. Το πάχος της λάμας επελέγει ως στοιβαρό και ικανό να υποστηρίξει βιδολόγηση για βιδάκια M3, αλλά με penalty σημαντικό βάρος (100gr έκαστη!). Οπότε μεταφερθήκαμε στη... φρέζα για σκάλισμα αεροδιαστημικού τύπου! Μισή ώρα μετά, πετύχαμε μείωση βάρους >50%!


    * 20240107_104237.jpg (78.97 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 97 φορές.)

    * 20240107_112215.jpg (140.73 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 97 φορές.)

    * 20240107_115527.jpg (77.71 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 102 φορές.)

    * 20240107_125206.jpg (77.56 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 100 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.054



    « Απάντηση #254 στις: Κυριακή, 7 Ιαν 2024, 19:55:58 »

    Τελικό αποτέλεσμα..


    * 20240107_192732.jpg (79.89 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 96 φορές.)

    * 20240107_195244.jpg (93.35 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 94 φορές.)

    * DSC01968.jpg (98.54 KB, 1024x682 - εμφανίστηκε 96 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Σελίδες: 1 ... 14 15 16 [17] 18 19 20     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)  |  Κλίμακος (scale) F4C και semi scale (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.