Aeromodelling GR
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide
E-mail
306.602
μηνύματα σε
12.462
θέματα από
6.279
Μέλη
/ Τελευταίο μέλος:
Stathias
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Χάσατε το
email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 8 Φεβ 2025, 15:59:54
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:
Στο θέμα
Στον πίνακα
Σε όλο το φόρουμ
στο Google
Σύνθετη αναζήτηση
Κώστας Κωστόπουλος - Ο δημιουργός του Aeromodelling GR
Αρχική
|
Forum
|
Album
|
Βοήθεια
|
Αναζήτηση
|
Ημερολόγιο
|
Σύνδεση
|
Εγγραφή
Περιεχόμενα
Καταστήματα
Κεντρική σελίδα
Αρθρα
Links
Σύλλογοι
Γιατί αυτή η σελίδα;
Στοιχεία χρήσης
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Χάσατε το
email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 8 Φεβ 2025, 15:59:54
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
Εντυπωσιακά βίντεο #6
από
Markhelis
[
Σήμερα
στις 14:30]
ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
από
hpergm
[
Σήμερα
στις 12:09]
Extreme Aerobatics (ex EF Laser 200 EXP ...
από
3DJunk
[
Χθες
στις 17:30]
Boeing 777X
από
Dell Gatto Grande
[
Χθες
στις 17:06]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ - Δώστε εδώ την αγγ...
από
Cessna 172 - SX-ACW
[Πέμπτη, 6 Φεβ 2025, 20:31:20]
ΕΑΘΘ - Πτήσεις Indoor 2024-25
από
_ΤΑΣΟΣ_
[Πέμπτη, 6 Φεβ 2025, 19:12:45]
Futaba 14SG
από
_ΤΑΣΟΣ_
[Πέμπτη, 6 Φεβ 2025, 15:47:08]
Α1-Α3 άδειας χειριστή ΕASA.
από
Yiannis_S
[Πέμπτη, 6 Φεβ 2025, 14:58:34]
(VIDEO)Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτε...
από
Bilaras
[Πέμπτη, 6 Φεβ 2025, 12:38:47]
Hangar Rat - άρθρο κατασκευής
από
Γιάννης Κωνσταντακάτος
[Πέμπτη, 6 Φεβ 2025, 06:59:58]
ZHTEITAI - Δώστε εδώ την αγγελία σας σαν...
από
AKISSSS
[Τετάρτη, 5 Φεβ 2025, 19:15:54]
ΚΟΣΜΟΔΡΟΜΙΟ ΣΠΑΤΩΝ
από
giamous
[Κυριακή, 2 Φεβ 2025, 21:00:25]
Εκδήλωση F5J Fly in φέλλινα 2024!
από
G.Skargiotis
[Κυριακή, 2 Φεβ 2025, 17:05:18]
Pixhakk cude orange and long range tele...
από
pq
[Σάββατο, 1 Φεβ 2025, 21:52:52]
3D Printing Services (Sp3DProjects)
από
savasp2
[Παρασκευή, 31 Ιαν 2025, 19:50:10]
Google search
WWW
Aeromodelling GR
Στατιστικά
Μέλη
Σύνολο μελών: 6279
Τελευταίο:
Stathias
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 306602
Σύνολο θεμάτων: 12462
Online σήμερα: 32
Online έως τώρα: 959
(Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 19
Συνολικά: 21
corfiot
Στυλ εμφάνισης
Aeromodelling GR - I
Babylon Theme
Classic YaBB SE Them
Delta TP
NetBiz TP
Omega TP
SMF Default Theme
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
|
Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
| Θέμα:
imaxB6 (NI-MH)
Σελίδες:
1
[
2
]
Όλοι
Κάτω
« προηγούμενο
επόμενο »
Αποστολέας
Θέμα: imaxB6 (NI-MH) (Αναγνώστηκε 4346 φορές)
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 6.046
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: imaxB6 (NI-MH)
«
Απάντηση #15 στις:
Κυριακή, 13 Μαρ 2022, 17:11:37 »
Φόρτιση με ρεύμα 200 mA σε μία μπαταρία χωρητικότητας 2500 mAh είναι κάτι λιγότερο από C/10.
Με αυτό το ρεύμα την φορτίζουμε σε manual σύνδεση, αυτό που λέμε «ολονύκτια φόρτιση» όχι σε αυτόματη, γιατί δεν διευκολύνει τον φορτιστή να διαβάσει άνοδο τάσης και να κόψει σωστά.
Αλλά μην ανησυχείς, και να κόψει όταν η φόρτιση φθάσει στο 95-97% πρακτικά θεωρείται ότι φορτίστηκε πλήρως.
Και αν δεν κόψει εγκαίρως, και περάσει τον αναλογούντα χρόνο, με τόσο μικρή ένταση δεν θα πάθουν τίποτα τα στοιχεια αν μείνουν και λίγες ώρες παραπάνω σε φόρτιση.
Αυτό που σε ενδιφέρει είναι να κάνεις και μία ελεγχόμενη φάση εκφόρτισης, για να διαπιστώσεις πόση ενέργεια μπορεί να βγάλει αυτή η μπαταρία.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Yiannis_S
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 350
Απ: imaxB6 (NI-MH)
«
Απάντηση #16 στις:
Παρασκευή, 18 Μαρ 2022, 09:32:08 »
Παράθεση από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Κυριακή, 5 Δεκ 2021, 15:00:04
Παράθεση από: Yiannis_S στις Σάββατο, 4 Δεκ 2021, 20:45:31
Για 3Am σε παράλληλη φόρτιση μπορείς να βάλεις διαφορετικής ΑMh 1200 1200 600 αλλά οπωσδήποτε 1.2V τα ίδια δηλαδή.
Θεωρητικά μπορεί κανείς να φορτίσει παράλληλα πακέτα της ίδιας τάσης, αλλά πρέπει να ειναι και της ίδιας χωρητικότητας και μάλιστα να ξεκινήσει η φόρτιση από το ίδιο ποσοστό υπολοιπόμενης ενέργειας. Το τελευταίο δεν μπορεί να εξασφαλιστεί, εκτός αν προηγομένως εκφορτιστούν πλήρως.
Οιαδήποτε ασυμετρία, θα γονατίσει τα μικρότερα πακετα περιμένοντας να φορτίσουν τα μεγαλύτερα.
Προσωπικά προτείνω να φορτιστούν τα πακέτα χωριστά, και μετά μπορούν να ενωθούν παράλληλα για την χρήση.
Στις μπαταριες μολυβδου ,π.χ. μπαταρια με 10% χωρητικοτητα σε παραλληλη συνδεσμολογια η μπαταρια 10%C γονατιζει την μπαταρια με 100%C μπορει να ειναι και αλλα MAH, 2000 22000
Καταγράφηκε
Better SAFE than sorry!
Η βελτιωση δεν τελειωνει ποτε!!
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 6.046
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: imaxB6 (NI-MH)
«
Απάντηση #17 στις:
Παρασκευή, 18 Μαρ 2022, 13:39:30 »
Παράθεση από: Yiannis_S στις Παρασκευή, 18 Μαρ 2022, 09:32:08
Στις μπαταριες μολυβδου ,π.χ. μπαταρια με 10% χωρητικοτητα σε παραλληλη συνδεσμολογια η μπαταρια 10%C γονατιζει την μπαταρια με 100%C μπορει να ειναι και αλλα MAH, 2000 22000
Συγνώμη αλλά δεν κατάλαβα τι εννοείς.
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Yiannis_S
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 350
Απ: imaxB6 (NI-MH)
«
Απάντηση #18 στις:
Σάββατο, 19 Μαρ 2022, 21:39:24 »
στην παραλληλη συνδεση οι μπαταριες πρεπει να ειναι το ιδιο βολτατζ
αλλα μπορει να ειναι διαφορετικα Αmh, δηλαδη γινεται να συνδεσεις μια 11,1 (3S) 2000 και μια 11,1 (3S) 2400mah και θα παρεις 11,1 2400mah
Καταγράφηκε
Better SAFE than sorry!
Η βελτιωση δεν τελειωνει ποτε!!
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 6.046
AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"
Απ: imaxB6 (NI-MH)
«
Απάντηση #19 στις:
Κυριακή, 20 Μαρ 2022, 06:09:40 »
Φυσικά αποδεχόμαστε ότι η καλύτερη λύση είναι τα δύο πακέτα σε παράλληλη σύνδεση να έχουν ακριβώς τις ίδιες παραμέτρους: τάση, ονομαστική χωρητικότητα, πραγματική χωρητικότητα (στάδιο φόρτισης) και εσωτερική αντίσταση.
Η σύνδεση που προτείνεις μπορεί να χρησιμοποιηθεί προς παροχή ρεύματος σε κάποιοι κύκλωμα, σέρβο, δέκτη, μοτέρ ή άλλο. Και μέχρι εδώ μπορώ να μιλήσω.
Η ερώτησή σου δεν μπορεί να απαντηθεί ξεκάθαρα. Αυτά που θα πω στην συνέχεια είναι υποθετικά.
Θα έχεις ακούσει ότι ένα ποτάμι βρίσκει μόνο του τον ευκολώτερο δρόμο για να φθάσει στην θάλασσα.
Κάπως έτσι θα συμπεριφερθούν και τα πακέτα, ανάλογα με την εσωτερική τους αντίσταση. Αυτό με την μικρότερη εσωτερική αντίσταση θα δώσει – αρχικά – και το μεγαλύτερο ρεύμα. Αρα θα αρχίσει να ξεφορτίζεται γρηγορώτερα. Αλλά ποιό από τα δύο θα είναι αυτό δεν το γνωρίζουμε.
Επίσης αν το ζητούμενο ρεύμα εκφόρτισης είναι μεγάλο (π.χ. για την τροφοδοσία μοτέρ), το πακέτο με την μικρότερη εσωτερική αντίσταση θα ακολουθήσει καμπύλη εκφόρτισης με μεγαλύτερες τάσεις συγκριτικά με αυτό με την μεγαλύτερη εσωτερική αντίσταση, που δυσκολεύεται περισσότερο και θα έχει καμπύλη με μικρότερες τάσεις.
Αν τα παράλληλα πακέτα των 2000mAh και 2400mAh ξεφορτίζονται με την ίδια ένταση, η συνολική διαθέσιμη χωρητικότητα μπορεί να προσδιοριστεί θεωρητικά στα 4000mAh. Και θεωρητικά πάλι, θα περισσέψουν 400mAh. Αυτά μπορείς να τα εκμεταλλευτείς αν χωρίσεις τα δύο πακέτα και συνδέσεις μόνο αυτό με τα 400.
Αν δεν ξεφορτίζονται με την ίδια ένταση, το άθροισμα δεν μπορεί να προσδιοριστεί από εμάς. Και αν δεν τα χωρίσεις και εξακολουθείς να τραβάς ρεύμα, αυτό που θα χάσει πρώτο την ενέργειά του θα κατεβάσει τόσο πολύ την τάση του σε βαθμό που μπορεί να καταστραφεί εκείνη την στιγμή.
Κάποτε ρώτησαν μία καμήλα: τι σου αρέσει … η ανηφόρα ή η κατηφόρα; Και η καμήλα απάντησε; Γιατί ρωτάτε; Χάθηκε ο ίσιος δρόμος;
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Yiannis_S
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 350
Απ: imaxB6 (NI-MH)
«
Απάντηση #20 στις:
Κυριακή, 7 Μαΐ 2023, 20:56:56 »
Παράθεση από: prionia στις Τετάρτη, 1 Δεκ 2021, 18:13:24
Παράθεση από: cptnassos στις Τετάρτη, 1 Δεκ 2021, 15:02:58
Προσπέκτους δεν έχεις?
Εχω βιβλιαρακι αλλα δεν γραφει τιποτα ιδιετερο...
μπορεις να μας δειξεις μια φωτο της συνδεσης που εχεις κανει?
Καταγράφηκε
Better SAFE than sorry!
Η βελτιωση δεν τελειωνει ποτε!!
sakis art
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 352
Απ: imaxB6 (NI-MH)
«
Απάντηση #21 στις:
Πέμπτη, 16 Μαΐ 2024, 11:35:02 »
Χριστός Ανέστη!
Παιδιά σε ενα pack eneloop, βάζω την αυτόματη φόρτιστη μέχρι να φορτίσει πλήρως. Αν ξαναπατήσω όμως φόρτιση, ξαναπαίρνει φορτίο σχεδόν όσο έπαιρνε στην 1η αυτόματη φόρτιση.
Αυτό το παρατήρησα και σε ενα ηλεκτρικό σκουπάκι που έχω όταν το φόρτισα με τον imax.
Γιατί γίνεται αυτο;
Καταγράφηκε
Σελίδες:
1
[
2
]
Όλοι
Πάνω
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
|
Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
| Θέμα:
imaxB6 (NI-MH)
« προηγούμενο
επόμενο »
Μεταπήδηση σε:
Επιλέξτε προορισμό:
-----------------------------
Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR
-----------------------------
=> Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις
===> Test board
===> Σκουπιδοτενεκές
=> Aeromodelling GR Café International
===> Français
===> Deutche
===> Italiano
=> Aeromodelling GR, λειτουργία, βοήθεια, προτάσεις
=> Εμείς και τα μοντέλα μας
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω
=> Sport - fun και γενικά
=> Μοντέλα για αγώνες
===> Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR
===> Pylon racing - F3D - Q500
=> Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη
=> Τζετ και τουρμπίνες
=> Μηχανές - καύσιμα - έλικες
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Trainers
=> Sport - Ακροβατικά - 3D
=> Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight
===> Foamies
=> Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
-----------------------------
Ανεμόπτερα R/C
-----------------------------
=> Ολα τα ανεμόπτερα R/C
===> F3B - Thermal soaring
===> F3J - Thermal duration gliders
=> Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα
-----------------------------
Ελικόπτερα R/C
-----------------------------
=> Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα
=> Ελικόπτερα με καύσιμο
===> F3C και κατηγορίες GR
=> Ελικόπτερα ηλεκτρικά
-----------------------------
Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)
-----------------------------
=> Ελληνικά αεροπλάνα 1912-1941
===> 1912-1915
===> 1916-1918
===> 1919-1922
===> 1923-1930
===> 1931-1941
===> Πολιτικά Αεροπλάνα έως το 1941
=> Ελληνικά αεροσκάφη σε ιπτάμενα αερομοντέλα
=> Κλίμακος (scale) F4C και semi scale
-----------------------------
Αερομοντέλα Control line
-----------------------------
=> Ο κόσμος του control line
===> F2A - Speed
===> F2B - Aerobatics
===> F2C - Team racing
===> F2D - Combat
-----------------------------
Αερομοντέλα Free Flight
-----------------------------
=> Ο κόσμος του Free Flight
=> Κατασκευές Free Flight
-----------------------------
Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση
-----------------------------
=> Ανακοινώσεις
=> Σύλλογοι Αερομοντελισμού
=> Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια
=> Οι Ελληνικές ιστοσελίδες αερομοντελλισμού
-----------------------------
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
-----------------------------
=> Υλικά, εργαλεία και τεχνικές
=> Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ
=> Ηλεκτρονικά
=> Βιβλία και περιοδικά - Θεωρητικά θέματα
=> Λογισμικό και εξομοιωτές πτήσεων
-----------------------------
Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού
-----------------------------
=> Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες
=> Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών
=> Aeromodelling GR Παζάρι
=> Πού θα βρω τι;
-----------------------------
Διάφορα
-----------------------------
=> Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων
=> FPV
=> Πυραυλομοντελισμός
=> Αεροπλάνα από χαρτί
=> Χαρταετοί, stunt kites και διάφορα
Φόρτωση...