Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.389 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 00:38:12

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 00:38:12

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:15]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 10:50]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 09:16:06]

    [Τρίτη, 23 Απρ 2024, 11:50:38]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304389
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 76
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 59
    Συνολικά: 60
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: F3-RES στο Ηράκλειο Κρήτης  (Αναγνώστηκε 3935 φορές)
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 98


    WWW
    « στις: Πέμπτη, 23 Σεπ 2021, 18:29:47 »

    Είμαστε μια παρέα στο Ηράκλειο (κυρίως μέλη της Ε.Α.Η.Κ. ) που είμαστε ερωτευμένοι με τα ανεμόπτερα. Εδώ που ζούμε όμως δεν υπάρχουν και πολλοί ελεύθεροι  επίπεδοι χώροι για να πετάξει κανείς ανεμόπτερα σε θερμικά.... έτσι για πολλά χρόνια πετάμε στην πλαγιά...
     Όμως όταν μπήκε το ζιζάνιο του αγωνιστικού αερομοντελισμού ψαχτήκαμε να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Τα F5J προς το παρόν είναι λίγο δυσπρόσιτα (και για οικονομικούς λόγους) για εμάς.
    Ψάχνοντας είδαμε ότι σε όλη την Ευρώπη (αλλά και Αμερική) ασχολούνται πολλοί με την κατηγορία F3-RES. Είδαμε ότι, μάλλον, είναι πιο κοντά στα δικά μας δεδομένα και είπαμε να δοκιμάσουμε.
    Παραγγείλαμε 8 ανεμόπτερα BURES V2 από Τουρκία. Αυτό το σχέδιο φαίνεται να ακολουθεί τη σύγχρονη τάση στο σχεδιασμό και στην κατασκευή  αυτής της κατηγορίας.
    Τα κιτ ήρθαν προχθές και είμαστε όλοι ενθουσιασμένοι και προσωπικά ανυπομονώ να έρθει το ΣΚ ώστε να βρω λίγο χρόνο να ξεκινήσω.
    Σε αυτό το νήμα θα ανεβάζουμε την πρόοδο μας....
    Τώρα ψαχνόμαστε για λάστιχα..... μάλλον θα πάρουμε του zeta.... τι λέτε γι αυτό?
    Οι κανονισμοί θα εκδοθούν από την F.A.I. την 1-1-2022. Ελπίζω μέχρι τότε η καθημερινότητα να μας αφήσει να τα τελειώσουμε!!  Grin


    * f3res.jpg (51.6 KB, 816x460 - εμφανίστηκε 660 φορές.)

    * 242304052_1526341547704313_886935525634707367_n.jpg (154.53 KB, 1555x592 - εμφανίστηκε 654 φορές.)

    * 242514448_1526341647704303_752187648882051802_n.jpg (27.64 KB, 600x338 - εμφανίστηκε 649 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 24 Σεπ 2021, 09:14:07 »

    Μπράβο, καλορίζικα! Από ό,τι βλέπω είναι διαδεδομένα αυτά τα ανεμόπτερα στην διπλανή χώρα. Πόσο κόστισε το κιτ αν επιτρέπεται;
    Καλό χτίσιμο, βάζε φωτογραφίες από την διαδικασία! Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 98


    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 24 Σεπ 2021, 09:43:05 »

    Μπράβο, καλορίζικα! Από ό,τι βλέπω είναι διαδεδομένα αυτά τα ανεμόπτερα στην διπλανή χώρα. Πόσο κόστισε το κιτ αν επιτρέπεται;
    Καλό χτίσιμο, βάζε φωτογραφίες από την διαδικασία! Thumbs up

    Ευχαριστούμε! Η τιμή είναι ανταγωνιστική. Γύρω στα €150 + τελωνείο (ΦΠΑ 24% + λίγα εκτελωνιστικά). Εννοείται ότι όταν κάποιος πάρει ποσότητα η τιμή μπορεί να αλλάξει.... επίσης ο άνθρωπος είναι πολύ συνεννοήσιμος όσον αφορά τιμολόγια κλπ.

    https://en.hobimodelcishop.com/product-page/bures-v2-f3res-rc-planor

    Έχει και άλλα ενδιαφέροντα στην ιστοσελίδα του....
    Καταγράφηκε
    spirost
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 296


    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 24 Σεπ 2021, 11:52:58 »

    Εξαιρετική επιλογή!! Περιμένω να δω φωτογραφικό υλικό!!!
    Καταγράφηκε

    Τερζήμπασης Σπύρος
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.959


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 24 Σεπ 2021, 20:07:03 »

    Με το καλό να ξεκινησετε και εσείς !

    Τα λάστιχα ειναι ενας μεγάλος βραχνάς, με τις αλλαγες του ανέμου θα ψάχνεστε που να απογειωθείτε, πότε να τα μαζέυετε κλπ κλπ. Γενικώς τα λάστιχα θέλουν χώροοοοο.
     
    Λύση για αυτό λέγεται ηλεκτρικό μοτέρ, προνοείστε για αυτό ώστε να χωράει η άτρακτος τα ESC, ALTMR ....

    Όσον αφορά το ανεμόπτερο, καλό δεν λέω αλλά καταραμένη τουρκιά !
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 98


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 24 Σεπ 2021, 21:07:58 »

    Ηλεκτρικό μοτέρ;   ΦΤΟΥ ΚΑΚΑ!!! Grin  Με τίποτα όμως!!! Φτωχαδάκια είμαστε και γι αυτό μαθημένοι να ψαχνόμαστε και να τρέχουμε! Θα το παίξουμε Ευρωπαίοι και ας μην έχουμε τα χωράφια τους... Λαστιχάκι και Αλάχου Ακμπάρ Grin
    Άλωστε και η FAI με το λαστιχακι θα παίξει  Wink

    Καρντάση εμείς  και μπακλαβά τρώμε και τα κεμπαπ γουστάρουμε  και γενικά δεν τραβάμε ζόρια με τσι γειτόνους.....  καλά κοπέλια είναι όπως κι εμείς....   με τους πολιτικούς όμως ένθεν κακείθεν, άστο καλύτερα..... Wink
    Εβίβες με καμιά ρακί.... ο Σπύρος έχει μια μπουκάλα!
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 25 Σεπ 2021, 05:33:42 »

    Αγαπητέ κύριε Λουκάκη,
    Αυτά που είπε ο Τάσος για τις δυσκολίες της απογείωσης με λάστιχο, να τα λάβετε σοβαρά υπ’ όψη σας.

    Επίσης η απογείωση με λάστιχο είναι εφικτή μόνο όταν φυσάει ο άνεμος. Σε νηνεμία δεν θα ανέβει το ανεμόπτερο πάνω από τα 15-20 μέτρα, εκτός και αν η απογείωση είναι σαν σφεντόνα/καταπέλτη και πάρει ταχύτητα όσο μπορεί να την αντέξει και όσο μπορεί να την διατηρήσει με την μικρή του αδράνεια.

    Η απογείωση με λάστιχο θέλει περπάτημα κάθε φορά μετά την απογείωση, για να ξεμπλέξουν τα μπερδεμένα νήματα, και πάλι πριν την νέα απογείωση για να ξαγκιστρώσει το νήμα από τα κλαδάκια του εδάφους (αν πετάτε σε λιβάδι).

    Η απογείωση με λάστιχο θέλει τέχνη που δεν την έχουν αποκτήσει ακόμα οι πρωτάρηδες. Τα ανεμόπτερα δεν ανεβαίνουν στην ευθεία, ιδίως αν φυσάει ελάχιστος πλάγιος άνεμος, αλλά θα παρεκλίνουν και θα μπλέξουν τα νήματα, ή θα συγκρουστούν στον αέρα και θα καταστραφούν. Για αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να απέχουν οι θέσεις απογείωσης το διπλάσιο ή τριπλάσιο απ’ ότι λέει ο κανονισμός. Και χρειάζεται επιπλέον περπάτημα πήγαινε - έλα.

    Το ότι θα υπάρχει διεθνής κανονισμός για αυτή την κατηγορία δεν σημαίνει ότι μας εξυπηρετεί. Γι’ αυτό καλύτερα να στην Ελλάδα να ξεκινήσουμε από την αρχή με ηλεκτροκίνηση Τα εξαρτήματα είναι πλέον φθηνά. Αρκεί να κτιστεί η άτρακτος από την αρχή με προοπτική να τα χωρέσει.

    Και αν στο Ηράκλειο είσαστε ικανοί να αντεπεξέλθετε στις όποιες δυσκολίες, σκεφθείτε και τους υπόλοιπους Ελληνες.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 98


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 25 Σεπ 2021, 06:30:21 »

    Κύριε Κωνσταντακάτε
    Καλή σας μέρα!
      Η επιλογή της κατηγορίας και των λεπτομερειών έγινε μετά από ενδελεχή έρευνα. Είμαστε αερομοντελιστες από τη δεκαετία του 1980 οι περισσότεροι. Κάποιοι πιο παλιοί...
    Όσο για τον άνεμο, εδώ στο Ήρακλειο έχουμε 300 μέρες το χρονο ήλιο και αέρα!
    Η απόφαση να ακολουθήσουμε τον επικείμενο διεθνή κανονισμό αλλά και αυτό που γίνεται σε όλο τον κόσμο την πήραμε συνειδητά. Κατανοούμε και συμμεριζόμαστε την ιδέα που γέννησε την κατηγορία. Δεν είναι θέμα "βολεματος" ή "εξυπηρετησης" αλλά συνειδητής ιδεολογικής επιλογής.  Αν και κατά κόσμον πρωταρης εχω παρακολουθήσει το θέμα του f3-res και την προσπάθεια του αείμνηστου κ. Πέτρου Αλεξανδροπουλου. Είμαστε ενήμεροι για όλη την προβληματική. Αποφασίσαμε να μην τα δούμε όλα δύσκολα και να μην ψάχνουμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό από όλους τους άλλους στον πλανήτη. Γενικά δηλαδή, αποφασίσαμε αυτή τη φορά, να μην λειτουργήσουμε Ελληνικά. Είμαστε λίγοι και με όρεξη. Αν δεν μας βγει.... τι είχαμε τι χάσαμε.... θα τα πετάμε στην πλαγιά μας!
     Άλλωστε στην Κρήτη είμαστε....για τις δυνατότητες μας, πολύ μακριά από την υπολοιπη Ελλάδα. Πως θα μπορούσαμε να επηρεάσουμε τους υπόλοιπους Έλληνες αερομοντελιστες να ψάχνουν τα λάστιχα;

    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 25 Σεπ 2021, 08:10:15 »

    Αγαπητέ κύριε Λουκάκη,

    Σέβομαι τις αποφάσεις σας.

    Απλά συμμετέχω και εγώ παραθέτοντας τις εμπειρίες μου. Δεν μιλάω με «λόγια του αέρα».
    Θα δώσω ένα παράδειγμα: Επί σειρά ετών μεσουρανούσε στην FAI η κατηγορία καθαρόαιμων ανεμόπτερων F3J. Ανοδος με νήμα και τρέξιμο.  Όταν έγινε προσιτή η ηλεκτροκίνηση και στήθηκε η νέα κατηγορία F5J, έτυχε παγκόσμιας αποδοχής με πολλούς συμμετέχοντες, ενώ η F3J φθίνει, να μην πω ακόμα ότι έχει πάει στο περιθώριο. 

    Η κεντρική ιδέα του προηγηθέντος μηνύματός μου είναι να στήσουμε κάτι που θα είναι όχι μόνον αποδεκτό αλλά και ευχάριστο για όλους τους Ελληνες πρωτάρηδες και πεπειραμένους

    Είτε ρυμουλκούμενο καθαρόαιμο, είτε ηλεκτροκίνητο, το ανεμόπτερο έχει την ίδια αποστολή, να παραμείνει όσο το δυνατόν περισσότερη ώρα στον αέρα. Εχει σημασία για την εξέλιξη της πτήσης το πως αποκτά το αρχικό ύψος του; Γιατί να κάνουμε την ζωή μας δύσκολη με το λάστιχο, για τα πρώτα 10 δευτερόλεπτα της πτήσης, ενώ υπάρχει η εύκολη λύση της ηλεκτροκίνησης;

    Ναι τα ηλεκτροκίνητα έχουν μεγαλύτερο κόστος, αλλά σκεφθείτε το πόσο κοστίζει όχι μόνο σε χρήμα αλλά και σε εργασία ένα ανεμόπτερο RES αν συγκρουστεί με άλλο. Δηλαδή το κόστος 2 ανεμόπτερων δύο αερομοντελιστών που θέλουν να χαρούν το άθλημα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 98


    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 25 Σεπ 2021, 08:36:01 »

    Κύριε Κωσταντακάτε
     Κατανοώ πλήρως το πνεύμα σας. Επίσης, επειδή γνωρίζω την ιστορία σας, δεν θεωρώ ότι μιλάτε με λόγια του αερα. Έχετε τα επιχειρήματα σας που υποστηρίζουν τη δικιά σας οπτική (ενδεχομένως οπτική και πολλων άλλων)
    Το F3-res ή οπως αλλιώς μετονομαστεί από την FAi, γεννήθηκε  και μεγαλουργεί, παρά την ύπαρξη της f5j και εν μέσω φτηνής ηλεκτροκινησης, για συγκεκριμενους λόγους.  Αυτό που βλέπω ως σοβαρή πιθανότητα είναι ότι τώρα που έγινε επίσημη κατηγορία, θα γίνει σιγά-σιγά και αυτή ελιτίστικη και θα αφανιστεί. Άποψη που συμφωνεί και φίλος που είναι  αρκετά μέσα στα διεθνή αερομοντελιστικα πράγματα (και του αρέσει το λαστιχο Grin)
    Μακάρι η δυσκολία για τους Έλληνες αερομοντελιστες να ήταν η απογείωση ενός 2μετρου ξύλινου ανεμοπτερου  ή το κόστος του σε χρόνο και χρήμα
    Όπως και να έχει είναι μια συζήτηση που ειχε γίνει και παλαιότερα (από ότι έχω αντιληφθεί) και ίσως να έπρεπε να ανοιχτεί ένα συγκεκριμένο νήμα για να συζητηθεί....
    Τώρα θα πάω να παρω υλικά να φτιάξω ενα torsion box μπας και καταφέρω να το φτιάξω ίσιο!! Grin
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 25 Σεπ 2021, 11:16:46 »

    Αν δεν κάνω λάθος ο τίτλος αναφέρει F3-RES και όχι F5-RES που πρακτικά δεν υπάρχει.

    Η κατηγορία F3J δεν φθίνει λόγω της F5J αλλά υπάρχουν και άλλοι λόγοι πιο ουσιαστικοί. Εχασε την ταυτότητα της. Εγινε αγώνας αποκλειστικά εκτόξευσης. Αν κανείς δει τους λόγους δημιουργίας της F3J έναντι της F3B που τότε ήταν η μοναδική άλλη κατηγορία ανεμοπτέρων και παρακολουθήσει την εξέλιξη της θα δεί πόσο έχει αποκλίνει από τους αρχικούς στόχους. Δείτε τα μοντελα που υπήρχαν αρχικά στην F3J (αντίστοιχα της F3L - η ονομασία της F3RES) και κάντε σύγκριση με τα τωρινά.

    Αντίθετα η F5J ήταν και παραμένει πιο καθαρόαιμη ανεμοπορική κατηγορία και το ηλεκτρικό μοτέρ δεν είναι τίποτα άλλο από μέσο απογείωσης. Αν το εξετάσει κανείς κατά βάθος δεν είναι ηλεκτρική κατηγορία αλλά κατηγορία ανεμοπτέρων με το μοτέρ μόνο ως μέσο απογείωσης. Αμα δείτε την κατηγορία F5B τότε θα καταλάβετε τις σοβαρές διαφορές.

    Η νέα κατηγορία έχει μεγάλη αποδοχή γενικότερα και κυρίως στα νέα παιδιά. Η στατιστικη ανάλυση των συμμετοχών σε χώρες όπως Αγγλία, Αυστρία, Γαλλία, Γερμανία, Τσεχία κλπ, το δείχνει ξεκάθαρα. Οχι ότι δεν μετέχουν και άλλοι αλλά μιλάμε για την πλειοψηφία.

    Αυτή την στιγμή η κατηγορία επίσημα είναι σε status Provisional Class. Είναι το πρώτο στάδιο. Είναι για να δοκιμαστεί να βελτιωθούν οι κανονισμοί κλπ.  Το επόμενο στάδιο είναι η κατηγορία να γίνει Standard Class. Και τέλος να αποκτήσει το Championship Status. Στην καλύτερη περίπτωση τουλάχιστον από 4 έως έξι χρόνια από την τιγμή της αρχικής τους δημοσίευσης που θα γίνει την 1-1-2022.

    Για το θέμα λάστιχου και σύγκριση του με μοτέρ απλά περί ορέξεως.........

    Περιμένετε να δούμε την εξέλιξη που θα έχει η F5K και θα μιλήσουμε αργότερα. Αλλό να πετάς για την βολή σου και άλλο να πετάς για αγώνες. Και τα δύο αποδεκτά αλλά διαφορετικά.

    Μιχάλη φωτογραφίες από την κατασκευή.


    Καταγράφηκε
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.959


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 25 Σεπ 2021, 22:08:50 »


    Άποψη που συμφωνεί και φίλος που είναι  αρκετά μέσα στα διεθνή αερομοντελιστικα πράγματα (και του αρέσει το λαστιχο Grin)

    Με πολλή δόση χιούμορ αλλά και πολύ καλή διάθεση ... ο φίλος μπας και το ..... Wink

    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Γιάννης Κουρμπάνης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 137



    « Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 28 Σεπ 2021, 18:47:31 »

         Αγαπητοί φίλοι,
        Με μεγάλη χαρά αλλά και συγκίνηση διαβάζω τα λόγια του αγαπητού Μιχάλη Λουκάκη απ' το Ηράκλειο της Κρήτης και εύχομαι στον ίδιο αλλά και σε όλη την ΕΑΗΚ καλή αρχή στην ενασχόληση με τα ανεμόπτερα! Αποτελεί για μένα κάτι συγκινητικό καθώς έτσι κι εγώ ξεκίνησα την ενασχόληση μου με τα ανεμόπτερα και με τον αερομοντελισμό γενικότερα, πετώντας δηλαδή δίμετα ξύλινα ανεμοπτεράκια του πατέρα μου με λάστιχο, που κάθε φορά που τα ρουφούσαν τα σύννεφα ήμουν πανευτυχής και κάθε φορά που κατέβαιναν γρήγορα ένιωθα απορημένος. Αργότερα κατάλαβα ότι στον ουρανό υπάρχουν θερμικά και καθοδικά κι έτσι άνοιξε για την αερομοντελιστική μου ζωή ένας υπέροχος δρόμος.
         Ένα είναι το σίγουρο όποια κι αν είναι η συνέχεια, πως θα πάρετε απίστευτη χαρά μέσα απ΄την απλότητα του αερομοντελισμού μαθαίνοντας πράγματα που δε θα μαθαίνατε κι αν πετούσατε το ακριβότερο αερομοντέλο. Δυό πηδάλια, ένα φρένο και το λαστιχάκι σου!και μετά ο καιρός και να τον διαβάσεις! ότι πιο υπέροχο και ευχάριστο για μια Κυριακή και όχι μόνο!
         Έχοντας ασχοληθεί προσωπικά με την κατηγορία,(βλέπω με χαρά πως υπάρχουν κι άλλοι που τους αρέσει οπότε θα συνεχίσω!) κι έχοντας πρόσφατα σχεδιάσει ένα F3RES το οποίο μελλοντικά θα παρουσιάσω μόλις μπορέσω, το ταξίδι ήταν μαγικό και χαίρομαι πολύ που θα το ξεκινήσετε κάτω στην Κρήτη, πατρίδα της μητέρας μου, και θα προσπαθήσω όταν κατέβω να πετάξουμε παρέα και εννοείται ότι χρειαστείτε οποιαδήποτε στιγμή μη διστάσετε να το πείτε! Δηλώνω παρών !!!!
          Πρόκειται για την φθηνότερη κατηγορία τηλεκατευθυνόμενου αερομοντελισμού στον κόσμο και μπορεί να διοργανωθεί σε πολλά μέρη, μικρά και μεγάλα αφού μπορείς να μειώσεις η να αυξήσεις το λάστιχο ανάλογα με το γήπεδο που έχεις. Με το λάστιχο δεν έχεις να ασχολείσαι με μοτεράκια και speed control κι έτσι με πολύ χαμηλό κόστος πετάς και πιάνεις θερμικά.
          Όταν έκανα τελικές δοκιμαστικές πτήσεις στο ανεμόπτερο που σχεδίασα είμασταν με τον πατέρα μου σχεδόν βράδυ στα Σπάτα, απογείωνα κι ο πατέρας ενώ παρατηρούσε το ανεμόπτερο μάζευε το λάστιχο, αυτό γινόταν συνέχεια(άπειρες απογειώσεις για πολλά απογεύματα) μέχρι να σιγουρευτώ για το ότι είχα πετύχει το αποτέλεσμα που ήθελα. Ο πατέρας μου λοιπόν ήταν τόσο χαρούμενος, που μου λέει πρέπει να το ξαναρχίσουμε το λάστιχο, νιώθω ευεξία με το περπάτημα, τη χρειαζόμαστε την άσκηση.
          Είναι προφανές πως πρόκειται για μια κατηγορία που είναι πλήρης σε όλα της και εύκολη να διοργανωθεί αν υπάρχει μεράκι και που δεν απαιτεί πολλά χρήματα! Μέχρι τότε όμως καλές κατασκευές και τριμαρίσματα και καλά θερμικά εύχομαι! Η απογείωση με το λάστιχο είναι εξαιρετικά εύκολη, ήταν απ' τα πρώτα πράγματα που έκανα όταν μάθαινα, όταν έχει αεράκι πας σίγουρα πιο ψηλά κι όταν δεν έχει όμως και πάλι ανεβαίνεις(δε θα πας 120 μέτρα θα πας 100 μέτρα) και εν συνεχεία με την κατάλληλη χρήση του elevator ,τη σωστή τοποθέτηση του γάντζου και προπόνηση μπορείς να πηγαίνεις ψηλά και πάλι! Υπάρχουν κι άπειρα βίντεο στο youtube!
          Ότι χρειαστείτε είμαι δω!
    Με εκτίμηση,
     Γιάννης Κουρμπάνης.
          
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 28 Σεπ 2021, 19:10:08 από Γιάννης Κουρμπάνης » Καταγράφηκε

    If flying were the language of man, then soaring would be it's poetry!
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 29 Σεπ 2021, 08:02:52 »

    Επειδή κάποιοι φίλοι μάλλον δεν έχουν αντιληφθεί το τι προσπαθώ να εξηγήσω, θα το επαναλάβω.

    Είμαι υπέρ των δίμετρων ανεμόπτερων με τον χαρακτηρισμό RES. Τις χαρές που περιγράφει ο Γιάννης Κουρμπάνης τις έχουμε γευθεί και άλλοι φίλοι, όπως και εγώ προσωπικά.

    Η κατηγορία αυτή είναι προσιτή στον αρχάριο, και σε χρήμα και σε χρόνο κατασκευής και σε δυνατότητα χειρισμού.

    Ναι λοιπόν να προτείνουμε αυτά τα μοντέλα για τους αρχάριους αλλά και για τους προχωρημένους που θέλουν να ξαναζήσουν παλαιές εμπειρίες.

    Εκεί που διαφωνώ είναι ότι αυτά τα ανεμόπτερα ετοιμάζονται να πάρουν το χρίσμα της παγκόσμιας αγωνιστικής κατηγορίας, με ομαδική απογείωση με λάστιχο.

    Αγαπητοί φίλοι,
    άλλο να απογειώνεις μόνος σου με λάστιχο, και άλλο να απογειώνουν ταυτόχρονα μία ομάδα αρχάριων (στις μέχρι σήμερα προτεινόμενες μεταξύ τους αποστάσεις), ιδίως αν επικρατεί και πλάγιος άνεμος.

    Θα επανέλθω και σε κάτι που είπε ο αγαπητός φίλος κ. Λουκάκης, ότι στο Ηράκλειο επικρατούν άνεμοι που κάνουν εφικτή την απογείωση με λάστιχο. Δεν γνωρίζω την ένταση αυτών των ανέμων, αλλά όλοι αντιλαμβάνονται ότι αν έχουν πάνω από μία ορισμένη ταχύτητα, ίσως τα δίμετρα υπερελαφρά ανεμόπτερα κινηθούν προς τα πίσω και όχι προς τα εμπρός.

    Αρα μία ακόμα παράμετρος που πρέπει να εκτιμηθεί για μία τέτοια κατηγορία είναι τα όρια του ανέμου. Να φυσάει ελάχιστα, όχι απαγορευτικά. Τα μέγιστα όρια ανέμου που ορίζουν άλλοι κανονισμοί της FAI (άλλοι τα 12 μ/δευτ. και άλλοι τα 10 μ/δευτ.) είναι εκτός πραγματικότητας για τα δίμετρα RES. Στα τετράμετρα ανεμόπτερα, οι επιφορτήσεις με έρμα αρχίζουν από τα 6-8 μέτρα/δευτερόλεπτο.

    Πιστεύω ότι η ενημέρωση και συμβουλές προς τους λιγότερο καταρτισμένους είναι απαραίτητες. Δεν προσπαθώ να επιβάλω τις απόψεις μου ούτε φυσικά να αποτρέψω κάποιον από την ενασχόλησή του με αυτή την κατηγορία. Απλά κρίνω και θα επιμείνω ότι το κομμάτι της απογείωσης με λάστιχο θέλει επανεξέταση από αυτούς που στήνουν σήμερα τον κανονισμό.  

    Και αν τελικά η επίσημη έκδοση δεν ικανοποιεί την Ελληνική πραγματικότητα, μπορούμε να στήσουμε και την έκδοση -GR,
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 98


    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 3 Οκτ 2021, 16:32:32 »

    Οι πρώτες φωτογραφίες από την ομάδα μας... εδώ είναι το κεντρικό πάνελ του φτερού από τον Σταύρο......
    Το κιτ φαίνεται πολύ καλό. Ο σχεδιασμός και οι εφαρμογές είναι πολύ καλές. Έτσι, παρ' όλο που είναι αρκετά κομμάτια και δεν υπάρχουν οδηγίες, η κατασκευή προχωράει απροβλημάτιστα.
    Αυτή την εβδομάδα θα παραγγείλουμε και το κατάλληλο φιλμ για την επικάλυψη. Φυσικά θα γίνουν όλα με διάφανα χρώματα!



    * 1f3res.jpg (238.09 KB, 1181x886 - εμφανίστηκε 231 φορές.)

    * 2f3res.jpg (116.13 KB, 787x591 - εμφανίστηκε 240 φορές.)

    * 5f3res.jpg (161.62 KB, 1920x1440 - εμφανίστηκε 250 φορές.)

    * 6f3res.jpg (174.31 KB, 1920x1440 - εμφανίστηκε 235 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ολα τα ανεμόπτερα R/C (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: F3-RES στο Ηράκλειο Κρήτης
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.