Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
296.237 μηνύματα σε 12.083 θέματα από 6.189 Μέλη / Τελευταίο μέλος: moontraveller
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 28 Νοέ 2021, 08:22:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 28 Νοέ 2021, 08:22:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Χθες στις 23:33]

    [Χθες στις 22:05]

    από KATANAS
    [Χθες στις 19:04]

    [Χθες στις 17:35]

    [Χθες στις 14:05]

    από dominicm
    [Χθες στις 11:18]

    από cptnassos
    [Παρασκευή, 26 Νοέ 2021, 18:45:52]

    από Aris M.
    [Παρασκευή, 26 Νοέ 2021, 14:10:47]

    [Πέμπτη, 25 Νοέ 2021, 20:10:46]

    από 3DJunk
    [Τετάρτη, 24 Νοέ 2021, 23:25:06]

    από Bocian
    [Τετάρτη, 24 Νοέ 2021, 14:48:06]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 22 Νοέ 2021, 13:48:22]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 22 Νοέ 2021, 01:36:26]

    από dominicm
    [Κυριακή, 21 Νοέ 2021, 10:03:41]

    [Κυριακή, 21 Νοέ 2021, 01:25:48]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6189
    Τελευταίο: moontraveller
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 296237
    Σύνολο θεμάτων: 12083
    Online σήμερα: 50
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 5
    Επισκέπτες: 41
    Συνολικά: 46
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 4 [5]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Οι κανονισμοί της κατηγορίας F5J-GR  (Αναγνώστηκε 26668 φορές)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.756


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #60 στις: Τρίτη, 17 Φεβ 2009, 08:28:49 »

    Γιασας και απο εμενα
    Προτα να συνχορεσετε την ορθογραφια μου αλλα μονο 1 ταξι διμοτικου σε ελλινικο σχολιο.
    Στο θεμα μας
    Νομιζω πως ξεχαστικαμε παλι, για f5j δεν λεγαμε? Γιατι παλι να ζυγιζουμε μπαταριες και μοντελα?
    Λεμε να κανουμε τα πραγματα πιο απλα και λειτουργικα. Μηλαμε για ανεμοπορια και οχι εξοπλισμο.
    Οπιιες διαφορες ισοπαλιας Αντονη θα υπαρχουν στον τελεφτεο γυρο του Fly off και σε καμια κατιγορια
    δεν την λησανε με το πιος εχει το ελαφριτερο μοντελο αλλα με τησ διαφορες βαθμολογιας στον κυριο
    αγωνα.
    Θαθελα να δω πολες συμετοχες και απο πολα καινουργια ατομα. η συμετοχη μετρα πιο πολι απο το αποτελεσμα.
    Καλες προσγιωσης
    GASTON

    Φιλε GASTON, κάθε χώρα έχει δικούς της κανονισμούς για οποιαδήποτε κατηγορία θέλει να διοργανώσει αγώνα.
    Ετσι και στην Ελλάδα, φτιάξαμε κανονισμούς για μία κατηγορία που είναι πολύ δημοφιλής, αλλά ακόμα είναι ανεπίσημη στην FAI.
    Αν διαβάσει καλά τους κανονισμούς μας, ζυγίζουμε μόνο τα αεροπλάνα που ισοβάθμησαν σε κάθε group, και αυτά είναι όσα πέταγαν την ώρα που τελείωσε ο χρόνος εργασίας.

    Ολοι έχουν αποδεχθεί ότι νικητής του group πρέπει να είναι αυτός που πέτυχε το ίδιο αποτέλεσμα με την ελαφρύτερη μπαταρία, ή το βαρύτερο σκάφος, δηλαδή όποιος έχει τον μικρότερο λόγο μάζας μπαταρίας/μάζας σκάφους.

    Κατά τα άλλα, σε διάστημα 600 δευτερολέπτων, τα 20 είναι με κινητήρα, και τα 580 σε ανεμοπορία. ενώ στο διάστημα των 900 δευτερολέπτων τα 20 με κινητήρα και τα 880 σε ανεμοπορία.
    Δεν πιστεύω ότι θα υπάρχουν πολλοί που θα μπορέσουν να πετάξουν 880 δευτερόλεπτα μετά από μία ανοδο στα 200-250 μέτρα.
     
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 18 Φεβ 2009, 19:47:45 από Γιάννης Κωνσταντακάτος » Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #61 στις: Τετάρτη, 18 Φεβ 2009, 17:12:17 »

    Καλησπέρα
    Ας ξανά φέρω το θέμα του εξοπλισμού στην επιφάνεια θέλοντας να ρωτήσω τον Θείο Γιάννη για το optima prp (fvk)
    http://www.fvk.de/Englisch/Optima%20PRO.html αν δλδ θεωρεί το συγκεκριμένο ανεμόπτερο με το axi το μοτέρ που πρότεινε, ανταγωνιστικό σε αυτή την κατηγορία.
    Αν και εδώ που τα λέμε με το bussard και το set up που έχει τώρα αν του βάλω 3s lipo απο 2s και του αλλάξω και προπέλα στα 20 δευτερόλεπτα θα κάνω κάθετη πτήση..αλλά βλέπεις είναι και ο πιτσιρικάς στην κατηγορία που με υποχρεώνει ο εξοπλισμός να είναι εις διπλούν.. idiot2 idiot2

    dapan
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.756


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #62 στις: Τετάρτη, 18 Φεβ 2009, 19:45:20 »

    Καλησπέρα
    Ας ξανά φέρω το θέμα του εξοπλισμού στην επιφάνεια θέλοντας να ρωτήσω τον Θείο Γιάννη για το optima prp (fvk)
    http://www.fvk.de/Englisch/Optima%20PRO.html αν δλδ θεωρεί το συγκεκριμένο ανεμόπτερο με το axi το μοτέρ που πρότεινε, ανταγωνιστικό σε αυτή την κατηγορία.
    Αν και εδώ που τα λέμε με το bussard και το set up που έχει τώρα αν του βάλω 3s lipo απο 2s και του αλλάξω και προπέλα στα 20 δευτερόλεπτα θα κάνω κάθετη πτήση..αλλά βλέπεις είναι και ο πιτσιρικάς στην κατηγορία που με υποχρεώνει ο εξοπλισμός να είναι εις διπλούν.. idiot2 idiot2

    dapan
    Το μοντέλο Optima pro, είναι μία νεώτερη έκδοση του Silent Dream. Εγώ είχα και το Silent Dream με άνοιγμα 2,2μ, και το νεώτερο με 2,8 μέτρα. Ο Αντώνης έχει αυτό με 2,5 μέτρα. Και λέω είχα, γιατί κάποια στιγμή που με έπιασε αερομοντελιστική ανησυχία, μεγάλωσα τα φτερά, το μεν 2,2 μ το έφτασα στα 2,9 μέτρα, και το 2,8 στα 3,05μ
    Η αεροτομή S7055 έχει δώσει σε εμένα άριστες εντυπώσεις. Τα δύο μεγαλωμένα φτερά πετάνε καλά ακόμα και με φόρτιση κοντά στα 40γραμμάρια/τ.π.
    Δεδομένου ότι είναι φθηνό μοντέλο, δεν λέω όχι (υπάρχουν και άλλα όμοια και φθηνά), αλλά να προτιμήσεις την ουρά με το οριζόντιο stabilizer (cross tail).
    Να υπολογίζεις περίπου 60 ευρώ πακετάρισμα και ταχυδρομείο.

    Αν εννοείς τα ΑΧΙ 2826/** ναι και τα δύο είναι κατάλληλα, το καθένα για διαφορετικό τρόπο εκμετάλλευσης, και μάλλον χωράνε και μέσα στη μύτη.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #63 στις: Τετάρτη, 18 Φεβ 2009, 20:44:17 »

    ΧΜ... θα δούμε.... αυτά κάνεις θείο και μετά λέω εγώ ότι μπαίνω στην πρίζα  devil θα δούμε  έχουμε καιρό μπροστά μας, και έπειτα ως τότε θα μου δοθεί η ευκαιρία να να πούμε και από κοντά.
    Με αρέσει και αυτό :http://www.fvk.de/Englisch/Kamelot.html

    dapan
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 18 Φεβ 2009, 21:28:16 από Γιάννης Παξιμαδάκης » Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.756


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #64 στις: Τετάρτη, 18 Φεβ 2009, 22:16:02 »

    ξέχνα το , είναι hotliner με πολύ μικρή επιφάνεια.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    KOSTAS 3D
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 707



    « Απάντηση #65 στις: Πέμπτη, 19 Φεβ 2009, 17:58:17 »

    dapan γεια σου
    Δες αυτό το μοντέλο
    https://www.epayments.co.uk/epages/es114103.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/es114103_es121994722150/Products/%2202079%20ARF%22/SubProducts/%2202079%20ARF-0001%22

    http://www.der-schweighofer.at/artikel/76183/astra_arf_2150mm_topmodel

     για τον  junior  μια και θα είναι και αυτός εκεί  και θα έχω την χαρά να γνωρίσω αρκετούς από κοντά
    Θειε Γιάννη 
    Μετά το τέλος του 15λεπτου προσγινόμαστε και αυτός που έχει την ελαφρύτερη μπαταρία παίρνει καλύτερη βαθμολογία
     η μέναμε στον αέρα αν τα καταφέρομαι βεβαία μέχρι να προσγειωθεί και ο τελευταίος και τότε βγάζετε   την  βαθμολογία με της ανάλογες ποινές
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 19 Φεβ 2009, 18:48:19 από KOSTAS 3D » Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.756


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #66 στις: Πέμπτη, 19 Φεβ 2009, 20:17:48 »

    Το συγκεκριμένο μοντέλο που δίνεις link είναι μόνο 2,15 μ ο καθένας μπορεί να κρίνει αν τον συμφέρει ή όχι.

    Ο κανονισμός της F5J-GR θα αναρτηθεί στο site της ομοσπονδίας σε λίγες μέρες.
    Ο τρόπος βαθμολογίας, ή για την ακρίβεια ποινολόγησης, ακολουθεί την σειρά προσγείωσης. Ο τελευταίος που προσγειώνεται εν γένει παίρνει 0 β. ποινής, ο προτελευταίος 1 β. ποινής κ.ο.κ.

    Εφ' όσον η προσγείωση γίνει εντός του χρόνου εργασίας, δεν χρειάζεται ζύγισμα. Είναι πολύ σπάνιο να προσγειωθούν δύο μοντέλα εντός του χρόνου ταυτόχρονα, οπότε θα χρειαστεί ζύγισμα για να διαχωριστεί η σειρά προσγείωσής τους βάσει του λόγου της μπαταρίας/σκάφους. Αν προσγειωθούν με ένα δευτερόλεπτο διαφορά, ισχύει η σειρά προσγείωσης όχι το ζύγισμα.

    Το ζύγισμα γίνεται βασικά σε όσους ισοβαθμίσουν στην πρώτη θέση, επειδή ήταν στον αέρα (δεν είχαν προσγειωθεί)  τη στιγμή λήξης του χρόνου εργασίας (στα 10 είτε στα 15 λεπτά που θα έχει ορίσει ο αλυτάρχης).
    Αν π.χ. με την λήξη του χρόνου εργασίας πετούσαν 3 μοντέλα ακόμα, αυτά θα θα πάρουν 0, 1, 2 βαθμούς ποινής με βάση τον λόγο μάζας και θα καταλάβουν τις θέσεις 1, 2, 3, στο συγκεκριμένο γκρουπ.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    KOSTAS 3D
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 707



    « Απάντηση #67 στις: Παρασκευή, 20 Φεβ 2009, 12:30:30 »

    Αν και ξεφύγαμε λίγο από το θέμα
    Μαθαίναμε όλοι από τα λόγια του θειου Γιάννη
    Θειε Γιάννη η έξεις ερώτηση
    αν αυτό το μοντέλο που είπα βάζαμε  αυτό το μοτέρ
    ΑΧΙ 2217/20  με μπαταριά Polyquest 700mAh 3S 30C - 50C 
    71 grm
    Και το στήσομε σωστά με συντελεστή βάρους 5.9  περίπου
    Γιατί να μην το προτιμήσαμε από ένα μεγαλύτερο μοντέλο για παράδειγμα 3.4 μετρά με τον ίδιο συντελεστή
    Η εμπειρία μέτριοι σε εσάς που πετάτε χρόνια αλλά σε ένα νέο τα μάτια είναι σαν του αετού βλέπουν μακριά και καθαρά

    Δεν θέλω να θίξω κανένα απλά μαθαίναμε όλοι μας από ένα έμπειρο που ασχολείται με χαρά  και μας τα εξηγεί
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.756


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #68 στις: Παρασκευή, 20 Φεβ 2009, 14:04:19 »

    Αν και ξεφύγαμε λίγο από το θέμα
    Μαθαίναμε όλοι από τα λόγια του θειου Γιάννη
    Θειε Γιάννη η έξεις ερώτηση
    αν αυτό το μοντέλο που είπα βάζαμε  αυτό το μοτέρ
    ΑΧΙ 2217/20  με μπαταριά Polyquest 700mAh 3S 30C - 50C 
    71 grm
    Και το στήσομε σωστά με συντελεστή βάρους 5.9  περίπου
    Γιατί να μην το προτιμήσαμε από ένα μεγαλύτερο μοντέλο για παράδειγμα 3.4 μετρά με τον ίδιο συντελεστή
    Η εμπειρία μέτριοι σε εσάς που πετάτε χρόνια αλλά σε ένα νέο τα μάτια είναι σαν του αετού βλέπουν μακριά και καθαρά

    Δεν θέλω να θίξω κανένα απλά μαθαίναμε όλοι μας από ένα έμπειρο που ασχολείται με χαρά  και μας τα εξηγεί


    Πρώτα απ' όλα, θα παρατήρησες ότι αλλάξαμε την επικεφαλίδα του thread να λέει "Οι κανονισμοί...", άρα ότι συζητάμε σχετικά με την κατηγορία αυτή είναι εντός θέματος.
    Δεύτερον όταν ρωτάς κάτι, δεν θίγεις κανέναν.

    Επναλαμβάνω ότι άλλη τακτική ακολουθείς με τα μικρά μοντέλα, και άλλη με τα μεγάλα. Αρα το μοντέλο αυτό που είναι σχετικά μικρό, κάποιος μπορεί να κάνει θαύματα, και άλλος να μη μπορεί να το αξιοποιήσει το ίδιο.

    Παρακολουθώντας τις εκδηλώσεις στην κατηγορία F5J σε άλλες χώρες, με άλλους κανονισμούς, παίζουν όλες οι διαστάσεις, αλλά όλα τα μοντέλα προσπαθούν να τα έχουν όσο πιό ελαφρυά γίνεται. Αυτοί έχουν άλλους κανονισμούς από εμάς.

    Προσωπικά εγώ, στην κατηγορία αυτή θα ετοιμάσω και θα δοκιμάσω εντός και εκτός αγώνα μοντέλα με γρήγορη αεροτομή και άνοιγμα από 3 - 3,1 μέτρα, αλλά και με αργή αεροτομή, όπως το Topaz, με άνοιγμα 3 μέτρα και τα δύο AVA με άνοιγμα 3,3 και 3,7 μέτρα αντίστοιχα.
     
    Εντός του έτους 2009 τα meetings της κατηγορίας θα έχουν στόχο να πιστοποιήσουμε ότι οι κανονισμοί είναι εντάξει, ή θέλουν κάποια αλλαγή, και το ποιό μοντέλο/τακτική έχει τις καλύτερες πιθανότητες έναντι άλλου.

    Ας μην ξεχνάμε και τις καιρικές συνθήκες, άλλη τακτική για νηνεμία, άλλη για θερμικά και άλλη για υπολογίσημο άνεμο.

    Οταν κάποια ημέρα η Διεθνής Ομοσπονδία επισημοποιήσει την κατηγορία F5J (όχι απαραίτητα διατηρώντας αυτόν τον κωδικό), θα επανέλθουμε με σκέψεις και πειράματα για να συμπλεύσουμε με τις τότε ιδιαιτερότητες. Εως τότε, θα κάνουμε τον δικό μας αγώνα, και θα περνάμε καλά.

    Επειδή θίγεις το θέμα της καλής όρασης σε ένα νέο, συγκριτικά με ένα "μη νέο", θα σου πω ότι το θέμα του να χάσεις ένα μοντέλο στον αέρα είναι τό ίδιο πιθανό και στις δυο κατηγορίες ηλικιών.
    Αν αφαιρεθεί κάποιος και κυτάξει αλλού, είναι δύσκολο να επαναπροσδιορίσει την περιοχή που ήταν το μοντέλο, πριν λίγα δευτερόλεπτα, και να εστιάσει στην ίδια απόσταση, ιδίως όταν ο ουρανός, είναι καθαρός, ή έχει πλήρη νέφωση.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    G.Skargiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.548



    WWW
    « Απάντηση #69 στις: Δευτέρα, 11 Μάι 2009, 19:42:27 »

    εγώ πάντως είμαι έτοιμος !!!!!!!

    και πάντα με τα σωστά μοντέλα (κατά εμενα πάντα)





    "foto evan"


    * skar2.jpg (64.89 KB, 800x533 - εμφανίστηκε 698 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιωργος Σκαργιωτης

     Η αλήθεια πάντα λάμπει,
     Η λάσπη τους επιστρέφει

        (Κυνηγός Τroll)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.756


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #70 στις: Τρίτη, 12 Μάι 2009, 07:33:47 »

    Τόπο στα νιάτα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.756


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #71 στις: Τρίτη, 12 Μάι 2009, 11:21:01 »

    Απλά σου λέω ότι αναφέρεσαι στην κατηγορία F5-BF1-GR και όχι στην F5J-GR
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: 1 2 3 4 [5]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ολα τα ανεμόπτερα R/C (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Οι κανονισμοί της κατηγορίας F5J-GR
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.025 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.