Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.412 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 07:25:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 07:25:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Demetre
    [Σήμερα στις 06:22]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:16]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304412
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 50
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 35
    Συνολικά: 37
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Avro 504 N/O Ναυτικής Αεροπορίας  (Αναγνώστηκε 5637 φορές)
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 18 Αύγ 2021, 23:08:06 »

    Διάλειμμα από την άτρακτο, ξεκίνημα των φτερών.

    Κόψιμο των αεροτομών, σάντουιτς με δύο πατρόν σε κάθε πλευρά του ξύλου ως οδηγός, κόψιμο του περιγράμματος και φινίρισμα με γυαλόχαρτο, μία μία ξεχωριστά... Για να περνάει η ώρα...

    Έτσι εξασφαλίζεται πολύ μεγάλη ομοιότητα...

    Το κόψιμο των διαφόρων εγκοπών γίνεται με πολύ μυτερό κοπίδι, με ειδικά εργαλεία και με λεπτή διαμαντόλιμα για φινίρισμα


    * 20210124_181616.jpg (252.43 KB, 971x728 - εμφανίστηκε 159 φορές.)

    * 20210124_181707.jpg (244.84 KB, 1027x770 - εμφανίστηκε 153 φορές.)

    * 20210218_213627.jpg (137.91 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 155 φορές.)

    * 20210218_214331.jpg (134.63 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 151 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 18 Αύγ 2021, 23:11:30 »

    ...


    * 20210218_213627.jpg (137.91 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 157 φορές.)

    * 20210218_214331.jpg (134.63 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 157 φορές.)

    * 20210218_212109.jpg (234.05 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 171 φορές.)

    * 20210218_212140.jpg (188.01 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 152 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 19 Αύγ 2021, 13:28:24 »

    δοκοί φτερών από σάντουιτς μπάλσας και φύλλου carbon.

    Η αντοχή και με σκέτη μπάλσα θα ήταν αρκετή, καλύτερα όμως λίγη παραπάνω για ασφάλεια, έστω και με θυσία βάρους


    * 20210131_203645.jpg (243.24 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 118 φορές.)

    * 20210131_203648.jpg (165.66 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 111 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 19 Αύγ 2021, 13:55:04 »

    Το χείλος εκφυγής στα πηδάλια κλίσης είχε καμπύλο σχήμα στα Ελληνικά 504Ν. Αυτό μπορεί να κοπεί από φύλλο μπάλσα, προτιμώ όμως τέτοια καμπύλα κομμάτια να τα κάνω με κόλληση επάλληλων ξύλων (laminations).
    Πρώτα έγινε τρίψιμο το χείλους σε τριγωνική διατομή, στη συνέχεια κόπηκε κατά μήκος σε τρία διαφορετικά πηχάκια. έπειτα βρέξιμο για να μαλακώσει και διαμόρφωση στο σχετικό πατρόν για να πάρει το σήμα. Τέλος, κόλληση με οδηγό άλλο πατρόν για το τελικό σχήμα


    * 20210208_191939.jpg (247.86 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 99 φορές.)

    * 20210208_191945.jpg (221.4 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 108 φορές.)

    * 20210208_192001.jpg (240.36 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 107 φορές.)

    * 20210208_192023.jpg (129.32 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 106 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 19 Αύγ 2021, 14:00:18 »

    η απλή ιδιοσυσκευή για το τρίψιμο του χείλους εκφυγής σε τριγβνική διατομή.

    Επίσης, αρχική κοπή των στυλιδίων από φλαμούρι πάχους 2 χιλιοστών. Το φλαμούρι αν και βαρύτερο από την μπάλσα είναι εξαιρετικό για εμφανή βερνικωμένα ξύλινα κομμάτια γιατί έχει πολύ καλή επιφάνεια χωρίς πόρους και δίνει πολύ ρεαλιστικό φινίρισμα. Και καλύτερη αντοχή αλλά με μικρή επβάρυνση βάρους...

    Δοκιμαστικό τρίψιμο ενός στυλιδίου στην τελική διατομή...


    * 20210124_212958.jpg (231.55 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 111 φορές.)

    * 20210124_213027.jpg (248.55 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 105 φορές.)

    * 20210124_181815.jpg (246.35 KB, 971x728 - εμφανίστηκε 110 φορές.)

    * 20210124_181854.jpg (244.3 KB, 914x685 - εμφανίστηκε 111 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 19 Αύγ 2021, 14:03:52 »

    και μετά την προετοιμασία των διαφόρων κομματιών, επιτέλους συναρμολόγηση του φτερού... Ένα από τέσσερα...


    * 20210210_154636.jpg (171.1 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 104 φορές.)

    * 20210210_154923.jpg (134 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 109 φορές.)

    * 20210211_003658.jpg (173.54 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 104 φορές.)

    * 20210211_003716.jpg (151.21 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 107 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 19 Αύγ 2021, 14:05:01 »

    ...


    * 20210211_130751.jpg (169.76 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 106 φορές.)

    * 20210211_130756.jpg (128.29 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 107 φορές.)

    * 20210211_130801.jpg (139.31 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 112 φορές.)

    * 20210211_130812.jpg (138.43 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 112 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 19 Αύγ 2021, 14:06:53 »

    ...


    * 20210211_132202.jpg (196.1 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 95 φορές.)

    * 20210211_132900.jpg (207.11 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 110 φορές.)

    * 20210211_184948.jpg (188.63 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 116 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 19 Αύγ 2021, 14:10:21 »

    ένωση των πάνω φτερών στο κεντρικό κομμάτι.

    Για ακρίβεια αντοχή και επαναληψιμότητα η ένωση γίνεται με ατσαλόσυρμα 0,5 χιλ. και σωληνάκι αλουμινίου 1-0,5 χιλ.

    Το μοντέλο θα είναι μονοκόμματο μια και μιλάμε για άνοιγμα φτερών στα 550 χιλιοστά. όμως αυτός ο τρόπος σύνδεσης έχει πολλά πλεονεκτήματα μακροπρόθεσμα...


    * 20210214_152441.jpg (196.14 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 101 φορές.)

    * 20210214_152454.jpg (153.73 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 100 φορές.)

    * 20210214_152737.jpg (185.31 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 101 φορές.)

    * 20210214_152742.jpg (191.22 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 111 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #24 στις: Πέμπτη, 19 Αύγ 2021, 14:12:19 »

    ...


    * 20210214_172752.jpg (181.07 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 103 φορές.)

    * 20210214_172939.jpg (220.14 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 103 φορές.)

    * 20210214_225251.jpg (190.27 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 106 φορές.)

    * 20210214_225400.jpg (198.53 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 103 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #25 στις: Πέμπτη, 19 Αύγ 2021, 14:14:52 »

    ο οδηγός για το τρίψιμο του χείλος προσβολής καθώς και ο δεύτερος καλύτερος για το χείλος εκφυγής...


    * 20210215_220732.jpg (146.88 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 96 φορές.)

    * 20210215_221326.jpg (202.08 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 99 φορές.)

    * 20210215_221348.jpg (151.64 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 109 φορές.)

    * 20210215_221400.jpg (120.93 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 106 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 19 Αύγ 2021, 14:17:09 »

    αγαπημένη διαδικασία... πρόχειρη συναρμολόγηση της μέχρι τώρα κατασκευής για μια πρώτη φωτογραφία...


    * 20210216_223107.jpg (208.36 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 111 φορές.)

    * 20210216_223139.jpg (207.27 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 104 φορές.)

    * 20210216_223146.jpg (220.2 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 104 φορές.)

    * 20210216_223237.jpg (154.69 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 101 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 19 Αύγ 2021, 14:20:14 »

    κεντρικό κομμάτι άνω φτερού και στυλίδια. Φαίνονται οι υποδοχές από σωληνάκι αλουμινίου για τα στυλίδια


    * 20210216_225539.jpg (186.48 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 108 φορές.)

    * 20210216_225602.jpg (179.26 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 103 φορές.)

    * 20210216_225616.jpg (142.86 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 101 φορές.)

    * 20210216_225750.jpg (176.87 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 103 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #28 στις: Πέμπτη, 19 Αύγ 2021, 14:26:31 »

    για την ολοκλήρωση της ατράκτου πρέπει να καθοριστεί η θέση και η διάταξη των σέρβο.

    Ως συνήθως στις κατασκευές μου χρησιμοποιώ δέκτη Spektrum με ενσωματωμένα γραμμικά σέρβο ενώ θα χρειαστεί και ένα τρίτο για τα πηδάλια κλίσης.

    Η κίνηση στα πηδάλια μεταφέρεται μέσω συρματόσχοινων (κλωστή...) με σύστημα pull-pull όπως και στο πραγματικό αεροπλάνο. Κατά συνέπεια πρέπει να μεσολαβήσει ένα σύστημα μοχλών που να μετατρέπει την γραμμική κίνηση του σέρβο σε κίνηση των συρματόσχοινων. Μετά από σχετικούς υπολογισμούς για τα μήκη και τον αντίστοιχο σχεδιασμό προέκυψε η μονάδα που φαίνεται, για τα πηδάλια της ουράς.


    * 20210227_204112.jpg (184.07 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 107 φορές.)

    * 20210227_204228.jpg (213.74 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 103 φορές.)

    * 20210227_204507.jpg (137.83 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 111 φορές.)

    * 20210227_204522.jpg (159.2 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 102 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #29 στις: Πέμπτη, 19 Αύγ 2021, 14:29:51 »

    προσωρινή τοποθέτηση και ένωση των μοχλών με τα σέρβο λε λεπτό ορειχάλκινο συρματάκι. Προσωρινό καθ΄ς θα αντιακτασταθεί με ατσάλινο, απλά βολεύει σε αυτό το στάδιο για τον υπολογισμό των μηκών και για μικροδιορθώσεις


    * 20210227_204717.jpg (174.81 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 106 φορές.)

    * 20210227_205208.jpg (177.03 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 97 φορές.)

    * 20210227_205824.jpg (199.13 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 100 φορές.)

    * 20210227_210252.jpg (194.69 KB, 1142x856 - εμφανίστηκε 111 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα Free Flight  |  Κατασκευές Free Flight (Συντονιστής: Γιώργος Κανδυλάκης)  |  Θέμα: Avro 504 N/O Ναυτικής Αεροπορίας
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.031 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.