Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.330 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 15:53:18

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 15:53:18

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:50]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304330
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 78
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 34
    Συνολικά: 35
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 11     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Το καλύτερο 1m DLG, βήμα-βήμα για να το φτιάξεις μόνος σου!!!  (Αναγνώστηκε 15981 φορές)
    Loukis35
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 72


    « Απάντηση #75 στις: Δευτέρα, 10 Μάι 2021, 18:06:35 »

    Παράθεση
    3) Αντί για digital servo με μεταλλικά γρανάζια, μπορείς να χρησιμοποιήσεις απλά, με πλαστικά? Ναι μπορείς και το έχω κάνει, μέχρι 3,5γρ σέρβο δουλεύει μια χαρά, απλά είναι περισσότερο αναλώσιμα και ενδεχομένως θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις μικρότερης διατομής σύρμα για το ελατήριο στις ουρές.

    Ξανά ερώτηση για τα servos. Βλέπω ότι χρησιμοποιείς digital...

    Κάπου παλιότερα είχα διαβάσει ότι, κάποιοι δέκτες είχαν πρόβλημα με τα digital servos. Πιστεύω ότι πλέον, τα προβλήματα αυτά έχουν παρέλθει.
    Υποθέτω ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και analog servos?
    Καταγράφηκε
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 91


    WWW
    « Απάντηση #76 στις: Δευτέρα, 10 Μάι 2021, 20:16:25 »

    Δεν ξέρω, δεν είμαι ειδικός στα σέρβο, ούτε την διαφορά αναλογικών και ψηφιακών δεν γνωρίζω, άλλα έχω χρησιμοποιήσει και τους δύο τύπους χωρίς προβλήματα.
    Καταγράφηκε

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #77 στις: Τετάρτη, 12 Μάι 2021, 15:35:15 »

    Περιμένοντας το ύφασμα και την μπούμα , ειπα να δοκιμάσω με βαρύτερο ύφασμα  ,50gr/m2 Είναι γεγονός οτι  μονο οι αφροί  μου βγαίνουν  βαρύτεροι από αυτο που  δείχνεις Αντώνη ( afilos)  Χαμόγελο
    Απο οσο μέτρησα το XPS  ειναι ελαφρως ελαφρότερο  απο το Fibran ( πράσινο)   και πολύ ελαφρότερο απο το DOW ( μπλε) ( μικρότερη πυκνότητα . Τελος  παντων με το 50αρι υφασμα και xps foam η ουρά ξεπερνάει τα 8 γραμμάρια ,μακριιά απο τα 5 που προτείνεται απο τοι αρχικό σχέδιο  .
    Για την ουρά κατέληξα να χρησιμοποιήσω την αεροτομή που προτείνει  ο drela για το stab  ΗΤ-12 αυξημενη σε πάχος 7% ,από 5 % και την  για to fin HT-23 σε πάχος 8% από 6.5%. Οταν ερθει το υφασμα θα δω τι τελικό βαρος βγαινει η ουρα .
    Η αεροτομη στην ριζα  του stab


    και το ακροπτερυγιο του stab



    stab





    και μια ματιά στο "κοψιμο" του φτερού , ουράς







    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 91


    WWW
    « Απάντηση #78 στις: Τετάρτη, 12 Μάι 2021, 19:14:59 »

    Περιμένοντας το ύφασμα και την μπούμα , ειπα να δοκιμάσω με βαρύτερο ύφασμα  ,50gr/m2 Είναι γεγονός οτι  μονο οι αφροί  μου βγαίνουν  βαρύτεροι από αυτο που  δείχνεις Αντώνη ( afilos)  Χαμόγελο
    Απο οσο μέτρησα το XPS  ειναι ελαφρως ελαφρότερο  απο το Fibran ( πράσινο)   και πολύ ελαφρότερο απο το DOW ( μπλε) ( μικρότερη πυκνότητα . Τελος  παντων με το 50αρι υφασμα και xps foam η ουρά ξεπερνάει τα 8 γραμμάρια ,μακριιά απο τα 5 που προτείνεται απο τοι αρχικό σχέδιο  .
    Για την ουρά κατέληξα να χρησιμοποιήσω την αεροτομή που προτείνει  ο drela για το stab  ΗΤ-12 αυξημενη σε πάχος 7% ,από 5 % και την  για to fin HT-23 σε πάχος 8% από 6.5%. Οταν ερθει το υφασμα θα δω τι τελικό βαρος βγαινει η ουρα .

    Καλά με τα κοψίματα τα δικά σου Γιάννη, με κάνεις και φαίνομαι ερασιτέχνης (λες και δεν είμαι) Grin Grin Grin . Μάλλον, θα αναγκαστείς να στείλεις έτοιμα κομμένα φτερά και για μένα  Cheesy Cheesy Cheesy

    Aπό ότι κατάλαβα φτιάχνεις το molded apogee με V-Tail, ή το molded με ουρές DLG?

    To V-tail έχει πιο ελαφριες ουρές σαν κατασκευή άλλα δεν μπορείς να το κάνεις DLG, η V-tail είναι ασύμβατη με το DLG !!!
    Αν το φτιάχνεις με την κλασική ουρά dlg θα πρέπει να προσέξεις το βάρος της ουράς να μην ξεπεράσει συνολικά και για τα δύο πτερύγια τα 7-8γρ. Αν εξοκείλεις από τον τρόπο που δείχνω, θα πρέπει να ξέρεις τι κάνεις διαφορετικά θα καταλήξεις με ένα dlg με όχι ιδανικό βάρος. Κάθε 5γρ υπέρβασης έχουν το αντίστοιχο ή και παραπάνω αντίκτυπο στην πτήση (gliding ratio)
    Το ιδανικό βάρος δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 120γρ. Μπορεί να είναι ελαφρύτερο άλλα όχι βαρύτερο απο τα 120γρ., αν θέλεις στην πρώτη πτήση να αναφωνήσεις "τ'ειν τούτο μάν μου". Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη

    τις αεροτομές  ΗΤ-12 και  ΗΤ-23, που ακριβώς τις είδες να αναφέρονται? Γενικά απέφυγε τα μεγαλύτερα πάχη στο οριζόντιο πτερύγιο γιατί μπορεί να έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην πτήση και να κάνουν το αεροπλάνο να βουτάει λόγο μεγάλης άνωσης της ουράς(hor.stab)!? (εσείς που είστε πιο ειδικοί τα ξέρετε καλύτερα απο εμένα)

    Μου φαίνεται η κατασκευή σου θα είναι ΤΕΛΕΙΑ!!! Ανυπομονώ να δω την συνέχεια..

    Για οποιονδήποτε ενδιαφέρεται, προτείνω ανεπιφύλακτα την κατασκευή με apogee AG03 πτέρυγα και κλασσική ουρά DLG. Με ένα απλό τίναγμα (SAL) χωρίς να ζορίζεσαι, φτάνεις τα 15μ ύψος και μπορείς να απολαύσεις ή και να δαμάσεις, τα μικρά και παιχνιδιάρικα πρωινά ανοδικά ρεύματα θερμού αέρα, όπου και αν βρίσκεσαι.!!!
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 12 Μάι 2021, 19:38:57 από afilos » Καταγράφηκε

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #79 στις: Πέμπτη, 13 Μάι 2021, 07:56:07 »

    ι φαίνομαι ερασιτέχνης (λες και δεν είμαι) Grin Grin Grin . Μάλλον, θα αναγκαστείς να στείλεις έτοιμα κομμένα φτερά και για μένα  Cheesy Cheesy Cheesy!!

    Όλοι ερασιτέχνες ειμαστε  WinkΓια φτερό εννοείτε , οτι θες  Χαμόγελο

    Ναι το Mold κάνω ,αλλά με  συμβατική ουρά . Το σκέφτηκα για V αλλά δεν βγήκα κάποιον αξιόπιστο τόπο να  στηριχτεί σωστά η ουρά σε τόσο μικρη μπούμα και ψιλοβαριέμαι για τέτοιον πειραματισμό .  . Τις αεροτομές τις βγήκα από τα σχεδια του Drela  για το apogee δινει HT-12  για την V tail .Δηλ αν την μετατρέψεις ( με προβολή ) σε συμβατική,  η αεροτομή δεν αλλάζει ουτε για το stab ουτε για το Fin-rudder . Για το Fin δεν θυμαμαι που διάβασα οτι προτείνει σαν εναλλακτική την HT23. Απλα επειδη εχω την δυνατότητα, σκεφτηκα να τα κόψω στο cnc και να μην τρίψω για να πέτυχω τις αεροτομές στην ουρά . Θα δουμε οταν το τελειώσω αν  και πόσο θα βοηθήσει.  Η ουρά που εφτιαξα με 50αρι ύφασμα έδειξε οτι βγαίνει βαριά , όπως ηταν και το αναμενόμενο , οπότε περιμείνω ( ακόμα ) το 25άρι ύφασμα  για να την ξαναφτιάξω .
    Στο παρακάτω βίντεο  χρησιμοποιεί V tail αλλά τρεχα γύρευε πως την εφτιαξε . Αν βρω  δοκιμασμένο τρόπο θα το επιχειρήσω. Δεν ειναι dυσκολο να φτιαχτεί + μια άτρακτος με V tail . Εχεις δοκιμάσει V ουρά στο apogee??


    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 91


    WWW
    « Απάντηση #80 στις: Πέμπτη, 13 Μάι 2021, 08:30:31 »

    ι φαίνομαι ερασιτέχνης (λες και δεν είμαι) Grin Grin Grin . Μάλλον, θα αναγκαστείς να στείλεις έτοιμα κομμένα φτερά και για μένα  Cheesy Cheesy Cheesy!!

    Όλοι ερασιτέχνες ειμαστε  WinkΓια φτερό εννοείτε , οτι θες  Χαμόγελο

    Ναι το Mold κάνω ,αλλά με  συμβατική ουρά . Το σκέφτηκα για V αλλά δεν βγήκα κάποιον αξιόπιστο τόπο να  στηριχτεί σωστά η ουρά σε τόσο μικρη μπούμα και ψιλοβαριέμαι για τέτοιον πειραματισμό .  . Τις αεροτομές τις βγήκα από τα σχεδια του Drela  για το apogee δινει HT-12  για την V tail .Δηλ αν την μετατρέψεις ( με προβολή ) σε συμβατική,  η αεροτομή δεν αλλάζει ουτε για το stab ουτε για το Fin-rudder . Για το Fin δεν θυμαμαι που διάβασα οτι προτείνει σαν εναλλακτική την HT23. Απλα επειδη εχω την δυνατότητα, σκεφτηκα να τα κόψω στο cnc και να μην τρίψω για να πέτυχω τις αεροτομές στην ουρά . Θα δουμε οταν το τελειώσω αν  και πόσο θα βοηθήσει.  Η ουρά που εφτιαξα με 50αρι ύφασμα έδειξε οτι βγαίνει βαριά , όπως ηταν και το αναμενόμενο , οπότε περιμείνω ( ακόμα ) το 25άρι ύφασμα  για να την ξαναφτιάξω .
    Στο παρακάτω βίντεο  χρησιμοποιεί V tail αλλά τρεχα γύρευε πως την εφτιαξε . Αν βρω  δοκιμασμένο τρόπο θα το επιχειρήσω. Δεν ειναι dυσκολο να φτιαχτεί + μια άτρακτος με V tail . Εχεις δοκιμάσει V ουρά στο apogee??


    Ναι το έχω φτιάξει το v-tail με μπάλσα ουρές αλλά δεν μπορείς να το εκτοξεύσεις ευθεία με τίποτα, ρολλάρει αριστερά. Το βιντεάκι το είχα δει και αν προσέξεις σε κάθε launch που κάνει το παλικάρι, του ρολλάρει αριστερά, και ούτε καν το πετάει με δύναμη. Αν το πετάξει με δύναμη μπορεί και να κάνει ολόκληρο ρολλ.
    Κάπου έχω και δικό μου βιντεάκι με το vtail, θα το ψάξω και θα σας το δείξω αν το βρω.
    Στο κάθετο πτερύγιο της ουράς δεν πρέπει να είναι συμμετρική η αεροτομή. Αν είσαι δεξιόχειρας η δεξιά πλευρά της αεροτομής πΕπρέπει να είναι επίπεδη έτσι ώστε η αεροτομή να τραβάει το την ουρά προς τα αριστερά κάνοντας το αεροπλάνο να πλανάρει δεξιά, αντισταθμίζοντας έτσι την τάση που έχει να ρολλάρει αριστερά κατά το στάδιο της εκτόξευσης. Το αντίστροφο ισχύει για αριστερόχειρες.
    Επίσης από την δεξιά πλευρά της κάθετης αεροτομής τοποθετούμε και το servo horn (για δεξιόχειρες).
    Καταγράφηκε

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #81 στις: Πέμπτη, 13 Μάι 2021, 10:07:51 »


    Στο κάθετο πτερύγιο της ουράς δεν πρέπει να είναι συμμετρική η αεροτομή. .......

    Σωστά . Η ht23   για το fin δεν ειναι συμμετρική . Αντιθετα με την ht12 .


    * ht23.png (6.81 KB, 1823x237 - εμφανίστηκε 166 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 91


    WWW
    « Απάντηση #82 στις: Πέμπτη, 13 Μάι 2021, 11:20:55 »


    OK, απλά ήθελα να σιγουρευτώ ότι ξέρεις τι κάνεις  Χαμόγελο, και για όσους δεν γνωρίζουν πως λειτουργούν τα dlg.
    Καταγράφηκε

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 91


    WWW
    « Απάντηση #83 στις: Πέμπτη, 13 Μάι 2021, 11:44:30 »

    Παλιό βιντεάκι, από τα πρώτα μου βήματα.



    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 13 Μάι 2021, 12:08:35 από afilos » Καταγράφηκε

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #84 στις: Πέμπτη, 13 Μάι 2021, 13:39:20 »


    OK, απλά ήθελα να σιγουρευτώ ότι ξέρεις τι κάνεις  Χαμόγελο, και για όσους δεν γνωρίζουν πως λειτουργούν τα dlg.
    Καλά έκανες.
    Οτι ξερω για τα DLG ειναι θεωρητικό . Εσυ έχεις εμπειρία και απο την κατασκευή και από πτήση.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #85 στις: Πέμπτη, 13 Μάι 2021, 14:56:57 »


    OK, απλά ήθελα να σιγουρευτώ ότι ξέρεις τι κάνεις  Χαμόγελο, και για όσους δεν γνωρίζουν πως λειτουργούν τα dlg.

    Εϊναι μιά επιλογή που έρχεται από τα free flight. Οσοι το κάνουν λένε ότι το προτιμούν για τις πρώτες στιγμές του launch και μέχρι να προλάβουν να ακουμπήσουν το stick του rudder, για να μην χρειάζονται trim για να κρατήσουν το αεροπλάνο ευθεία. Και θέλει προσοχή γιατί αλλιώς πρέπει να το βάλει ο δεξιόχειρας και αλλιώς ο αριστερόχειρας. Αυτό προέκυψε από την στιγμή που το launch γινέται σαν ρίψη του δίσκου και όχι του ακοντίου όπως ήταν στην αρχή. Δεν το χρησιμοποιούν πολλοι.
    Καταγράφηκε
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 91


    WWW
    « Απάντηση #86 στις: Πέμπτη, 13 Μάι 2021, 15:07:39 »


    OK, απλά ήθελα να σιγουρευτώ ότι ξέρεις τι κάνεις  Χαμόγελο, και για όσους δεν γνωρίζουν πως λειτουργούν τα dlg.

    Εϊναι μιά επιλογή που έρχεται από τα free flight. Οσοι το κάνουν λένε ότι το προτιμούν για τις πρώτες στιγμές του launch και μέχρι να προλάβουν να ακουμπήσουν το stick του rudder, για να μην χρειάζονται trim για να κρατήσουν το αεροπλάνο ευθεία. Και θέλει προσοχή γιατί αλλιώς πρέπει να το βάλει ο δεξιόχειρας και αλλιώς ο αριστερόχειρας. Αυτό προέκυψε από την στιγμή που το launch γινέται σαν ρίψη του δίσκου και όχι του ακοντίου όπως ήταν στην αρχή. Δεν το χρησιμοποιούν πολλοι.


    Αν δεν κάνω λάθος, πλέον όλα τα μοντέλα παραγωγής έχουν ασυμμετρικο κάθετο πτερύγιο. Η εναλλακτική θα ήταν να χρησιμοποιήσεις περισσότερο δεξί τριμ στο rudder,  αλλά έτσι δεν θα είχες περισσότερη αντίσταση (drag) και άρα μεγαλύτερη επιβράδυνση?
    Καταγράφηκε

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 91


    WWW
    « Απάντηση #87 στις: Πέμπτη, 13 Μάι 2021, 15:16:51 »

    Γιάννη, στο βιντεακι που κόβεις το φτερό, έχω 2 απορίες. Δεν πρέπει να κόβεις πρώτα την κάτω επιφάνεια και μετά την πάνω; Εσύ βλέπω κάνεις το αντίθετο.
    Και δεύτερον, γιατί τοποθετείς ένα μικρό κομμάτι αφρού κάθετα στο ΤΕ, την στιγμή που κόβεις το κάτω μέρος;;;;
    Καταγράφηκε

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #88 στις: Πέμπτη, 13 Μάι 2021, 17:41:07 »

    Γιάννη, στο βιντεακι που κόβεις το φτερό, έχω 2 απορίες. Δεν πρέπει να κόβεις πρώτα την κάτω επιφάνεια και μετά την πάνω; Εσύ βλέπω κάνεις το αντίθετο.
    Και δεύτερον, γιατί τοποθετείς ένα μικρό κομμάτι αφρού κάθετα στο ΤΕ, την στιγμή που κόβεις το κάτω μέρος;;;;

    Αντώνη
    Στο cnc  το foam κόβεται με διαφορετικό τρόπο από το χέρι . 1) Το σύρμα ποτέ δεν ακουμπά τον αφρό ,αλλά κόβει από απόσταση .  Ακόμα και χωρίς καθόλου βάρος δεν θα μετακινηθει το φελιζολ , Τα βάρη επάνω, μπαινουν γιατι το  φελιζόλ εχει την τάση να παραμορφωθεί οταν κόβεται .
    2_ Αν κοβόταν πρώτα η κάτω επιφάνεια , τελειώνοντας την το φελιζόλ θα "έπεφτε" για να καλύψει τον χώρο που λείπει το φελιζολ . ( δες πως "κάθεται" το επάνω μέρος καθώς το σύρμα μετακινείται "
    Αν έκοβα πρώτα το κάτω η αεροτομή θα έβγαινε πιο παχιά
    3. Όσο και να φαίνεται περίεργο το πιο ζεστό μέρος του σύρματος ειναι αυτο που ειναι εξω από φελιζολ ( η σωστά ρυθμισμένη θερμοκρασία με βάση την ταχύτητα κοπής  που έχω επιλέξει ειναι μόνο στο μέρος του σύρματος που ειναι στο εσωτερικό του φελιζόλ)  , κατά συνεπεια οταν κόβει το κάτω μέρος του χείλους εκφυγής  , η υψηλότερη από την επιθυμητή θερμοκρασια του εξωτερικού σύρματος συνήθως χαλάει το χείλος εκφυγής .Ένα κομματι φελιζόλ εκεί  ,απορροφά την παραπάνω θερμότητα καθώς λιώνει και προστατεύει το TE


    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #89 στις: Πέμπτη, 13 Μάι 2021, 17:49:19 »


    Αν δεν κάνω λάθος, πλέον όλα τα μοντέλα παραγωγής έχουν ασυμμετρικο κάθετο πτερύγιο. Η εναλλακτική θα ήταν να χρησιμοποιήσεις περισσότερο δεξί τριμ στο rudder,  αλλά έτσι δεν θα είχες περισσότερη αντίσταση (drag) και άρα μεγαλύτερη επιβράδυνση?
    προσωπικά δεν ξέρω . το μόνο που σκέπτομαι ειναι οτι με το ασύμμετρο  fin θα εχει την τάση το ανεμόπτερο να στρίβει συνέχεια δεξιά ( για δεξιόχειρες ). Θα δούμε . Μια δεύτερη άτρακτος με συμμετρικό rudder
    θα μας λύσει την απορία . Αλλά ας φτιάξω πρώτα ένα και μετά βλέπουμε .  Grin
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 11     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ολα τα ανεμόπτερα R/C (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Το καλύτερο 1m DLG, βήμα-βήμα για να το φτιάξεις μόνος σου!!!
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.