Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.414 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 10:44:33

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 10:44:33

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από dominicm
    [Σήμερα στις 09:15]

    από Demetre
    [Σήμερα στις 06:22]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:16]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304414
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 56
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 32
    Συνολικά: 34
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: How to?  (Αναγνώστηκε 7261 φορές)
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 345



    « Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 2 Οκτ 2020, 21:36:47 »

    Καλησπέρα σε όλη την παρέα.

    Μελετώντας τα υπόλοιπα βήματα ανακύπτουν κάποιες απορίες που θα ήθελα να συζητήσουμε. Όσον αφορά την κατασκευή και επειδή δέν είμαι και guru στις κατασκευές συν του ότι πολλές φορές είμαι και ανυπόμονος και νευρικός όλο και κάποια λαθακια γίνονται.

    Καταρχήν στην καμπίνα κόλησα τους εξω τομείς ανάποδα δηλ  το εμπρός πίσω,ίσως αυτό να μην είναι τόσο τρομερό αλλά μου δημιουργείται η απορία πως θα κολλήσω τις πτέρυγες ώστε το απ να πετάξει,μιας και αυτός είναι  ο τελικός στόχος.
    Σκεπτόμενος λοιπον και ψάχνοντας βρήκα ότι η πτέρυγα θα μπορουσε να κοληθεί με δύο μοίρες θετική γωνία,βρίσκω το λοιπόν το νοητό άξονα στον αρχικό τομέα και στον διαμήκη τομέα της καμπίνας και επανασχεδιάζω στην πτερυγα ξανα με δύο μοίρες +,έτσι σκεφτομε οτι ίσως θα πρέπει να κολληθεί.
    Απο εκεί και έπειτα παραθέτω κάποια πράγματα που βρήκα στο διαδίκτυο
    Whash out στην πτέρυγα κάνουμε;
    Μετατόπιση γωνίας πτέρυγας θετικά,και ουρά αρνητίκά ή 0
    Κόλλημα ένα κομμάτι μπάλσα κάτω από την αριστερή πτέρυγα ώστε το αεροπλάνο να πετάξει σε μεγάλους κύκλους.
    Αυξηση της διέδρου και πώς;
    και τέλος αύξηση του down thrust.
    Ισως παρέθεσα πολλά ,ευχαριστώ για την υπομονή σας και για τις απάντήσεις σας
    Ενας ανυπόμονος και επίδοξος κατασκευαστής Grin
    Καταγράφηκε
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 3 Οκτ 2020, 13:18:53 »

    πάμε με τη σειρά...

    αεροτομές καμπίνας κολλημένες ανάποδα.
    Τις ξεκολάς και τις κολλάς σωστα. Αν τις κόλλησες με CA, τις αντιγράφεις σε καινούργιο ξύλο, τις αφαιρείς έστω και αν καταστραφούν και κολλάς τις καινούργιες. Σωστά !

    Washout
    ναι, βοηθάει πολύ. Αρκεί να είναι ίσο και στα δύο φτερά. 1,5-2 χιλ. είναι αρκετά.

    Γωνία ουράς.
    Γενικά χρειάζεσαι περίπου 2-3 μοίρες διαφορά ανάμεσα στο φτερό και το οριζόντιο πηδάλιο. Για υψηλοπτέρυγο 3/0. Για μεσοπτέρυγο 2/1, για χαμηλοπτέρυγο 0/-3. Προτεινόμενες τιμές...

    Κόλλημα ξύλου κάτω από το φτερό.
    Όχι.

    Αύξηση διέδρου.
    Παραπάνω από το σχέδιο? Κανονικά δεν χρειάζεται. Ότι λέει το σχέδιο.

    Αύξηση του downthrust.
    Πόσο είναι τώρα? 2,3,4 μοίρες, όλα είναι αποδεκτά, θα τα καθορίσουν όμως οριστικά οι δοκιμές.

    Όταν φτάσει οι ώρα για δοκιμές:
    πρώτα χωρίς λάστιχο, δοκιμαστικά glides, με προυπόθεση το σωστό σημείο ισορροπίας (balance point, πρέπει να φαίνεται στο σχέδιο). Θα χρειαστεί σίγουρα βάρος στην ουρά ή στη μύτη.

    Η ρύθμιση της σωστής ολίσθησης γίνεται με μικροδιορθώσεις στη γωνία της ουράς, ή και του φτερού αν είναι στερεωμένο με λάστιχα.

    έτσι βρίσκουμε τις τελικές γωνίες των επιφανειών.

    Μετά βάζουμε λάστιχο. Ξαναζυγίσουμε, ώστε να είμαστε στο προηγούμενο σημείο ισορροπίας. Οποιαδήποτε ρύθμιση από εδώ και πέρα, μόνο μέσω down και rightthrust...

    Έχουμε όμως καιρό μέχρι τότε...

    gkan
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 2 Δεκ 2020, 00:04:34 από Γιώργος Κανδυλάκης » Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 345



    « Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 1 Δεκ 2020, 22:59:23 »

    Καλησπέρα σε όλη την παρέα.
    Μία φωτο για να ανέβει και λίγο η ψυχολογία μας .
    Εχω ακόμα τα φτερά τον πιλότο και συναρμολόγηση. Χαμόγελο


    * 20201201_222420.jpg (163.72 KB, 706x397 - εμφανίστηκε 974 φορές.)
    Καταγράφηκε
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 345



    « Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 11 Δεκ 2020, 20:27:18 »

    Καλησπέρα σε όλη την παρέα.

    θα ήθελα να ρωτήσω με τί κόλλα κολλάτε το wind shield στην άτρακτο και που βρίσκω;

    Ευχαριστώ.
    Καταγράφηκε
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 139



    « Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 11 Δεκ 2020, 22:19:34 »

    Humbrol Clearfix. μπορείς  όμως να δοκιμάσεις και την ατλακόλ (κρυσταλιζέ0 , με καλά αποτελέσματα.
    Καταγράφηκε
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 11 Δεκ 2020, 23:25:42 »

    UHU Por
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 11 Δεκ 2020, 23:36:49 »

    Με τι μέθοδο κόλλησες το χαρτί?

    Ειχε περιγράψει ο Γιώργος σε προηγούμενο post μερικές.
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 12 Δεκ 2020, 06:45:23 »

    Καλημέρα στην παρέα,

    Σε ένα μεγάλο αεροπλάνο το windshield στερεώνεται με βίδες.

    Αν δεν βρεις την κατάλληλη κόλλα, κάνε με προσοχή τρύπες στην περίμετρο (την μεταξύ τους απόσταση θα την κρίνεις εσύ) και κάρφωσε το πλαστικό στην άτρακτο με απλές καρφίτσες, και εποξική κόλλα. Θα κόψεις τις καρφίτσες για να μην περισσεύουν και φαίνονται μέσα από το «τζάμι». Θα κάνεις πρώτα τρύπα στη διάμετρο της καρφίτσας με ένα ψιλό τρυπανάκι.

    Κάρφωσε πρώτα το ένα πλαϊνό και αφού πήξει η κόλλα, προχώρα στο άλλο. Έτσι θα μπορείς να το κρατήσεις στη θέση του εύκολα. Τέλος κάρφωσε το επάνω και κάτω μπροστινό τμήμα του.

    Προσοχή να μην λερώσεις το πλαστικό με κόλλα. Αν και εφ’ όσον δεν κολλάει με την εποξική, κάθε λέρωμα θα μπορεί να ξεφλουδίσει εύκολα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 345



    « Απάντηση #23 στις: Σάββατο, 19 Δεκ 2020, 23:09:55 »

    Καλησπέρα σε όλη την παρέα.

    Σαββάτο βράδυ και εν μέσω καραντίνας διασκεδάζω στο εργαστήριο.
    Πρωτίστως  θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους με βοήθησαν για να φτάσω μέχρι εδώ, μπορώ να πω ότι ήταν πολύ ευχάριστο.
    Μου έχουν μείνει λίγα πράγματα ακόμα πριν γίνει η δοκιμή πλεύσης. Το κυριότερο είναι η τοποθέτηση των πτερυγίων κάθετο και οριζόντιο και των πτερύγων.
    Εδώ στις πτέρυγες γεννάται και το εξής ζήτημα. Ο κατασκευαστής ορίζει ότι τα struts αν το απ είναι στατικό πρέπει να έχουν ένα  α μήκος μικρότερο του μήκους αν
    το απ προορίζετε για να πετάξει. Στη δεύτερη περίπτωση όμως οι πτέρυγες παίρνουν μεγαλύτερη δίεδρο και δεν εφάπτονται ολοκληρωτικά στην άτρακτο
    ο κατασκευαστής προτείνει να γεμίσουμε το κενό. Ποια η γνώμη σας.

    Υ.Γ Το χαρτί κολλήθηκε με uhu stick,  νερό για τέντωμα και eze dope, δεν είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα.
     


    * 20201219_222919.jpg (160.39 KB, 807x454 - εμφανίστηκε 536 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #24 στις: Κυριακή, 20 Δεκ 2020, 11:30:47 »

    Καλημέρα,

    Καλό φαίνεται  Thumbs up

    Στην ερώτηση για τη δίεδρο, ξεκάθαρα αυτή για πτήση. Δεν χρειάζεται υπερβολική, είναι και υψηλοπτέρυγο... 2-3 μοίρες

    Αν το σχέδιο δίνει μήκος για τα struts, αγνόησέ το. Κόλλα τα φτερά στη γωνία που θέλεις (μέτρημα ύψους στα ακροπτερύγια, να είναι ίδιο). Μετά ετοίμασε τα struts και κόλλα τα στην άτρακτο και στα φτερά.

    Όσο αφορά στο κενό, συνήθως δεν υπάρχει τέτοιο, αν εγκαίρως κολληθεί η αεροτομή ρίζας (root rib) υπό την ίδια γωνία της διέδρου. Τα περισσότερα σχέδια δίνουν κάτι τέτοιο. Το κενό καλύπτεται εύκολα με λίγη μπάλσα. Στην ανάγκη και με μια λεπτή λωρίδα χαρτιού από πάνω για να μην φαίνεται γυμνό ξύλο.

    Όσο αφορά στην ποιότητα της επικάλυψης, να υποθέσω ότι το αποτέλεσμα χάλασε με το Eze-Dope?

    Δεν το χρησιμοποιώ, έχω διαβάσει όμως ότι είναι λίγο δύσκολο στην εφαρμογή και προκαλεί θολούρες και λεκέδες στην επικάλυψη. Θέλει όμως και εκάσκηση και δοκιμές... Σε απλά δοκιμαστικά κομμάτια...

    gkan
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    xpelekis
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 27



    « Απάντηση #25 στις: Τρίτη, 14 Δεκ 2021, 17:05:21 »

    Μερικά tutorial βίντεο που λύνουν πολλές απορίες και παρουσιάζουν βασικές αλλά και προχωρημένες
    τεχνικές και μεθόδους για όλα τα θέματα γύρω από τα λαστιχοκίνητα αερομοντέλα :







    Καταγράφηκε

    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #26 στις: Τρίτη, 14 Δεκ 2021, 20:44:34 »

    Πράγματι, είναι πολύ καλά βίντεο... Ο Tom Hallman είναι κορυφαίος στο χώρο, ενώ έχει ανεβάσει και αμέτρητα βίντεο από υπέροχες πτήσεις free flight μοντέλων. Μπορεί να τα χαζεύει με τις ώρες κανείς...

    Τα τελευταία 4 αυτά είναι μια καινούρια σειρα τεχνικών που προτιμάει και λύνουν αρκετές απορίες για συγκεκριμένα θέματα...
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #27 στις: Τετάρτη, 15 Δεκ 2021, 07:28:26 »

    Καλημέρα
    Πολύ ωραία τα videos. Το 2004 δεν είχα την πολυτέλεια της νέας τεχνολογίας, όμως κατάφερα να παρουσιάσω με τον κλασικό τρόπο την ίδια ύλη στο βιβλίο μου.
    <a href=”https://jkon.elao.gr”>  στην ενότητα «ελεύθερη πτήση»[/url]
    καλή συνέχεια
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #28 στις: Τετάρτη, 15 Δεκ 2021, 07:29:29 »

    Καλημέρα
    Πολύ ωραία τα videos. Το 2004 δεν είχα την πολυτέλεια της νέας τεχνολογίας, όμως κατάφερα να παρουσιάσω με τον κλασικό τρόπο την ίδια ύλη στο βιβλίο μου.
    Οποιος ενδιαφέρεται μπορεί να τα βρει στο"ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων"  στις ενότητες «ελεύθερη πτήση» και "πρόγραμμα Γαλαξίας"
    καλή συνέχεια
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    xpelekis
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 27



    « Απάντηση #29 στις: Τετάρτη, 15 Δεκ 2021, 10:10:48 »

    Ναι, το έχω διαβάσει 2-3 φορές... Ο συνδυασμός του γραπτού αυτού κειμένου (βιβλίου) με το οπτικό
    υλικό των ανωτέρω βίντεο - που στο μεγαλύτερο μέρος συμπίπτουν στην ύλη - ξεκαθαρίζει το "τοπίο"
    στον τομέα του "Know How" της κατασκευής και πτήσης (trim) των Free flights και μέχρι που μπορεί να
    το "φτάσει" κανείς αν το επιθυμεί να ασχοληθεί και να επενδύσει χρόνο στο hobby.

    Έχω αρκετούς μήνες τώρα που εμπνεόμενος από τα βίντεο του Hallman μου έχει κολλήσει η ιδέα να
    εμπλακώ στο hobby του free flight λαστιχοκίνητου αερομοντελισμού.
    Αυτό που με εντυπωσίασε και με εξέπληξε απρόσμενα, είναι το πόσο ικανά μπορούν να είναι σε pattern
    πτήσης και διάρκεια αυτής (πάνω από ένα λεπτό) τα λαστιχοκίνητα αεροπλάνα (απίστευτο...) :

    Καταγράφηκε

    Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα Free Flight  |  Κατασκευές Free Flight (Συντονιστής: Γιώργος Κανδυλάκης)  |  Θέμα: How to?
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.