Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
291.943 μηνύματα σε 11.920 θέματα από 6.157 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Loykas21
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 3 Μάρ 2021, 04:48:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 3 Μάρ 2021, 04:48:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από cptnassos
    [Χθες στις 23:34]

    από PaNt
    [Χθες στις 22:54]

    από PaNt
    [Χθες στις 19:57]

    από CMarkop
    [Χθες στις 19:14]

    [Χθες στις 16:43]

    από kgiova
    [Χθες στις 12:53]

    από tosoun
    [Χθες στις 08:34]

    [Δευτέρα, 1 Μάρ 2021, 12:18:26]

    από jony b
    [Δευτέρα, 1 Μάρ 2021, 11:05:14]

    από chris 1975
    [Κυριακή, 28 Φεβ 2021, 19:23:18]

    από dim sofos
    [Κυριακή, 28 Φεβ 2021, 15:57:18]

    [Κυριακή, 28 Φεβ 2021, 11:35:19]

    [Κυριακή, 28 Φεβ 2021, 01:51:09]

    [Σάββατο, 27 Φεβ 2021, 21:35:05]

    από dominicm
    [Σάββατο, 27 Φεβ 2021, 10:32:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6157
    Τελευταίο: Loykas21
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 291943
    Σύνολο θεμάτων: 11920
    Online σήμερα: 42
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 36
    Συνολικά: 37
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: How to?  (Αναγνώστηκε 3122 φορές)
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 321



    « στις: Δευτέρα, 8 Ιούν 2020, 17:53:15 »

    Καλησπέρα  σε όλη την παρέα.
    Μετά από πολύ καιρό και εν μέσω καραντίνας είπα και εγώ να ξεκινήσω μία κατασκευή free flight ένα κιτ της gillows ένα  cessna 150 kit 309. Προχωρώντας  δημιουργούνται διάφορες κατασκευαστικές  απορίες.
    Έχω προχωρήσει την άτρακτο και θα συνεχίσω με οριζόντιο και κάθετο σταθερό.
    Η απορία που έχω είναι  πως κάνουμε  το τριμάρισμα  σε περίπτωση  που θέλουμε να διορθώσουμε τις κινήσεις στο  elevator ή στο rudder,το ρωτάω τώρα πριν φτιάξω  τις επιφάνειες ώστε να κάνω κάτι πρίν.
    Ευχαριστώ.

    ΥΓ εν συνεχεία  έπονται  και άλλες απορίες.
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 9.047



    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 8 Ιούν 2020, 20:47:51 »

    Καλησπέρα !Εννοείς οταν θα εχεις χτήσει τα πηδάλια και θα ειναι κολλημένα στις μοίρες που λέει ο κατασκευαστής? Η πρίν , στο ποσες μοιρες να βαλεις κατα την κατασκευή τους?
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 321



    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 9 Ιούν 2020, 13:50:16 »

    Όταν κολλήσεις τα πηδάλιά στις προκαθορισμένες θέσεις του κατασκευαστή.
    Πέραν τούτου δε λέω και για κάποια τρικ ίσως που γίνονται  με έξτρα κολλημένες επιφάνειες ή άλλο τρόπο όπου η πλεύση του απ δεν είναι η αναμενόμενη.
    βέβαια αυτά που λέω ίσως αφορούν περiσσότερο κατασκευές indoor;
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.535


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 9 Ιούν 2020, 16:26:06 »

    Το τριμάρισμα ενός μικρού μοντέλου ελεύθερης πτήσης, είναι μία επιστήμη από μόνη της.

    Υποτίθεται ότι η διαμήκης δίεδρος είναι ελεγμένη και ο κατασκευαστής μπορεί να την πετύχει. Φυσικά αντιλαμβάνομαι την απορία,
    τι κάνουμε αν χρειάζεται να αλλάξουμε την γωνία, χώρια από την μετακίνηση του κέντρου βάρους.

    Αν χρειαστεί αλλαγή της γωνίας του οριζόντιου σταθερού αυτή θα είναι πολύ μικρή. Μερικά δέκατα του χιλιοστού.
    Μην την κολλήσεις. Κάνε την εσοχή που μπαίνει στην θέση του λίγο πιο ψηλή, ώστε να μπορεί να αλλάξει μέσα σε αυτή λίγο η γωνία του.
    Θα στερεώνεται με σφήνες από μπάλσα. Όταν το τριμάρεις το κολλάς μόνιμα στην γωνία που βρέθηκε ότι αποδίδει καλύτερα

    Οσον αφορά το κάθετες επιφάνειες αφήνουμε ένα κινητό (αρθρωτό) rudder, που μπορεί να στραφεί λίγο.
    Αν είναι από μπάλσα θα το αρθρώςεις με δύο λαμάκια, από κουτί αναψυκτικών ή κάλυμμα στεγανοποίησης του κουτιού στιγμιαίου καφέ.

    Μπορείς όμως να αφήσεις όλη την επιφάνεια τριμαρίσματος μόνο με λαμαρίνα. Ότι και αν βάλεις πρέπει να μένει ακίνητο εκεί που το ορίζεις.
    Αυτό που ίσως να μην γνωρίζουν πολλοί, είναι η διασταύρωση των πηδαλίων. Κολλάμε στο ένα ή και στα δύο χείλη εκφυγής, κοντά στο αακροπερύγια, μικρή επιφάνεια από λαμαρίνα (υλικό ως ανωτέρω) κσι τα εκτρέπουμε για κλίση αντίθετη με το rudder.Το ερώτημα είναι πιο από τα δύο θα είναι το ισχυρό, και πιο το βοηθητικό/αντισταθμίστικό. Επίσης λύση μπορεί να δώσει λίγο βαράκι στο ένα ακροπτερύγιο.

    Παρακαλώ τον αγαπητό Γιώργο Κανδυλάκη, να διορθώσει ή /και να εμπλουτίσει την απάντησή μου.
    Εν γένει τα λαστιχοκίνητα scale τα τριμάρουμε σε δεξιές στροφές για να αντισταθμίζεται πιό εύκολα η ροπή του λάστιχου.,  
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 11 Ιούν 2020, 12:42:19 »

    Γεια σου Γιώργο,

    τα λέει πάνω-κάτω ο jkon...

    τρεις βασικές επιλογές για τα πηδάλια:

    μονοκόματα, οπότε η ρύθμιση γίνεται με παραμόρφωση τους (λύγισμα, με ατμό ή με φύσημα). εύκολο, ελαφρύ, γρήγορο, αφήνει όμως ζάρες...

    με σκληρούς μεντεσέδες (από αλουμίνιο αναψυκτικού, σύρμα δεματικού ή άλλο). Πιο όμορφο, πιο πρακτικό, πιο δύσκολο, πιο βαρύ...

    με πρόσθετο πηδάλιο από διαφανές πλαστικό... Παρά την εμφάνιση το χρησιμοποιούν πολλοί...


    Μια διαφωνίσ μόνο, τα free flight προτιμούν κατά κανόνα τις αριστερές πτήσεις.
    Σωστή η αναφορά ότι δεξιά πετάνε καλύτερα (πιο οριζόντια και πιο σταθερή πτήση), θέλει όμως πολύ μεγαλύτερη προσπάθεια και εμπειρία στο τριμάρισμα. Λίγοι το επιλέγουν, π.χ. στους αγώνες που πηγαίνω ζήτημα να πετάει ένα 10% έτσι...

    gkan
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.535


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2020, 06:01:31 »


    Μια διαφωνίσ μόνο, τα free flight προτιμούν κατά κανόνα τις αριστερές πτήσεις.
    Σωστή η αναφορά ότι δεξιά πετάνε καλύτερα (πιο οριζόντια και πιο σταθερή πτήση), θέλει όμως πολύ μεγαλύτερη προσπάθεια και εμπειρία στο τριμάρισμα. Λίγοι το επιλέγουν, π.χ. στους αγώνες που πηγαίνω ζήτημα να πετάει ένα 10% έτσι...

    gkan

    Ευχαριστώ Γιώργο, έχεις δίκιο, διορθώνω με αυτά που γνωρίζω, τα περισσότερα  ε. π.  πετάνε αριστερόστροφα εκτός από τα scale χαμηλοπτέρυγα που τους βολεύει να πετάνε δεξιόστροφα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 321



    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 23 Σεπ 2020, 22:48:01 »

    Καλησπέρα  σε όλη την παρέα.
    Το project προχορά  φυσικά θα ζητήσω βοήθεια  στην τοποθέτηση  των φτερών και οριζοντίου και κάθετου.


    * 20200923_222216a.jpg (136 KB, 677x409 - εμφανίστηκε 420 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 23 Σεπ 2020, 23:21:52 από geoli » Καταγράφηκε
    Dimko
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 40



    « Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 25 Σεπ 2020, 22:50:45 »

     Ενα πολύ καλό "τεύχος" του 1974 με πληροφορίες για 12 μαχητικά του WW II, το κάθε ένα με πλήρη σχέδια, ρυθμίσεις , και χαρακτηριστικά ειναι αυτό που επισυνάπτω.
    Ειναι όλα σε κλίμακα 1/24 "free flighit" για rubber η CO2. βέβαια 'οποιος θέλει και επιθυμεί μπορούν κάλλιστα να μετετραπούν και σε R/C.
    Αντε και καλές κατασκευές !!! Cheesy 
     [https://rclibrary.co.uk/index.asp][/url]
    Καταγράφηκε
    Dimko
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 40



    « Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 25 Σεπ 2020, 23:01:06 »

    https://rclibrary.co.uk/files_titles/1119/FlyingScaleModelsWWII.pdf
    Καταγράφηκε
    aru
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 49


    small details matter


    « Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 26 Σεπ 2020, 12:27:41 »

    Τι ωραίος θυσαυρούλης είναι αυτός!!  Thumbs up
    Καταγράφηκε
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 321



    « Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 26 Σεπ 2020, 14:25:23 »


    https://rclibrary.co.uk/files_titles/1119/FlyingScaleModelsWWII.pdf

    Πολύ ωραία σελίδα! Thumbs up
    Καταγράφηκε
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 321



    « Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 26 Σεπ 2020, 14:45:47 »

    Καλημέρα σε όλη την παρέα.

    Συνεχίζοντας  την κατασκευή και προσπαθώντας να γίνει όσο το δυνατό σωστότερη δουλειά  έρχομε στην επόμενη φάση που είναι η κάλυψη με tissue ή μεταξόχαρτο ελληνιστί;
    και το πρώτο ερώτημα είναι η κόλλα που θα χρησιμοποιήσω, α) uhu stick και αρεωμένη ξυλόκολλα με νερό, και μετά βρέξιμο με νερό, β) dope και μετά βρέξιμο με νερό και dope ή dope με οινόπνευμα.
    Εδώ επειδή πολύς λόγος γίνεται στο διαδίκτυο θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας
    Τέλος το tisssue βάφεται:
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια και το χρόνο σας! Χαμόγελο

    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.535


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 26 Σεπ 2020, 15:31:09 »

    Αγαπητέ Γιώργο,

    Σίγουρα θα βρεις απαντήσεις στο βιβλίο μου

    http://jkon.elao.gr  στις γενικές κατασκευαστικές οδηγίες.

    Αυτό που δεν μπορώ να διερευνήσω είναι η ποιότητα και το βάρος του χαρτιού επικάλυψης που έχεις.

    καλη συνέχεια
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Dimko
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 40



    « Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 26 Σεπ 2020, 16:05:13 »

    Καλημέρα σε όλη την παρέα.

    Συνεχίζοντας  την κατασκευή και προσπαθώντας να γίνει όσο το δυνατό σωστότερη δουλειά  έρχομε στην επόμενη φάση που είναι η κάλυψη με tissue ή μεταξόχαρτο ελληνιστί;
    και το πρώτο ερώτημα είναι η κόλλα που θα χρησιμοποιήσω, α) uhu stick και αρεωμένη ξυλόκολλα με νερό, και μετά βρέξιμο με νερό, β) dope και μετά βρέξιμο με νερό και dope ή dope με οινόπνευμα.
    Εδώ επειδή πολύς λόγος γίνεται στο διαδίκτυο θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας
    Τέλος το tisssue βάφεται:
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια και το χρόνο σας! Χαμόγελο


    Μπορείς να βρείς πολύ καλά χρωματιστά χαρτιά από την DIAMOND MODELS.

    http://www.diamond-models.gr/materials/
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 27 Σεπ 2020, 01:45:50 από Γιώργος Κανδυλάκης » Καταγράφηκε
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 27 Σεπ 2020, 02:00:45 »

    α) επικάλυψη:

    τρεις τρόποι για την κόλληση του χαρτιού

    1, με Uhu Stick

    2, με αραιωμένη (50-50 με νερό) άσπρη κόλλα

    3, με βερνίκι νίτρου στον ξύλινο σκελετό, στέγνωμα και μετά ενεργοποίηση από πάνω με διαλυτικό.

    Προσωπικά οπαδός του 3, αν και θέλει πολύ καλό εξαερισμό...

    β) τέντωμα του χαρτιού: με νερό, οι λεπτές επιφάνειες (φτερό, ουρά) στερέωση σε επίπεδη επιφάνεια κατά το στέγνωμα για να μην σκευρώσουν

    γ) αδιαβροχοποίηση / στεγάνωση επικάλυψης (doping): 2-3 χέρια αραιωμένο βερνίκι νίτρου

    δ) βάψιμο: μόνο με αερογράφο ή σπρέυ, ελαφριά χέρια. Δεν το συνιστώ σε πρώτη φάση, λόγω βάρους. Καλύτερα τα χρωματιστά χαρτιά...

    Αυτά που προτείνει ο Dimko μου φαίνονται αρκετά καλά...

    Τέλος, ένας από τις καλύτερους οδηγούς για τα διάφορα βήματα κατασκευής ενός stick and tissue model εδώ:
    http://www.ffscale.co.uk/comper.htm

    ειδικά για την επικάλυψη:
    http://www.ffscale.co.uk/comp7.htm
    http://www.ffscale.co.uk/comp8.htm

    gkan
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 321



    « Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 2 Οκτ 2020, 21:36:47 »

    Καλησπέρα σε όλη την παρέα.

    Μελετώντας τα υπόλοιπα βήματα ανακύπτουν κάποιες απορίες που θα ήθελα να συζητήσουμε. Όσον αφορά την κατασκευή και επειδή δέν είμαι και guru στις κατασκευές συν του ότι πολλές φορές είμαι και ανυπόμονος και νευρικός όλο και κάποια λαθακια γίνονται.

    Καταρχήν στην καμπίνα κόλησα τους εξω τομείς ανάποδα δηλ  το εμπρός πίσω,ίσως αυτό να μην είναι τόσο τρομερό αλλά μου δημιουργείται η απορία πως θα κολλήσω τις πτέρυγες ώστε το απ να πετάξει,μιας και αυτός είναι  ο τελικός στόχος.
    Σκεπτόμενος λοιπον και ψάχνοντας βρήκα ότι η πτέρυγα θα μπορουσε να κοληθεί με δύο μοίρες θετική γωνία,βρίσκω το λοιπόν το νοητό άξονα στον αρχικό τομέα και στον διαμήκη τομέα της καμπίνας και επανασχεδιάζω στην πτερυγα ξανα με δύο μοίρες +,έτσι σκεφτομε οτι ίσως θα πρέπει να κολληθεί.
    Απο εκεί και έπειτα παραθέτω κάποια πράγματα που βρήκα στο διαδίκτυο
    Whash out στην πτέρυγα κάνουμε;
    Μετατόπιση γωνίας πτέρυγας θετικά,και ουρά αρνητίκά ή 0
    Κόλλημα ένα κομμάτι μπάλσα κάτω από την αριστερή πτέρυγα ώστε το αεροπλάνο να πετάξει σε μεγάλους κύκλους.
    Αυξηση της διέδρου και πώς;
    και τέλος αύξηση του down thrust.
    Ισως παρέθεσα πολλά ,ευχαριστώ για την υπομονή σας και για τις απάντήσεις σας
    Ενας ανυπόμονος και επίδοξος κατασκευαστής Grin
    Καταγράφηκε
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 3 Οκτ 2020, 13:18:53 »

    πάμε με τη σειρά...

    αεροτομές καμπίνας κολλημένες ανάποδα.
    Τις ξεκολάς και τις κολλάς σωστα. Αν τις κόλλησες με CA, τις αντιγράφεις σε καινούργιο ξύλο, τις αφαιρείς έστω και αν καταστραφούν και κολλάς τις καινούργιες. Σωστά !

    Washout
    ναι, βοηθάει πολύ. Αρκεί να είναι ίσο και στα δύο φτερά. 1,5-2 χιλ. είναι αρκετά.

    Γωνία ουράς.
    Γενικά χρειάζεσαι περίπου 2-3 μοίρες διαφορά ανάμεσα στο φτερό και το οριζόντιο πηδάλιο. Για υψηλοπτέρυγο 3/0. Για μεσοπτέρυγο 2/1, για χαμηλοπτέρυγο 0/-3. Προτεινόμενες τιμές...

    Κόλλημα ξύλου κάτω από το φτερό.
    Όχι.

    Αύξηση διέδρου.
    Παραπάνω από το σχέδιο? Κανονικά δεν χρειάζεται. Ότι λέει το σχέδιο.

    Αύξηση του downthrust.
    Πόσο είναι τώρα? 2,3,4 μοίρες, όλα είναι αποδεκτά, θα τα καθορίσουν όμως οριστικά οι δοκιμές.

    Όταν φτάσει οι ώρα για δοκιμές:
    πρώτα χωρίς λάστιχο, δοκιμαστικά glides, με προυπόθεση το σωστό σημείο ισορροπίας (balance point, πρέπει να φαίνεται στο σχέδιο). Θα χρειαστεί σίγουρα βάρος στην ουρά ή στη μύτη.

    Η ρύθμιση της σωστής ολίσθησης γίνεται με μικροδιορθώσεις στη γωνία της ουράς, ή και του φτερού αν είναι στερεωμένο με λάστιχα.

    έτσι βρίσκουμε τις τελικές γωνίες των επιφανειών.

    Μετά βάζουμε λάστιχο. Ξαναζυγίσουμε, ώστε να είμαστε στο προηγούμενο σημείο ισορροπίας. Οποιαδήποτε ρύθμιση από εδώ και πέρα, μόνο μέσω down και rightthrust...

    Έχουμε όμως καιρό μέχρι τότε...

    gkan
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 2 Δεκ 2020, 00:04:34 από Γιώργος Κανδυλάκης » Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 321



    « Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 1 Δεκ 2020, 22:59:23 »

    Καλησπέρα σε όλη την παρέα.
    Μία φωτο για να ανέβει και λίγο η ψυχολογία μας .
    Εχω ακόμα τα φτερά τον πιλότο και συναρμολόγηση. Χαμόγελο


    * 20201201_222420.jpg (163.72 KB, 706x397 - εμφανίστηκε 691 φορές.)
    Καταγράφηκε
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 321



    « Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 11 Δεκ 2020, 20:27:18 »

    Καλησπέρα σε όλη την παρέα.

    θα ήθελα να ρωτήσω με τί κόλλα κολλάτε το wind shield στην άτρακτο και που βρίσκω;

    Ευχαριστώ.
    Καταγράφηκε
    Dimko
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 40



    « Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 11 Δεκ 2020, 22:19:34 »

    Humbrol Clearfix. μπορείς  όμως να δοκιμάσεις και την ατλακόλ (κρυσταλιζέ0 , με καλά αποτελέσματα.
    Καταγράφηκε
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 11 Δεκ 2020, 23:25:42 »

    UHU Por
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.320



    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 11 Δεκ 2020, 23:36:49 »

    Με τι μέθοδο κόλλησες το χαρτί?

    Ειχε περιγράψει ο Γιώργος σε προηγούμενο post μερικές.
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.535


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 12 Δεκ 2020, 06:45:23 »

    Καλημέρα στην παρέα,

    Σε ένα μεγάλο αεροπλάνο το windshield στερεώνεται με βίδες.

    Αν δεν βρεις την κατάλληλη κόλλα, κάνε με προσοχή τρύπες στην περίμετρο (την μεταξύ τους απόσταση θα την κρίνεις εσύ) και κάρφωσε το πλαστικό στην άτρακτο με απλές καρφίτσες, και εποξική κόλλα. Θα κόψεις τις καρφίτσες για να μην περισσεύουν και φαίνονται μέσα από το «τζάμι». Θα κάνεις πρώτα τρύπα στη διάμετρο της καρφίτσας με ένα ψιλό τρυπανάκι.

    Κάρφωσε πρώτα το ένα πλαϊνό και αφού πήξει η κόλλα, προχώρα στο άλλο. Έτσι θα μπορείς να το κρατήσεις στη θέση του εύκολα. Τέλος κάρφωσε το επάνω και κάτω μπροστινό τμήμα του.

    Προσοχή να μην λερώσεις το πλαστικό με κόλλα. Αν και εφ’ όσον δεν κολλάει με την εποξική, κάθε λέρωμα θα μπορεί να ξεφλουδίσει εύκολα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 321



    « Απάντηση #23 στις: Σάββατο, 19 Δεκ 2020, 23:09:55 »

    Καλησπέρα σε όλη την παρέα.

    Σαββάτο βράδυ και εν μέσω καραντίνας διασκεδάζω στο εργαστήριο.
    Πρωτίστως  θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους με βοήθησαν για να φτάσω μέχρι εδώ, μπορώ να πω ότι ήταν πολύ ευχάριστο.
    Μου έχουν μείνει λίγα πράγματα ακόμα πριν γίνει η δοκιμή πλεύσης. Το κυριότερο είναι η τοποθέτηση των πτερυγίων κάθετο και οριζόντιο και των πτερύγων.
    Εδώ στις πτέρυγες γεννάται και το εξής ζήτημα. Ο κατασκευαστής ορίζει ότι τα struts αν το απ είναι στατικό πρέπει να έχουν ένα  α μήκος μικρότερο του μήκους αν
    το απ προορίζετε για να πετάξει. Στη δεύτερη περίπτωση όμως οι πτέρυγες παίρνουν μεγαλύτερη δίεδρο και δεν εφάπτονται ολοκληρωτικά στην άτρακτο
    ο κατασκευαστής προτείνει να γεμίσουμε το κενό. Ποια η γνώμη σας.

    Υ.Γ Το χαρτί κολλήθηκε με uhu stick,  νερό για τέντωμα και eze dope, δεν είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα.
     


    * 20201219_222919.jpg (160.39 KB, 807x454 - εμφανίστηκε 249 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #24 στις: Κυριακή, 20 Δεκ 2020, 11:30:47 »

    Καλημέρα,

    Καλό φαίνεται  Thumbs up

    Στην ερώτηση για τη δίεδρο, ξεκάθαρα αυτή για πτήση. Δεν χρειάζεται υπερβολική, είναι και υψηλοπτέρυγο... 2-3 μοίρες

    Αν το σχέδιο δίνει μήκος για τα struts, αγνόησέ το. Κόλλα τα φτερά στη γωνία που θέλεις (μέτρημα ύψους στα ακροπτερύγια, να είναι ίδιο). Μετά ετοίμασε τα struts και κόλλα τα στην άτρακτο και στα φτερά.

    Όσο αφορά στο κενό, συνήθως δεν υπάρχει τέτοιο, αν εγκαίρως κολληθεί η αεροτομή ρίζας (root rib) υπό την ίδια γωνία της διέδρου. Τα περισσότερα σχέδια δίνουν κάτι τέτοιο. Το κενό καλύπτεται εύκολα με λίγη μπάλσα. Στην ανάγκη και με μια λεπτή λωρίδα χαρτιού από πάνω για να μην φαίνεται γυμνό ξύλο.

    Όσο αφορά στην ποιότητα της επικάλυψης, να υποθέσω ότι το αποτέλεσμα χάλασε με το Eze-Dope?

    Δεν το χρησιμοποιώ, έχω διαβάσει όμως ότι είναι λίγο δύσκολο στην εφαρμογή και προκαλεί θολούρες και λεκέδες στην επικάλυψη. Θέλει όμως και εκάσκηση και δοκιμές... Σε απλά δοκιμαστικά κομμάτια...

    gkan
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα Free Flight  |  Κατασκευές Free Flight (Συντονιστής: Γιώργος Κανδυλάκης)  |  Θέμα: How to?
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.