Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
293.083 μηνύματα σε 11.967 θέματα από 6.167 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SotosR
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τρίτη, 11 Μάι 2021, 01:06:40

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τρίτη, 11 Μάι 2021, 01:06:40

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:20]

    από cptnassos
    [Χθες στις 22:58]

    από dukepapas
    [Χθες στις 22:46]

    από afilos
    [Χθες στις 20:16]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 16:22]

    [Χθες στις 10:47]

    [Κυριακή, 9 Μάι 2021, 22:15:01]

    από Loukis35
    [Κυριακή, 9 Μάι 2021, 19:27:03]

    από Loukis35
    [Κυριακή, 9 Μάι 2021, 18:41:10]

    από dominicm
    [Κυριακή, 9 Μάι 2021, 10:39:58]

    [Σάββατο, 8 Μάι 2021, 15:44:32]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 7 Μάι 2021, 12:20:15]

    [Τετάρτη, 5 Μάι 2021, 21:21:40]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 5 Μάι 2021, 17:28:59]

    [Τρίτη, 4 Μάι 2021, 19:27:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6167
    Τελευταίο: SotosR
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 293083
    Σύνολο θεμάτων: 11967
    Online σήμερα: 46
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 41
    Συνολικά: 45
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Hangar-9 Fokker DVII 1/4 scale  (Αναγνώστηκε 8641 φορές)
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.501


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Απάντηση #90 στις: Πέμπτη, 7 Μάι 2020, 20:42:59 »

    Πολυ ωραιο Εκτορα!! Thumbs up
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 9.167



    WWW
    « Απάντηση #91 στις: Παρασκευή, 8 Μάι 2020, 00:20:31 »

    Υπέροχο Εκτωρα!!! Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    CMarkop
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 984



    « Απάντηση #92 στις: Παρασκευή, 8 Μάι 2020, 13:00:29 »

    μιλάμε για full face lifting. Αγνώριστο έγινε, Μπράβο Έκτορα  Thumbs up Thumbs up

    όσο για να "κάτσει" δίπλα στο SPAD, μάλλον θα έχει λιώσει κυριολεκτικά από τις πτήσεις μέχρι να ετοιμαστεί.
    Είπαμε, το παλεύω ένα χρόνο τώρα και ούτε την άτρακτο δεν έχω τελειώσει ... worry Εκπληξη

    και πάλι μπράβο, υπέροχη δουλειά ... Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    μοντελισμός = κατασκευή._
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.901



    « Απάντηση #93 στις: Παρασκευή, 8 Μάι 2020, 22:25:50 »

    Έκτορα θα μας κάνεις scale-αδες. Βλέπω άσκηση στατικού μοντελισμού υψηλού επιπέδου σε μεγαλύτερη κλίμακα και μάλιστα με εξ αποστάσεως έλεγχο / RC. Thumbs up

    Ωραία προσέγγιση που δίνει έναυσμα σε έναν αρχάριο να μπει χωρίς ιδιαίτερες περιπλοκές (πχ scratch built, δύσκoλα kit κτλ) στα scale.

    Περιμένουμε να ακούσουμε κινητήρα και φυσικά πτήση. Thumbs up
    Καταγράφηκε
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 806



    « Απάντηση #94 στις: Σάββατο, 9 Μάι 2020, 14:11:56 »

    Σας ευχαριστούμε όλους για τα καλά σας λόγια. Προσπαθούμε σε κάθε μοντέλο που φτιάχνουμε να προσθέτουμε και μια νέα τεχνική -εφαρμοσμένη με ένα νέο υλικό ή εργαλείο- για να εμπλουτίζουμε τις γνώσεις μας όσο μπορούμε.

    Γενικά, η τραχειά υφή των επιφανειών που έχουμε πετύχει με τον απόμακρο ψεκασμό του ματ βερνικιού 2πλής πείθει κατά 95% ότι είναι ύφασμα, οπότε το αποτέλεσμα είναι σίγουρα καλύτερο από stand-off στα 3-5 μέτρα που υπολογίζαμε στην αρχή. Με τον πιλότο σχετικά "ζωντανό", το όλο πράγμα μας "δένει" αρκετά ικανοποιητικά σε σχέση με αυτό που είχαμε στο μυαλό μας όταν ξεκινήσαμε/πλανάραμε την όλη κατασκευή.

    Παραθέτουμε ένα κοντινό βιντεάκι:


    Μετά το κοζάρισμα, ήρθε η ώρα να σοβαρευτούμε και να καταπιαστούμε με τις υπόλοιπες εργασίες που πρέπει να γίνουν για να είμαστε έτοιμοι για παρθενική εντός του Μαϊου - μόλις τα μέτρα κυκλοφορίας του κορωνοϊού αρθούν.

    Κατ'αρχάς, η επανασυναρμολόγηση του όλου μοντέλου μας έδωσε μια πρώτη γεύση του ζυγίσματος. Έχοντας τοποθετήσει μέσα τα πάντα εκτός των μπαταριών (τις αφήνουμε πάντα στο τέλος για να ζυγίσουμε) είδαμε ότι είμασταν ακόμα πισώβαροι (αλλά λίγο). Καμία έκπληξη εδώ, δεδομένης της δυσκολίας ζυγίσματος όλων των μοντέλων του Α΄ΠΠ. Υπολογίζουμε ότι θα χρειαστούμε έως 500γρ μπροστά για να έρθει (σημ. με κινητήρα κοντά 3kg!!). Εδώ "πληρώνουμε" το λίγο εξτρά βάρος των "πειραγμάτων" του κόκπιτ και του animated πιλότου, αλλά χαλάλι. Χώρια που η πτερυγική επιφάνεια (με flat bottom αεροτομή) ενός διπλάνου στα 2.25m είναι αρκετή να σηκώσει.... φορτηγό!

    Ευτυχώς έχουμε ακόμα να προσθέσουμε βάρος μπροστά με τη μορφή ενισχύσεων και ίσως baffling.
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 806



    « Απάντηση #95 στις: Σάββατο, 9 Μάι 2020, 14:25:30 »

    Πίσω στο εργαστήριο για να υλοποιήσουμε την ευγενική πρόταση του Extra Red - άνωθεν "δέσιμο" για το firewall.
    Αλουμινογωνία 1.5mm από το Leroy (είχαμε στο spare box μας), μαρκάρισμα/κόψιμο/λιμάρισμα.
    Οι φωτό εξηγούν.
    (Αναμένουμε έγκριση αγαπητέ Red...)


    * 20200503_114200.jpg (61.65 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 273 φορές.)

    * 20200503_114220.jpg (57.9 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 271 φορές.)

    * 20200503_114242.jpg (56.78 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 269 φορές.)

    * 20200503_114225.jpg (57.34 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 271 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 806



    « Απάντηση #96 στις: Σάββατο, 9 Μάι 2020, 14:26:56 »

    Βίδωμα και τελειώσαμε (ΟΚ, θα το βάψουμε και μαύρο).


    * 20200503_123523.jpg (56.3 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 271 φορές.)

    * 20200503_123531.jpg (55.65 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 264 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 806



    « Απάντηση #97 στις: Σάββατο, 9 Μάι 2020, 15:45:45 »

    Ευθύς αμέσως μετά κατέβασμα μηχανής και προετοιμασία stand για στρώσιμο. Όπως και σε παλαιότερες παρουσιάσεις μας, η διαδικασία στρωσίματος και "γνωριμίας" μας με τη νέα μηχανή είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της όλης εμπειρίας - οπότε της δίνουμε και τη δέουσα προσοχή! Χρησιμοποιούμε πάντα καταγραφή θερμοκρασιών και στροφών για να ελέγχουμε πλήρως την όλη διαδικασία και να μην πηγαίνουμε στα "τυφλά". Στην προκειμένη περίπτωση αποφασίσαμε να εγκαταστήσουμε τους σένσορες τηλεμετρίας που θα βάζαμε πάνω στο αεροπλάνο αντί για τα standalone όργανα (θερμόμετρα/στροφόμετρα) που χρησιμοποιούμε συνήθως στο stand. Οπότε, έχουμε ένα πλήρες dashboard πάνω στην Τ/Κ αυτή τη φορά - όπου μπορούμε επίσης και να αποθηκεύουμε τα δεδομένα για μετέπειτα αναφορά και ανάλυση (εάν χρειάζεται).


    * 20200504_193530.jpg (97.96 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 268 φορές.)

    * 20200504_193535.jpg (96.41 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 269 φορές.)

    * 20200504_193542.jpg (86.01 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 267 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    ExtraRed
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 520


    LearnFrom Everyone Follow NoOne Always Be Original


    « Απάντηση #98 στις: Κυριακή, 10 Μάι 2020, 02:52:58 »

    Φίλε hpergm όχι απλός εγκρίνετε έγινε ''τούμπανο''  πιστεύω Εκπληξη. Πολύ καλή και όμορφη δουλειά σε όλο το άφος. Cheesy Όντος δεν έχει σχέση με την ''μαμά'' έκδοση. Μπράβο είναι κουκλί. Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 806



    « Απάντηση #99 στις: Κυριακή, 10 Μάι 2020, 14:20:41 »

    Εμείς ευχαριστούμε για την πρόταση βελτίωσης αγαπητέ Red.

    Επιστροφή στο στρώσιμο της μηχανής. Εδώ να ξαναπούμε ότι το μοτέρ έχει ήδη τρέξει στο εργοστάσιο για λίγη ώρα (διαδικασία ποιοτικού ελέγχου) και έχουν ρυθμίσει τις βελόνες πλούσιες για στρώσιμο. Στις οδηγίες, ο κατασκευαστής ζητάει 3 ώρες στρώσιμο στον πάγκο, με ενισχυμένη 1:25 μίξη λαδιού (κανονικά είναι 1:30). Την πρώτη μισή ώρα το όριο των στροφών τίθεται στις 3,000 και μετά "παιξιμο" στο γκάζι έως το όριο των 5,000 για να κάνει heat cycling το κυλινδροπίστονο και επίσης να "πατήσει" γερά (ψηλό BMEP) το ελατήριο.

    Ξεκινήσαμε με τα 10 λεπτά πρώτης λειτουργίας στον κήπο μας, με την εργοστασιακή ρύθμιση στρωσίματος -έτσι να δούμε ότι "σκάει"- και με την ευτυχή συγκυρία της παρουσίας του εκλεκτού Παντελή (τον οποίο εκνευρίζει φοβερά οποιαδήποτε ιδιοσυγκρασιακή ενασχόληση στρωσίματος - ειδικά με ακριβές μηχανές  devil).

    Η μηχανή πήρε με το χέρι στο 5ο flip μετά από ένα καλό priming με το τσόκ. Ήχος καλύτερος από παπί (το περιμέναμε πιο... Honda), μάλλον λόγω πιο "άγριου" χρονισμού των εκκεντροφόρων και της ελεύθερης εξάτμησης. Αυτό που μας ανησύχησε αρκετά ήταν οι κραδασμοί οι οποίοι δεν ήταν διόλου αμελητέοι (μονοκύλινδρη 60cc 4-χρονη - τί περιμέναμε;Wink, ταρακουνόντας αρκετά όλο το stand.

    Κοιταχτήκαμε ταυτόχρονα με τον Παντελή, προσπαθώντας να υπολογίσουμε πόσο γρήγορα θα διαλύσει ο Valach το "τζιτζικόφτερο" (ορολογία Παντελή για ARF). Επειδή η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία, σκεφτήκαμε ότι η σωστή αξιολόγηση των κραδασμών δεν θα πρέπει να γίνει σε χαμηλό/πλούσιο ρελαντί, αλλά σε περισσότερες στροφές και πιο φτωχή λειτουργία. Είδομεν. Πάντως, νιώσαμε αρκετό τράβηγμα από την 26x10 ακόμα και στις περιορισμένες στροφές του 1ου δεκάλεπτου.

    (Εάν δεν το διαλύσει κάθετα, θα το διαλύσει... οριζόντια!)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 364


    « Απάντηση #100 στις: Κυριακή, 10 Μάι 2020, 14:51:25 »


    Ξεκινήσαμε με τα 10 λεπτά πρώτης λειτουργίας στον κήπο μας, με την εργοστασιακή ρύθμιση στρωσίματος -έτσι να δούμε ότι "σκάει"- και με την ευτυχή συγκυρία της παρουσίας του εκλεκτού Παντελή (τον οποίο εκνευρίζει φοβερά οποιαδήποτε ιδιοσυγκρασιακή ενασχόληση στρωσίματος - ειδικά με ακριβές μηχανές  devil).

      
    Κοιταχτήκαμε ταυτόχρονα με τον Παντελή, προσπαθώντας να υπολογίσουμε πόσο γρήγορα θα διαλύσει ο Valach το "τζιτζικόφτερο" (ορολογία Παντελή για ARF). Επειδή η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία, σκεφτήκαμε ότι η σωστή αξιολόγηση των κραδασμών δεν θα πρέπει να γίνει σε χαμηλό/πλούσιο ρελαντί, αλλά σε περισσότερες στροφές και πιο φτωχή λειτουργία. Είδομεν. Πάντως, νιώσαμε αρκετό τράβηγμα από την 26x10 ακόμα και στις περιορισμένες στροφές του 1ου δεκάλεπτου.

    (Εάν δεν το διαλύσει κάθετα, θα το διαλύσει... οριζόντια!)


     Grin Grin Grin Grin Grin Thumbs up
    Σενάριο Α (υπαρκτό):

    Αγοράζεις έναν πανάκριβο κινητήρα για το πολύ όμρφο αεροπλάνο σου. Τον στρώνεις 5-6 (ή και περισσότερες) ώρες. Ακολουθείς ειδικές τακτικές στρωσίματος. Γεμίζεις λάδια τον τόπο και τα ρούχα σου. Για να μην σε μαχαιρώσει κάποιος από την γειτονιά, ξενιτεύεσαι στο κοντινότερο βουνό. Και τελικά οι ώρες λειτουργίας που θα κάνει ο κινητήρας με το μοντέλο να πετά, μπορεί να είναι λιγώτερες από αυτές του στρωσίματος... Και έχεις πληρώσει πάνω από χιλιάρικο για τον super κινητήρα σου...

    Σενάριο Β (επίσης υπαρκτό):
    Αγοράζεις ένα (φθηνό) DLE. Τον βάζεις πάνω στο μοντέλο και πετάς. Αν δεν τον ξελιγώσεις στις 5-10 πρώτες πτήσεις, θα δουλεύει για την υπόλοιπη (αρκετά μεγάλη) ζωή του απροβλημάτιστα και με εξαιρετική απόδωση (αλλά άθλιο ήχο).

    Για να μην παρεξηγηθώ! Δεν προπαγανδίζω υπέρ του φθηνού, αξιόπιστου και χωρίς απαιτήσεις ατελείωτων στρωσιμάτων, δίχρονου κινητήρα. Μου την δίνει όμως κάτι το οποίο πληρώνω πανάκριβα να μου δυσκολεύει σε τέτοιο βαθμό την ζωή.
    Με τόσα λεφτά που κάνουν αυτοί οι κινητήρες, θα έπρεπε να παραδίδονται στρωμένοι. Plug and play.

    Πάντως σου αναγνωρίζω την μοντελιστική υπομονή (συνοδευομένη και από μοντελιστικό μαζοχισμό). Συγχαρητήρια! Άντε και σε ακόμη καλύτερα (πιο scratch) μοντέλα με ακόμη καλύτερους (και ακόμη πιο μίζερους) κινητήρες.

    ΥΓ-ΑΠΑΙΤΗΣΗ! Στην παρθενική να είμαι παρέα σου.
    Καταγράφηκε
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 806



    « Απάντηση #101 στις: Κυριακή, 10 Μάι 2020, 18:08:24 »

    Αγαπητέ, ευχαριστούμε για το επίσημο... μανιφέστο! (Μας αρέσει να "ερεθίζουμε" τους φίλους μας και να βλέπουμε τί... θα βγεί!)

    Πρώτα-πρώτα να ξεκαθαρίσουμε: περί ορέξεως - κολοκυθόπιττα. Αποδεχόμαστε ότι η λήψη αποφάσεων στο θέμα hobby είναι φυσικά θέμα ιδιοτροπίας καί ουδεμία σχέση έχει με μαθηματικού τύπου λογική (που όπως αναλύεται παραπάνω είναι απολύτως... σωστή!  angel).

    Και βέβαια, μας αρέσει και από πάνω (μαζοχισμός)  police. Ομολογούμε, π.χ., ότι το "περιστροφικό" στρώσιμο των R3 της Saito ήταν αποτέλεσμα "υπερ-ψαξίματος" από μεριάς μας, αλλά όταν μοιραστήκαμε τα αποτελέσματα (https://www.rcuniverse.com/forum/11955975-post354.html), είδαμε με διασκέδαση ότι "παρασύρθηκαν" και άλλοι "μαζοχιστές" σε διεθνές επίπεδο (είχε πλάκα ο Έλληνας που έδειξε στους Γιαπωνέζους πως μπορεί να στρωθεί ο κινητήρας τους χωρίς να... "σπάσει" από βιαστικούς Αμερικάνους). Αποκορύφωμα; Ένας άλλος Έλληνας:


    Πόυ'σαι ρε Χάρηηη...;!
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 364


    « Απάντηση #102 στις: Κυριακή, 10 Μάι 2020, 18:21:54 »

    Sont fou le modelistes...
    Καταγράφηκε
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 806



    « Απάντηση #103 στις: Κυριακή, 10 Μάι 2020, 18:29:00 »

    Α, και εννοείται ότι η παραπάνω ΑΠΑΙΤΗΣΗ όχι μόνον γίνεται δεκτή, αλλά είναι και επιβεβλημένη (σε περίπτωση παρθενικού... σκύλου, τί θα κάνουμε χωρίς τον Παντελή;;Wink)  Cheesy Cheesy Cheesy

    Λοιπόν, μάζεμα όλων των πραγμάτων και βούρ στο κοντινό βουνό για τη συνέχεια του στρωσίματος.

    Εδώ να κάνουμε μια παρένθεση και να πούμε ότι ο κατασκευαστής προτείνει τη χρήση συνθετικού λαδιού Synpower 2Τ από τη Valvoline. Στην αρχή είπαμε να παραβλέψουμε τη συμβουλή, με το Castol Power1 να μας καλύπτει πλήρως τα τελευταία 6-7 χρόνια με "δύσκολους" κινητήρες (Saito R3, OS GF40), χωρίς σπασίματα/κολλήματα/κατάλοιπα. Πρίν το ξεγράψουμε τη συμβουλή, όμως, ρίξαμε και μια ματιά στα spec των 2 λαδιών για τυχόν μεγάλες διαφορές. Ε, λοιπόν είδαμε το εξής: στους 100C, το Synpower έχει περίπου 40% μεγαλύτερο ιξώδες απο το Power1, καθώς και μεγαλύτερο ειδικό βάρος. Αυτό σημαίνει ότι το λάδι είναι πιο "παχύ" και σκεπτόμενοι ότι έχουμε να κάνουμε με μεγαλύτερο κύλινδρο (60cc ο ένας, όχι 60cc οι τρείς!) και μια μηχανή που μάλλον δουλεύει σε χαμηλότερες στροφές και μεγαλύτερες θερμοκρασίες, τελικά "κοτέψαμε" και προμηθευτήκαμε το Synpower (μεγαλύτερο ιξώδες = περισσότερη υδροδυναμική λίπανση σε χαμηλότερες σχετικές ταχύτητες και μεγαλύτερη πίεση μεταξύ επιφανειών). Δεν ήταν εύκολο να το βρούμε, αλλά τα παιδιά στο https://oil-stores.gr/ ήταν ιδιαίτερα βοηθητικά.

    Ο Valach θέλει επίσης να ελέγχουμε τα διάκενα των βαλβίδων κάθε 30min λειτουργίας τις πρώτες 2 ώρες με τακτές λιπάνσεις στα κοκκοράκια και τους οδηγούς βαλβίδων στην περίπτωση που ο κινητήρας τρέχει upright. Για τη λίπανση προτείνει ειδικό γράσσο υψηλών θερμοκρασιών με PTFE (Teflon) που αντέχει σε... 250C!

    Άντε, το βρήκαμε και αυτό (πάλι με δυσκολία, δεν ήταν και φθηνό!), αλλά είμαστε έτοιμοι. Ανακατέψαμε 3 lt καυσίμου με την πλούσια σε λάδι αναλογία και αποχωρήσαμε με βάρκα την ελπίδα.


    * valvoline_synpower_2t_1lt.jpeg (11.67 KB, 183x327 - εμφανίστηκε 161 φορές.)

    * Wurth_HHS_5000.jpeg (82.85 KB, 300x728 - εμφανίστηκε 164 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 806



    « Απάντηση #104 στις: Κυριακή, 10 Μάι 2020, 19:25:24 »

    Το stand δέθηκε στο αυτοκίνητο με σκοινί ρυμούλκισης και κάψαμε περίπου 500ml την πρώτη 1.5ώρα.

    Το καλό με την τηλεμετρία της Τ/Κ είναι ότι  όχι μόνον μπορούσαμε να "διαβάζουμε" την υγεία της μηχανής (rpm, θερμοκρασία κεφαλής) σε κάθε αλλαγή παραμέτρων που δοκιμάζαμε, αλλά έχουμε πλέον καταγεγραμμένο όλο το ιστορικό του στρωσίματος για να το παρουσιάσουμε παρακάτω.

    Για τώρα, βιντεάκι του 1ου run της μηχανής στο βουνό (2o συνολικά):



    * 20200509_103945.jpg (112.99 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 144 φορές.)

    * 20200509_103952.jpg (55.18 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 139 φορές.)

    * 20200509_111246.jpg (45.23 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 139 φορές.)

    * 20200509_111251.jpg (45.49 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 142 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 10 Μάι 2020, 19:56:32 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Hangar-9 Fokker DVII 1/4 scale
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.