Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
291.969 μηνύματα σε 11.922 θέματα από 6.158 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SomniusX
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Σάββατο, 6 Μάρ 2021, 03:09:32

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Σάββατο, 6 Μάρ 2021, 03:09:32

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Χθες στις 23:48]

    από cptnassos
    [Χθες στις 21:15]

    [Χθες στις 19:00]

    από cptnassos
    [Χθες στις 09:39]

    από jnkmilos
    [Πέμπτη, 4 Μάρ 2021, 22:58:05]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 4 Μάρ 2021, 15:44:08]

    από Yiannis_S
    [Τετάρτη, 3 Μάρ 2021, 20:54:12]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 3 Μάρ 2021, 12:42:14]

    από PaNt
    [Τρίτη, 2 Μάρ 2021, 19:57:07]

    από CMarkop
    [Τρίτη, 2 Μάρ 2021, 19:14:33]

    [Τρίτη, 2 Μάρ 2021, 16:43:58]

    από kgiova
    [Τρίτη, 2 Μάρ 2021, 12:53:56]

    από tosoun
    [Τρίτη, 2 Μάρ 2021, 08:34:16]

    από dim sofos
    [Κυριακή, 28 Φεβ 2021, 15:57:18]

    [Κυριακή, 28 Φεβ 2021, 11:35:19]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6158
    Τελευταίο: SomniusX
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 291969
    Σύνολο θεμάτων: 11922
    Online σήμερα: 44
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 24
    Συνολικά: 24
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: flaps or flaperons  (Αναγνώστηκε 2263 φορές)
    christos139
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 198



    « στις: Πέμπτη, 30 Ιαν 2020, 11:26:44 »

    οπως εχω προαναφερει σε αλλο ποστ εχω ενα spacewalker 46 με 52 asp....σκεφτομαι μια που θα το ξεντυσω να του προσθεσω flaps...στην ουσια να του κοψω το aileron στο 1/3 και να κανω aileron και flaps με ....αυτη την στιγμη το εχω σαν flaperon αλλα να πω την αληθεια δεν το εχω χρησιμοποιησει ποτε παρολο που διαδρομος ειναι αρκετα μικρος...και σε τελευταια πτηση με απνοια ερχοταν με τα οσα.....να την κανω την μετατροπη η να το αφησω με flaperon...και ειδα οτι τα flaps παιζουν με τις μοιρες ποιες ειναι οι σωστες για προσγειωση...εχω δει 10 20 40
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 9.052



    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 30 Ιαν 2020, 12:49:05 »

    Φιλε Χρηστο καλύτερα να κοψεις και να ειναι ξεχωριστά γιατι αμα τα εχεις σαν φλαπερον συγχρόνως χαλάς το wash out me wash in.Δηλαδη στολαρη πιο ευκολα το ακροπτερύγιο.
    Οι σωστες μοιρες ειναι 20 για απογείωση και 45 για προσγειωση.
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 30 Ιαν 2020, 13:51:03 από ArgyrisGiannetakis » Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    christos139
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 198



    « Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 30 Ιαν 2020, 12:53:19 »

    παιζει ρολο το μηκος του flaps δλδ καλα ειναι το 1/3 το φτερο μου ειναι 1500μμ και το καθε aileron 62μμ δλδ λεω να το κανω 40μμ aileron και 22 ποντους flaps
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.535


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 30 Ιαν 2020, 13:31:14 »

    Φιλε Χρηστο καλύτερα να κοψεις και να ειναι ξεχωριστά γιατι αμα τα εχεις σαν φλαπερον συγχρόνως χαλάς και το ακροπτερύγιο με wash out.Δηλαδη στολαρη πιο ευκολα το ακροπτερύγιο.
    Οι σωστες μοιρες ειναι 20 για απογείωση και 45 για προσγειωση.


    Κύριε Γιαννετάκη, όταν υπάρχει washout τα ακροπτερύγια καθυστερούν να στολλάρουν.

    Εκτός αν εννοείτε washin.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 9.052



    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 30 Ιαν 2020, 14:38:46 »

    Σωστά κυριε Γιαννη.Εννοούσα χαλαει το wash out αλλα διορθωθηκε.
    Αν επρεπε να του βαλεις καλύτερα να ειναι μισό μισό .Τα αιλερον ειναι πολύ ενεργα στις ακρες τους οπότε η μισή επιφάνεια φτανει αλλα με μεγαλητερη κίνηση στα σερβο.
    Βεβαια ενα τετοιο αεροπλάνο δεν τα χρειάζεται τα φλαπς , ουτε το πραγματικό είχε.Ειχε όμως αλλες αεροτομές πιο αργές απο το δικό σου.Το μοντέλο εχει ημισυμετρικές.
    Εαν σου ερχετε πολύ γρηγορα στην προσγείωση πάντως μπορεί να φταίνε και αλλα πραγματα.Το κεντρο βαρους ειναι ενα απο αυτά!Εαν ειναι πολύ μπροστόβαρο παιζει ρόλο!
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    christos139
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 198



    « Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 30 Ιαν 2020, 14:47:31 »

    οχι οχι ειναι ζυγισμενο σωστα,υπαρχει μια περιπτωση να εχει μεγαλο βημα για τον κινητηρα φοραει 12χ6 .αλλα την εβαλα βαση κατασκευαστη.εκτος αν μειωσω τον δισκο και παω σε 11χ6...δλδ Αργυρη πιστευεις οτι δεν θα κανουν δουλεια...εσυ εισαι και του scale και για αυτο λες δεν ειχε το πραγματικο...βεβαια το πραγματικο δεν πεταγε εκει που πεταω εγω  Cheesy
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 9.052



    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 30 Ιαν 2020, 15:28:22 »

    Σιγουρα θα βελτιωθεί στις διαδικασίες ! Τα φλαπς σου κανουνε τεχνιτά την αεροτομή untercamber.Το βημα  6 ειναι σωστό! Ο δίσκος σου επισης.Το αερομοντέλο ετσι και αλλιως ειναι πολύ πιο δυνατό και ελαφύτερο απο την αναλογία του πραγματικού!Nαι ξεφευγει απο το scale.
    Ενα αλλο λαθος ειναι οτι μπορεί να ερχεσαι απο ψηλά και να παίρνει ταχυτητα απο το βαρος και την γωνία της προσέγγισης.Το κανω και εγω....χαχαχα  και βοηθαει  σε καποια αεροπλάνα αλλα οχι σε όλα.Το spacewalker ειναι καλο ταξιδο και θελει απο μακρια να εχει χασει το περισσοτερο υψος και να ερθεις παραλληλα με το εδαφος με μικρή γωνία κατολισθισης.
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.535


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 30 Ιαν 2020, 16:41:49 »

    Καλησπέρα,

    θα ήθελα να σας γνωρίσω την γνώμη μου, κατ’ αρχάς για να διευρύνετε την εμπειρία σας, και κατά δεύτερον, αν σας αρέσει, να την εφαρμόσετε.

    Αν το μοντέλο ήταν δικό μου, δεν θα έκοβα τα ailerons για να  έχω το εσωτερικό σαν flaps.
    Προτείνω τα flaperons, με την οδηγία να σηκώνονται και τα δύο προς τα επάνω (δεν κάνω λάθος) και να μπει μίξη down elevator.

    Είναι μία τακτική που εφαρμόζεται απο όλους τους χειριστές ακροβατικών μοντέλων παγκοσμίως.

    Η ανάλυση του πως λειτουργούν τα flaperons, έχει περιληφθεί σε πρόσφατο thread που ξεκίνησε άλλος συνάδελφος. Ο κ. Γιαννετάκης ίσως μπορεί να το βρει και να το συνδέσει εδώ.

    Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    christos139
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 198



    « Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 30 Ιαν 2020, 16:48:48 »

    ευπροσδεκτες οι γνωμες για κατι το οποιο δεν γνωριζω...αλλα με το να πηγαινουν προς τα πανω θα εχουμε αρνητικη καμπυλη και θα σπρωχνει προς τα κατω αν δεν κανω λαθος δεν θα το φουσκωνει οπως τα flaps..διορθωστε με αν λεω κατι λαθος
    Καταγράφηκε
    christos139
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 198



    « Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 30 Ιαν 2020, 16:49:26 »

    ευπροσδεκτες οι γνωμες για κατι το οποιο δεν γνωριζω...αλλα με το να πηγαινουν προς τα πανω θα εχουμε αρνητικη καμπυλη και θα σπρωχνει προς τα κατω αν δεν κανω λαθος δεν θα το φουσκωνει οπως τα flaps..διορθωστε με αν λεω κατι λαθος
    ευπροσδεκτες οι γνωμες και για αυτα που γνωριζω   Grin
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 9.052



    WWW
    « Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 30 Ιαν 2020, 17:02:11 »

    ευπροσδεκτες οι γνωμες για κατι το οποιο δεν γνωριζω...αλλα με το να πηγαινουν προς τα πανω θα εχουμε αρνητικη καμπυλη και θα σπρωχνει προς τα κατω αν δεν κανω λαθος δεν θα το φουσκωνει οπως τα flaps..διορθωστε με αν λεω κατι λαθος

    Nαι και εγω θα συμφωνήσω .Θα σπρωχνει την πτερυγα προς τα κατω.Συνήθως ανεβαζουμε τα αιλερον μόνο με συνδιασμό με φλαπς και δημιουργούμε baterfly.Ο λογος ειναι να εχουμε αντωση πάντα και ακροπτερύγια ελαφρός προς τα πανω 4 -8 mm για ασφαλεια στις  ακόμα χαμηλότερες ταχύτητες που μπορούν να επιτευχθούν  χωρίς να στολαρουν .
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.535


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 30 Ιαν 2020, 18:19:52 »

    Δεν βρέθηκε το προηγούμενο post, άρα πρέπει να σας εξηγήσω τι συμβαίνει

    Οταν ανεβαίνουν και τα δύο ailerons, στην θέση αυτή, η αεροτομή αποκτά μία εσωτερική ροπή που την περιστρέφει σε θετική γωνία, (προς τα επάνω) άρα και ολόκληρο το σκάφος.  
    Σε ένα δελταπτέρυγο που δεν έχει ουρά, πως αντιδρά όταν δώσουμε up elevator. Το ίδιο σαν να δώσουμε up ailerons στο κανονικό φτερό αδιάφορο του ότι έχει και ουρά.

    Φέρνοντας όλο το φτερό σε μεγάλη θετική γωνία προσβολής, παράγει και μεγαλύτερη άντωση και μεγαλύτερη οπισθέλκουσα, Για να ελέγξουμε αυτή  την περιστροφή, και να μην υπερβεί την επιθυμητή γωνία, προσθέτουμε αυτόματα με μίξη down elevator.

    Βρίσκεται λοιπόν το φτερό μεν με αντίθετη καμπυλότητα, αλλά υπερισχύει, η μεγάλη γωνία και έχουμε ένα αεροπλάνο που πετάει με μικρότερη ταχύτητα και στηρίζεται επαρκώς.

    Επίσης εκτελεί ολίσθηση με πιο ήπια γωνία, και καλύπτει μεγαλύτερη απόσταση εδάφους.
    Τα ακροπτερύγια (και όλο το φτερό) δεν στολλάρουν, επειδή τα σηκωμένα ailerons μορφοποιούν washout. Και είναι και πιο ενεργά λόγω της διαφορικής κίνησής τους.

    Ο κίνδυνος είναι ένας ….. Αν κατά λάθος δώσουμε down με το stick και χαμηλώσει η μύτη, σε μηδενική ή αρνητική γωνία προσβολής, τότε πράγματι, όπως φοβόσαστε, η άντωση θα επενεργήσει προς τα κάτω και το μοντέλο θα βυθίσει. Αν έρχεται χαμηλά στην τελική ίσως να μην προλάβουμε να το σηκώσουμε ξανά και θα σκάσει στο έδαφος.

    Αυτό συνέβη όταν κάποιος φίλος μου πετούσε ένα δικό μου ακροβατικό μοντέλο. Ανεβάσαμε τα ailerons αλλά επειδή ερχότανε ψηλός έδωσε down μερικά μέτρα πριν φθάσει στην αρχή του διαδρόμου. Εκεί έμεινε και το αεροπλάνο.  Και τον είχα προειδοποιήσει. Αλλά η συνήθεια βλέπετε.  

    Σας είπα ότι αυτή την τακτική την χρησιμοποιούν όλοι οι χειριστές των ακροβατικών σε όλο τον κόσμο. Δεν μπορεί, κάτι ξέρουν.
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 30 Ιαν 2020, 18:48:37 από Γιάννης Κωνσταντακάτος » Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.535


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 30 Ιαν 2020, 18:24:10 »


    Συνήθως ανεβαζουμε τα αιλερον μόνο με συνδιασμό με φλαπς και δημιουργούμε baterfly.Ο λογος ειναι να εχουμε αντωση πάντα και ακροπτερύγια ελαφρός προς τα πανω 4 -8 mm για ασφαλεια στις  ακόμα χαμηλότερες ταχύτητες που μπορούν να επιτευχθούν  χωρίς να στολαρουν .
    Ναι, όταν έχουμε και flaps και θέλουμε να βάλουμε το χείλος εκφυγής σε butterfly, η θέση είναι αυτή που περιγράφει ο κ. Γιαννετάκης. Αλλά το θέμα μας είναι τι κάνουμε όταν δεν έχουμε και flaps.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 9.052



    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 30 Ιαν 2020, 18:55:45 »

    Θα ήταν ενδιαφέρον να το δούμε αυτό καπου γραμμένο εστω και για την κατηγορία που αναφέρεται τα ακροβατικά.Σε καμμια αλλη περίπτωση προσωπικά δεν εχω ακουσει την συγκεκριμένη διάταξη εκτός απο 3D ακροβατικό με το elavator ομως up  και οχι down  για να αρχίσει να κανει  καθοδο φλατ .
    Οπως και να έχει πάντως πολλά 3D ακροβατικά εχουν δυνατότητες που σε καμμια περιπτωση δεν θα τις δούμε σε foul size αεροσκαφη γιατί ειναι ασύλυπτες οι διαφορές σε αναλογίες βάρους προς ισχυ σε σχέση με το μοντέλο .
    Επίσης δεν θα δούμε πουθενά στην αεροπορική βιβλιογραφία την διαταξη που μας περιγραφεται.
    Εαν δεν εχει φλαπς ενα αεροσκάφος παει να πει οτι εχει χαρακτηριστικά που δεν απαιτούν αλλη αντωση σε όλες τις κρίσιμες διαδικασίες.Οποτε δεν τα χρειάζεται.
    Για να μειώσει ταχύτητα ενα τέτοιο αεροπλάνο χωρίς φλαπς χρειάζεται άλλο συστημα, Ειδική πτέρυγα μεγαλη με πολύ wash out και αερόφρενο.Πολλα΄ανεμόπτερα και ελικοφόρα υπερελαφρα εχουν αυτην την διαταξη.

    https://www.modelairplanenews.com/fly-the-elevator/#outer-popup




    * Capture3.jpg (41.38 KB, 368x542 - εμφανίστηκε 155 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.535


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Πέμπτη, 30 Ιαν 2020, 19:48:33 »

    Κυριε Γιαννετάκη, 
    κατ’ αρχάς δεν εννοώ ακροβατικά 3D, αλλά ακροβατικά για συμβατικές ασκήσεις ακριβείας, αν και οι οδηγίες που παραθέτω, ισχύουν και για τις δύο κατηγορίες.

    Δεν με νοιάζει αν αμφισβητείτε αυτά που παρουσιάζω. Αλλά πρέπει να τα παρουσιάσω για την ενημέρωση των αναγνωστών.
    Δεν έχω χρόνο να ψάξω τα συγγράμματα για να αποδείξω αυτά που λέω, εν γένει δεν ξέρω αν το αναφέρουν πουθενά εγγράφως.
    Θα σας πω όμως το εξής: Πετάω ακροβατικά F3A από το 1969. Εχω συμμετάσχει και έχω παρακολουθήσει ως θεατής, σε πολλούς Πανελλήνιους και διεθνείς αγώνες. Η πείρα αποκτάται βλέποντας, ρωτώντας, εφαρμόζοντας, τελειοποιώντας.
    Όπως είχα πει και στο προηγούμενο παρόμοιο thread, δεν πιέζω κανέναν να κάνει αυτό που παρουσιάζω.
    Οποιος θέλει το ενστερνίζεται, όποιος δεν θέλει ας κάνει αυτό που πιστεύει ότι τον καλύπτει.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: [1] 2 3 4  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Θέμα: flaps or flaperons
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.029 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.