Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.330 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 22:14:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 22:14:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:50]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304330
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 78
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 55
    Συνολικά: 56
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Futaba GY-401 σε 450άρι τσόπτερο  (Αναγνώστηκε 1798 φορές)
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « στις: Παρασκευή, 24 Αύγ 2018, 15:42:50 »

    Καλησπέρα σας! Wink

    Πρώτα πρώτα να εκφράσω τον θαυμασμό και την έκπληξή μου: η τελευταία απάντηση σε αυτήν τη θεματική ενότητα (Ηλεκτρικά Ελικόπτερα), είναι το 2017. Μάλλον έχει φθίνει το ενδιαφέρον γι' αυτά. Τυχερός θα είμαι αν πάρω απάντηση σε αυτό που θέλω να ρωτήσω, όχι λόγω του ότι δεν θα ενδιαφερθεί να απαντήσει κανείς, αλλά γιατί δεν θα ασχολείται με ελικόπτερα, ή δεν θα θυμάται....κι εδώ που τα λέμε εγώ εδώ μέσα τον Διονύση Γκούσκο βλέπω μόνο να ασχολείται με ελικόπτερα, με καύσιμο βέβαια. Ελπίζω να κάνω λάθος! Θα δείξει!  Χαμόγελο

    Λοιπόν, έχω ένα 450άρι τσόπτερο (τσόπτερο στα κορακίστικα σημαίνει ελικόπτερο, εκ του αμερικάνικου "chopper", ελληνιστί τσόπερ, βάλε του και φτερά--> τσόπτερο).

    Α! Σας είπα ότι είμαι καινούργιος στα 6κάναλα τσόπτερα; Ισχύει και αυτό. Δεν ξέρω να πετάω αυτές τις παλιομηχανές. Από τα αεροπλάνα προέρχομαι. Από μηχανές που θέλουν να πετάξουν κι όχι που τις κάνει ο άνθρωπος να πετάξουν. Wink
    Τα παραπάνω όμως είναι λίγο πολύ γνωστά και χιλιοειπωμένα (και απαράδεκτα).
     
    Οπότε, το έστησα το τσόπτερο και όλα καλά. Έχω κάνει και το πρώτο μου spool up. Έτσι δεν λέγεται; Ναι, επέζησε. Οι βασικές κινήσεις του είναι σωστές και κατάφερα κιόλας να το κάνω light on the skids (ήμουν με εκπαιδευτικά σκέλη).
    Α! (άντε πάλι...) Σας είπα ότι το τσόπτερο είναι με flybar; Βέεεεβαια, ισχύει και αυτό. Τόσο vintage! ΔΕΝ έχω ακόμα εισέλθει στην flybarless τεχνολογία.
    Οπότε, ως γνωστόν, χρειάζεται gyro και όντως έχω βάλει ένα (μτχ) Futaba GY-401.
    Η ερώτηξή μου λοιπόν είναι (άντε επιτέλους μας τα έπρηξες θα πείτε...): πρέπει να κάνω οποιαδήποτε ρύθμιση στην ουρά με το γυροσκόπιο σε normal mode; Τί έκανα τώρα; Ρύθμισα το μπράτσο του σέρβο στο κέντρο και το pushrod έτσι ώστε το βήμα των λεπίδων της ουράς να είναι περίπου μηδέν. Τριμ στον πομπό, επίσης μηδέν. Κατόπιν, όταν δοκίμασα το ελικόπτερο, δεν έκανα καμία άλλη κίνηση, παρά μόνο να ρυθμίσω το γυροσκόπιο σε Heading Hold mode. Αυτό, όπως περίμενα κι όπως είναι φυσικό, όταν άρχισε να γυρίζει το στροφείο ρύθμισε και το pitch της ουράς έτσι ώστε αυτή να μην γυρίζει! Όλα καλά μου φάνηκαν. Αλλά έτσι έπρεπε να το κάνω; Ή μήπως έπρεπε να τριμάρω πρώτα εγώ, με το γυροσκόπιο σε normal mode, την ουρά κι έπειτα να φέρω ξανά το μπράτσο του σέρβο στην μεσαία θέση, κρατώντας όμως το pitch που βρήκα και μετά να το γύριζα σε heading hold το γυροσκόπιο;
    Αυτά για την ώρα κι ευχαριστώ. Έποντα όμωςι κι άλλες ερωτήσεις, να ξέρετε!  lalala lalala

     Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Aris M.
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 211



    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 25 Αύγ 2018, 15:12:52 »

    Καλησπέρα Νικόλα!

    Ξεκινώντας πιστεύω ότι εχεις συνδέσει σωστά τα καλώδια , εχεις επιλέξει το σωστό σερβο και εχεις ρυθμίσει σε DS on ή off.? 
     το καλώδιο που ειναι για την ευαισθησία του gyro ειναι σε σωστό κανάλι; Ανάβει και σβήνει το led του gyro?
    Βασικός κανόνας σε αυτά τα gyro (avsc) ειναι να μην χρησιμοποιείς καθολου το τριμ απο τον πομπό. Πάντα 0, στο κέντρο δλδ.
    Απο εκει και πέρα καλα τα έκανες αν και θα έπρεπε να κανεις ενα σωστό σεταπ πρώτα σε νορμαλ Οχι αλλάζοντας το Χορν του σερβο το οποίο πρεπει να ειναι 90 μοίρες με το σερβο, αλλα το μήκος της ντιζας μηχανική ρύθμιση δλδ. Θέλει περίπου στις 3 μοίρες στα tail blades για να κάνει χοβερ.
    Πάντα ανοίγεις-συνδέεις  τον δεκτή χωρίς να κουνήσεις καθολου το ελικόπτερο και τον διακόπτη στη θέση AVCS στον πομπό.

    Εχω να σου πω κι αλλα πολλα, καλύτερα θα ήταν στο τηλέφωνο!

    Αρης..
    Καταγράφηκε

    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 25 Αύγ 2018, 17:07:05 »

     Γεια σου Αρη! Ευχαριστω για την απαντηση. Ναι εχω συνδεσει σωστα τα καλωδια και εβαλα ψηφιακο σερβο στο γυροσκοπιο. Γενικα αυτα τα εκανα σωστα νομιζω γιατι το ελικοπτερο δεν ειχε παραλογη συμπεριφορα, π.χ. να γυριζει γυρω γυρω.
    Ουτε τριμ χρησιμοποιησα. Το γυροσκοπιο λογικα το τριμαρισε αυτοματα.
    Αυτο που λες τωρα, δηλ την αναλογικη ρυθμιση, μπορω να το κανω. Αλλα, αν θες διαβασε το π.μ. που σου εστειλα.
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    sttpod
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 62


    « Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 25 Αύγ 2018, 17:37:47 »

    Φίλε Νικόλα καλησπέρα και από εμενα.
    Εγώ δε θα σου πω πως θα σεταρεις το 401, είμαι σίγουρος πως σου τα έχουν πει οι αποπανω πολύ καλά. Αυτό που θα σου πω είναι να προσπαθήσεις να διαβάσεις όσο το δυνατόν περισσότερο για το ελικόπτερο που έχεις μπροστά σου. Θα αλλάξει τελείως ο τρόπος που το βλεπεις. Και από τη στιγμή που λόγω αεροπλάνου ξέρεις προσανατολισμούς σε χρόνο μηδέν θα το σηκώσεις και σε λίγο καιρό ακόμα θα κάνεις οκταρια.
    Καλές προσγειώσεις να έχεις, πάντα στα πέδιλα! Εννοείται είμαι κι εγώ εδώ για όποιος βοήθεια χρειαστεις
    Καταγράφηκε

    Όμορφα μικρά πράγματα που πετάνε!
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 25 Αύγ 2018, 21:38:04 »

    Ευχαριστω sttpod! Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Ilias K
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 17



    « Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 30 Αύγ 2018, 11:33:09 »

    μπραβο σου που αποφασισες να ασχοληθεις με τα ελικοπτερα, θελει μερακι, υπομονη και μπολικο διαβασμα/εξασκηση αλλα το αποτελεσμα θα σε δικαιωσει. εγω δυστυχως δεν εχω πλεον χρονο να ασχοληθω και γι'αυτο εχω δωσει σχεδον ο,τι ειχα, αλλα αν αποφασιζα να καταπιαστω ξανα, ελικοπτερο θα διαλεγα οσο δυσκολο και να ειναι

    δυστυχως ολοι πλεον αγοραζουν αυτοαιωρουμενα (drone) που "πετανε" με ενα κουμπι. no problem, καθενας οπως τη βρισκει, το ασχημο ομως ειναι οτι λογω κοστους/δυσκολιας εχουν εξαφανιστει παντελως τα κιτ ελικοπτερων απο τα καταστηματα, με το ζορι βρισκεις και ανταλλακτικα..
    Καταγράφηκε

    Durafly P51
    Bixler 2
    Parkzone mini P51
    Lama v3
    Blade MSR
    Turnigy HAL
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 30 Αύγ 2018, 12:41:31 »

    Καλησπέρα κι από εμένα!

    Ναι όντως, πολλά καταστήματα έχουν πάψει να υποστηρίζουν τηλ. ελικόπτερα και φέρνουν αποκλειστικά drones. Υπάρχουν όμως ένα- δύο ελληνικά καταστήματα που έχουν μια -σχετικά- καλή ποικιλία σε ανταλλακτικά ελικοπτέρων ακόμα, τουλάχιστον μέχρι να τους τελειώσει το στοκ. Οι υπόλοιποι έχουν ακολουθήσει το ρέμα της εποχής. Εγώ θεωρώ τα ελικόπτερα πιό ενδιαφέροντα στο μοντελιστικό κομμάτι. Σαφώς, αν ήθελα να φωτογραφίζω ωραία σε τετρακόπτερο θα πήγαινα.
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    sttpod
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 62


    « Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 30 Αύγ 2018, 14:07:14 »

    Νικολα προχωρα και μη φοβασαι τιποτα. Ο,τι χρειαστεις ειμαστε μαζι σου!  Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Όμορφα μικρά πράγματα που πετάνε!
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Futaba GY-401 σε 450άρι τσόπτερο
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.03 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.