Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
307.725 μηνύματα σε 12.506 θέματα από 6.279 Μέλη / Τελευταίο μέλος: lefteris76
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Ιουν 2025, 03:27:50

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Ιουν 2025, 03:27:50

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:05]

    από GRELE
    [Χθες στις 19:48]

    από savasp2
    [Τρίτη, 17 Ιουν 2025, 23:35:00]

    από 0 teo
    [Τρίτη, 17 Ιουν 2025, 13:56:58]

    από CMarkop
    [Τρίτη, 17 Ιουν 2025, 12:30:16]

    από GASTON
    [Τρίτη, 17 Ιουν 2025, 11:59:34]

    από CMarkop
    [Δευτέρα, 16 Ιουν 2025, 08:23:44]

    από 3DJunk
    [Σάββατο, 14 Ιουν 2025, 22:22:49]

    από geoli
    [Σάββατο, 14 Ιουν 2025, 19:02:22]

    [Παρασκευή, 13 Ιουν 2025, 11:41:08]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 12 Ιουν 2025, 11:28:44]

    [Τρίτη, 10 Ιουν 2025, 11:19:05]

    από spirost
    [Τρίτη, 10 Ιουν 2025, 07:23:07]

    [Κυριακή, 8 Ιουν 2025, 20:16:37]

    [Πέμπτη, 5 Ιουν 2025, 09:25:04]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6279
    Τελευταίο: lefteris76
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 307725
    Σύνολο θεμάτων: 12506
    Online σήμερα: 37
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 39
    Συνολικά: 39
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Πανελλήνιος αγώνας ακροβατικών ακριβείας F3A.. Ίσως και F3S??  (Αναγνώστηκε 10535 φορές)
    Γιαννης Ζακυνθος
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 135


    « στις: Πέμπτη, 12 Ιουλ 2018, 03:11:02 »

    Γεια σας φίλοι!!

    Με αφορμή μία δημοσίευση του  Πάρη χριστοδουλίδη  και του Peter uhlig σχετικά με ένα νέο διαγωνισμό επάνω σε ακροβατικά αερομοντέλα με κινητήρες jet,
    σκέφτηκα να γράψω κάτι που ίσως αρέσει στους φίλους ακροβάτες , κάτι που μπορεί να μεγαλώσει την όμορφη παρέα μας.
      Ξέρουμε ότι ο αγώνας ακροβατικών f3a θα γίνει στο Μελισσοχόρι 22-9-2018 (εάν δεν αλλάξει κάτι). Καλό είναι λοιπόν, να αρχίσουμε να το βάζουμε στο πρόγραμμα μας  όσοι σκεφτόμαστε να προσπαθήσουμε να μάθουμε πως γίνονται τα roll και τα loop. Επίσης καλό είναι άν έχουμε την διάθεση κάτι να βελτιώσουμε  σχετικά με οργάνωση να προταθεί απο νωρίς και να βοηθήσουμε όλοι γιαυτό.
     
    Λίγα πράγματα θα γράψω για την F3S  και θα συνεχίσουμε και σε επόμενα post.
    H f3s αφορά αερομοντέλα jet  που θα ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ  να κάνουν ένα πρόγραμμα βασικών ακροβασιών στην βασική κατηγορία του.
    Δεν είναι απαραίτητο να ξέρει ο χειριστής όλες τις ακροβασίες . Ο καθένας ξεκινάει όπως μπορεί και επάνω στον αγώνα βελτιώνεται .
    Πιστεύω ότι υπάρχουν πάρα πολλοί καλοί jetαδες στήν Ελλάδα και μπορεί στις ίδιες ημερομηνίες  να γίνει και f3a και f3s.
    Επίσης πιστεύω ότι στο Μελισσοχόρι μπορούν να πετάξουν και jet. Αν δεν μπορούμε πάμε λίγο πιο κάτω .
    Ο Πάρης Χριστοδουλίδης απο ότι ξέρω, είναι ενεργός κριτής της FAI στα f3a και f3s και έχει την διάθεση να έρθει από την Κύπρο να βοηθήσει. Αρκεί να ενημερωθεί απο νωρίς .
    Πιστεύω ότι με την παρουσία του και την παρουσία Ελλήνων κριτών που έχουν πετάξει την  f3a και δεν διαγωνίζονται πια θα μάθουμε πολλά πράγματα και θα βελτιωθούμε πολύ.
     
    Και κάτι για το F3A.

    Εγώ δεν ξέρω να κάνω αναλύσεις και να γράφω λεπτομέρειες για το f3a. Υπάρχουν άλλοι φίλοι που ξέρουν καλύτερα.
    Μόνο ένα δύο πραγματάκια έχω να γράψω για όσους έχουν αερομοντέλο που μπορεί να κάνει ακροβατικά και για κάποιο λόγο κολλάνε να δηλώσουν συμμετοχή.

    Μη πιστεύει κανείς ότι στον αγώνα ακροβατικών πάμε όταν ζωγραφίζουμε στον ουρανό!!! ελάχιστοι στον κόσμο το κάνουν αυτό.
    Εμείς βλέπουμε τον αγώνα σαν την μεγαλύτερη ευκαιρία για να μάθουμε πράγματα.
    Σε ένα πρόγραμμα 15 ακροβασιών μπορεί να κάνουμε σωστά τις 5. Πάμε εκεί για να μάθουμε και τις άλλες 10 σωστά. γιαυτό και πάντα αναζητούμε καλούς κριτές για να είναι η εκμάθηση ποιοτική.
    Μπορεί ακόμα και να χτυπήσουμε αερομοντέλο απο  λάθος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ. αρκεί να τηρούμε μέτρα ασφαλείας.
    Ο καλός κριτής δεν υπάρχει εκεί για να σου βάλει καλό βαθμό. Πρέπει να υπάρχει για να σου δείξει τα λάθη σου και να σε βοηθήσει να τα διορθώσεις .
    Δεν μας πειράζει που κάθε χρόνο μπορεί να είμαστε τέσσερις ή τρεις, γιατί είμαστε οι τέσσερις καλύτεροι στην Ελλάδα, και ο πρώτος οφείλει την ύπαρξη του στον τελευταίο. Αν κάποιος το αμφισβητεί ας έρθει να πετάξει καλύτερα.
    Οι καλύτεροι αερομοντελιστές στην Ελλάδα  όσο αφορά την πτήση έχουν περάσει από τα pattern.τυχαίο??? δε νομίζω.!!
    Τέλος πάνω από όλα είναι μόνο ένα παιχνίδι και μια ευκαιρία για να ξαναβρεθούμε .


    Όσα γράφω  είναι η προσωπική μου άποψη μη με παρεξηγήσει κανείς . Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε όλοι.
     Εύχομαι τα καλύτερα σε όλους σας.

     Φιλικά Γιάννης Μαμφρέδας.
       
    Καταγράφηκε
    Γιαννης Ζακυνθος
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 135


    « Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 14 Ιουλ 2018, 00:09:44 »

    https://www.youtube.com/watch?v=4Q_lW4SfOWc

    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 14 Ιουλ 2018, 06:40:26 από evan » Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.109


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 14 Ιουλ 2018, 09:03:19 »

    Είμαι θετικός σε οτιδήποτε μπορεί να βοηθήσει την ανάπτυξη και εξάπλωση του αερομοντελισμού στην Ελλάδα.

    Και θεωρώ ότι η ανάπτυξη και διεύρυνση της παρουσίας των μοντέλων jet στην Ελλάδα, έχει ηδη φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα, και γιατί όχι, μπορεί να προσφέρει και κάτι ακόμα.

    Δεν νομίζω όμως ότι η F3S είναι αναγκαία, ούτε ότι θα προσθέσει τίποτε παραπάνω απ’ ότι βλέπουμε στις επιδείξεις των μοντέλων jet, (διάβαζε Μεσολόγγι).

    Δεν αποκλείω επίσης, αν θεσπιστεί αγωνιστική κατηγορία, την αλλαγή της νοοτροπίας, όπως συνέβη στην κατηγορία scale.

    Πόσοι παρουσιάζονται στις επιδείξεις scale; Πόσοι στον αγώνα;

    Από την στιγμή που τα  jet αεροπλάνα, μπορούν να κάνουν μόνο loops και rolls, (δεν περιμένουμε  snap rolls, ή stall turns, ή spins) τι παραπάνω θέαμα θα προσφέρουν σε βαθμολογούμενη πτήση συγκριτικά με την πτήση επίδειξης που δεν βαθμολογούνται;

    Υπάρχει κάποιος άλλος απώτερος σκοπός του πιθανού συναγωνισμού όλων αυτών των ARF σε loops και rolls;

    Εχουν ανάγκη οι ιδιοκτήτες τους να δουν ποιο μοντέλο των ΧΧ.000 ευρώ, που δεν έχουν βάλει οι ίδιοι ούτε ένα σέρβο μέσα, κάνει καλύτερο loop και roll από τον άλλο;

    Τι σημασία έχει αν τα loops και τα rolls θα πάρουν μικρή ή μεγάλη βαθμολογία; Αρκεί να είναι αναγνωρίσιμα. Και με λίγο καπνό ο σκοπός έχει επιτευχθεί.

    Και για ακροβατικά ακριβείας προτείνουμε την F3A.

    Αυτή είναι η θέση μου. Αν ο λαός θέλει να προχωρήσει και το υλοποιήσει, φυσικά τότε δεν θα πω όχι.

    Καλύτερα όμως να παραμείνουμε στις ωραίες και επιτυχημένες επιδείξεις. Προσέχουμε, για να έχουμε.

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.948



    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 14 Ιουλ 2018, 12:42:45 »

    Eμ ελα που δεν προσέχουμε και δεν έχουμε!χαχαχαχα  καθόλου...!!
    Παντως ειναι μία κατηγορία που στο εξωτερικό εχει αρχήσει να ανεβαινει και με ενα ακόμα πιο επιτυχημένο παρακλάδι , την πολλαπλή συγχρονισμένη πτηση η οποια μάλιστα ειναι πολύ πιο διαδεδομένη!!!Αλλα όλα αυτα στο εξωτερικό........
    Το καλό με τα τζετ ειναι οτι το πτητικό επίπεδο ειναι αρκέτα πιο ανεβασμένο οπότε σίγουρα ο χειριστής του εχει την δυνατότητα να κανει πολλά περισότερα αφού και όλα τα τζετ μοντέλα μπορόυν να κανουν απίστευτους ελιγμούς μιάς και ειναι κατασκευασμένα για ελιγμούς!
    Η F3S μπορει να παρουσιασει   ακριβεία πτησης και μαλιστα απο πιο απλά ΑRF μοντέλα που ειναι πιο φθηνα και απλά στην κατασκευή τους .Τυπου VIPER πχ.που εχουν και αρκετοι στην Ελλαδα, η αλπματρος .Τα φοτρωμένα με scale  δουλεια εχουν μοιονεκτηματα.
    Απωτερος σκοπός πάντα ακόμα και στις επιδειξεις ειναι η βελτιωση ! Οποτε και η κατηγορία θα προσφερει όλα τα ωραία που αισθανόμαστε όταν λαμβανουμε μερος στους αγωνες.Αυτη η πίεση των αγωνων ειναι  ερεθισμα για βελτιωση και τελειοποίηση με πιο συγκεντρωμένο τρόπο και στόχο!
    Τα λουπς και τα ρολ εχουν την ιδια σημασία οσο εχουν τα θερμικά και τα ανοδικά στα ανεμόπτερα.
    Τωρα οσο αφορά για το ποσοι εμφανίζονται στις επιδείξεις και πόσοι στον αγώνα ...πχ scale ειναι μια συζητηση που μαλλον θα σας ξαναστεναχωρούσα.Αλλα πρεπει να κοιτάμε μπροστα και να συνεχίζουμε να δειχνουμε όσοι εχουν καλη διαθεση την ωραία πλευρά του πραγματικού αεραθλητισμού και οχι αυτού που εχουμε ζησει μεχρι τωρα που δεν εμεινε καμμια κατηγορία χωρίς προβλημα.Η κατηγορία ειναι εκει.Αυτοι που διαχειριζονται τις κατηγορίες  εχουν την ευθυνη για την αναπτηξη η την κατρακύλα....
    Αλλοι λαοί πιο αναπτυγμένοι σε σεβασμό εχουν ανακαλύψει όλα αυτα τα αεραθλήματα  που στην χωρα μας ειναι ξενόφερτα και τα βαφτιζουμε ιδιοκτησία μας.
    Αντι να αναρωτιώμαστε τι κατασκευαζουμε και τι δημιουργούμε απο όλα αυτα ...προσπαθούμε να τα καταστρεφουμε και να τα εξαφανίζουμε! Ελληνικό προιόν!Μπιφτέκια στα μάτια!!!! Ωμα.Εαν βγαλουμε τα μπιφτέκια απο τα μάτια και δουμε τι παραγουνε .και παρουμε το 10% σαν παραδειγμα εστω για αρχή τότε θα παμε λιγο μπροστά.
    Λαός υπαρχει! Να αναπτυχθεί με υγεία δεν τον αφηνουν.
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.289



    « Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 14 Ιουλ 2018, 13:21:47 »

    Καλημέρα σας,

    Θα γράψω λίγο σύντομα.

    - Η συγκεκριμένη κατηγορία ίσως βοηθήσει τους κατόχουs Sport Jet να αναπτύξουν περισσότερο τα πτητικά τουs skill, τα οποία στην παρούσα φάση νομίζω περιορίζονται στην αντιπετώπιση φόβου σπασίματος. Για αυτό βλέπουμε μόνο ευθείες και Low pass κυρίως με σπάνιες εξαιρέσεις.
    - Νομίζω ότι κύριος λόγος δημιουργίας της κατηγορίας ήταν η εμπορική διείσδυση των των sport jet που καλώς έχει γίνει τα τελευταία χρόνια και η βιομηχανία θέλει παραπάνω, γιατί όχι?
    - Τα Jet μπορούν να εκτελέσουν και snap roll όχι μόνο loop και roll. Το περασμένο ΣΚ έμεινα εντυπωσιασμένος βλέποντας ένα από τα κορυφαία sport jet της αγοράς να εκτελεί avalanche, δηλ. loop με snap roll στο άνω μέρος.
    - Η κατηγορία ενδέχεται να ξεφουσκώσει όπως η κατηγορία F3M στα giant scale aerobatics. Ο λόγος κυρίως γιατί ότιδήποτε σε F3...απαιτεί  προσπάθεια και αρκετά συχνή προπόνηση άρα πρέπει να είναι εύκολο στη μεταφορά και στο δέσιμο στο μοντελοδρόμιο σε όλες τις καιρικές συνθήκες. Οτιδήποτε άλλο δημιουργεί εμπόδιο στον αερομοντελιστή / αγωνιζόμενο.
    - Η κατηγορία aerobatic jets δεν είναι κάτι καινούργιο, απλώς τώρα μπαίνει στο πλαίσιο της FAI κάτι που είναι θετικό.

    Εύχομαι να γίνει μια καλή αρχή και να επικρατήσει γιατί η τεχνολογία έχει εξελιχθεί αρκετά με παράλληλη μείωση του κόστους, κάτι που δίνει πρόσσβαση των jets από περισσότερους αερομοντελιστές.

    Φιλικά,
    Νίκος
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 15 Ιουλ 2018, 00:17:22 από 3DJunk » Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.109


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 14 Ιουλ 2018, 19:15:58 »

    Κύριε Γιαννετάκη,

    πάλι τα έχετε μπερδέψει και διαστρευλώνετε την αλήθεια.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.948



    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 14 Ιουλ 2018, 23:42:01 »

    Κύριε Γιάννη δεν μπορω να βοηθήσω την αποψή σας .......για την αλήθεια.



    Και για ακροβατικά ακριβείας προτείνουμε την F3A.

    Αυτή είναι η θέση μου. Αν ο λαός θέλει να προχωρήσει και το υλοποιήσει, φυσικά τότε δεν θα πω όχι.

    Καλύτερα όμως να παραμείνουμε στις ωραίες και επιτυχημένες επιδείξεις. Προσέχουμε, για να έχουμε.


    Εσεις μπορείτε να προτείνεται F3A και να ειναι η θέση σας.!!!Σεβαστή!!Αν ο λαος θελει να υλοποιησει κατι δεν θα σας ρωτησει να του δωσετε το Οκ!
    Εκτός απο τις ωραίες πετυχημένες επιδείξεις ευελπιστόυμε να δούμε καποια στιγμή και επιτυχημένες πολυπληθείς σε συμμετοχές διοργανωσεις κατηγοριών FAI !!
    Εαν μας συμβουλέυετε να προσέχουμε ....προφανώς κατι φοβάστε? Εχετε και εσεις τις αμφιβολίες σας για τις διοργανώσεις?
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιαννης Ζακυνθος
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 135


    « Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 15 Ιουλ 2018, 00:50:07 »

    https://www.youtube.com/watch?v=q0D9C_z42U4

     

    Το αγαπημένο μου viper. {στο οποίο είχα βάλει και εγώ ένα σερβάκι } σε μια από τις λίγες φορές που το είχα πετάξει.
    Το πούλησα γιατί δεν είχα χρήματα να πάρω f3a.
    Όμως το έδωσα στον φίλο μας Dim sofo που το βελτίωσε και το πετάει καλύτερα από εμένα και το χαίρομαι και εγώ.


    Όλες οι ακροβασίες υπάρχουν  στα προγράμματα F3A- f3agr-A-B , που νομίζω ειναι το τέλειο σχολείο. Πάμε!!! ο Σεπτέμβρης είναι μακριά ακόμα Thumbs up.
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 15 Ιουλ 2018, 08:40:35 από evan » Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.109


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 15 Ιουλ 2018, 06:57:37 »

    Από Α. Γιαννετάκη
    Παράθεση
    Εσεις μπορείτε να προτείνεται F3A και να ειναι η θέση σας.!!!Σεβαστή!!Αν ο λαος θελει να υλοποιησει κατι δεν θα σας ρωτησει να του δωσετε το Οκ!
    Από Ι. Κωνσταντακάτο
    Παράθεση
    Αν ο λαός θέλει να προχωρήσει και το υλοποιήσει, φυσικά τότε δεν θα πω όχι.

    Αν διάβαζες καλά πριν απαντήσεις δεν θα έγραφες αυτά που σε εκθέτουν.

    Αυτό δε που θα ήθελα να μάθω είτε τώρα είτε αργότερα, είναι ποιοι Ελληνες αερομοντελιστές προσπάθησαν να τονώσουν τις κατηγορίες scale, με ποιόν τρόπο, και ποιοί δεν τους βοήθησαν (όπως συμπέρανα διαβάζοντας τις ειδήσεις).
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 15 Ιουλ 2018, 08:40:51 από Γιάννης Κωνσταντακάτος » Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.289



    « Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 15 Ιουλ 2018, 11:43:45 »

    Καλημέρα σας,

    Υπάρχει μια λεπτή γραμμή σε αυτό το hobby η οποία διαχωρίζει την ευχαρίστηση του χομπίστα για αναψυχή και την ημιεπαγγελματική νοοτροπία του αγωνιζόμενου που πρέπει το μυαλό και η ενέργεια του να είναι εκεί συνεχώς για βελτίωση, κτλ.

    Προφανώς το "προσέχουμε για να έχουμε", αναφορικά με την επιτυχημένη εκδήλωση jet σχετίζεται με αυτό. Υπήρχαν πολλές και αξιόλογες συμμετοχές που αφορούν στο πρώτο ωστόσο υπάρχουν από ότι καταλαβαίνω σκέψεις ότι αν αυτό μετατραπεί σε αγώνα, ενδέχεται κάποιοι μοντελιστές να αποτραπούν λόγω της πίεσης για προπόνηση κτλ.

    Ωραία πτήση Γίάννη Μ, ότι πιο τεχνικό με jet έχω δει σε ελληνικό ουρανό. Thumbs up

    Φιλικά,
    Νίκος

    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.948



    WWW
    « Απάντηση #10 στις: Κυριακή, 15 Ιουλ 2018, 15:25:37 »

    Σε συλόγους και θεσμούς ισοτιμίας και καθαρότητας αποφάσεων υποτίθεται ...δε χωράνε φρασεολογίες ....λαός.Μην ξεχωρίζεται τον λαό απο τον εαυτό σας ουτε ως μερος του λόγου.Το κανετε επανειλημμένα πολλους μηνες , και επανειλημμένα θα πέφτει γείωση!!!


    Φίλε Νικο εαν ασχολουμασταν με τι ειναι προφανές στο ΄΄προσέχουμε για να εχουμε΄΄ δεν θα υπηρχε καμμια αγωνιστική κατηγορία!
    Και βεβαια δεν θα ασχοληθούν όλοι με την ακροβατική κατηγορία.
    Αλλα και για οσους ασχοληθούν, αλλαγή νοοτροποιας θα εχουν εαν δεν διοργανωθει σωστα η κατηγορία.Απο αυτο θα εξαρτηθεί περισσότερο εαν θα ευδοκιμησει η καθε κατηγορία!Βλέπε αλλες κατηγορίες.
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.397



    « Απάντηση #11 στις: Κυριακή, 15 Ιουλ 2018, 15:27:59 »

    Παντως ειναι μία κατηγορία που στο εξωτερικό εχει αρχήσει να ανεβαινει και με ενα ακόμα πιο επιτυχημένο παρακλάδι , την πολλαπλή συγχρονισμένη πτηση η οποια μάλιστα ειναι πολύ πιο διαδεδομένη!!!

    Οχι στην F3S. Formation υπάρχουν στην IJMC όπου εκεί υπάρχουν ατομικές συμμετοχές μόνο και συμμετοχές που υποστηρίζονται από κατασκευαστές. Ετσι είναι εύκολο σε ένα εργοστάσιο να υποστηρίξει 2 ή 3 συμμετέχοντες για να κάνουν formation. Σε επίπεδο FAI πολύ δύσκολο και αν ρωτήσεις και πολλοί δεν το θέλουν.

    Από την αλλή η IJMC ακριβώς επειδή υπάρχουν πολλά επαγγελματικά συμφέροντα έχει διώξει αρκετό κόσμο.
    Καταγράφηκε
    Γιαννης Ζακυνθος
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 135


    « Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 16 Ιουλ 2018, 01:42:23 »

     Σέ ευχαριστώ Νικόλα.

    Είμαι σίγουρος πως εκεί που είσαι βλέπεις πολλά τέτοια..
    Καταγράφηκε
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.556


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 17 Ιουλ 2018, 22:41:20 »

    Καλησπερα

    Γιαννη Μαμφρεδα,εχω την αποψη να μην τοποθετησουμε το F3A με το F3S στον ιδιο χρονο και τοπο.
    Νομιζω πως στην επομενη συναντηση Τζετ στο Μεσολογγι θα μπορουσαμε πειραματικα να πεταξουμε (οσοι ενδιαφερονται) το Σαββατο πριν την συναντηση.

    Καταγράφηκε
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.556


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 17 Ιουλ 2018, 22:52:38 »

    ..Οσο αφορα το Λαο, περι σναπ και ρολλ, θειε Γιαννη εισαι παντα ευπροσδεκτος να ερθεις στο Μεσολογγι να δεις απο κοντα τις κατασκευες την ποιοτητα και το χειριστικο κομματι των ανηψιων σου.
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2 3 4  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Sport - Ακροβατικά - 3D (Συντονιστές: 3DJunk, stavros, andreas)  |  Θέμα: Πανελλήνιος αγώνας ακροβατικών ακριβείας F3A.. Ίσως και F3S??
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.038 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.