ilias
|
|
« Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 30 Μάρ 2008, 21:50:08 » |
|
ελπιζω να πηρες το μηνυμα μου
τα σερβο που κανουν θοριβω ζοριζονται κανε λιγο τριμ για να ηρεμησουν αν ομως καθε φορα που ανοιγεις τηλεκατευθυνση στο κανει παιξε λιγο δεξια αριστερα με το στικ. ειναι επωνυμα??
θα τον στρωσεις και εν πτηση τον κινητηρα απλα εχε λιγο πλουσιο μιγμα τοσο ωστε να μην σου σβησει στο ρελαντι ή εχε λιγο ψηλα το ρελαντι για να αποφυγεις σβησιμο. ελικα βαλε την μικροτερη που δινει ο κατασκευαστης για τον κινητηρα τουλαχιστο για την αρχη
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
aesop
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 32
|
|
« Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 30 Μάρ 2008, 22:02:11 » |
|
Τα servo ειναι Sanwa, οπως και η τ/κ. Δεν ξερω αν ειναι καλη μαρκα! αυριο θα παω να μου δειξει καποιος που πεταει γιατι δεν πρεπει να το εχω ρυθμισει σωστα το καρμπυλατερ... οταν κατεβαζω τερμα το γκαζι σβηνει
|
|
|
Καταγράφηκε
|
P-51 Mustang Ultimate!
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #17 στις: Κυριακή, 30 Μάρ 2008, 22:30:09 » |
|
θα πρεπει να βαζεψεις λιγο την ντιζα του γκαζιου αποτο σερβο για να μην κλεινει εντελως το καρμπυρατερ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Δημήτρης Σιόλος
|
|
« Απάντηση #18 στις: Κυριακή, 30 Μάρ 2008, 22:49:38 » |
|
Καλωσήρθες κ απο μένα φίλε μου!!!όπως βλέπεις και στην εικόνα μου έχουμε το ίδιο αεροπλάνο εγώ βέβαια το έχω από τα χριστούγεννα αλλά ακόμα δεν εχει πετάξει λόγω έλλειψης χρόνου και απόστασης (αυτο στο Αγρίνιο εγώ στην Αθήνα) και εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω με τα σερβο τρίζουν λίγο αλλά σταματάνε με μια μικρή κίνηση των στικ...για να μην το κουράσω το θέμα,εξάλλου όλα είναι απαντημένα όπως βλέπω,ΚΑΛΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ και απο μενα κια καλώς μας ήρθες!!! Φιλικά,Δημήτρης
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
aesop
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 32
|
|
« Απάντηση #19 στις: Κυριακή, 30 Μάρ 2008, 23:16:14 » |
|
ευχαριστω Δημητρη και ελπιζω να βρεις χρονο να πεταξεις το αεροπλανο σου
|
|
|
Καταγράφηκε
|
P-51 Mustang Ultimate!
|
|
|
aesop
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 32
|
|
« Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 18:01:17 » |
|
Παιδια σημερα εκανα την πρωτη μου πτηση Αλλα δυστυχως ειχε πολυ αερα και δεν μπορεσα να το προσγειωσω... Ελπιζω αυριο να εχει καλυτερη μερα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
P-51 Mustang Ultimate!
|
|
|
Periklis
|
|
« Απάντηση #21 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 20:47:40 » |
|
Αλλα δυστυχως ειχε πολυ αερα και δεν μπορεσα να το προσγειωσω...
Δηλαδή ακόμα στον αέρα είναι αεροπλάνο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
bladekiller
|
|
« Απάντηση #22 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 21:11:49 » |
|
Προφανώς εννοεί ότι του το προσγείωσε κάποιος άλλος. Πληροφοριακά αύριο θα έχει λιγότερο αέρα αλλά μπορεί να βρέχει. Επίσης το αεράκι δεν βλάπτει όταν πετάς θερμικό αεροπλάνο. Μάλλον βολεύει ειδικά στην προσγείωση 'οπου η άπνοια δεν είναι και ότι καλύτερο. Φυσικά όλοι στην αρχή φοβούνται τον αέρα αλλά μετά συνηθίζουν. Φιλικά Κώστας.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
aesop
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 32
|
|
« Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 31 Μάρ 2008, 23:45:03 » |
|
Oχι... Μου το προσγειωσε αλλος! Ειχε πολυ αερα... Δυστυχως... Αν το σηκωνα μονος μου... Θα ηταν κατω τωρα το Calmato! Θα μαζευα μπαλσα ΑΚΟΜΑ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
P-51 Mustang Ultimate!
|
|
|
ggeorge42
|
|
« Απάντηση #24 στις: Τρίτη, 1 Απρ 2008, 16:42:20 » |
|
Καλώς ήρθες κι από μένα Δεν θα μου έκανε εντύπωση αν το calmato ήταν ακόμα στον αέρα. Αυτά τα πτηνά δεν νοιώθουν καλά να μένουν και πολύ στο έδαφος Καλή συνέχεια και καλές προσγειώσεις. Γιώργος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
aesop
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 32
|
|
« Απάντηση #25 στις: Τετάρτη, 2 Απρ 2008, 00:16:50 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
P-51 Mustang Ultimate!
|
|
|
Periklis
|
|
« Απάντηση #26 στις: Τετάρτη, 2 Απρ 2008, 00:57:29 » |
|
Αυτά έχουν τα τρίτροχα μοντέλα. Τελος πάντών. Αν κατάλαβα καλά δεν πρέπει να είναι πάνω από 2 ωρες δουλειά. Kόλλα ένα καινούριο κομματάκι μπάλσα στη θέση αυτού που έχει σπάσει και άνοιξε μια τρύπα από τη μεριά που είναι η άκρη του ακρόντιζου του τροχου και καθάρισες. Ουτος ή άλλος θα χρειαστεί να λυγίσεις λίγο την ντίζα οπότε μη σε πολυαπασχολεί να βρείς ακριβώς το που πρέπει να ανοίξεις την τρύπα. Εχει σπάσει/ξεκολήσει και το firewall?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Geοrge
|
|
« Απάντηση #27 στις: Τετάρτη, 2 Απρ 2008, 01:06:45 » |
|
Γεια σου φίλε μου ένα θα σου πω μην χάνεσαι σε επισκευές και καλλωπισμούς φτιάχτο όσο καταλαβαίνεις καλύτερα εσύ και δώστου να ξεπετάξει να παλι ψηλά και να θυμάσαι το παιχνίδι είναι στον αέρα και όχι σε πάγκους εργασίας πέτα όσο πιο ψηλά μπορείς παίξε με τα stick , κάψε καύσιμο και όταν τότε "λυθούν" τα χέρια σου στα "ΣΤΙΚ" ασχολείστε και με την "καλλιτεχνική" πλευρά των αεροπλάνων Γιώργος Υ.Γ: Βάλε φωτογραφία από την ζημιά για να σου πούμε τι θα κάνεις στα γρήγορα
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 2 Απρ 2008, 01:22:08 από rcegaleo »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
bladekiller
|
|
« Απάντηση #28 στις: Τετάρτη, 2 Απρ 2008, 01:11:17 » |
|
Καλησπέρα σε όλους. Κατά πρώτον ,θα έλεγα να ανεβάσεις κάποια φωτογραφία της ζημιάς για να σου πούμε πιο συγκεκριμένα τι χρειάζεται. Κατά δεύτερον, ευτυχώς που είχε χορτάρι γιατί έμαθες ένα σπουδαίο μάθημα με σχετικά ανώδυνο τρόπο. Την όποια ενέργεια τριμαρίσματος την κάνεις όταν βρίσκεσαι σε ένα ύψος ασφαλείας και ποτέ σε φάσεις κρίσιμες όπως όταν έρχεσαι για προσγείωση. Αν κατάλαβες ότι το ραλαντί σου είναι πολύ ψηλό για να επιτρέψει στο αεροπλάνο να κόψει ταχύτητα και κατά συνέπεια δεν είσαι σίγουρος ότι προλαβαίνεις να προσγειωθείς ,δώσε πάλι γκάζι και πάρε ύψος. Κατόπιν χαμηλώνεις το τρίμερ και κάνεις μια μεγάααααααλη στροφή για να ξαναέρθεις για δεύτερη απόπειρα. Αν και πάλι έρχεσαι γρήγορα, ξαναδίνεις γκάζι και κάνεις τα ίδια. Πρέπει επίσης να σου πω, ότι το καλμάτο πιάνει μεγάλες ταχύτητες όταν κατεβαίνει από ύψος. Συνεπώς δεν είναι δυνατό να βρίσκεσαι για παράδειγμα στα 30 μέτρα ύψος και να στρίψεις κατευθείαν για προσγείωση. Θα χαμηλώσεις το γκάζι και θα κάνεις πρώτα μια βόλτα χάνοντας συνεχώς ύψος ,μέχρι που στην τελευταία στροφή πριν την προσγείωση το αεροπλάνο να βρίσκεται σχετικά μακρυά από σένα και σε ύψος όχι μεγαλύτερο από 5 μέτρα. Υπομονή κι επιμονή και όλα θα γίνουν. Μην απογοητεύεσαι. keep walking Φιλικά Κώστας.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
aesop
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 32
|
|
« Απάντηση #29 στις: Τετάρτη, 2 Απρ 2008, 23:15:12 » |
|
Παιδια σας ευχαριστω ολους. Σημερα το τελειωσα, ειχε σπασει το καθετο ξυλο που κρατουσε την ροδα και το κολλησα με ΑΤΛΑΚΟΛ. Το οριζοντιο το εκοψα παραλληλογραμμο και εβαλα ενα μικρο κομματι κοντρα-πλακε. ολα καλα μονο πουοταν στριβω την ροδα και την αφηνω μετα, το πισω φτερο μενει ενεπαισθητα εξω... Τι φταιει?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
P-51 Mustang Ultimate!
|
|
|
|