Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.772 μηνύματα σε 11.354 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 18:51:43

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 18:51:43

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 18:44]

[Σήμερα στις 18:21]

[Σήμερα στις 16:13]

από Nikolas K
[Σήμερα στις 15:54]

από thana-psi
[Σήμερα στις 13:32]

από thana-psi
[Σήμερα στις 13:28]

από thana-psi
[Σήμερα στις 12:16]

από Phanislo
[Σήμερα στις 01:26]

[Χθες στις 21:31]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 21:42:30]

από 470lp
[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 18:39:15]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 10:53:05]

από dominicm
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:05:46]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5948
Τελευταίο: giourgg.1
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285772
Σύνολο θεμάτων: 11354
Online σήμερα: 62
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 40
Συνολικά: 60
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Θέμα: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα ! « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα !  (Αναγνώστηκε 1462 φορές)
   
Χρήστος Καΐτσας
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.750


I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


Προφίλ WWW
« στις: Κυριακή, 17 Σεπ 2017, 23:38:46 »

Καλησπέρα σας !
Ανοίγω το συγκεκριμένο θέμα (To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα ! ) , ώστε εδώ ο καθένας  να μπορεί να δημοσιεύσει τις ενεργειές του σχετικά με τη συγκεκριμένη κατηγορία , να ρωτήσει , να μάθει και γενικά να γίνεται κουβέντα γύρω από τα ακροβατικά μοντέλα κλειστού χώρου !
Όποτε βρίσκω χρόνο και εγώ θα αναφέρω διάφορες πληροφορίες σχετικά με το θέμα ,  επίσης θέλω να πιστεύω πως θα υπάρξει ενδιαφέρον από αρκετούς !
Η εικόνα μου προς το μέλλον είναι πως  χάρις του μεγάλου αυτού Forum που μας βοηθάει εδώ και τόσα χρόνια να ανταλλάζουμε απόψεις και ο καθένας να μαθαίνει κάτι από τον άλλον να δω αερομοντελιστές να αρχίσουν να ασχολούνται και με τη συγκεκριμένη κατηγορία που η αλήθεια είναι δεν είναι διαδεδομένη στη χώρα μας και επίσης να δούμε νέα παιδιά σε αυτή τη κατηγορία που πιστεύω είναι μεγάλο κίνητρο να τα προσελκύσει χάρις ότι τα μοντέλα αυτά είναι οικονομικά και σχετικά ακίνδυνα !

Ας αρχίσουμε με τον ορισμό τι είναι F3P ;
F3P όπως αναφέρω και στον τίτλο είναι η κατηγορία ακροβατικών αερομοντέλων εσωτερικού χώρου .
Η οποία κατηγορία διαθέτει δυο υποσύνολα το F3P-AP και το F3P-AM !

F3P-AP: θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι το ισοδύναμο του F3A αλλά σε εσωτερικό χώρο .  Τα μοντέλα πετάνε σε μια ακολουθία συγκεκριμένων ελιγμών  μπροστά από μια ομάδα κριτών , οι οποίοι βαθμολογούν σχετικά με το πόσο ακριβές  είναι η πτήση τους  !

F3P-AM: Είναι ένα Freestyle πρόγραμμα , ένα <<μπαλέτο>> που γίνεται με μουσική υπόκρουση της επιλογής κάθε πιλότου !! Μια χορογραφία δηλαδή που έχει φτιάξει ο καθένας και με αυτή κοιτάει να δείξει στους κριτές και στο κοινό τις μεγάλες ικανοτητές του και την ακριβειά του στις φιγούρες !

Το 2006 το F3P  αναγνωρίσθηκε από την  FAI και το  Μάρτιο του 2013 έγινε το Πρώτο Επίσημο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη Γερμανία !
 
Aν αναφέρω κάτι λάθος ευχαρίστως να με διορθώσετε !!  Thumbs up
Καταγράφηκε

Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.193



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 18 Σεπ 2017, 07:45:04 »

Χρήστο σωστά

Για το F3P-AM ή πιο σωστά AFM, θα πρέπει να ξέρουμε ότι δεν είναι Flying with Music, αλλά Flying TO Music. Μεγάλη διαφορά το ένα από το άλλο. Το ένα πετάς απλά με μία μουσική υπόκρουση και άσχετα το πως και τι πετάς, ενώ το άλλο επιλέγεις όπως είπες την μουσική και προσπαθείς να διαμορφώσεις την πτήση σου σύμφωνα με την μουσική. Αρκετά πιο δύσκολο.

Τέλος ότι το 2019 θα γίνει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην Ελλάδα.

Συνέχισε Χρήστο.

Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.965


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 18 Σεπ 2017, 15:22:19 »

Δεν βγαίνει το WC 2019 F3P στο calendar της FAI.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.193



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 18 Σεπ 2017, 16:30:21 »

Δεν έχει ακόμα υπογραφτεί το συμφωνητικό

Καταγράφηκε
Χρήστος Καΐτσας
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.750


I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


Προφίλ WWW
« Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 19 Σεπ 2017, 01:38:14 »

Αντώνη σε ευχαριστώ πάρα πολύ που το διευκρίνισες το F3P-AFM !!  Thumbs up
Εύχομαι να πάνε όλα καλά και το 2019 να πραγματοποιηθούν με επιτυχία οι αγώνες ή όπως θα ήθελα να το πω εγώ να πραγματοποιηθεί αυτή η μεγάλη γιορτή  για τον Ελληνικό Αερομοντελισμό ! Επίσης να δούμε ελληνικές συμμετοχές σε μια τόσο ενδιαφέρον κατηγορία !

Παρακάτω και το Logo των Αγώνων !


* logoF3P2019red.jpg (57.71 KB, 354x426 - εμφανίστηκε 264 φορές.)
Καταγράφηκε

Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.965


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 19 Σεπ 2017, 07:18:16 »

Επίσης να δούμε ελληνικές συμμετοχές σε μια τόσο ενδιαφέρον κατηγορία !

17 μήνες απέμειναν έως την εκδήλωση. Πότε θα ξεκινήσει η διαδικασία συνθεσης Εθνικής Ομάδας;

Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Χρήστος Καΐτσας
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.750


I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


Προφίλ WWW
« Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 19 Σεπ 2017, 12:41:53 »

Επίσης να δούμε ελληνικές συμμετοχές σε μια τόσο ενδιαφέρον κατηγορία !

17 μήνες απέμειναν έως την εκδήλωση. Πότε θα ξεκινήσει η διαδικασία συνθεσης Εθνικής Ομάδας;


Θείε Γιάννη συμφωνώ απόλυτα !! Το επίπεδο είναι πολύ υψηλό και αυτός ο χρόνος είναι πάρα πολύ λίγος για τον οποιοδήποτε... Ίσα για την παρουσία βασικά !
Έπρεπε να είχαν ξεκινήσει οι διαδικασίες, έχετε απόλυτο δίκιο ! Σίγουρα εσείς μπορείτε να μάθεται πολύ περισσότερα από εμένα σχετικά με αυτό το θέμα !! 
Καταγράφηκε

Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
Χρήστος Καΐτσας
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.750


I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


Προφίλ WWW
« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 20 Σεπ 2017, 01:24:31 »

Λοιπόν, θα αρχίσω να πω δυο λόγια για τα F3P-AFM μοντέλα που σχετικά είναι πιο απλά !

Αν και το όριο βάρους στα F3P είναι 500γρ. το συγκεκριμένο βάρος είναι τεράστιο ώστε ένα μοντέλο να πετάξει σε τόσο μικρό box και να βγάλει τόσες μανούβρες ! ( ΑΠό προσωπική εμπειρία και τα 200γρ. είναι πολλά στο μέγεθος τους ) Αυτά τα μοντέλα συνήθως έχουν 80 πόντους φτερο και βάρος 100-150γρ.
Πλέον έχουν καταφέρει να είναι σε αυτά τα γραμμάρια και τα 4D αερομοντέλα που είναι ακόμα πιο φορτωμένα !

Τα υλικά που είναι φτιαγμένα αυτά τα μοντέλα είναι depron 3χιλ.  , τα τελευταία χρόνια όλοι εκεί έξω χρησιμοποιούν depron aero το οπόιο έχει το μισό βάρος από το depron και επίσης πλέον συναντάμε carbon σκελετούς που ντύνονται με ηλεκτρομονωτικό υλικό που ονομάζεται mylar ! (Περισσότερες πληροφορίες για τα carbon μοντέλα θα πούμε στην Ap κατηγορία που τα συναντάμε πιο συχνά !
Επίσης στα μοντέλα που είναι από Depron συνήθως όταν πραγματικά θέλουμε να εκμεταλλευτούμε και το τελευταίο γραμμάριο μπορούμε να χάσουμε ένα 30-40 % του βάρους του σκελετού κάνοντας milling (σκάλισμα του depron στα ελληνικά) . Θα αναφερθώ πως γίνεται με επιτυχία το milling κάποια στιγμή παρακάτω !  

Πολύ σημαντικό κομμάτι στα F3P είναι το δέσιμο του μοντέλου ώστε παρόλο την ελαφριά κατασκευή να μην έχει στρεβλώσεις στον αέρα , καλύτερα να έιναι 10-20γρ. πιο βαρύ από τι να παραμορφώνεται και να μην υπακούει σωστά στο χειριστή !  Χρησιμοποιούμε carbon βέργες , τοποθετώντας μια πλακέ μπροστά στο χείλος προσβολής ! Χιαστί αντιρρίδες στο φτερό και πλέξιμο όλη η ουρά από το κεντρικό φτερό και πίσω .  Αυτά είναι τα βασικά σημεία τώρα κάθε αεροπλάνο θα θέλει και τις μετατροπές του .  Επίσης τελευταία συνηθίζεται να γίνεται ένα πλέξιμο στα κινουμενα πηδάλια γιατί  έχουν μεγάλες επιφάνεις και παραμορφώνονται , το οποίο θα δούμε και σε φωτογραφίες παρακάτω . Τα carbons που χρησιμοποιούνται είναι 1.5-2 χιλ για τα σκέλη , 1 χιλ. για τις αντρρίδες , 0.5 χιλ. πλακέ για το χείλος , 1 χιλ για την ουρά . Τώρα έξω που υπάρχει ποικιλία σε υλικά χρησιμοποιούν  και 0.5 και 0.7 χιλ σε πολλά σημεία , όπως το πλέξιμο των πηδαλίων  ! (Τα παραπάνω δεν ισχύουν τόσο για AP αερομοντέλα μιας και είναι πολύ ελαφρύτερες κατασκευές )

Μια μικρή παράγραφος για τι κόλλες  που χρησιμοποιούμε για ένα Depron F3P ! Uhu Por για το depron ( πολύ καλή , πανάλαφρη,  ευκολοδούλεφτη και την χρησιμοποιούν οι περισσότεροι γνωστοί όπως πχ ο Bruckman ) και για τα carbons ή βάση μοτέρ κλπ foam safe κυανοακριλική ή εποξική !

Τώρα το Setup πάνω κάτω  :
Μοτέρ γύρω στα 1.600 kv 15-25γρ.
Προπέλλα 8-9x4.7 (Συνήθως , όταν δεν μιλάμε για 4D φυσικά)
Esc 8-12 A
Μπαταρία 2s γύρω στα 300 mah
Και servo γύρω στα 6 γρ. ,  αλλά να είναι δυνατά και γρήγορα .
(Πολλές φορές στα ailerons τοποθετούν και 9γρ. εφόσον είναι 1 servo . Τις περισσότερες φορές βλέπουμε ένα servo για πιο λίγο βάρος αλλά με μεγάλη προσοχή και μελέτη  ώστε να μην έχουμε Differential. παρόλα αυτά μπορούμε να τοποθετήσουμε και  2 servo )
Δέκτη  micro light φυσικά .

Για μετάδοση χρησιμοποιούνται carbon ντίζες ή πετονιά pull - pull system για όσο το δυνατό λιγότερο βάρος !

Σίγουρα μπορεί να ξέχασα κάτι και να έχει κάποιος απορίες . Θα χαρώ πολύ να με ρωτήσετε οτιδήποτε και να μπορώ να σας βοηθήσω .

Κάθε μοντέλο σίγουρα έχει τις ιδαιεταιρότητες του και κανένα δεν είναι ίδιο απλά προσπάθησα να αναφερθώ προς το μέσο όρο αυτών των μοντέλων  !  Thumbs up







Καταγράφηκε

Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
Χρήστος Καΐτσας
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.750


I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


Προφίλ WWW
« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 20 Σεπ 2017, 01:30:41 »

MX-3 4D by Rj Gritter !  Thumbs up (Full Milling)


* 388817_10150387660671198_2078657923_n.jpg (42.6 KB, 960x640 - εμφανίστηκε 200 φορές.)

* 1452031_10151952907113537_1087130598_n.jpg (53.48 KB, 960x540 - εμφανίστηκε 201 φορές.)
Καταγράφηκε

Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
Χρήστος Καΐτσας
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.750


I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


Προφίλ WWW
« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 20 Σεπ 2017, 01:32:29 »

Εδώ μπορούμε να διακρίνουμε σε ένα ίδιο μοντέλο το λεπτομερές <<πλέξιμο>> πηδαλίων από carbon βέργες για να μην παραμορφώνεται !
Σίγουρα θέλει μεράκι !!  Cheesy


* 284037_10151208446043537_650763197_n.jpg (50.2 KB, 960x540 - εμφανίστηκε 203 φορές.)
Καταγράφηκε

Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
Χρήστος Καΐτσας
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.750


I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


Προφίλ WWW
« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 22 Σεπ 2017, 13:48:21 »

Για τα F3P-AFM μοντέλα δεν θα μπορούσαμε να ξεχάσουμε το 4D VPP (Variable Pitch Props)  System όπου και τα τελευταία χρόνια το βλέπουμε σε συνδιασμό με  Thrust Vector και το αποτέλεσμα είναι απλά σοκαριστικό !  Thumbs up
Θυμάμαι 4D πτήσεις εδώ και πάρα πολλά χρόνια ...  όπως ETOC 2007 ο John Glezellis με ελληνική μουσική να παίζει από πίσω όπως τις περισσότερες φορές !!  Grin
Πάντως αυτοί που έρχονται στο μυαλό μας όταν ακούμε 4D είναι οι : Martin Muller , RJ Gritter , Donatas Pauzuolis και Gernot Bruckman τα τελευταία χρόνια . (Γιατί αυτοί μας σημάδεψαν με αυτό  Wink , πλέον τα περισσότερα Champιονια φυσικά και πετάνε 4D )

Από τη δικιά μου οπτική γωνιά ναι είναι απίστευτα εντυπωσιακό και δύσκολο από θέμα χειρισμού , αλλά κάτι μου ξυνίζει , ίσως επειδή βλέπω ένα αεροπλάνο να πετάει ανάποδα  Cheesy Cheesy Ας μάθω πρώτα να το πηγαίνω προς τη κανονική του πορεία και μετά ίσως κοιτάξουμε και την όπισθεν ...  laugh laugh laugh



* 401101_2828983841770_470059340_n.jpg (127.65 KB, 960x720 - εμφανίστηκε 138 φορές.)
Καταγράφηκε

Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
Χρήστος Καΐτσας
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.750


I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


Προφίλ WWW
« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 22 Σεπ 2017, 13:52:37 »

Μερικά βντεάκια με 4D που ξεχώρισαν  από το φετινό F3P !!  Thumbs up







Καταγράφηκε

Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
Χρήστος Καΐτσας
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.750


I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


Προφίλ WWW
« Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2017, 17:16:36 »

Συνεχίζουμε με λίγα λόγια για τα F3P-APThumbs up

Όπως είπαμε παραπάνω φέρνουν με τα F3A , κατασκευάζονται  με πολλές λεπτομέρειες , με στόχο  να πετάνε  όσο πιο ακριβής !
Επίσης σε αυτά δίνουμε το μεγαλύτερο βάρος σχετικά με το ελάφρωμα ... Ναι και το μισό γραμμάριο παίζει σημασία ! laugh
Με τον πέρασμα των χρόνων εκεί που ένα μοντέλο ζύγιζε 100 γρ. πλέον ένα αντίστοιχο μοντέλο ζυγίζει και 30γρ.

Στην αρχή κατασκευάζονταν από 3χιλ. depron, ύστερα άρχισαν να κάνουν milling βλέποντας αρκετή διαφορά μέχρι που από το 2013 και μετά βλέπουμε τα περισσότερα F3P-AP να κατασκευάζονται με Mylar. Πιο συγκεκριμένα κατασκεύαζαν τον σκελετό με depron ή μπάλσα ή carbon και το έντυναν με μεβράνη mylar !
 (Παρακάτων θα ανεβάσω φωτογραφίες από αρκετά μοντέλα) 
Το mylar που χρησιμοποιείται είναι 3 micron πάχους και ζυγίζει 4.3γρ. το τετραγωνικό .

Το 2013 λοιπόν το πιο ελαφρύ μοντέλο από όλους που ξεχώρισε το είχε ο Nicolas Pietu , το οποίο ονομαζόταν ARES και ζύγιζε μόλις 63γρ.  με 2s μπαταρία !

Το 2014 ο Donatas Pauzuolis κατασκεύασε το Victory και αυτό με Carbons και Mylar πάλι με 2s και ζύγιζε μόλις 48.8γρ ! Πλέον έχει καταφέρει να το κατεβάσει περίπου στα 35 με 37 γρ. και πλέον παίζει με 1s μπαταρία !!

Αυτά σχετικά με το βάρος των F3P και την εξέλιξη τους με το πέρασμα των χρόνων ! Από τα 100+ γρ. έχουμε φτάσει τα 35γρ.  Thumbs up

Θα αναφέρω αρκετά σχετικά με τα AP παρακάτων , απλά όποτε βρίσκω χρόνο γράφω και από κάτι !  laugh
Καταγράφηκε

Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
Χρήστος Καΐτσας
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.750


I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


Προφίλ WWW
« Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2017, 17:21:41 »

Trivia - Gernot Bruckman


* 1017144_10202987991810740_1729825842_n.jpg (63.1 KB, 960x557 - εμφανίστηκε 78 φορές.)
Καταγράφηκε

Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
Χρήστος Καΐτσας
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.750


I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


Προφίλ WWW
« Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2017, 17:23:06 »

SPIES - Donatas Pauzuolis


* sl_0002_5.jpg.jpg (95.79 KB, 700x320 - εμφανίστηκε 77 φορές.)
Καταγράφηκε

Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Θέμα: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα ! « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.