Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
293.633 μηνύματα σε 11.987 θέματα από 6.174 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Anton53
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 13 Ιούν 2021, 15:05:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 13 Ιούν 2021, 15:05:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 15:00]

    [Σήμερα στις 14:24]

    από 3DJunk
    [Σήμερα στις 11:58]

    από giamous
    [Σήμερα στις 00:38]

    [Χθες στις 23:54]

    από Greekjets
    [Χθες στις 21:14]

    [Χθες στις 15:29]

    από dominicm
    [Χθες στις 01:20]

    από dominicm
    [Χθες στις 01:15]

    [Παρασκευή, 11 Ιούν 2021, 19:18:25]

    από Markhelis
    [Παρασκευή, 11 Ιούν 2021, 17:34:18]

    από modeller2
    [Παρασκευή, 11 Ιούν 2021, 13:31:15]

    [Πέμπτη, 10 Ιούν 2021, 18:48:07]

    από samsone
    [Τετάρτη, 9 Ιούν 2021, 10:31:50]

    από dominicm
    [Τρίτη, 8 Ιούν 2021, 10:02:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6174
    Τελευταίο: Anton53
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 293633
    Σύνολο θεμάτων: 11987
    Online σήμερα: 52
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 10
    Επισκέπτες: 41
    Συνολικά: 51
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα !  (Αναγνώστηκε 5094 φορές)
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.848


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « στις: Κυριακή, 17 Σεπ 2017, 23:38:46 »

    Καλησπέρα σας !
    Ανοίγω το συγκεκριμένο θέμα (To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα ! ) , ώστε εδώ ο καθένας  να μπορεί να δημοσιεύσει τις ενεργειές του σχετικά με τη συγκεκριμένη κατηγορία , να ρωτήσει , να μάθει και γενικά να γίνεται κουβέντα γύρω από τα ακροβατικά μοντέλα κλειστού χώρου !
    Όποτε βρίσκω χρόνο και εγώ θα αναφέρω διάφορες πληροφορίες σχετικά με το θέμα ,  επίσης θέλω να πιστεύω πως θα υπάρξει ενδιαφέρον από αρκετούς !
    Η εικόνα μου προς το μέλλον είναι πως  χάρις του μεγάλου αυτού Forum που μας βοηθάει εδώ και τόσα χρόνια να ανταλλάζουμε απόψεις και ο καθένας να μαθαίνει κάτι από τον άλλον να δω αερομοντελιστές να αρχίσουν να ασχολούνται και με τη συγκεκριμένη κατηγορία που η αλήθεια είναι δεν είναι διαδεδομένη στη χώρα μας και επίσης να δούμε νέα παιδιά σε αυτή τη κατηγορία που πιστεύω είναι μεγάλο κίνητρο να τα προσελκύσει χάρις ότι τα μοντέλα αυτά είναι οικονομικά και σχετικά ακίνδυνα !

    Ας αρχίσουμε με τον ορισμό τι είναι F3P ;
    F3P όπως αναφέρω και στον τίτλο είναι η κατηγορία ακροβατικών αερομοντέλων εσωτερικού χώρου .
    Η οποία κατηγορία διαθέτει δυο υποσύνολα το F3P-AP και το F3P-AM !

    F3P-AP: θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι το ισοδύναμο του F3A αλλά σε εσωτερικό χώρο .  Τα μοντέλα πετάνε σε μια ακολουθία συγκεκριμένων ελιγμών  μπροστά από μια ομάδα κριτών , οι οποίοι βαθμολογούν σχετικά με το πόσο ακριβές  είναι η πτήση τους  !

    F3P-AM: Είναι ένα Freestyle πρόγραμμα , ένα <<μπαλέτο>> που γίνεται με μουσική υπόκρουση της επιλογής κάθε πιλότου !! Μια χορογραφία δηλαδή που έχει φτιάξει ο καθένας και με αυτή κοιτάει να δείξει στους κριτές και στο κοινό τις μεγάλες ικανοτητές του και την ακριβειά του στις φιγούρες !

    Το 2006 το F3P  αναγνωρίσθηκε από την  FAI και το  Μάρτιο του 2013 έγινε το Πρώτο Επίσημο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη Γερμανία !
     
    Aν αναφέρω κάτι λάθος ευχαρίστως να με διορθώσετε !!  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.329



    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 18 Σεπ 2017, 07:45:04 »

    Χρήστο σωστά

    Για το F3P-AM ή πιο σωστά AFM, θα πρέπει να ξέρουμε ότι δεν είναι Flying with Music, αλλά Flying TO Music. Μεγάλη διαφορά το ένα από το άλλο. Το ένα πετάς απλά με μία μουσική υπόκρουση και άσχετα το πως και τι πετάς, ενώ το άλλο επιλέγεις όπως είπες την μουσική και προσπαθείς να διαμορφώσεις την πτήση σου σύμφωνα με την μουσική. Αρκετά πιο δύσκολο.

    Τέλος ότι το 2019 θα γίνει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην Ελλάδα.

    Συνέχισε Χρήστο.

    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.570


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 18 Σεπ 2017, 15:22:19 »

    Δεν βγαίνει το WC 2019 F3P στο calendar της FAI.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.329



    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 18 Σεπ 2017, 16:30:21 »

    Δεν έχει ακόμα υπογραφτεί το συμφωνητικό

    Καταγράφηκε
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.848


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 19 Σεπ 2017, 01:38:14 »

    Αντώνη σε ευχαριστώ πάρα πολύ που το διευκρίνισες το F3P-AFM !!  Thumbs up
    Εύχομαι να πάνε όλα καλά και το 2019 να πραγματοποιηθούν με επιτυχία οι αγώνες ή όπως θα ήθελα να το πω εγώ να πραγματοποιηθεί αυτή η μεγάλη γιορτή  για τον Ελληνικό Αερομοντελισμό ! Επίσης να δούμε ελληνικές συμμετοχές σε μια τόσο ενδιαφέρον κατηγορία !

    Παρακάτω και το Logo των Αγώνων !


    * logoF3P2019red.jpg (57.71 KB, 354x426 - εμφανίστηκε 411 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.570


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 19 Σεπ 2017, 07:18:16 »

    Επίσης να δούμε ελληνικές συμμετοχές σε μια τόσο ενδιαφέρον κατηγορία !

    17 μήνες απέμειναν έως την εκδήλωση. Πότε θα ξεκινήσει η διαδικασία συνθεσης Εθνικής Ομάδας;

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.848


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 19 Σεπ 2017, 12:41:53 »

    Επίσης να δούμε ελληνικές συμμετοχές σε μια τόσο ενδιαφέρον κατηγορία !

    17 μήνες απέμειναν έως την εκδήλωση. Πότε θα ξεκινήσει η διαδικασία συνθεσης Εθνικής Ομάδας;


    Θείε Γιάννη συμφωνώ απόλυτα !! Το επίπεδο είναι πολύ υψηλό και αυτός ο χρόνος είναι πάρα πολύ λίγος για τον οποιοδήποτε... Ίσα για την παρουσία βασικά !
    Έπρεπε να είχαν ξεκινήσει οι διαδικασίες, έχετε απόλυτο δίκιο ! Σίγουρα εσείς μπορείτε να μάθεται πολύ περισσότερα από εμένα σχετικά με αυτό το θέμα !!  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.848


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 20 Σεπ 2017, 01:24:31 »

    Λοιπόν, θα αρχίσω να πω δυο λόγια για τα F3P-AFM μοντέλα που σχετικά είναι πιο απλά !

    Αν και το όριο βάρους στα F3P είναι 500γρ. το συγκεκριμένο βάρος είναι τεράστιο ώστε ένα μοντέλο να πετάξει σε τόσο μικρό box και να βγάλει τόσες μανούβρες ! ( ΑΠό προσωπική εμπειρία και τα 200γρ. είναι πολλά στο μέγεθος τους ) Αυτά τα μοντέλα συνήθως έχουν 80 πόντους φτερο και βάρος 100-150γρ.
    Πλέον έχουν καταφέρει να είναι σε αυτά τα γραμμάρια και τα 4D αερομοντέλα που είναι ακόμα πιο φορτωμένα !

    Τα υλικά που είναι φτιαγμένα αυτά τα μοντέλα είναι depron 3χιλ.  , τα τελευταία χρόνια όλοι εκεί έξω χρησιμοποιούν depron aero το οπόιο έχει το μισό βάρος από το depron και επίσης πλέον συναντάμε carbon σκελετούς που ντύνονται με ηλεκτρομονωτικό υλικό που ονομάζεται mylar ! (Περισσότερες πληροφορίες για τα carbon μοντέλα θα πούμε στην Ap κατηγορία που τα συναντάμε πιο συχνά !
    Επίσης στα μοντέλα που είναι από Depron συνήθως όταν πραγματικά θέλουμε να εκμεταλλευτούμε και το τελευταίο γραμμάριο μπορούμε να χάσουμε ένα 30-40 % του βάρους του σκελετού κάνοντας milling (σκάλισμα του depron στα ελληνικά) . Θα αναφερθώ πως γίνεται με επιτυχία το milling κάποια στιγμή παρακάτω !  

    Πολύ σημαντικό κομμάτι στα F3P είναι το δέσιμο του μοντέλου ώστε παρόλο την ελαφριά κατασκευή να μην έχει στρεβλώσεις στον αέρα , καλύτερα να έιναι 10-20γρ. πιο βαρύ από τι να παραμορφώνεται και να μην υπακούει σωστά στο χειριστή !  Χρησιμοποιούμε carbon βέργες , τοποθετώντας μια πλακέ μπροστά στο χείλος προσβολής ! Χιαστί αντιρρίδες στο φτερό και πλέξιμο όλη η ουρά από το κεντρικό φτερό και πίσω .  Αυτά είναι τα βασικά σημεία τώρα κάθε αεροπλάνο θα θέλει και τις μετατροπές του .  Επίσης τελευταία συνηθίζεται να γίνεται ένα πλέξιμο στα κινουμενα πηδάλια γιατί  έχουν μεγάλες επιφάνεις και παραμορφώνονται , το οποίο θα δούμε και σε φωτογραφίες παρακάτω . Τα carbons που χρησιμοποιούνται είναι 1.5-2 χιλ για τα σκέλη , 1 χιλ. για τις αντρρίδες , 0.5 χιλ. πλακέ για το χείλος , 1 χιλ για την ουρά . Τώρα έξω που υπάρχει ποικιλία σε υλικά χρησιμοποιούν  και 0.5 και 0.7 χιλ σε πολλά σημεία , όπως το πλέξιμο των πηδαλίων  ! (Τα παραπάνω δεν ισχύουν τόσο για AP αερομοντέλα μιας και είναι πολύ ελαφρύτερες κατασκευές )

    Μια μικρή παράγραφος για τι κόλλες  που χρησιμοποιούμε για ένα Depron F3P ! Uhu Por για το depron ( πολύ καλή , πανάλαφρη,  ευκολοδούλεφτη και την χρησιμοποιούν οι περισσότεροι γνωστοί όπως πχ ο Bruckman ) και για τα carbons ή βάση μοτέρ κλπ foam safe κυανοακριλική ή εποξική !

    Τώρα το Setup πάνω κάτω  :
    Μοτέρ γύρω στα 1.600 kv 15-25γρ.
    Προπέλλα 8-9x4.7 (Συνήθως , όταν δεν μιλάμε για 4D φυσικά)
    Esc 8-12 A
    Μπαταρία 2s γύρω στα 300 mah
    Και servo γύρω στα 6 γρ. ,  αλλά να είναι δυνατά και γρήγορα .
    (Πολλές φορές στα ailerons τοποθετούν και 9γρ. εφόσον είναι 1 servo . Τις περισσότερες φορές βλέπουμε ένα servo για πιο λίγο βάρος αλλά με μεγάλη προσοχή και μελέτη  ώστε να μην έχουμε Differential. παρόλα αυτά μπορούμε να τοποθετήσουμε και  2 servo )
    Δέκτη  micro light φυσικά .

    Για μετάδοση χρησιμοποιούνται carbon ντίζες ή πετονιά pull - pull system για όσο το δυνατό λιγότερο βάρος !

    Σίγουρα μπορεί να ξέχασα κάτι και να έχει κάποιος απορίες . Θα χαρώ πολύ να με ρωτήσετε οτιδήποτε και να μπορώ να σας βοηθήσω .

    Κάθε μοντέλο σίγουρα έχει τις ιδαιεταιρότητες του και κανένα δεν είναι ίδιο απλά προσπάθησα να αναφερθώ προς το μέσο όρο αυτών των μοντέλων  !  Thumbs up







    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.848


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 20 Σεπ 2017, 01:30:41 »

    MX-3 4D by Rj Gritter !  Thumbs up (Full Milling)


    * 388817_10150387660671198_2078657923_n.jpg (42.6 KB, 960x640 - εμφανίστηκε 356 φορές.)

    * 1452031_10151952907113537_1087130598_n.jpg (53.48 KB, 960x540 - εμφανίστηκε 369 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.848


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 20 Σεπ 2017, 01:32:29 »

    Εδώ μπορούμε να διακρίνουμε σε ένα ίδιο μοντέλο το λεπτομερές <<πλέξιμο>> πηδαλίων από carbon βέργες για να μην παραμορφώνεται !
    Σίγουρα θέλει μεράκι !!  Cheesy


    * 284037_10151208446043537_650763197_n.jpg (50.2 KB, 960x540 - εμφανίστηκε 347 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.848


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 22 Σεπ 2017, 13:48:21 »

    Για τα F3P-AFM μοντέλα δεν θα μπορούσαμε να ξεχάσουμε το 4D VPP (Variable Pitch Props)  System όπου και τα τελευταία χρόνια το βλέπουμε σε συνδιασμό με  Thrust Vector και το αποτέλεσμα είναι απλά σοκαριστικό !  Thumbs up
    Θυμάμαι 4D πτήσεις εδώ και πάρα πολλά χρόνια ...  όπως ETOC 2007 ο John Glezellis με ελληνική μουσική να παίζει από πίσω όπως τις περισσότερες φορές !!  Grin
    Πάντως αυτοί που έρχονται στο μυαλό μας όταν ακούμε 4D είναι οι : Martin Muller , RJ Gritter , Donatas Pauzuolis και Gernot Bruckman τα τελευταία χρόνια . (Γιατί αυτοί μας σημάδεψαν με αυτό  Wink , πλέον τα περισσότερα Champιονια φυσικά και πετάνε 4D )

    Από τη δικιά μου οπτική γωνιά ναι είναι απίστευτα εντυπωσιακό και δύσκολο από θέμα χειρισμού , αλλά κάτι μου ξυνίζει , ίσως επειδή βλέπω ένα αεροπλάνο να πετάει ανάποδα  Cheesy Cheesy Ας μάθω πρώτα να το πηγαίνω προς τη κανονική του πορεία και μετά ίσως κοιτάξουμε και την όπισθεν ...  laugh laugh laugh



    * 401101_2828983841770_470059340_n.jpg (127.65 KB, 960x720 - εμφανίστηκε 283 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.848


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 22 Σεπ 2017, 13:52:37 »

    Μερικά βντεάκια με 4D που ξεχώρισαν  από το φετινό F3P !!  Thumbs up







    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.848


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2017, 17:16:36 »

    Συνεχίζουμε με λίγα λόγια για τα F3P-APThumbs up

    Όπως είπαμε παραπάνω φέρνουν με τα F3A , κατασκευάζονται  με πολλές λεπτομέρειες , με στόχο  να πετάνε  όσο πιο ακριβής !
    Επίσης σε αυτά δίνουμε το μεγαλύτερο βάρος σχετικά με το ελάφρωμα ... Ναι και το μισό γραμμάριο παίζει σημασία ! laugh
    Με τον πέρασμα των χρόνων εκεί που ένα μοντέλο ζύγιζε 100 γρ. πλέον ένα αντίστοιχο μοντέλο ζυγίζει και 30γρ.

    Στην αρχή κατασκευάζονταν από 3χιλ. depron, ύστερα άρχισαν να κάνουν milling βλέποντας αρκετή διαφορά μέχρι που από το 2013 και μετά βλέπουμε τα περισσότερα F3P-AP να κατασκευάζονται με Mylar. Πιο συγκεκριμένα κατασκεύαζαν τον σκελετό με depron ή μπάλσα ή carbon και το έντυναν με μεβράνη mylar !
     (Παρακάτων θα ανεβάσω φωτογραφίες από αρκετά μοντέλα)  Χαμόγελο
    Το mylar που χρησιμοποιείται είναι 3 micron πάχους και ζυγίζει 4.3γρ. το τετραγωνικό .

    Το 2013 λοιπόν το πιο ελαφρύ μοντέλο από όλους που ξεχώρισε το είχε ο Nicolas Pietu , το οποίο ονομαζόταν ARES και ζύγιζε μόλις 63γρ.  με 2s μπαταρία !

    Το 2014 ο Donatas Pauzuolis κατασκεύασε το Victory και αυτό με Carbons και Mylar πάλι με 2s και ζύγιζε μόλις 48.8γρ ! Πλέον έχει καταφέρει να το κατεβάσει περίπου στα 35 με 37 γρ. και πλέον παίζει με 1s μπαταρία !!

    Αυτά σχετικά με το βάρος των F3P και την εξέλιξη τους με το πέρασμα των χρόνων ! Από τα 100+ γρ. έχουμε φτάσει τα 35γρ.  Thumbs up

    Θα αναφέρω αρκετά σχετικά με τα AP παρακάτων , απλά όποτε βρίσκω χρόνο γράφω και από κάτι !  laugh
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.848


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2017, 17:21:41 »

    Trivia - Gernot Bruckman


    * 1017144_10202987991810740_1729825842_n.jpg (63.1 KB, 960x557 - εμφανίστηκε 221 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.848


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2017, 17:23:06 »

    SPIES - Donatas Pauzuolis


    * sl_0002_5.jpg.jpg (95.79 KB, 700x320 - εμφανίστηκε 225 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.848


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2017, 17:23:45 »

    Maverick - Kevin Troadec


    * 12552882_510927379086473_2995769917836473421_n.jpg (40.68 KB, 960x540 - εμφανίστηκε 305 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.848


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2017, 17:24:11 »

     Thumbs up


    * 16473976_724746624370741_2618253285101465171_n.jpg (163.83 KB, 960x608 - εμφανίστηκε 307 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.848


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #17 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2017, 17:25:03 »

    VICTORY -Donatas Pauzuolis


    * 14731241_10208645530268121_6413257593076385951_n.jpg (74.61 KB, 960x578 - εμφανίστηκε 305 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.848


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #18 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2017, 17:26:05 »

    SEMINOLL  Thumbs up


    * seminoll.jpg (67.33 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 304 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.848


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 3 Οκτ 2017, 16:47:48 »

    Γεια σας, λόγω σχολής ο χρόνος γίνεται όλο και πιο πιεστικός γι ' αυτό και η καθυστέρηση του Thread ! Αν και δεν βλέπω ενδιαφέρον , θέλω να πιστέυω πως υπάρχουν άτομα που αντλούν πληροφορίες από το συγκεκριμένο θέμα και τους είναι κατατοπιστικές ! 
    Σήμερα θα αναφερθώ στα Coaxial Systems που βλέπουμε τα τελευταία χρόνια στα F3P-AP ! Coaxial System είναι όλο αυτό το συστηματάκι που θα έχετε δει ελπίζω ( θα ποστάρω και παρακάτω) όπου έχουμε 2 προπέλλες οι οποίες γυρνάνε αντίθετα ή μια με την άλλη. Αποτέλεσμα το μοντέλο μας να μην χρειάζεται καθόλου thrust ! Έτσι δεν έχουμε την παραμικρή εκτροπή στο μοντέλο μας !
    Το έχουμε συναντήσει με 2 μοτέρ αλλά και με ένα ! Η κατασκευή αν το δει κάποιος είναι αρκετά απλή , όποιος έχει τα κατάλληλα μηχανήματα μπορεί να το κατασκευάσει κατά τη δικιά μου ταπεινή γνώμη .
    Όσο για αγοραστά τα πιο ξακουστά που χρησιμοποιούνται , δηλαδή του Glavak και του Lantsov κοστολογούνται  αρκετά υψηλά, αλλά μην ξεχνάμε ότι είναι εξοπλισμός  που χρησιμοποιείται για πρωταθλητισμό, από την άλλη υπάρχουν και πιο οικονομικές λύσεις σίγουρα. Οι έλικες γιατί πλέον παίζουν με 13-15 in και αυτές έχουν ένα αρκετό κόστος μιας και δεν είναι εμπορικές !  Thumbs up

    Παρακάτω κάποιες φωτογραφίες !  Thumbs up


    * 17554552_275919992858429_2659425664620116487_n.jpg (103.77 KB, 870x960 - εμφανίστηκε 228 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.848


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 3 Οκτ 2017, 16:48:46 »

     Cheesy


    * 17191313_1300469863353730_7579188819575065347_n.jpg (39.24 KB, 960x615 - εμφανίστηκε 230 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.848


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 3 Οκτ 2017, 16:49:18 »

     Thumbs up


    * 10470790_280728625439684_6242435343868408918_n.jpg (37.21 KB, 960x720 - εμφανίστηκε 228 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.848


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #22 στις: Τρίτη, 3 Οκτ 2017, 16:49:56 »

     Thumbs up


    * 12345455_1036240879739494_4119080903644521333_n.jpg (72.82 KB, 960x720 - εμφανίστηκε 226 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.848


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #23 στις: Τρίτη, 3 Οκτ 2017, 16:54:04 »

     Χαμόγελο  By Glavak  !


    * Sergey-Glavak-Coaxial-system-600x600.jpg (36.25 KB, 600x600 - εμφανίστηκε 230 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.848


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #24 στις: Τρίτη, 3 Οκτ 2017, 16:54:51 »

    By Lintsov !  Thumbs up


    * AL1212012Antra-600x600.jpg (31.17 KB, 600x600 - εμφανίστηκε 221 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.848


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #25 στις: Τρίτη, 3 Οκτ 2017, 16:59:04 »

    Ας θαυμάσουμε και την AP πτήση του Bruckman ! Έχει καταπιεί χάρακα μην τα ξαναλέμε !  laugh

    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.329



    « Απάντηση #26 στις: Τρίτη, 3 Οκτ 2017, 17:13:29 »

    Το coaxial σύστημα δεν είναι μόνο για το thrust. Είναι κυρίως για να διατηρεί το μοντέλο σταθερη ταχύτητα τόσο στην άνοδο όσο και στην κάθοδο. Επίσης λόγω μεγάλης διαμέτρου και του ανάλογου βήματος η ταχύτητα παραμένει χαμηλή αλλά και ελεγχόμενη. Οσο γρήγορα (ή αργά) πηγαίνει στην άνοδο με την ίδια ακριβώς ταύτητα πηγαίνει και στην κάθοδο.

    Αυτά τα setup είναι για το AP. Για το AFM το setup αλλά και το μοντέλο διαφορετικά. Εδώ έχεις άλλα συστηματα με μεταβλητό thrust μοτέρ που λειτουργούν και δεξιόστροφα και αριστερόστροφα ώστε το μοντέλο να πετά και προς τα πίσω και ένα σωρό άλλα πράγματα.

    Χρήστο δεν είναι μόνο ο Gernot που έχει καταπιεί τον χάρακα. Είναι και πολλοί ακόμα. Για να είμαστε όμως πιο ακριβείς. Ο Gernot έχει καταπιεί γραμμές του τραίνου.  Wink
    Καταγράφηκε
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.848


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #27 στις: Τρίτη, 3 Οκτ 2017, 17:33:34 »

    Αντώνη σε ευχαριστώ πάρα πολύ που συμπλήρωσες και έδωσες τις παραπάνω πληροφορίες ! Και εγώ δεν τα γνωρίζω όλα γι΄αυτό άλλωστε υπάρχουν και οι πιο έμπειροι να μας μαθαίνουν, ήσουν κατατοπιστικότατος !  Thumbs up
    Κ εμένα όλοι χάρακες μου φαίνονται έχεις απόλυτο δίκιο απλά είπα να ποστάρω ένα βιντεάκι από τους κορυφαίους !!  Χαμόγελο Είναι οι περισσότεροι φοβεροί , πάντως εμένα μου αρέσει ο χαρακτήρας πτήσης του Brandmuller , όπου τα τελευταία έτη είναι παντού πολύ δυναμικός ! Έχει κάτι !  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.848


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #28 στις: Τρίτη, 3 Οκτ 2017, 17:34:10 »

    Τώρα , από θέμα υλικών , στην Ελλάδα εγώ δεν έχω βρει ότι ακριβώς χρειάζεται. Δηλαδή carbon βέργες σε νούμερα 0.3 - 0.5 - 0.8 mm δεν υπάρχουν απ ' όσο ξέρω . 1mm και αυτό με το ζόρι κάποιες φορές !
    Επίσης kevlar κλωστή  που χρησιμοποιείται για δεσίματα των carbon και ενίσχυση στη Πάτρα τουλάχιστον δεν βρήκα . Mylar πρέπει να έχει κάποιο κατάστημα στην Αθήνα αλλά ακόμα δεν έχω μπει στην διαδικασία να αγοράσω ώστε να δω ότι όντως είναι αυτό που χρειάζεται ! Ευτυχώς depron και μπάλσα υπάρχει !  laugh laugh
    Επίσης ταινία Blenderm για τα πηδάλια όπου είναι πραγματικά πανάλαφρη δεν μπόρεσα να βρω !
    Οπότε , καταλαβαίνεται πως απλά υλικά έστω για τη κατασκευή πρέπει να έρθουν απέξω ή να προσαρμοστεί ο καθένας με ότι βρει και να φτιάξει το καλύτερο αποτέλεσμα που μπορεί ! Σίγουρα όμως το κάθε γραμμάριο παίζει τεράστια σημασία !  Wink
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.848


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #29 στις: Τρίτη, 3 Οκτ 2017, 17:46:47 »

    Αντίστοιχα, το setup στα F3P-AP μοντέλα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πανάλαφρο !
    Μοτέρ : το ιδανικότερο κάποιο Coaxial system που αναφέραμε παραπάνω .
    Esc : ανάλογα και με το μοτέρ φυσικά από 2-3A  - 7A .
    Servo : 3-6 gr , θα βρείτε μεγάλη ποικιλία, δεν χρειάζεται να είναι υπερβολικά γρήγορο μα ακριβές !
    Δέκτης : τώρα σχετικά με την μάρκα τηλεκατεύθυνσης που έχει ο καθένας πρέπει να βρει τον κατάλληλο ultralight δέκτη ! Πάντως για τις εταιρείες Futaba Graupner Spectrum JR Hitec υπάρχουν δεκτάκια για τη συγκεκριμένη χρήση , όπου είναι από 0.5 - 2γρ. περίπου !
    Μπαταρίες ανάλογα το setup παίζουν με 1-2s γύρω στα 150 -200 mah !

    Επίσης να αναφέρω πως συνηθίζεται να τοποθετούν λεπτά καλωδιάκια από τα servo / esc απευθείας επάνω στο δέκτη ακόμα και κολλητά για να γλυτώσουν το βάρος των προεκτάσων/βυσμάτων . Επίσης καλλύματα esc ή και πολλές φορές το κάτω καπάκι των servo αφαιρούνται ! (Υπερβολικό μεν αλλά για να το κάνουν κάτι θα ξέρουν , προσωπικά δεν έχω φτάσει ακόμα σε αυτό το ψυχολογικό στάδιο απόλυτα ! Αχχαχα  laugh laugh )

    Ελπίζω να σας έδωσα μια τυπική εικόνα σχετικά με το setup πάνω κάτω . Και εγώ καθημερινά αντλώ πληροφορίες και τις μοιράζομαι μαζί σας, δεν είμαι απόλυτα γνώστης του θέματος !
    << Μα όσο ζούμε, μαθαίνουμε ! >>  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.329



    « Απάντηση #30 στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 08:00:15 »

    και μερικές ακόμα φωτογραφίες για αυτά που περιγράφεις Χρήστο


    * AGP_2610.jpg (95.59 KB, 827x552 - εμφανίστηκε 454 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.329



    « Απάντηση #31 στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 08:00:56 »

    ..


    * AGP_2611.jpg (99.18 KB, 827x623 - εμφανίστηκε 450 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.329



    « Απάντηση #32 στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 08:01:36 »

    ..


    * AGP_2613.jpg (78.89 KB, 827x552 - εμφανίστηκε 462 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.329



    « Απάντηση #33 στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 08:02:16 »

    ..


    * AGP_2608.jpg (100.97 KB, 827x552 - εμφανίστηκε 465 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.329



    « Απάντηση #34 στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 08:02:47 »

    ..


    * AGP_2604.jpg (88.27 KB, 827x552 - εμφανίστηκε 437 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.329



    « Απάντηση #35 στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 08:03:52 »

    κσι ο Gernot ξεκινώντας το τραίνο


    * AGP_2571.jpg (95.86 KB, 827x510 - εμφανίστηκε 450 φορές.)
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 9.248



    WWW
    « Απάντηση #36 στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 10:31:16 »

    Τώρα , από θέμα υλικών , στην Ελλάδα εγώ δεν έχω βρει ότι ακριβώς χρειάζεται. Δηλαδή carbon βέργες σε νούμερα 0.3 - 0.5 - 0.8 mm δεν υπάρχουν απ ' όσο ξέρω . 1mm και αυτό με το ζόρι κάποιες φορές !
    Επίσης kevlar κλωστή  που χρησιμοποιείται για δεσίματα των carbon και ενίσχυση στη Πάτρα τουλάχιστον δεν βρήκα . Mylar πρέπει να έχει κάποιο κατάστημα στην Αθήνα αλλά ακόμα δεν έχω μπει στην διαδικασία να αγοράσω ώστε να δω ότι όντως είναι αυτό που χρειάζεται ! Ευτυχώς depron και μπάλσα υπάρχει !  laugh laugh
    Επίσης ταινία Blenderm για τα πηδάλια όπου είναι πραγματικά πανάλαφρη δεν μπόρεσα να βρω !
    Οπότε , καταλαβαίνεται πως απλά υλικά έστω για τη κατασκευή πρέπει να έρθουν απέξω ή να προσαρμοστεί ο καθένας με ότι βρει και να φτιάξει το καλύτερο αποτέλεσμα που μπορεί ! Σίγουρα όμως το κάθε γραμμάριο παίζει τεράστια σημασία !  Wink

    Χρηστο μου μην αγχωνεσαι υπαρχουν τα υλικά και μαλιστα μπορεις να τα φτιαξεις και εσυ μονος σου!Σου στελνω ενα βιντεακι με ενα παραδειγμα το πως μπορεις να φτιαξεις ενα οποιοδηποτε σχημα απο καρμπον βεβαια σε ακόμα ποιο μικρη κλίμακα που θες εσυ !Αυτος τα βαζει σε θερμοσυστελόμενα .αλλα μπορεις να τα τεντοσεις και να στεγνωσεις και χωρις  θερμοσυστελόμενα και να φτιαξεις οτι διαμετρο θες !Ινες καρμπον ειναι και μπορεις να βρεις ανετα σε κουλούρα.Πουλάνε !Κεβλαρ κλωστη επισης υπαρχει και αν θελεις μπορεις και να μαδισεις κανονικό υφασμα ξηλώνοντας το τριχα τριχα !Απο οτι βλεπω στα πολύ HI....το ντεπρον και η μπαλσα ειναι ανυπαρκτα υλικά.!

    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.329



    « Απάντηση #37 στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 12:09:41 »

    Αργύρη σωστα τα λες, αλλά......

    Η μη χρήση του depron αλλά mylar, ήταν απαραίτητη τουλάχιστον στους κορυφαίους γιατί το pattern που είχαν να πετάξουν απαιτούσε μοντέλο όσο πιο ελεαφρύ ήταν δυνατόν γιατί είχε πολλά κατακόρυφα τμήματα στις ασκήσεις και τουλάχιστον οι καλοί διατηρούσαν την ταχύτητα σταθερή σε όλες τις φάσεις. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα τα μοντέλα τουλάχιστον τα διαθέσιμα ως kit να είναι αρκετά ακριβά.

    Το νέο pattern θεωρητικά δεν θα έχει τις ίδιες απαιτήσεις άρα και βαρύτερα μοντέλα (από depron) θα είναι κατάλληλα.

    Ενδεικτικά αναφέρω ότι το ελαφρύτερο μοντέλο αν δεν κάνω λάθος ήταν του Γάλλου κοντά στα 37 γραμμάρια. Σκέτη τρέλλα. Από depron θα ήταν με προσεκτική κατασκευή κοντά στα 100.Οχι ότι και έτσι είναι βαρύ αλλά λέμε τωρα.

    Αυτά προς το παρόν

    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 9.248



    WWW
    « Απάντηση #38 στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 12:31:14 »

    ααα Οκ οπότε ακομα καλύτερα και πιο φτηνά!Νομιζα οτι  εχουν περασει μονο σε τετοια υλικά!! Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.848


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #39 στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 16:16:18 »

    Super  οι φωτό !  Thumbs up Thumbs up 

    Λοιπόν, είχα δει στο παρελθόν το συγκεκριμένο βιντεάκι από Donatas αλλά μου φαίνεται λίγο δύσκολο μιας και δεν έχω σχοληθεί με συγκεκριμένα υλικά, ρητίνες κλπ.  Πάντως η ίνα που βρήκα στο νετ έχει 100-200 ευρώ το κουβάρι. Μεγάλο το κόστος δεν ξέρω αν συμφέρει . Εκτός και κόβουν σε μέτρα ! Και πάλι όμως φαίνεται πολύπλοκο ! Πιστεύω πως υπάρχουν Depron μοντέλα με mylar που κάθονται πολύ καλά δίπλα τους όπως το elanor . Ένας αρχάριος δεν πιστεύω πως χρειάζεται να ανέβει σε τέτοια κόστη .Σίγουρα όμως , είναι τα TOP μοντέλα !  Wink

    Μιας και εχω επαφές με ένα Champιονι καθημερινά και με βοηθάει, μου ανέφερε πως επίσης τα μπάλσινα μοντέλα πετάνε εξίσου καλά όπως τα carbon απλά αν πει και πέσει δεν είναι επισκευάσιμο. Αντιθέτως το depron σηκώνει επισκευές και είναι η καλύτερη επιλογή για κάποιον αρχάριο. Πιστεύω ένα μοντέλο depron με mylar γύρω στα 80 γρ. θα είναι δυνατό οπλάκι ! Βέβαια επειδή με την τελευταία μου κατασκευή είδα πως τα γραμμάρια μαζεύονται από το πουθενά (μήπως από τη σκόνη  laugh laugh ? ) , θα δω κατα πόσο είναι εφικτό να βγει και 80γρ. Πάντως μην ξεχνάμε ότι κάποτε πέταγαν απίστευτα και με βαριά μοντέλα αλλά όπως είπε και ο Αντώνης τα προγράμματα δυσκολέυουν . Αν ισχύει όντως ότι θα το διευκολύνουν τόσο καλύτερα και πιο οικονομικά για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί !  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 9.248



    WWW
    « Απάντηση #40 στις: Τρίτη, 29 Σεπ 2020, 23:21:08 »

    Και ένα βιντεάκι που ανηκει εδω!

    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    kakofonixx
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 473



    « Απάντηση #41 στις: Τετάρτη, 30 Σεπ 2020, 12:53:57 »

    Δράττομαι της ευκαιρίας μιας και ξεθάφτηκε το παρόν θέμα  Cheesy
    Υπάρχει κάποιος χώρος που θα μπορούσαμε να πετάμε οργανωμένα αεροπλάνα της εν λόγω κατηγορίας?
    ή έστω εν όψει χειμώνα, υπάρχει κανείς που θα ενδιαφερόταν ίσως να ερχόμασταν σε επαφή με κάποιο Δήμο / φορέα για παραχώρηση χώρου?
    Καταγράφηκε

    wasting space via Architecture...
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.329



    « Απάντηση #42 στις: Τετάρτη, 30 Σεπ 2020, 13:25:54 »

    Θα πρέπει να δεί κανείς τι χρειάζεται επιπλέον για τα μέτρα του COVID.
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα !
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.04 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.