Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.329 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 07:15:01

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 07:15:01

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:15]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304329
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 51
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 51
    Συνολικά: 52
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: μετατροπή απο v-tail σε κανονικό (rudder)  (Αναγνώστηκε 4521 φορές)
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 340



    « στις: Πέμπτη, 27 Ιούλ 2017, 17:17:23 »

    καλησπέρα  αν γνωρίζει κάποιος θέλω να μετατρέψω ενα 2 μ.  μοτοανεμοπτερο απο v-tail σε κανονικό  (rudder)  ,δεν ακούει στο rudder( λίγο),και δεν μου αρέσει ,υπάρχει κάποιος τύπος να υπολογίσω το πίσω φτερο (μεγενθος),elevator, rudder.
    αν θέλετε στοιχεία να σας δώσω

    ευχαριστώ  idiot2
    Καταγράφηκε

    άλλα κόλπα !
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 27 Ιούλ 2017, 17:32:22 »

    Οι πρώτες ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν είναι :

    Πόση δίεδρο έχει το κεντρικό φτερό;

    Η αεροτομή του είναι επίπεδη στο κάτω μέρος;

    Υπάρχουν πηδάλια κλίσης ή στρίβει μόνο με το rudder?

    Ποιές είναι οι διαστάσεις των δύο πηδαλίων στην V ουρά, και πόσο εκτρέπονται; (μέτρηση και για αυτό που ανεβαίνει και για αυτό που κατεβαίνει)

    Πόσο βαρύ είναι το ανεμόπτερο;

    Ποιό είναι το όνομά του;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 340



    « Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 27 Ιούλ 2017, 18:02:43 »

    καλησπέρα κ . γιαννη με έχετε ξανά βοηθήσει ,θα τα δώσω ολα τα στοιχειά μόλις μπορέσω το φτερο ειναι 2 μετρα η ατρακτος 1,10 μ το φτερό έχει aileron ,ειναι του κινεζου HK ,κομπλε είναι 1 κιλό
    Καταγράφηκε

    άλλα κόλπα !
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 28 Ιούλ 2017, 08:11:19 »

    καλησπέρα κ . γιαννη με έχετε ξανά βοηθήσει ,θα τα δώσω ολα τα στοιχειά μόλις μπορέσω το φτερο ειναι 2 μετρα η ατρακτος 1,10 μ το φτερό έχει aileron ,ειναι του κινεζου HK ,κομπλε είναι 1 κιλό
    Αναμένω με ενδιαφέρον τις υπόλοιπες πληροφορίες.

    Μία ακόμα ερώτηση, αν μπορείς να το μετρήσεις: Πόσες μοίρες είναι η γωνία της V ουράς;

    Η αλήθεια είναι ότι ορισμένα ανεμόπτερα έχουν σχεδιαστεί από άσχετους.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 340



    « Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 28 Ιούλ 2017, 12:00:33 »

    HobbyKing® Deamon Electric Sailplane Composite 2000mm
    το φτερό ειναι επίπεδο απο κάτω τα πηδάλια 3 πόντους


    * daimon.png (6.54 KB, 614x460 - εμφανίστηκε 299 φορές.)
    Καταγράφηκε

    άλλα κόλπα !
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 28 Ιούλ 2017, 13:16:06 »

    Καλησπερα!Εναν επισης γρηγορο τυπο για την μετατροπη απο v tail σε κανονικη ουρα ( και το αντιστροφο), εχει δωσει και ο γνωστος Mark Drela στον παρακατω συνδεσμο:
    http://www.charlesriverrc.org/articles/design/markdrela_vtailsizing.htm
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 340



    « Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 28 Ιούλ 2017, 14:09:57 »

    Ευχαριστώ άλλα δεν κατάλαβα γρι,(τιποτα )ενα παράδειγμα θα βοηθούσε το φτερο ουρας ειναι 34 cm το v 100  μοιρες   
    Καταγράφηκε

    άλλα κόλπα !
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 28 Ιούλ 2017, 17:42:45 »

    Ποια είναι η αποστολή της ουράς μορφής «V» ?
    Η ίδια με αυτή της συμβατικής ουράς τύπου + ή Τ

    Να σταθεροποιεί  το αεροπλάνο, δηλ. να εξουδετερώνει τις εκτροπές γύρω από τον εγκάρσιο άξονα (επάνω/κάτω), και γύρω από τον κατακόρυφο άξονα (δεξιά/αριστερά).

    Αυτό επιτυγχάνεται με όλη την επιφάνεια, ακίνητη και πηδάλια.

    Η οδήγηση όμως του αεροπλάνου, ώστε να αλλάξει θέση στον χώρο (επάνω/κάτω, ή δεξιά/αριστερά) γίνεται εκτρέποντας τα πηδάλια αυτών των πτερύγιων.

    Αλλο είναι, λοιπόν, να έχουμε μία ουρά που σταθεροποιεί το αεροπλάνο, και άλλο να θέλουμε να στρίψουμε με την ουρά αυτή.

    Η στροφή με μόνο κίνηση του rudder, χρειάζεται την βοήθεια ικανοποιητικής διέδρου των φτερών. Χωρίς δίεδρο το αεροπλάνο  (όταν κινείται το rudder, σε οιαδήποτε μορφή) απλά περιστρέφεται διατηρώντας την οριζόντια θέση του. Αν δεν πάρει κλίση, δεν θα στρίψει.

    Βέβαια και με μικρή ή καθόλου δίεδρο, κάποτε θα ρίξει την μύτη προς το μέρος της επιθυμητής στροφής, αλλά αυτό είναι μία δευτερεύουσα αντίδραση, εμείς θέλουμε να στρίβει άμεσα, μόλις δώσουμε εντολή στο rudder να κινηθεί.

    Όταν έχουμε και ailerons, σε αεροτομές με επίπεδη κάτω επιφάνεια, όπως έχουμε ξανα-πει, εμφανίζεται το φαινόμενο της αντίθετης εκτροπής. Δίνουμε κίνηση aileron για να πάρει κλίση π.χ. δεξιά, αλλά αυτό ταυτόχρονα εκτρέπει την μύτη προς τα αριστερά.

    Η αντίθετη εκτροπή αντισταθμίζεται με διαφορική κίνηση των ailerons, αλλά και με ταυτόχρονη κίνηση του rudder προς το μέρος της επιθυμητής στροφής.

    Αρα με κίνηση ailerons, και μικρή δίεδρο, οποιοσδήποτε τύπος rudder δεν θα φέρνει το επιθυμητό αποτέλεσμα.  

    Η ουρά σχήματος V έχει κατηγορηθεί για πολλά, για τα οποία φταίνε οι σχεδιαστές που – ακόμα και σήμερα- δεν της δίνουν την απαιτούμενη επιφάνεια, ή ακόμα και γωνία.

    Κάποτε οι κατασκευαστές διαφήμιζαν ότι η V ουρά είναι ελαφρύτερη από την συμβατική. Φυσικά αυτό ίσχυε αφού η V είχε μικρότερες συνολικά επιφάνειες από την άλλη (και κοστίζει και λιγότερο).

    Μία απλή σύγκριση των «V» της δεκαετίας του ‘90 με τις σύγχρονες θα αποδείξει την σημαντική αύξηση των επιφανειών.

    Όταν υπάρχει στην ιδανική επιφάνεια, δηλαδή με μεγάλο άνοιγμα πτερυγίων, τα ακροπτερύγια θα βρεθούν πιο ψηλά από την συμβατική κάθετη επιφάνεια fin+rudder. Η αντίδρασή της προσομοιάζει με αυτή της ουράς T. Εμφανίζονται ταλαντώσεις επάνω κάτω. Αν διαβάστε τις οδηγίες σεταρίσματος των δύο rudder της V ουράς, θα δείτε ότι προτείνουν διαφορική κίνηση 10-15% προς τα κάτω (όταν εκτρέπονται σαν rudder).

    Η προσωπική μου άποψη: η υιοθέτηση ουράς τύπου «V» εξυπηρετεί μόνο το ότι δεν τραυματίζεται κατά την προσγείωση σε άγρια επιφάνεια (κλαδιά, χόρτα, πέτρες).

    Αλλά η V ουρά, εμφανίζει ένα ακόμα πρόβλημα, που ναι μεν υπάρχει και σε ένα συμβατικό κάθετο πτερύγιο/πηδάλιο (fin/rudder) που είναι όλο εκτός άξονα συμμετρίας, αλλά σε μεγαλύτερη έκταση.

    Αν είχαμε μία ουρά V με ελάχιστη δίεδρο μεταξύ των πτερύγιων, π.χ. 5 μοίρες, κατά την κίνηση των δύο πηδάλιων με αποστολή rudder, τα δύο αυτά πηδάλια επενεργούν μόνο σαν ailerons, περιστρέφοντας το σκάφος αντίθετα από ότι θα θέλαμε με την εντολή του rudder.
    Σαν ακραίο παράδειγμα για κατανόηση του φαινόμενου, δίνουμε ένα οριζόντιο stabilizer, που το ένα elevator ανεβαίνει, όταν το άλλο κατεβαίνει. Μόνο περιστροφή σαν ailerons θα πάρουμε.

    Γι αυτό η μεταξύ τους γωνία πρέπει να είναι περίπου 100-115 μοίρες, ώστε να μην γίνεται αισθητή αυτή η αντίθετη εκτροπή. Τα δύο rudder να επενεργούν πράγματι σαν rudder. Όχι σαν ailerons. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει η συζητούμενη αντίθετη αντίδραση, μειώνοντας την απόδοση των rudders.

    Παρατηρώντας την φωτογραφία του μοτοανεμόπτερου που έχεις, είναι εύκολο να διαπιστώσεις κανείς ότι το πρόβλημα είναι η έλλειψη μεγάλης διέδρου των φτερών και η μικρή επιφάνεια του «V». Αν αντικαταστήσεις την επιφάνεια αυτή με συμβατική ουρά, αντίστοιχης επενέργειας, δεν θα κερδίσεις πολλά. Μάλλον την ίδια αντίδραση θα διαπιστώσεις. Ακόμα και αν μεγαλώσεις την επιφάνεια του rudder.

    Και επειδή πολλοί φίλοι συναντούν μία σπαζοκεφαλιά, προσπαθώντας να σετάρουν δύο servo σε V ουρά, δίνουμε την απάντηση:
    Αν δεν μπορείς να πετύχεις εξ αρχής με τα δύο σέρβο την σωστή κίνηση για rudder και elevator, αλλά μόνο την μία (στην άλλη στρέφουν αντίθετα), κάνε αντιμετάθεση των θέσεων που τα έχεις βυσματώσει στον δέκτη και το πρόβλημα θα λυθεί.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 340



    « Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 28 Ιούλ 2017, 18:38:29 »

    διάβασα με προσοχή οσα λετε δεν τα κατάλαβα 100% αλλα περίπου ,θεμα σεταρισμστος δεν εχω τα σερβο δουλεύουν σωστά
    οταν πετάω εχω πολύ up/daun , δεν ακούει (σε σωστό χρόνο )δεξιά η αριστερά κάνει μεγάλο κύκλο και πρέπει να διορθώνω συνεχεία με τα aileron ,εχω μάθει να πετάω με rudder και μου λείπει  ,έχω νευρικότητα και δεν το ευχαριστιέμαι  ,έτσι  και αλλιώς η ουρά εχει σπάσει και πρέπει να τη ξαναφτιάξω , το βάρος με προβληματηζει και έμενα αφού θα προσθέσω, αλλα ειναι ελαφρη
     Undecided
    Καταγράφηκε

    άλλα κόλπα !
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 28 Ιούλ 2017, 23:12:35 »

    Ενας αλλος τροπος ειναι να παρεις τις διαστασεις της ουρας απο ενα αλλο ανεμοπτερο με τα ιδια πανω κατω χαρακτηριστικα και που πεταει καλα-κατα την γνωμη σου- και να την αντιγραψεις (την ουρα του...) στο δικο σου.
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 340



    « Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 29 Ιούλ 2017, 09:40:27 »

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ αυτή ήταν η πρώτη σκέψη μου ,άλλα είπα να πάρω άλλη μια γνώμη μαλών θα μικρύνω λίγο τα φτερό για να προσθέσω το κάθετο rudder ,αν έχεις να πρωτινής κάποιες διαστάσεις η κάποιο μοντέλο με ιδια περίπου χαρακτηρηστηκα
     .ο.κ
     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    άλλα κόλπα !
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 29 Ιούλ 2017, 10:19:10 »

    Δεν πειράζει που δεν τα κατάλαβες όλα 100%

    Αυτό που θέλω να πω είναι ότι το ανεμόπτερό σου δεν θα διορθώσει συμπεριφορά αλλάζοντας την ουρά, έστω και με μεγαλύτερες διαστάσεις.

    Αυτό που λείπει είναι η δίεδρος των φτερών.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 340



    « Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 29 Ιούλ 2017, 10:55:15 »

    O.K αν κατάλαβα αυτό θα στρίβει  με  ailerons,
    πάντα ήθελα να φτιάξω ενα μοτο ανεμόπτερο για πλαγιά 4 κανάλια , 1,80 εως  2,00 μ φτερό(οχι μεγαλύτερο λόγο χώρου) απο μπαλσα ,
    με καλή πτητική συμπεριφορά ,οχι μεγάλες ταχύτητες, μεγάλη διαρκια πτήσης .
    έχετε να προτείνετε κάποιο σχέδιο ?
     Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε

    άλλα κόλπα !
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 29 Ιούλ 2017, 11:49:04 »

    Αν όμως αφήσεις την ίδια χαμηλή δίεδρο, τότε πράγματι θα στρίβει με ailerons.

    Ομως και σ' αυτή την περίπτωση, θα δώσεις διαφορική κίνηση στα ailerons, αυτό που κατεβαίνει θα κάνει την μισή διαδρομή από το άλλο που ανεβαίνει, και ταυτόχρονα - ισως - βοηθήσει πάρα πολύ μία μίξη του rudder στα ailerons.
    Δηλαδή όταν δίνεις σήμα να κινηθούν τα ailerons, να κινούνται προς την ίδια φορά και τα rudder περίπου 50% ή και περισσότερο.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 29 Ιούλ 2017, 11:55:44 »

    ενα μοτο ανεμόπτερο για πλαγιά

    με καλή πτητική συμπεριφορά ,οχι μεγάλες ταχύτητες, μεγάλη διαρκια πτήσης .
    έχετε να προτείνετε κάποιο σχέδιο ?


    Κατ' αρχάς ένα ανεμόπτερο που πετάει στην πλαγιά, μπορεί να διατηρείται σε πτήση όσο φυσάει αντίθετος άνεμος.

    Η ταχύτητα του ανεμόπτερου αυτού πρέπει να είναι μεγαλύτερη από την ταχύτητα του αντίθετου άνεμου, άρα για κάθε ταχύτητα ανέμου θα φορτώνεται με την κατάλληλη ποσότητα έρματος.

    Στην πλαγιά δεν ισχύει το καλή πτητική συμπεριφορά. Το τριμάρισμα είναι με την μύτη κάτω, για να πετάει οριζόντια (όσο θέλεις εσύ). Σίγουρα θα στρίβει με τα ailerons.

    Το βασικότερο είναι να είναι ανθεκτικό σε προσγείωση στο βουνό, δεν υπάρχουν πάντα ιδανικά σημεία προσγείωσης.

    Για αρχή δοκίμασε μία ιπτάμενη πτέρυγα από elapor για να αντέχει (χωρίς ουρά) .
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: μετατροπή απο v-tail σε κανονικό (rudder)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.