Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
291.886 μηνύματα σε 11.918 θέματα από 6.157 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Loykas21
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Σάββατο, 27 Φεβ 2021, 12:22:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Σάββατο, 27 Φεβ 2021, 12:22:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 11:06]

    από dominicm
    [Σήμερα στις 10:32]

    από axipap
    [Χθες στις 18:19]

    από jnkmilos
    [Χθες στις 12:06]

    [Χθες στις 11:15]

    από carapis
    [Χθες στις 08:09]

    από tosoun
    [Πέμπτη, 25 Φεβ 2021, 23:43:56]

    από Greekjets
    [Πέμπτη, 25 Φεβ 2021, 21:52:44]

    από Loykas21
    [Πέμπτη, 25 Φεβ 2021, 19:10:06]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 24 Φεβ 2021, 12:19:05]

    από dim sofos
    [Τετάρτη, 24 Φεβ 2021, 11:46:57]

    [Τρίτη, 23 Φεβ 2021, 23:20:33]

    από santos
    [Τρίτη, 23 Φεβ 2021, 13:02:29]

    από santos
    [Τρίτη, 23 Φεβ 2021, 12:59:13]

    από socratesb
    [Τρίτη, 23 Φεβ 2021, 12:46:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6157
    Τελευταίο: Loykas21
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 291886
    Σύνολο θεμάτων: 11918
    Online σήμερα: 54
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 51
    Συνολικά: 54
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: PLUS το νέο F5J από τον Βλαδίμηρο  (Αναγνώστηκε 4453 φορές)
    GASTON
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.298



    « Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 23 Μάρ 2017, 12:11:38 »

    Η κούρσα στους κατασκευαστές για το F5J έχει ξεκινήσει.
    Είναι αλήθεια πως όλα τα ανεμόπτερα στα ανοδικά ανεβαίνουν και στα καθοδικά κατεβαίνουν όμως οι απαιτήσεις στο F5J θέλουν τα ανεμόπτερα να ανεβαίνουν με τα ποιο αδύναμα θερμικά και αυτό το πετυχαίνεις με το μικρότερο βάρος. Με το χαμηλό βάρος εξασφαλίζεις πως θα στρίβει και πολύ κλειστά. Θέλεις όμως να έχεις και καλή διεισδυτικότητα, το οποίο σημαίνει μικρή οπισθέλκουσα που σημαίνει πως μπορείς να ακολουθήσεις ένα θερμικό μακριά και να ξαναγυρίσεις για προσγείωση. Φαντάζομαι πως όλες αυτές οι θεωρίες είναι γνωστές.

    Αυτό που βλέπω σε αυτήν την σχεδίαση που θεωρητικά τουλάχιστον είναι πολύ έξυπνη.
    Με την μάζα συγκεντρωμένη γύρο από το κέντρο βάρους και μεγάλα ελαφριά ουραία δεν χρειάζεται να έχει μακριά μπούμα για την απόσβεση ταλαντώσεων.
    Φαντάζομαι πως ο Joe Wurts που το έχει σχεδίαση να είχε στο μυαλό του ένα ανεμόπτερο που θα του δίνει σημάδια για τον καιρό πριν από τα συμβατικά ανεμόπτερα.
    Λέω τώρα έγώ.
    Καταγράφηκε

    Κώστας Σπυριάδης
    ΕΑΘ Ενωση Αερομοντελιστων Θεσσαλονικης
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.535


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 24 Μάρ 2017, 14:18:10 »

    Η χορδή του Λ είναι 10  εκατοστά. Και η σχέση ακίνητης κινητής επιφάνειας περίπου 50 – 50. Με τον συνδυασμό του κοντού μοχλού της ουράς, μπορεί να γυρίσει το φτερό σε κάποια γωνία, με μικρότερη εκτροπή του elevator.

    Τα σέρβο της ουράς τοποθετούνται στο κεφάλι της μπούμας, μέσα στο φτερό, (που είναι και σημείο ένωσης του κεντρικού και των ακραίων τμημάτων) Τα πηδάλια κινούνται μόνο με νήμα, τράβηγμα για το Up, και επιστροφή με ελατήριο για το down, όπως στα Discus HL.

    Και το πιό κουφό , είναι ότι τα joiners, έχουν μεγάλη τρύπα στη μέση τους
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nickhawk
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 392



    « Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 24 Μάρ 2017, 15:04:48 »

    Εμένα μού άρεσε και το σχήμα του...Οταν θα πέσει το λαχείο η όταν το πάρει ο Θείος και το ξεφορτωθεί θα το πάρω δεύτερο χέρι.........Οσο για τη προπέλλα και τη θέση της υπάρχει λύση........πρώτα το πετάς μετά δίνεις γκάζι..
    Καταγράφηκε

    Νίκος Γραμματικάκης Ε.Α.Θ
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 857



    « Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 24 Μάρ 2017, 16:54:26 »

    12.5. Απογείωση
    1.
    Ολες οι απογειώσεις θα γίνονται υποχρεωτικά από τα σημεία που θα έχουν οριστεί για τον σκοπό αυτό
    (11.4). Όταν ανακοινωθεί ο χρόνος προετοιμασίας, και οι αθλητές κληθούν από τον αλυτάρχη, έχουν την
    δυνατότητα να κατευθυνθούν προς ένα εκ των σημείων απογείωσης. Η δυνατότητα αυτή παρέχεται
    στους αθλητές, μέχρι να ακουστεί το ηχητικό σήμα που αναγγέλει τα 30 δευτερόλεπτα πριν την έναρξη
    του χρόνου εργασίας. Μετά από αυτό τον χρόνο, ο αθλητής χάνει το δικαίωμα της απογείωσης.
    2. Μετά την απογείωση οι αθλητές μπορούν να αλλάξουν θέση, σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται στον
    παρόντα κανονισμό.
    3. Σε περίπτωση νηνεμίας, η διεύθυνση της απογείωσης είναι δυνατόν να ορίζεται από τον αλυτάρχη.
    4. Το μοντέλο μπορεί να το αφήσει (εκτοξεύσει) ένας βοηθός.
    5. Το μοντέλο πρέπει να απογειωθεί πριν την έναρξη του χρόνου εργασίας, και όσο διαρκεί το ηχητικό σήμα
    έναρξης του χρόνου εργασίας.
    6. Η απογείωση γίνεται με άφεση του μοντέλου από το χέρι του αθλητή ή του βοηθού του με το μοτέρ να
    είναι σε λειτουργία. Οποιαδήποτε άλλη μορφή απογείωσης απαγορεύεται
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.535


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 24 Μάρ 2017, 19:01:15 »

    6. Η απογείωση γίνεται με άφεση του μοντέλου από το χέρι του αθλητή ή του βοηθού του με το μοτέρ να
    είναι σε λειτουργία. Οποιαδήποτε άλλη μορφή απογείωσης απαγορεύεται


    και στην F5J FAI το ίδιο ισχύει.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.535


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 24 Μάρ 2017, 19:06:02 »

    Οταν θα πέσει το λαχείο η όταν το πάρει ο Θείος και το ξεφορτωθεί θα το πάρω δεύτερο χέρι.

    Πιό εύκολα θα σου τύχει το λαχείο, από το να το πάρεις από τον Θείο. Γιατί ο θείος δεν πρόκειται να το πάρει.

    Θέλω να μετατρέψω ένα Maxa, αν βρω πως θα κολλήσω τις μπούμες στο φτερό χωρίς να το ανοίξω.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 847



    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 24 Μάρ 2017, 20:59:32 »

    Θειε Γιαννη με εβαλες σε πειρασμο να φτιαξω ενα Tango με τετοια διαταξη
    ουρας εγω σκευτωμαι να χρησιμοποιησω μπουμες απο DLG τις οποιες θα τριψω
    να παρουν την καμπυλη της πανω επηφανειας του φτερου και θα βιδωνονται
    με δυο λεπτες M3 βιδες πανω σε σκληρο ξυλο...κατω απο την καθε μπουμα θα
    κρυβεται το αντιστηχο σερβο

    Αυτος ειναι ο μονος τροπος για να διαπυστωσει κανεις τα πραγματικα οφελη αυτης
    της ουρας σε σχεση με την κλασικη ..δηλαδη δυο ιδια ανεμοπτερα με μονη διαφορα
    την ουρα και τιποτα αλλο..
    Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 728



    « Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 24 Μάρ 2017, 21:34:21 »

            Δεν θα υπαρχει προβλημα τραυματισμου, απλα αν δεν ανοιξεις πολυ αποτομα το γκαζι και αν το χερι συνεχίσει ευθεια και προς τα κάτω. Αλλιώς ....
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.535


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #23 στις: Σάββατο, 25 Μάρ 2017, 08:25:12 »

    Θειε Γιαννη με εβαλες σε πειρασμο να φτιαξω ενα Tango με τετοια διαταξη
    ουρας εγω σκευτωμαι να χρησιμοποιησω μπουμες απο DLG τις οποιες θα τριψω
    να παρουν την καμπυλη της πανω επηφανειας του φτερου και θα βιδωνονται
    με δυο λεπτες M3 βιδες πανω σε σκληρο ξυλο...κατω απο την καθε μπουμα θα
    κρυβεται το αντιστηχο σερβο

    Αυτος ειναι ο μονος τροπος για να διαπυστωσει κανεις τα πραγματικα οφελη αυτης
    της ουρας σε σχεση με την κλασικη ..δηλαδη δυο ιδια ανεμοπτερα με μονη διαφορα
    την ουρα και τιποτα αλλο..

    Μπήκε μπροστά η μηχανή βλέπω…..

    Αυτό που μπορείς να κάνεις εσύ με το γεμάτο φτερό, που θα το οπλίσεις με σκληρό ξύλο πριν το επικαλύψεις, είναι που δεν μπορώ να κάνω εγώ στα έτοιμα φτερά με το λεπτό skin.
    Τα σέρβο της ουράς, θα τα βάλεις στο φτερό όπως και τα άλλα, και θα περάσεις την όποια ντιζα αποφασίσεις λοξά μέσα στην μπούμα.

    Για τη δική μου εφαρμογή, σκέπτομαι να φτιάξω ένα μανίκι από δύο λεπτά κόντρα πλακέ, που θα εφαρμόζουν στην αεροτομή του επίμαχου σημείου, και θα βιδώνουν μόνο στο πίσω μέρος (για να μη φεύγει δεξιά - αριστερά) που δεν θα μειώσει την αντοχή του από μία τρύπα 3 χιλ.

    Στο επάνω μέρος θα κολλήσει η μπούμα όπως είπες.

    Σίγουρα όμως το μοτέρ θα το αφήσω στη μύτη. Την πλάκα μας κάνουμε. Σιγά την οπισθέλκουσα.

    Στο ίδιο θέμα θα έλεγα, ότι πλέον στα ελαφρά μοτοανεμόπτερα βάζουν πολύ ελαφρύ μοτέρ, που γυρίζει έλικα περίπου 23 εκατοστών (9”) δηλ 11 εκατοστά κάτω από τον άξονα. Ισως σε αυτή την περίπτωση ο κίνδυνος τραυματισμού να είναι μικρότερος.  

    Επι πλέον επειδή το κέντρο βάρους είναι πιό μπροστά, το πιάσιμο θα είναι επίσης πιό μπροστά, άρα πιο μακριά από την έλικα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.535


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #24 στις: Σάββατο, 25 Μάρ 2017, 08:47:34 »

           Δεν θα υπαρχει προβλημα τραυματισμου, απλα αν δεν ανοιξεις πολυ αποτομα το γκαζι και αν το χερι συνεχίσει ευθεια και προς τα κάτω. Αλλιώς ....

    Αν δεν ανοίξεις τελείως το γκάζι μόλις τραβήξεις το χέρι, θα πέσει και αυτό. Μάλλον λοιπόν πρέπει να φεύγει με όλο το γκάζι.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nickhawk
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 392



    « Απάντηση #25 στις: Δευτέρα, 27 Μάρ 2017, 20:53:55 »

    Εξακολουθώ να το θέλω κι ας μου κόψει τα πάντα.......
    Καταγράφηκε

    Νίκος Γραμματικάκης Ε.Α.Θ
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.535


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #26 στις: Τρίτη, 28 Μάρ 2017, 07:13:49 »

    Εξακολουθώ να το θέλω κι ας μου κόψει τα πάντα.......

    Να πάρει απόφαση το Δ.Σ. της Ε.Α.Θ. να αγοράσει ένα για επιστημονικούς σκοπούς.

    (για την ψυχοθεραπεία του προέδρου)
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Mandarakas Andreas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260



    « Απάντηση #27 στις: Τρίτη, 28 Μάρ 2017, 09:57:51 »

    Για όσους δεν μπορούν να αντισταθούν στον πειρασμό...


    Καταγράφηκε
    nickhawk
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 392



    « Απάντηση #28 στις: Τρίτη, 28 Μάρ 2017, 11:18:13 »

    Εξακολουθώ να το θέλω κι ας μου κόψει τα πάντα.......

    Να πάρει απόφαση το Δ.Σ. της Ε.Α.Θ. να αγοράσει ένα για επιστημονικούς σκοπούς.

    (για την ψυχοθεραπεία του προέδρου)
    Αμην Θεέ μου....μετά κι απο το video......καταστράφηκα...
    Καταγράφηκε

    Νίκος Γραμματικάκης Ε.Α.Θ
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.535


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #29 στις: Τρίτη, 28 Μάρ 2017, 12:32:19 »

    Πάει .... σαλτάρησε ο πρόεδρος της ΕΑΘ.

    Βλέπω εκλογές.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: 1 [2] 3 4     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: PLUS το νέο F5J από τον Βλαδίμηρο
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.