Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
291.855 μηνύματα σε 11.914 θέματα από 6.156 Μέλη / Τελευταίο μέλος: thanasis00
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 24 Φεβ 2021, 20:12:05

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 24 Φεβ 2021, 20:12:05

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από DIGI
    [Σήμερα στις 18:53]

    από carapis
    [Σήμερα στις 15:29]

    από dominicm
    [Σήμερα στις 12:19]

    από dim sofos
    [Σήμερα στις 11:46]

    [Σήμερα στις 11:08]

    από tosoun
    [Σήμερα στις 01:31]

    [Χθες στις 23:20]

    από santos
    [Χθες στις 13:02]

    από santos
    [Χθες στις 12:59]

    από socratesb
    [Χθες στις 12:46]

    από Greekjets
    [Δευτέρα, 22 Φεβ 2021, 13:19:20]

    από chris 1975
    [Κυριακή, 21 Φεβ 2021, 22:52:53]

    από Greekjets
    [Κυριακή, 21 Φεβ 2021, 17:01:51]

    από papabill
    [Κυριακή, 21 Φεβ 2021, 00:05:11]

    από papabill
    [Σάββατο, 20 Φεβ 2021, 23:59:12]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6156
    Τελευταίο: thanasis00
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 291855
    Σύνολο θεμάτων: 11914
    Online σήμερα: 57
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 36
    Συνολικά: 40
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: PLUS το νέο F5J από τον Βλαδίμηρο  (Αναγνώστηκε 4442 φορές)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.534


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « στις: Τετάρτη, 22 Μάρ 2017, 12:48:12 »

    Μπορείτε να αιτιολογήσετε την επιλογή ουράς σε σχήμα "Λ" ;


    * plus.jpg (105.32 KB, 400x267 - εμφανίστηκε 383 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 929


    « Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 22 Μάρ 2017, 12:58:44 »

    καλημέρα
    είναι ενας τροπος για να εχεις λιγοτερο βαρος
    νομιζω όμως  ότι μονο για drone κανει το συγκεκριμενο ανεμοπτερο
    σιγουρα δεν θα μπορει να μπαινει σε κλειστους κυκλους
    Καταγράφηκε
    GASTON
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.298



    « Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 22 Μάρ 2017, 13:12:12 »

    Είναι ποιο αποδοτική. Το Ruder λειτουργεί προς την σωστή  κατεύθυνση ( δεν κάνει adverse yaw )
    Καταγράφηκε

    Κώστας Σπυριάδης
    ΕΑΘ Ενωση Αερομοντελιστων Θεσσαλονικης
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.534


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 22 Μάρ 2017, 13:27:39 »

    Είναι ποιο αποδοτική. Το Ruder λειτουργεί προς την σωστή  κατεύθυνση ( δεν κάνει adverse yaw )

    Σωστός ο Gaston, με δύο γραμμές είπε την ουσία, που εγώ έχω ετοιμάσει να αναρτήσω σε μία ολόκληρη σελίδα.

    Αλλά και ο alex.cularis είπε μία σωστή ερμηνεία.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 9.036



    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 22 Μάρ 2017, 14:27:07 »

    Τα inverter v tail  τα χρησιμοποιουν και πολύ στα uav! και ειναι και πιο αποδοτικά απο τα κανονικά V tails . Παντως εχουν λιγότερο drag , εχουν πιο στυβαρή κατασκευη , και εχουν καλυτερη συμπεριφορα στο adverse yaw.Μπορει να στριβει το μοντελο σε συνεργασια με τα αιλερον καλύτερα η και καθόλου με αιλερον! οποτε λιγότερο drag.Ενα ακόμα θετικό ειναι οτι ειναι πιο σταθερα στους πλαγιους ανέμους.Η ουρα στον πλαγιο εχει την ταση να κατεβει στο inverter V tail. ενω σε κανονική διαμορφωση και ειδικά Τ ταιλ εχει την ταση να ανεβη και να ριξει μουρη το μοντελο.Ενα μειονεκτημα ειναι οτι σε καποιες σχεδιασης βγαινουν πιο δυσκολα απο Σπιν.Επισης ειναι πιο καθαρα και στο prop wash!
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 847



    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 22 Μάρ 2017, 15:27:28 »

    Ολα οσα αναφερθηκαν ποιο πανω ειναι σωστα το σιγουρο ειναι οτι με τετοιο
    πτεριγηκο φορτο δεν ειναι απαραιτητο να κανει κλειστες στροφες αν και το
    οτι δεν θα μπορει δεν ειναι και τοσο σιγουρο αν κρινω απο την συνολικη διεδρο
    η οποια ειναι αρκετα μεγαλη σε σχεση με την μεγαλη επιφανεια της ουρας που
    ειναι αντιθετη με τους νομους της αεροδυναμικης που λεει οτι ειναι καλυτερα η
    μακρια ουρα με μικρη επιφανεια...

    Το σιγουρο ειναι παντως οτι ο Βλαδιμηρος θα πουλησει παρα πολλα τετοια ανεμοπτερα
    και ειναι ενας απο τους λογους που σχεδιαστικε αυτη η ουρα σε ενα ανεμοπτερο...

    Το marketing σημερα ειναι ισχυρος παραγωντας στον σχεδιασμο ενος ανεμοπτερου...
    Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.534


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 22 Μάρ 2017, 17:26:47 »

    Σωστά έγραψε ο Αργύρης, και θα συμφωνήσω και με τον Modeller2 ότι για να πουλήσεις σήμερα, πρέπει να εντυπωσιάσεις (marketing)

    Εγώ θα ήθελα να παραθέσω τα εξής:

    Όταν έχεις ένα κανονικό fin/rudder, αν δώσεις σήμα δεξιά θα εκτραπεί μεν η ουρά αριστερά και η μύτη δεξιά, αλλά επενεργεί και σαν aileron, οπότε αντιμάχεται την στροφή. (σαν aileron του λέει να περιστραφεί στα αριστερά.

    Όταν έχεις ένα V αν το βάλεις με γωνία μεγαλύτερη από 110 μοίρες (μικρότερη δίεδρος) η εντολή rudder  δεξιά,  αντιδρά σαν να είχες δώσει ailerons αριστερά.

    Γι’ αυτό το βάζουμε σε γωνία 110 μοίρες, και η αντίδραση του rudder ναι μεν υπερτερεί και στρίβει εκεί που θέλουμε, αλλά δεν παύει να αντιμάχεται τη στροφή , σαν αν είχες δώσει αντίθετα ailerons.

    Με το ανάποδο Λ, με το rudder στρίβει εκεί που θέλουμε, αλλά και σαν ailerons στρίβει προς την ίδια πλευρά. Αρα με μικρότερη εκτροπή γίνεται η ίδια δουλειά (γι’ αυτό και η επιφάνειες είναι μικρότερες).

    Το ανάποδο Λ με δύο μπούμες δεν αφήνει ελεύθερο κανένα ακροπτερύγιο. Αρα δεν υπάρχουν στρόβιλοι σε ακροπτερύγια.

    Υπάρχουν μόνο οι οπισθέλκουσες «συμβολής» δηλαδή της ένωσης δύο κομματιών με τις δύο μπούμες, η ακμή της κορυφής (στο μέσον του)  δεν μετράει σαν οπισθέλκουσα συμβολής.

    Το θέμα ελαφρύτερης κατασκευής παραμένει, όπως και στο όρθιο “V”, αν και αργά κατάλαβαν ότι το μικρότερο βάρος προέρχεται από μικρότερες από τις αναγκαίες επιφάνειες, όλα τα σύγχρονα «V» είναι μεγαλύτερα από τα αρχικά (πριν μερικά χρόνια).

    Πλέον ότι δεν κτυπάει κάτω στην προσγείωση.

    Πλέον ότι δεν ενοχλείται από το ελικόρευμα.

    Σίγουρα θα έχει το μειονέκτημα της υψηλής θέσης της ολικής οπισθέλκουσας, αλλά αυτό αντισταθμίζεται με τριμάρισμα μίας ταχύτητας.

    Η θέση της έλικας, σημαίνει απουσία της αντίστασης του κώνου και των διπλούμενων φύλων στη μύτη.

    Αυτό που δεν φαίνεται με την πρώτη, είναι ότι το μοτέρ είναι στο pod μπροστά από το φτερό και η έλικα οδηγείται με άξονα.

    Προσωπικά θεωρώ την θέση της έλικας επικίνδυνη, να τραυματίσει το χέρι, αν λειτουργεί στην απογείωση (και πρέπει να λειτουργεί σύμφωνα με τον κανονισμό F5J).

    Συμπληρώνω, ότι η άτρακτος έχει μήκος κατά 46 εκατοστά μικρότερο από τον μέσο όρο του μήκους των ατράκτων του 3,5 και 4 μ. (το plus είναι 3,7μ), γι' αυτό και το κέντρο βάρους είναι πολύ πιό μπροστά από τα άλλα, για ευστάθεια. 
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 9.036



    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 22 Μάρ 2017, 17:52:44 »

    Μολις βρηκα και αυτο το βιντεο στο facebook. δεν ξερω αν το εχετε δει. https://www.facebook.com/JeffreyTSanford/posts/1408069869245626

    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 929


    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 22 Μάρ 2017, 18:18:12 »

    kαλησπερα
    Ο πολεμος των κατασκευαστών F5J καλα κρατει ο bladimiros είναι πολύ καλος κατασκευαστης αλλα εχει ένα κακο - kalo  φτιαχνει στιβαρα μοντελα κορυφαια ποιοτικα αλλα μεχρι 18γρ /τπ  
    θελοντας να είναι κοντα στο ανταγωνισμο εφτιαξε το supra plus   με 13.6 γρ/τπ κατι σαν πτερυγα
    σε λιγο ετσι όπως παει θα δουμε και πτερυγα για f5j για να είναι πιο ελαφρια
    νομιζω ότι ο denis με το ultima ένα 4μετρο  dlg  που είναι σαν της λαμπρης τα αυγα εχει φτασει  στο ρριο  του πιο ελαφρυ  συμβατικου ανεμοπτερου με άλλη τεχνικη κατασκευης
    ο νικολαι με το  Explorer τον ακολουθει κοντα χωρις να τον εχει φτασει γιατι και αυτος φτιαχνει στιβαρα ποιοτικα  ανεμόπτερα
    το ζητουμενο είναι ένα ανεμοπτερο να κανει κλειστους κυκλους όπως το perfection  σε αδυνατα  μικρα θερμικα αλλα να μπορει και να ταξιδεψει μακρια εάν τα χασει και να επιστρεψει
    το perfection ηταν καλο στον κυκλο αλλα δεν μπορουσε να ταξιδεψει και ο τσεχος το αλλαξε σε dinamik
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.534


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 22 Μάρ 2017, 19:58:18 »

    Ολα τα σουπερ ελαφρά μοτοανεμόπτερα, προορίζονται για πετάξουν, και να διαγωνιστούν σε μηδενικές συνθήκες βοήθειας. Βασίζονται μόνο στον μικρότερο βαθμό καθόδου, και όχι στην ακτίνα στροφής ή άλλες ανάγκες διείσδυσης.
    Αν υπάρχουν λίγα θερμικά, ή αν φυσάει λίγο παραπάνω από 1-2 μέτρα/δευτ. καλύτερα είναι ένα μοντέλο με ικανοποιητική φόρτιση.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.787


    MPX Profi 4000


    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 22 Μάρ 2017, 22:55:37 »

    Ασχημο αεροπλάνο, δεν θα το αγοράσω !
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Mandarakas Andreas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 260



    « Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 22 Μάρ 2017, 22:59:07 »

    Ολα τα σουπερ ελαφρά μοτοανεμόπτερα, προορίζονται για πετάξουν, και να διαγωνιστούν σε μηδενικές συνθήκες βοήθειας. Βασίζονται μόνο στον μικρότερο βαθμό καθόδου, και όχι στην ακτίνα στροφής ή άλλες ανάγκες διείσδυσης.
    Αν υπάρχουν λίγα θερμικά, ή αν φυσάει λίγο παραπάνω από 1-2 μέτρα/δευτ. καλύτερα είναι ένα μοντέλο με ικανοποιητική φόρτιση.
    Thumbs up
    Όσον αφορά την τοποθέτηση της ουράς θα προσθέσω σε ότι ειπώθηκε παραπάνω ότι έχει και καθαρότερο αερόρευμα βρισκόμενη πάνω από το επίπεδο της πτέρυγας.
    Το κάθε ανεμοπλάνο έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα βάση της σχεδίασης του.Κανένα δεν πετά μόνο του,από τον χειριστή του εξαρτάται η απόδοσή του. Wink
    Στο συγκεκριμένο το μεγαλύτερο μειονέκτημά του είναι η θέση της έλικας και προσωπικά δεν θα το επέλεγα για τον συγκεκριμένο λόγο.Ακόμα και με μικρή έλικα ο κίνδυνος τραυματισμού είναι μεγάλος.Σίγουρα λόγων των ατόμων που έχουν εμπλακεί στο σχεδιασμό του θα είναι τέλειο στους τομείς που περιγράφουν στα χαρακτηριστικά του αλλά αυτές τις "διαφορές"σε σχέση με άλλα ανεμόπλανα μόνο πολύ έμπειροι πιλότοι μπορούν να τις αντιληφθούν. Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.534


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 23 Μάρ 2017, 07:29:48 »

    Όσον αφορά την τοποθέτηση της ουράς θα προσθέσω σε ότι ειπώθηκε παραπάνω ότι έχει και καθαρότερο αερόρευμα βρισκόμενη πάνω από το επίπεδο της πτέρυγας.
    Σωστά τα λες Ανδρέα, απλά δεν το ανέφερα και εγώ, γιατι το ίδιο ισχύει και για το ορθόδοξο V-ουρο.

    Παράθεση
    Στο συγκεκριμένο το μεγαλύτερο μειονέκτημά του είναι η θέση της έλικας και προσωπικά δεν θα το επέλεγα για τον συγκεκριμένο λόγο.Ακόμα και με μικρή έλικα ο κίνδυνος τραυματισμού είναι μεγάλος.
    Πες το πάλι.
    Στην ανάλυση που κάνει ο  Βλαδίμηρος, λέει ότι όσοι πετάνε και τις δύο κατηγορίες μοτοανεμόπτερα και ανεμόπτερα με το ίδιο μοντέλο, παρατηρούν μεγαλύτερη οπισθέλκουσα από την έλικα και τον κώνο στη μύτη. Γι' αυτό απεφάσισαν να βάλουν την έλικα στο χείλος εκφυγής. Προσωπικά νομίζω ότι με τις μικρές έλικες που πλέον πετάνε τα ελαφρά F5J π.χ. 9,5 Χ 5 η οπισθέλκουσα δεν θα είναι τόσο σημαντική. Αλλά για να βγείς παγκόσμιος πρωταθλητής όλα πρέπει να τα λαμβάνεις υπ' όψη.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.534


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 23 Μάρ 2017, 07:31:43 »

    Ασχημο αεροπλάνο, δεν θα το αγοράσω !

    Εμένα μου ήρθε η όρεξη να μετατρέψω κάποιο από τα υπάρχοντα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.534


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Πέμπτη, 23 Μάρ 2017, 07:42:28 »

    Το κάθε ανεμοπλάνο έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα βάση της σχεδίασης του.Κανένα δεν πετά μόνο του,από τον χειριστή του εξαρτάται η απόδοσή του.

    Ναι, αν και τα σημερινά ανεμόπτερα μοιάζουν τόσο πολύ μεταξύ τους, ο ένας έχει αντιγράψει τον άλλο, και ό,τι πλεονέκτημα ή μειονέκτημα έχει το ένα θα το έχει σε περίπου ίδιο βαθμό και το άλλο.
    Οπως έχω πει , όλα τα ανεμόπτερα όταν είναι μέσα σε ανοδικό ανεβαίνουν . Και όλα όταν είναι μέσα σε καθοδικό κατεβαίνουν. Αρα τι μένει; Τότε υπεισέρχεται η εμπειρία του χειριστή, που θα τα κατευθύνει προς το σημείο που υπάρχει ανοδικό, ή θα τα βγάλει από το καθοδικό, ή θα τα τριμάρει για ελάχιστο βαθμό καθόδου, και δεν θα κένει περιττές κινήσεις πηδαλίων που το φρενάρουν.
    Ενα ακόμα σημείο που πιστεύω ότι παίζει ρόλο είναι η καλή όραση του χειριστή. Πως να πετάξεις ένα τέτοιο πουλί μακριά όταν δεν το βλέπεις;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: [1] 2 3 4     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: PLUS το νέο F5J από τον Βλαδίμηρο
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.031 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.