Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.330 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 18:32:38

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 18:32:38

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:50]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304330
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 78
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 50
    Συνολικά: 52
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 9     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Προτάσεις τροποποίησης κανονισμού F5J-GR για το 2018  (Αναγνώστηκε 13897 φορές)
    Mandarakas Andreas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 263



    « Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 2 Δεκ 2016, 18:19:39 »

    Να σταματησεις να παιρνεις κυπελλα... buck2

     Grin Grin +1000!
    Καταγράφηκε
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 2 Δεκ 2016, 20:47:32 »

    kαλα τα κυπελα
    προτασεις θελουμε


    * 1517.JPG (107.13 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 369 φορές.)
    Καταγράφηκε
    ALPHA KILO
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 98



    « Απάντηση #17 στις: Σάββατο, 3 Δεκ 2016, 11:29:24 »

    Αγαπητοί φίλοι,

    Διάβασα όσα γράψατε και παραθέτω τις απόψεις μου.

    Πιστεύω ότι αυτό που κάνουμε στην F5J-GR είναι αργά βήματα ώστε στο τέλος να ταυτοποιηθεί με την F5J FAI.

    Για όποιες αλλαγές αποφασιστούν φέτος πιστεύω ότι πάλι σε ένα χρόνο θα συζητάμε για επιπλέον αλλαγές.

    Ίσως πρέπει να το δούμε από την ανάποδη αυτό το έργο.

    Αργά ή γρήγορα δεν θα έχει λόγους ύπαρξης η F5J-GR. 

    Στην παρούσα φάση οι δυο ξεχωριστές κατηγορίες αποτελούν αιτίες διάσπασης της ανεμοπορίας.

    Δεν μου αρέσει να βλέπω έναν αγώνα F5J-GR με 20 συμμετοχές και μια εβδομάδα αργότερα έναν αγώνα F5J FAI με άλλες 20 συμμετοχές.

    Θα είναι σίγουρα καλύτερα να έχουμε έναν αγώνα με 40 συμμετοχές.

    Εάν θα πρέπει να διαλέξουμε έναν από τους δυο είναι σίγουρα το λογικότερο να διαλέξουμε τον αγώνα που γίνεται διεθνώς, ώστε να έχουμε ελπίδες σαν χώρα να διακριθούμε στο άθλημα αυτό.

    Αναγνωρίζω τις δυσκολίες που μπορεί να έχει η άρτια διεξαγωγή ενός αγώνα  F5J FAI, αλλά νομίζω ότι εάν συνεργαστούμε όλα τα εμπόδια μπορούν να ξεπεραστούν όπως έχουν καταφέρει τόσες χώρες.

    Οι περισσότεροι που ασχολούμαστε από την αρχή με το F5J-GR κάθε χρόνο βλέπουμε θετικά τις αλλαγές που μας φέρνουν πιο κοντά στην F5J FAI διότι αναζωπυρώνουν το ενδιαφέρον μας για την ανεμοπορία.

    Κακά τα ψέματα όταν ξεκινήσαμε πριν 9 χρόνια τα αεροπλάνα μας, και το επίπεδο μας δεν είχαν καμία σχέση με τους αγώνες σήμερα.

    Στους πρόσφατους αγώνες ξέρω ότι αν στα τρία πρώτα λεπτά αποφύγω καθοδικά ρεύματα το πιθανότερο είναι να βγάλω 10λεπτο. Εάν βρω και κανένα θερμικό αρχίζω και βαριέμαι! 

    Η εικόνα να βγάζουν όλοι 10λεπτο και να ισοψηφούν στον γύρο δεν είναι σωστή.
     
    Η εικόνα σε Πανελλήνιο να ξεκινούν τρία μόνο αεροπλάνα και αυτή δεν είναι σωστή.

    Με μεγάλο ενδιαφέρον διάβασα την πρόταση του Grele  για εισαγωγή του Start Height σε όλες τις πτήσεις και αυτό σίγουρα θα αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον μας για την κατηγορία.

    Προσωπικά είμαι υπέρ των πιο γρήγορων εξελίξεων.

    Άρης Κοσμίδης
    Καταγράφηκε
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 5 Δεκ 2016, 21:42:46 »



    Αναγνωρίζω τις δυσκολίες που μπορεί να έχει η άρτια διεξαγωγή ενός αγώνα  F5J FAI, αλλά νομίζω ότι εάν συνεργαστούμε όλα τα εμπόδια μπορούν να ξεπεραστούν όπως έχουν καταφέρει τόσες χώρες.




    Πολλά και ενδιαφέροντα τα όσα γράφεις Άρη, περίμενα κάποιες μέρες μήπως τοποθετηθεί κάποιος διαφορετικά αλλά θέλω κατ αρχήν να  τονίσω πως οι αγώνες F5J FAI που διοργανώνονται στην χώρα μας είναι άρτιοι. Έχουμε δεχτεί συγχαρητήρια (και όχι από ευγένεια) από όλους όσους έχουν έρθει μέχρι σήμερα από το εξωτερικό γι αυτούς.

    Σε δεύτερη φάση θα ήθελα να τονίσω πως είναι εγκληματικό να καταργηθεί η GR  κατηγορία. Θα πρέπει κατά την άποψη μου οι όποιες τροποποιήσεις που θα γίνουν να είναι προπομπός για την FAI κατηγορία.
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2016, 09:08:40 »

    Αγαπητοί φίλοι,

    πράγματι η μέχρι σήμερα οργάνωση των αγώνων F5J FAI στη χώρα μας δεν έχει να ζηλέψει τίποτε από τις οργανώσεις σε άλλες χώρες.

    Οποιο σωματείο έχει τον χώρο, το ανθρώπινο δυναμικό και τη διάθεση να οργανώνει F5J θα είναι μεγάλο κέρδος για τους Ελληνες αερομοντελιστές.

    Θα ήταν ευτύχημα αν μπορούσαν να το κάνουν όλα τα εμπλεκόμενα σωματεία. Αλλά επειδή αυτό δεν θα είναι ποτέ εφικτό, τουλάχιστον για τους περιφερειακούς, γι’ αυτό έχουμε και θα διατηρήσουμε την –GR.

    Η -GR δεν είναι η παιδική κατηγορία όπως πρόσφατα ακούστηκε. (Εχουν ακουστεί και χειρότερα). Είναι μία κατηγορία στημένη με έξυπνο τρόπο, έτσι που αφ’ ενός να ελκύει τους ανεμοπόρους, αφ’ ετέρου να διεκπεραιώνεται εύκολα, σε μικρό γήπεδο από ένα μόνο άτομο.

    Διαφορετικός τρόπος ανόδου μεν, αλλά ίδια προσπάθεια για πτήση 10 λεπτών δε. Δεν συνυπολογίζεται η προσγείωση στη –GR, αλλά αυτό μάλλον επαυξάνει την καθαρόαιμη ανεμοπορική θέση της.

    Η συζήτηση εδώ γίνεται, αν εγκρίνει ο λαός, για το αν συμφέρει να πλησιάσει η –GR την FAI, όπου αυτό είναι εφικτό (start height σε όλες τις πτήσεις και προκριματικοί/τελικοί), εκτός της προσγείωσης.

    Αν γίνει αυτό, θα καταλήξουμε να έχουμε δύο κατηγορίες όμοιες στο μεγαλύτερο μέρος τους. Αυτή με την προσγείωση, και αυτή χωρίς την προσγείωση. Σαν να λέμε ποδόσφαιρο αλλού με off side, και αλλού χωρίς.

    Όμως ΔΕΝ υπάρχει η οικονομική δυνατότητα, για συμμετοχή σε πολλούς αγώνες. Πολλοί προβληματίζονται ακόμα και για μία συμμετοχή στον Πανελλήνιο.  

    Αυτό είναι ένα θέμα που πρέπει να σταθμιστεί σε υπέρτατο βαθμό, πριν πάρουμε τις όποιες αποφάσεις μας.

    Παρακαλώ να συμμετάσχουν οι φίλοι ανεμοπόροι στη συζήτηση, για να ξεκαθαρίσουν όλες οι δυνατές επιλογές μας.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Bocian
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 686


    « Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2016, 11:39:55 »

    Καλημέρα σε όλους τους φίλους Ανεμοπόρους.
    Φέτος συμμετείχα για δεύτερη φορά στον αγώνα, από την πλευρά μου νομίζω ότι ο αγώνας ναι μεν μπορεί για κάποιους να εκπλήρωσε την αποστολή του και ότι πρέπει να γίνουν αλλαγές, αλλά από την άλλη έχει μιά απλότητα μοναδική και έξυπνη θα έλεγα, να τρέχει από ένα άτομο. ίσως για κάποιους αυτό να μην λέει τίποτα,
    αλλά δεν είναι και εύκολο να βρείς επτά, οκτώ άτομα να τα έχεις στο λιβάδι δύο μέρες απο καμιά δεκαριά ώρες.
    Ναι ξέρω ότι οι αγώνες FAI είχαν άρτια οργάνωση και μεγάλη επιτυχία,(στον πρώτο ήμουν χρονομέτρης και στον τελαιυταίο είχα συμμετοχή), και με το υψόμετρο και την προσγειώση είναι και για μένα πολύ συναρπαστικός, αλλά είναι άλλος αγώνας.
    Σκοπός του κάθε αγώνα είναι να κάνει τους αθλητές καλύτερους και αυτό το πέτυχε ο -GR, εγώ πιστεύω ότι όπως τρέχει τώρα
    ο αγώνας  με το start heigt στον τελικό είναι εντάξει. Ο τελικός μπορεί να γίνεται με την συμμετοχή πολλών αθλητών δεν νομίζω να πειράζει αυτό κάπου,
    ούτε χρειάζεται πολλούς γύρους, δεν νομίζω ο ένας γύρως στον τελικό αδικεί κάποιον συμμετέχοντα η ευνοεί κάποιον άλλον.
    Απο τη στιγμή που οι κανόνες είναι κοινοί για όλους δεν υπάρχει Αδικία, Ατυχία ναι, μπορεί, και εμείς  θέλουμε Δίκαιο αγώνα, τώρα αν κάποιος
    συνοδεύεται και απο τη Θεά τύχη τι να κάνουμε με γειά του με χαρά του.
    Εγώ πάντως και στίς δύο κατηγορίες FAI - GR έμαθα πολλά και πέρασα καλά, αυτό με γέμισε και περιμένω να
    ξαναβρεθώ με Ολους σας τη Νεα Χρονιά και στις δύο κατηγορίες και περιμένω και όσους δεν ήρθαν φέτος.

    Φιλικά και περιμένω απόψεις και από πιο έμπειρους φίλους.

    ΥΓ. Το ότι θεωρώ ότι όπως τρέχει ο αγώνας είναι εντάξει, δεν σημαίνει ότι είμαι αντίθετος σε οποιαδήποτε ιδέα  για τη βελτίωση του.
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 6 Δεκ 2016, 11:56:42 από Bocian » Καταγράφηκε

    Σ' αυτή τη χώρα, σε λίγο καιρό, όποιος είναι κάτοχος Ανεμοπτέρου, θα διώκεται Ποινικά.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2016, 12:14:53 »

    Κατά την άποψη μου το να "μπει" το start height χωρίς να υπολογίζεις το χρόνο και να ποινολογείς το ύψος που σταμάτησε την λειτουργία το μοτέρ, θα φέρει αντίθετα αποτελέσματα, καθώς όπως με παραδείγματα ανέφερα σε προηγούμενη ανάρτηση, αυτό μεγαλώνει την όποια αδικία.
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #22 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2016, 12:37:40 »

    Κατά την άποψη μου το να "μπει" το start height χωρίς να υπολογίζεις το χρόνο και να ποινολογείς το ύψος που σταμάτησε την λειτουργία το μοτέρ, θα φέρει αντίθετα αποτελέσματα, καθώς όπως με παραδείγματα ανέφερα σε προηγούμενη ανάρτηση, αυτό μεγαλώνει την όποια αδικία.

    Ο τρόπος ποινολόγησης/κατάταξης με το start height δεν είναι άδικος. Απλά δεν είναι αναλογικός.

    Είναι μία διαδοχή από την παρούσα κατάσταση, που η ποινολόγηση γίνεται με τη σειρά προσγείωσης. Και πάλι ο καλύτερος θα καταλήξει σε ψηλότερη θέση.

    Οσοι δεν βγάλουν 10λεπτο κατατάσονται σύμφωνα με τη σειρά προσγείωσης όπως σήμερα.

    Οσοι βγάλουν 10λεπτο, κατατάσσονται σύμφωνα με το χαμηλότερο start height. Απλά αν αυτοί που πέτυχαν 10΄ είναι π.χ. 4, θα πάρουν 0,1,2,3 βαθμούς ποινής, και όχι όλοι 0 βαθμούς. Θα ακολουθήσουν οι υπόλοιποι με 4,5,6 κ.λ.π.

    Τι αγώνας θα είναι αν πετάνε 10 και πάρουν και οι 10 "0" βαθμούς ποινής;  

    Ναι υπάρχει ρίσκο, αλλά μάλλον αυτό κάνει τον αγώνα πιό ενδιαφέροντα.

    Μήπως και στον F5J FAI δεν υπάρχει το ίδιο ρίσκο;
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 6 Δεκ 2016, 13:32:39 από Γιάννης Κωνσταντακάτος » Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #23 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2016, 13:18:07 »

    kaλησπερα
    από τους 50 με 60 αθλητες f5j που εχουν λαβει μερος στους αγωνες μονο 4 η 5 μπηκαν στον κοπο να καταθεσουν εδώ την αποψη τους πραγμα που δειχνει ότι η κριση μαλλον εχει κανει τον κοσμο να χασει το ενδιαφερον για τους αγωνες και αυτό που βλεπω είναι ότι θα μεινουν 10 -15 το πολύ αθλητες που θα ακολουθησουν τον ένα η τον άλλο αγωνα
    Καταγράφηκε
    albatros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 258



    « Απάντηση #24 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2016, 14:52:29 »

    Ας δούμε και κάποια στατιστικά στοιχεία από το 2016.
    Από τους 5 συνολικά αγώνες F5J-GR που ολοκληρώθηκαν σε 3 έγινε πτήση κατάταξης 15λεπτη με start height.
    Αναλυτικά:
    1.   Σέρρες     συμμετέχοντες αθλητές 18, πτήση fly off  6 αθλητές
    2.   Θες/νίκη  συμμετέχοντες αθλητές 15, πτήση Fly off 2 αθλητές
    3.   Λάρισα    συμμετέχοντες αθλητές 20, πτήση Fly off 3 αθλητές.
    Ελπίζω αυτά να βοηθήσουν στην συζήτηση,
    Καταγράφηκε

    Μπάμπης  Παραστατίδης - ΕΑΘΘ
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #25 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2016, 17:55:55 »

    kaλησπερα
    από τους 50 με 60 αθλητες f5j που εχουν λαβει μερος στους αγωνες μονο 4 η 5 μπηκαν στον κοπο να καταθεσουν εδώ την αποψη τους πραγμα που δειχνει ότι η κριση μαλλον εχει κανει τον κοσμο να χασει το ενδιαφερον για τους αγωνες και αυτό που βλεπω είναι ότι θα μεινουν 10 -15 το πολύ αθλητες που θα ακολουθησουν τον ένα η τον άλλο αγωνα

    To έγραψα και παραπάνω με άλλα λόγια, Οι υποθέσεις είναι η πηγή πολλών κακών, ή αλλιώς :
    Με λάθος υπόθεση, θα βγάλεις λάθος συμπέρασμα
    Το ότι πολύ ΔΕΝ συμμετέχουν σε μια κουβέντα, δε σημαίνει ότι ΔΕΝ θα πάνε σε κάποιων από τους αγώνες που γίνονται FAI ή GR.
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    PeSta
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 55



    « Απάντηση #26 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2016, 19:46:56 »

    Αγαπητοί φίλοι ,
    Τρία ήταν κατά την άποψή μου τα χαρακτηριστικά της χρονιάς που τελείωσε:
    1. Το ’16 οι αγώνες έτρεξαν πολύ καλά, με λυμένα τα προβλήματα προηγούμενων χρόνων, θεωρητικά λοιπόν δεν χρειάζεται να αλλάξουμε κάτι.
    2. Είχαμε γενικά λιγότερες συμμετοχές στους αγώνες. Δε νομίζω ότι οι όποιες αλλαγές  έγιναν ή οι όποιες θα γίνουν είναι ο λόγος που κάποιοι από μας σταμάτησαν, προσωρινά ελπίζω, την αθλητική δραστηριότητα ή ο λόγος που θα ξαναγυρίσουν.
    3. Το επίπεδο αθλητών και εξοπλισμού συνεχίζει να βελτιώνεται.
    Εδώ νομίζω βρίσκεται όλο το ζουμί της συζήτησης. Γιατί είναι η πρώτη φορά που η συζήτηση γίνεται όχι για να λύσουμε κάποιο πρόβλημα, αλλά για να εξετάσουμε αν πρέπει να γίνουν αλλαγές για να καλυφθούν οι όποιες “ανάγκες” αυτής της βελτίωσης-εξέλιξης, για το αν πρέπει να πάει ο αγώνας στο "επόμενο επίπεδο".

    Οι απόψεις – προτάσεις μου:

    -Το ζητούμενο για να υπάρχει βελτίωση είναι να γίνονται αγώνες. Ούτε καν προπόνηση δεν θα κάνουμε αν δεν γίνονται αγώνες. Αυτός είναι ο σίγουρος δρόμος για να μη σβήσει η κατηγορία. Και ο μόνος τρόπος, καλώς ή κακώς,  για πολλούς αγώνες είναι η εύκολη οργανωτικά –GR. Πρότασή μου λοιπόν  είναι να προσπαθήσουμε το ’17 να διοργανώσουμε περισσότερους αγώνες. Ήδη η Ε.Α.Θ. έχει κάνει ενέργειες προς την κατεύθυνση αυτή, ας ακολουθήσουν κι άλλες λέσχες.
    -Για την χρήση του start height σε όλους τους γύρους του αγώνα θα συμφωνούσα αν έβλεπα τους μισούς συμμετέχοντες του αγώνα στα Fly Off. Μέχρι να δούμε τέτοια βελτίωση – εξέλιξη δεν νομίζω ότι χρειάζεται, τα στοιχεία του Μπάμπη το δείχνουν ξεκάθαρα. Εξάλλου έχουμε και την φετινή χρονιά μπροστά μας για να μας βοηθήσει να βγάλουμε πιο ασφαλή συμπεράσματα.
    -Κατά την άποψή μου δεν πρέπει να μπερδεύονται οι δύο κατηγορίες. Άσχετα αν όλοι κι όλοι είμαστε 50-60 άτομα, θεωρώ ότι μπορούν άνετα να συνυπάρξουν. Νομίζω ότι άλλο σκοπό εκπληρώνει η -GR και άλλο σκοπό η FAI.
    Αυτά προς το παρόν, παρακολουθώ με ενδιαφέρον και αν χρειαστεί θα επανέλθω. Άλλωστε έχουμε πολύ χρόνο μπροστά μας αγαπητέ Ευάγγελε.
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 6 Δεκ 2016, 20:15:50 από PeSta » Καταγράφηκε

    Πέτρος Σταμάτης - Ε.Α.Θ.
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #27 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2016, 21:15:14 »

    Αγαπημένοι μου,

      Κατά την γνώμη μου και όπως έχει διατυπωθεί παραπάνω, νομίζω πως θα πρέπει να διαχωρίσουμε αρχικά αν θα πρέπει η F5J-GR να παραμείνει απλή (-προσιτή) ως έχει μέχρι τώρα κατηγορία και απλά να λύσουμε το θέμα ισοβαθμιών ή αν θα γίνει ένα εκκολαπτήριο για τους μελλοντικά F5J(-FAI) πιλότους επιλύοντας συγχρόνως το ίδιο περί ισοβαθμιών θέμα.

      Η άποψή μου είναι πως θα πρέπει να μείνουμε στην απλή μορφή που υπάρχει ως τώρα.

      Προσπαθώ να θυμηθώ τον εαυτό μου στις πρώτες μου προσπάθειες να πετάξω ανάμεσα σε άλλους διαγωνιζόμενους για να καταλάβω ποιες ήταν οι πραγματικές μου τότε ανάγκες και γιατί μου άρεσε τόσο η κατηγορία του F5J-GR. Ένας εύκολος (στο στήσιμο αλλά και στην παρακολούθηση της εξέλιξης του) αγώνας, που με χωρίς μεγάλη προσπάθεια μπορούσα να καταλάβω που βρισκόμουνα (σε κατάταξη, σε προσωπική πρόοδο), αφήνοντας μου ενέργεια (πνευματική κυρίως) ν' αφιερώσω στο καλύτερο που μπορούσα να πετάξω.

      Απέκτησα αγωνιστική εμπειρία, με λιγότερες απαιτήσεις από αγωνιστικής πλευράς (για εφαρμογές στρατηγικών, εστίαση στις επικρατούσες συνθήκες κλπ) αλλά και από πλευράς εξοπλισμού η προσέγγιση μπορούσε να γίνει ακόμη και με τα στοιχειώδη.

       Όλα αυτά με τη βασική προϋπόθεση ότι έχω τις μεγαλύτερες πιθανότητες να διακριθώ. Άλλωστε και γι' αυτό διαγωνίζομαι.

       Κατεβάζοντας το ύψος ανόδου αισθητά (50μ ίσως) θα προσέφερε λύση αρχικά στο θέμα ισοβαθμιών, αλλά και κίνητρο νομίζω σε νεοεισελθείς να μετέχουν με χαμηλότερου κόστους ανεμόπτερα (μιας και αρχίζουν να αποκτούν αξία μικρότερα ανοίγματα φτερών). Οι αλλαγές από πλευράς ALTMTR και ALTIS είναι νομίζω οι ελάχιστες και το βασικότερο είναι πως οι "Masters' μας θα παραπονιούνται πλέον λιγότερο πως δεν βλέπουν...  Wink

     
     
    Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #28 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2016, 21:35:19 »

    Καλησπέρα,

    Το start height ήταν η πιο καλή ιδέα των τελευταίων χρόνων στον χώρο των αγώνων ανεμοπορίας στο CIAM. Και χαίρομαι που ήμουν επικεφαλής της ομάδας που εκπόνησε τους κανονισμούς της κατηγορίας F5J οι οποίοι σημειώνω ότι ακολούθησαν αυτούς της F5J GR.

    Ετσι όπως είναι αυτή την στιγμή οι κανονισμοί εξυπηρετούν την φιλοσοφία της κάθε κατηγορίας. Η εισαγωγή του start height στην F5J GR θα πρέπει να γίνει με αρκετή σκέψη και κάποιες επιμέρους παραμέτρους ώστε να μην αλλοιωθεί η κατηγορία. Θα δώσω μερικά παραδείγματα που νομίζω ότι θα βοηθήσουν.

    Για χάρη του παραδείγματος δεν υπολογίζουμε την βαθμολόγηση της προσγείωσης. Ας πούμε ότι σε ένα γύρο υπάρχουν τρεις αθλητές. Ο ένας κάνει χρόνο 9,59 άρα κάτω από 10 λεπτά και καταγράφει ύψος 50 μέτρα. Ο δεύτερος τον ίδιο χρόνο και καταγράφει ύψος 200 μέτρα καιο τρίτος κάνει 10,01 και καταγράφει ύψος 300 μέτρα.

    Στην F5J ο πρώτος θα είχε 574 βαθμούς (απόλυτο), ο δεύτερος 499 βαθμούς και ο τρίτος που θα ήταν και ο μόνος που θα είχε συμπληρώσει το 10λεπτο θα είχε 200 βαθμούς (για την ακρίβεια 199). Για το παράδειγμα δεν μας ενδιαφέρει η αναγωγή στους 1000 βαθμούς.

    Στην F5J GR ο τρίτος θα είχε 0 βαθμούς άρα 1ος στην κατάταξη, ο δεύτερος θα είχε 1 βαθμό ποινής αφού προσγειώθηκε 2ος και ο τρίτος πάλι τους ίδιους βαθμούς αφού προσγειώθηκε και αυτός στον ίδιο χρόνο 9,59.

    Η φιλοσοφία του F5J GR βασίζεται στην ιδέα ότι λίγο πολύ οι περισσότεροι θα ανεμοπορήσουν από τα 200 μέτρα άρα η σειρά προσγείωσης έχει κάποιο κοινό παρονομαστή. Η φιλοσοφία της F5J άρα start height ξεκινά από αλλού.

    Η χρήση του start height για τις ισοβαθμίες στην F5J GR είναι καλή επιλογή, αλλά η πλήρης ενσωματωση του start height σε όλες τις πτήσεις της F5J GR χρειάζεται και κάτι ακόμα. Αυτό πρέπει να ψάξουμε.

    Η φιλοσοφία και η απλότητα στην διοργάνωση αγώνων F5J GR είναι αναγκαίο να παραμείνει. Το να βρείς το απαραίτητο ανθρώπινο δυναμικό για αγώνα F5J για να καταφέρεις να διοργανώσεις τον αριθμό των αγώνων που κάνουμε τώρα στην κατηγορία F5J GR είναι σχεδόν αδύνατον.

    Ψάξιμο λοιπόν για κάτι εξίσου απλό.
    Καταγράφηκε
    Geοrge
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042



    « Απάντηση #29 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2016, 23:02:13 »

    Αγαπημένοι μου,

      Κατά την γνώμη μου και όπως έχει διατυπωθεί παραπάνω, νομίζω πως θα πρέπει να διαχωρίσουμε αρχικά αν θα πρέπει η F5J-GR να παραμείνει απλή (-προσιτή) ως έχει μέχρι τώρα κατηγορία και απλά να λύσουμε το θέμα ισοβαθμιών ή αν θα γίνει ένα εκκολαπτήριο για τους μελλοντικά F5J(-FAI) πιλότους επιλύοντας συγχρόνως το ίδιο περί ισοβαθμιών θέμα.

      Η άποψή μου είναι πως θα πρέπει να μείνουμε στην απλή μορφή που υπάρχει ως τώρα.

      Προσπαθώ να θυμηθώ τον εαυτό μου στις πρώτες μου προσπάθειες να πετάξω ανάμεσα σε άλλους διαγωνιζόμενους για να καταλάβω ποιες ήταν οι πραγματικές μου τότε ανάγκες και γιατί μου άρεσε τόσο η κατηγορία του F5J-GR. Ένας εύκολος (στο στήσιμο αλλά και στην παρακολούθηση της εξέλιξης του) αγώνας, που με χωρίς μεγάλη προσπάθεια μπορούσα να καταλάβω που βρισκόμουνα (σε κατάταξη, σε προσωπική πρόοδο), αφήνοντας μου ενέργεια (πνευματική κυρίως) ν' αφιερώσω στο καλύτερο που μπορούσα να πετάξω.

      Απέκτησα αγωνιστική εμπειρία, με λιγότερες απαιτήσεις από αγωνιστικής πλευράς (για εφαρμογές στρατηγικών, εστίαση στις επικρατούσες συνθήκες κλπ) αλλά και από πλευράς εξοπλισμού η προσέγγιση μπορούσε να γίνει ακόμη και με τα στοιχειώδη.

       Όλα αυτά με τη βασική προϋπόθεση ότι έχω τις μεγαλύτερες πιθανότητες να διακριθώ. Άλλωστε και γι' αυτό διαγωνίζομαι.

       Κατεβάζοντας το ύψος ανόδου αισθητά (50μ ίσως) θα προσέφερε λύση αρχικά στο θέμα ισοβαθμιών, αλλά και κίνητρο νομίζω σε νεοεισελθείς να μετέχουν με χαμηλότερου κόστους ανεμόπτερα (μιας και αρχίζουν να αποκτούν αξία μικρότερα ανοίγματα φτερών). Οι αλλαγές από πλευράς ALTMTR και ALTIS είναι νομίζω οι ελάχιστες και το βασικότερο είναι πως οι "Masters' μας θα παραπονιούνται πλέον λιγότερο πως δεν βλέπουν...  Wink

    Χαμόγελο

    Καλησπέρα σε όλους σας,
    Αγαπητέ  Γιώργο με καλύπτει ακριβώς κάθε σου λέξη και κάπως έτσι με έκανε και εμένα να συμμετάσχω  στους αγώνες.

    Καλές γιορτές σε όλους σας,

    Γιώργος
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 9     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Προτάσεις τροποποίησης κανονισμού F5J-GR για το 2018
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.