Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.323 μηνύματα σε 12.379 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 16 Απρ 2024, 21:27:29

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 16 Απρ 2024, 21:27:29

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 18:34]

    από dominicm
    [Σήμερα στις 14:57]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 23:14]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 1 Απρ 2024, 12:53:25]

    [Κυριακή, 31 Μάρ 2024, 23:37:58]

    από panyaek
    [Κυριακή, 31 Μάρ 2024, 19:13:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304323
    Σύνολο θεμάτων: 12379
    Online σήμερα: 55
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 36
    Συνολικά: 37
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Aileron differential πότε και γιατί;  (Αναγνώστηκε 7567 φορές)
    ΦΩΤΗΣ ΚΑΛΕΥΡΑΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 600


    Embraer 145


    « στις: Τρίτη, 30 Αύγ 2016, 22:28:56 »

    Ανοίγω αυτό το θέμα για να βοήσουν οι ποιό έμπειροι πότε και γιατί να ρυθμίσουμε στα μοντέλα μας το aileron differential.
    Πιστεύω ότι όλοι καταλαβαίνουμε την λειτουργία του από το όνομα της ρύθμισης (Μειώνει την κίνηση του ενός από τα δύο σέρβο στα aileron).
    Απορίες μου:
    1) Για ποιό λόγο να το κάνουν αυτό τα aileron;
    2) Μπορούμε να το ρυθμίσουμε σε όλους του τύπους φτερών; Αν ναί πώς βρίσκουμε την ιδανική θέση ρύθμισης στο φτερό μας;
    Ρωτάω για να μάθω και για το δικό μου φτερό στο f-16 αν είναι καλό να το ρυθμίσω.
    ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΟΙΡΑΣΤΕ ΓΝΩΣΕΙΣ...
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

    Καταγράφηκε

    Build it your self!
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.756



    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 30 Αύγ 2016, 22:49:48 »

    Φώτη μου καλησπέρα!!
    Ειναι μια πολύ καλή ερωτηση αεροδυναμικής!
    Ο λόγος που υπάρχει το differential στα aileron  ειναι ο εξής.Οταν δεν κουναμε τα αιλερον η πτερυγα μας κανει την δουλεία της!Οταν βαλουμε αιλερον η μεριά που σηκωνεται δημιουργεί αντωση και η μεριά που κατεβαινει δημιουργει το αντιθετο .Το αντιθετο συγχρόνως δημιουργεί και drag  οπότε σου αλάζει και την κατευθηνση στον καθετο αξονα του αεροσκαφους YAW.Ολα τα αεροσκάφη εχουν αυτη την ρυθμηση .Και στα μοντέλα επισης χρειαζεται το ιδιο.Ευτυχώς με της νεες τηλεκατευθηνσεις πλεον μπορει κανενας να ρυθμηση το diferential ηλεκτρονικά.Παλια το φτιαχνανε μηχανικά απο τα χορν των πηδαλίων.
    Και στο φ-16 θα σε βοηθήσει .Μπορεις να ξεκινησεις με 2 θεσεις σε διακοπτη και να βαλεις στην αρχή λίγο.και μετα να το ρυθμησεις και άλλο αν χρειαστει.Παντως καλό ειναι στα τζετ να εχουμε και μεγαλες και μικρές κινήσεις στα αιλερον μιας και οι ταχήτητες αλλαζουν δραματικά απο 60 εως 300.Οποτε καλό ειναι να εχεις δυο επιλογες με differential παντα αλλα και μικρες και μεγαλες κινησεις!!
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ΦΩΤΗΣ ΚΑΛΕΥΡΑΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 600


    Embraer 145


    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 30 Αύγ 2016, 23:26:48 »

    Kατανοητό και ευχαριστώ Αργύρη.
    Μικρές και μεγάλες κινήσεις έχω (μάλλον πες ότι τις έχουμε όλοι), το differential πως το ρυθμίζουμε; δηλ ποιά κίνηση μειώνουμε; το aileron που ανεβαίνει προς τα πάνω για να κατέβει το φτερό ή το aileron που κατεβαίνει για να ανέβει το φτερό;
    Οντως το YAW το έχω παρατηρήσει στις πτήσεις μου και δεν μου αρέσει η συμπεριφορά αυτή. Δεν γνώριζα όμως που οφείλεται.
    Καταγράφηκε

    Build it your self!
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.756



    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 30 Αύγ 2016, 23:43:02 »

    Μειώνουμε την κινηση down που παει κατω , πρεπει να ειναι πολύ μικροτερη απο αυτη που ανεβαινει πανω απο την αλλη μεριά.Μια καλη αναλογία ειναι απο 2 προς 1 εως 3-1.
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Bocian
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 686


    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 31 Αύγ 2016, 00:25:25 »

    Φώτη όπως στα είπε ο Αργύρης, στα ανεμόπτερα θεωρείται ''υποχρεωτική''  αυτή η ρύθμιση. Αλλά και στο αεροπλάνο σου θα δεις διαφορετική συμπεριφορά στη στροφή, που πιστεύω πως θα σε ενθουσιάσει.
    Καταγράφηκε

    Σ' αυτή τη χώρα, σε λίγο καιρό, όποιος είναι κάτοχος Ανεμοπτέρου, θα διώκεται Ποινικά.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 31 Αύγ 2016, 02:49:26 »

    Τα γράφει και ο Γιάννης εδώ: http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-052d.htm
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 31 Αύγ 2016, 07:01:38 »

    Η αντίθετη εκτροπή, αντισταθμίζεται είτε με διαφορική κίνηση των ailerons, ή με προσθήκη μίξης του rudder, είτε με συνδυασμό των δύο.
    Η αντίθετη εκτροπή εμφανίζεται σε φτερά που έχουν οτιδήποτε αεροτομή πλην συμμετρικής, και πετάνε με οιαδήποτε θετική γωνία προσβολής, πλην της μηδενικής. Με άλλα λόγια εκτός της περίπτωσης που η αεροτομή είναι συμμετρική και πετάει με μηδενική γωνίά προσβολής, όλες οι άλλες θα εμφανίσουν αντίθετη εκτροπή.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 31 Αύγ 2016, 11:17:51 »

    Ανοίγω αυτό το θέμα για να βοήσουν οι ποιό έμπειροι πότε και γιατί να ρυθμίσουμε στα μοντέλα μας το aileron differential.

    Ρωτάω για να μάθω και για το δικό μου φτερό στο f-16 αν είναι καλό να το ρυθμίσω.



    Θα μπορούσες να λειτουργήσεις την ουρά του F-16 σου ως tailerons, δηλαδή elevator και aileron μαζί, σε συνδυασμό με τα ailerons των φτερών, όπως γίνεται στο full scale F-16 και τί επιπτώσεις θα είχε αυτό στην αντίθετη εκτροπή;
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.756



    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 31 Αύγ 2016, 12:07:04 »

    Αυτό που λεει ο Νικόλας ειναι μια σωστή λυση στο προβλημα της εκτροπής και όντως το εχουν όλα τα συγχρονα JET!Οταν κανουμε την ουρα taileron μειωνεται δραστικά και η εκτροπή στο yaw  αφού οσο πιο κοντα στην ατρακτο ειμαστε τοσο λιγοτερο ειναι το φαινομενο.Η μεριά του αιλερον που κατεβαινει και που παραγει την αντωση αλλα και το drag στο ακροπτερυγιο δημιουργει πιο εντονο το φαινομενο του YAW , απο ότι ειναι στα taileron.Βεβαια αυτη την λειτουργεια τα μαχητικά την εχουν και για εναν αλλο σπουδαιότερο λόγο!!! Ειδικά στην προσγειωση στα αεροπλανοφόρα !!Κρατάνε την πτερυγα για την αντωση κατεβαζωντας τα πάντα κατω ....και τα χειλη προσβολής και τα χειλη εκφυγης (αιλερον) κανωντας την αεροτομη untercamber!! οποτε εχουν τεραστια αντωση !!και κατευθηνουν το αεροσκαφος περισσότερο με τα tailerons ...ουρά .
    Ενας αλλος λογος που τα μαχητικά χρησιμοποιουν τα taileronw ειναι και για μεγαλητερη ευελιξία σε μεγαλες γωνίες προσβολής και ακροβατικά!
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ΦΩΤΗΣ ΚΑΛΕΥΡΑΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 600


    Embraer 145


    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 31 Αύγ 2016, 21:47:15 »

    Σας διάβασα με πολύ ενδιαφέρον και οι ρυθμίσεις μου έχουν ήδη γίνει χάρη στο aeromodelling και εσάς. Αν δώσω εξετάσεις το έχω το 20. Το προσωπικό μου θέμα λύθηκε και σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους.
    Αλλη απορία που γεννήθηκε μέσα από τα παραπάνω... Γιατί κανένας κατασκευαστής δεν αναφέρει στο manual, οποιουδήποτε μοντέλου το ιδανικό differential και όλοι μα όλοι τους έχουν την ίδια κίνηση στα aileron; Δεν το έχω δει σε κανένα από τα manual που έπεσε στα χέρια μου.
    Καταγράφηκε

    Build it your self!
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 31 Αύγ 2016, 21:55:40 »

    Αλλοι το αναφερουν απο ο,τι εχω δει.Εξαρταται μαλλον απο το ποσο καλο μανιουαλ γραφει ο καθενας. Τελικα, ρυθμισες tailerons?
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    ΦΩΤΗΣ ΚΑΛΕΥΡΑΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 600


    Embraer 145


    « Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 31 Αύγ 2016, 22:03:26 »

    Αλλοι το αναφερουν απο ο,τι εχω δει.Εξαρταται μαλλον απο το ποσο καλο μανιουαλ γραφει ο καθενας. Τελικα, ρυθμισες tailerons?
    Oχι το έχω flaperon και πίσω μόνο elevator. Θα δοκιμάσω πρώτα το differential και βλέπουμε.
    Καταγράφηκε

    Build it your self!
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.756



    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 31 Αύγ 2016, 22:18:37 »

    Ειναι γεγονός οτι στο μανουαλ της skymaster γραφει να εχει την ιδια αποσταση και πανω και κατω...αλλα ο κατασκευαστης εχει φροντησει να δωσει differential με αλλο τροπο.....Εχει το σημειο των μεντεσεδων στην πανω μεριά και οταν το πιδάλιο κατεβαινει κατω ενα μερος της επιφανιας απο κατω μπαινει μεσα στο φτερό. Οπότε εχει μικρότερη επιφανεια εκτεθιμένη απο ότι οταν η αλλη μεριά ανεβαινει.Ειναι ενα ειδος τεχνιτού differential λοιπόν.Αρα εχει και εσυ αμα θελεις περισσότερο του βαζεις μετα ηλεκτρονικά!
    Ενω η skymaster λεει 20 και 20 mm πανω κατω η x-tream δινει 15-19 και 30% expo.
    Σου στελνω και τα μανουαλ !

     http://www.skymasterjet.com/image5/162.jpg
    http://www.skymasterjet.com/image5/1618.jpg
    http://www.chiefaircraft.com/pdf/f16xtreme.pdf
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ΦΩΤΗΣ ΚΑΛΕΥΡΑΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 600


    Embraer 145


    « Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 31 Αύγ 2016, 22:52:11 »

    Ειναι γεγονός οτι στο μανουαλ της skymaster γραφει να εχει την ιδια αποσταση και πανω και κατω...αλλα ο κατασκευαστης εχει φροντησει να δωσει differential με αλλο τροπο.....Εχει το σημειο των μεντεσεδων στην πανω μεριά και οταν το πιδάλιο κατεβαινει κατω ενα μερος της επιφανιας απο κατω μπαινει μεσα στο φτερό. Οπότε εχει μικρότερη επιφανεια εκτεθιμένη απο ότι οταν η αλλη μεριά ανεβαινει.Ειναι ενα ειδος τεχνιτού differential λοιπόν.Αρα εχει και εσυ αμα θελεις περισσότερο του βαζεις μετα ηλεκτρονικά!
    Ενω η skymaster λεει 20 και 20 mm πανω κατω η x-tream δινει 15-19 και 30% expo.
    Σου στελνω και τα μανουαλ !

     http://www.skymasterjet.com/image5/162.jpg
    http://www.skymasterjet.com/image5/1618.jpg
    http://www.chiefaircraft.com/pdf/f16xtreme.pdf
    Σωστά το έψαξες, βάση του πρώτου manual έστησα το μοντέλο. Για το θέμα των πιδαλίων κοίταξα στην εικόνα μόνο μη γνωρίζοντας για το differential. Το μοντέλο αυτό όμως θέλει παραπάνω μείωση παρά την τοποθέτηση των μεντεσέδων ψηλά. Το είδα στην πτήση. Θα σας πώ εντυπώσεις από την αλλλαγή.
    Καταγράφηκε

    Build it your self!
    mikrosdedalos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 654


    Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 31 Αύγ 2016, 23:22:48 »

    Ανοίγω αυτό το θέμα για να βοήσουν οι ποιό έμπειροι πότε και γιατί να ρυθμίσουμε στα μοντέλα μας το aileron differential.
    Πιστεύω ότι όλοι καταλαβαίνουμε την λειτουργία του από το όνομα της ρύθμισης (Μειώνει την κίνηση του ενός από τα δύο σέρβο στα aileron).
    Απορίες μου:
    1) Για ποιό λόγο να το κάνουν αυτό τα aileron;
    2) Μπορούμε να το ρυθμίσουμε σε όλους του τύπους φτερών; Αν ναί πώς βρίσκουμε την ιδανική θέση ρύθμισης στο φτερό μας;
    Ρωτάω για να μάθω και για το δικό μου φτερό στο f-16 αν είναι καλό να το ρυθμίσω.
    ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΟΙΡΑΣΤΕ ΓΝΩΣΕΙΣ...
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!



    Δεν χρειάζεται aileron differential στις συμμετρικές  αεροτομές. Η κίνηση των aileron δεν δημιουργεί εκτροπή στον άξονα
    λόγο ομοιόμορφης συμπεριφοράς της συμμετρικής αεροτομής, είτε το aileron είναι πάνω είτε κάτω.
    Στις άλλες αεροτομές θα βοηθούσε το aileron differential.
    Νομίζω άλλωστε ότι στα f-16 λόγο ταχύτητας και αεροδυναμικής το rader λειτουργεί περισσότερο σαν φρένο και δεν διορθώνει τον άξονα.
    Στα ανεμόπτερα  λόγο αεροτομής , ταχύτητας και μεγάλου εκπαιτάσματος είναι απαραίτητο το aileron differential
    Κάθε κατηγορία αεροπλάνων συμπεριφέρεται διαφορετικά και θέλει διαφορετικό στήσιμο.
    Καταγράφηκε

    ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: Aileron differential πότε και γιατί;
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.