Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
306.101 μηνύματα σε 12.442 θέματα από 6.489 Μέλη / Τελευταίο μέλος: eurotrorm
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 7 Δεκ 2024, 03:49:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 7 Δεκ 2024, 03:49:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από 3DJunk
    [Σήμερα στις 02:04]

    από bleriot
    [Σήμερα στις 00:35]

    [Χθες στις 22:59]

    από spirost
    [Χθες στις 21:10]

    [Χθες στις 14:19]

    από spirost
    [Πέμπτη, 5 Δεκ 2024, 16:54:29]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 5 Δεκ 2024, 15:34:22]

    από Markhelis
    [Πέμπτη, 5 Δεκ 2024, 14:28:45]

    [Πέμπτη, 5 Δεκ 2024, 12:58:54]

    [Τρίτη, 3 Δεκ 2024, 12:50:28]

    από hpergm
    [Κυριακή, 1 Δεκ 2024, 14:59:02]

    [Κυριακή, 1 Δεκ 2024, 01:49:54]

    από spirost
    [Παρασκευή, 29 Νοε 2024, 11:38:37]

    από DeltaMan
    [Παρασκευή, 29 Νοε 2024, 11:05:39]

    [Παρασκευή, 29 Νοε 2024, 01:38:59]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6489
    Τελευταίο: eurotrorm
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 306101
    Σύνολο θεμάτων: 12442
    Online σήμερα: 91
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 17
    Συνολικά: 17
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 6     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κανονισμός drones (ΣΜΗΕΑ)  (Αναγνώστηκε 25588 φορές)
    Michael
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 169


    « στις: Τρίτη, 24 Μαΐ 2016, 19:04:56 »

    http://www.opengov.gr/yme/?p=3248
    Καταγράφηκε
    papabill
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.178



    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 25 Μαΐ 2016, 00:12:39 »

    Ωχ ωχ ωχ...
    Καταγράφηκε

    Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
    Dylailas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 48



    « Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 25 Μαΐ 2016, 01:15:03 »

    Ούτε Χαρταετό πλέον Πάνο...

    Μάκης.
    Καταγράφηκε

    Goblin 500 sport
    Gaui X3
    kolotoympas
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.354



    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 25 Μαΐ 2016, 06:27:08 »

    Αν έχει να πει κάποιος κάτι ας μιλήσει τώρα, αλλιώς ας σωπάσει για πάντα.

     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    friar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106



    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 25 Μαΐ 2016, 06:59:10 »

    Καλημέρα σας

    Απορία επί του Άρθρου 19 – Διεξαγωγή πτήσεων των ΣμηΕΑ
    1.2 Άδεια Πτητικής Λειτουργίας
    Η άδεια Πτητικής Λειτουργίας έχει τη μορφή :
    * Βεβαίωσης κατασκευαστή ισχύουσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, για τη γενική ασφάλεια του προϊόντος για τα ΣμηΕΑ «Ανοικτής Κατηγορίας».

    Το CoC για το CE 1313 είναι ικανοποιητικό;
    Καταγράφηκε
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 25 Μαΐ 2016, 07:05:13 »

     kaλημερα
    αφου ειναι σε ανοικτη διαβουλευση όλα καλα
    τηρηση μητρώου ελενκτων κατασκευαστών ακομα και ο κατασκευαστης αν και μπορει να μην είναι χειρειστης θα ελενχεται  αυτό το το βλεπω λιγο δυσκολο αφου  οι παντες αγοραζουν τα παντα από το ιντερνετ και οι οδηγιες κατασκευης αυτων που φτιαχνουν με ανεξάρτητα κομματια και όχι ετοιμα τυπου φαντομ είναι παντου  στο διαδικτυο
    εγω νομιζω ότι το καλυτερο που πρεπει να γινει είναι να αντιγράψουμε το κανονισμο ασφαλειας για drones τηs  USA που οι ανθρωποι σε  θεματα ασφαλειας πτησεων δεν παιζουν και είναι 100 χρονια μπροστα από εμας

    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.096



    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 25 Μαΐ 2016, 07:59:43 »

    Ανοικτή διαβούλευση . Όποιος έχει ιδέες για αλλαγές , ας τις στείλει

    Με μια γρήγορη ανάγνωση , διαπίστωσα . ότι εφόσον δεν εμπλέκεται εμπορική εκμετάλλευση και η πτήση γίνεται εντός των ορίων οπτικής επαφής , μας καλύπτει ο υπάρχον κανονισμός αερομοντέλων .
    Εννοώ οτι ακόμα και αν κάνει αυτόνομη πτήση ,  αν μπορούμε να πάρουμε τον έλεγχο ανά πάσα στιγμή  , το εμφανίζουμε σαν αερομοντέλο .

    Αλλά και για τις ιδιοκατασκευές ,ή τα drone του εμπορίου  εντάσσονται , στην "¨ανοικτή κατηγορία " οι απαιτήσεις δεν είναι  υπερβολικές


    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 25 Μαΐ 2016, 08:20:45 από Γιάννης Παξιμαδάκης » Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.389



    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 25 Μαΐ 2016, 12:04:26 »

    Καλημέρα,

    Δυστυχώς Αβυσσος η ψυχή του ανθρώπου.

    Η πρώτη ανάγνωση δειχνει τα παρακάτω.

    1. Ενώ η ανοικτή κατηγορία, κακώς μεν αλλά έχει κάποια χαρακτηριστικά βάρους για ένταξη σε αυτή, οι άλλες δύο είναι μεγάλο ερωτηματικό πως εντάσεσαι σε αυτές. Λάθος ο διαχωρισμός με βάρος.
    2. Η αναφορά σε geofencing χωρίς να περιγράφεις τις ειδικές προδιαγραφές ώστε ακόμα και αν ήθελε κόποιος κατασκευαστής να συμμορφωθεί είναι λόγος για μη δυνατότητα εφαρμογής.
    3. Η σήμανση με RFID tag χωρίς πάλι περιγραφή των ειδικών απαιτήσεων πάλι κάνει την πρόβλεψη ανεφάρμοστη. Επίσης RFID που να καλύπτει προδαγραφή 800 μέτρων δεν πιστεύω να υπάρχει. Ακόμα όμως και αν υπήρχε η συχνότητα λειτουργίας της θα ήταν απαγορευτική για όλα τα υπόλοιπα συστήματα του drone. Πιθανότατα θα "ψηνόντουσαν"
    4. Ασφάλιση χωρίς να προβλέπει τουλάχιστον κάποιο κατώτατο όριο είναι αστείο
    5. Υποβολή σχεδίου πτήσης για μια συσκευή μικρή που η διάρκεια της με το ζόρι κρατά 10 λεπτά είναι πρωτάκουστο.

    Υπάρχει και κάτι ακόμα που αν δεν το γωνρίζεις πως δουλεύει δεν σε βάζει σε υποψία. Η νηολόγιση με εθνικούς κωδικούς SX. Η εφαρμογή αυτού συνεπάγεται άμεση ενημέρωση της εφορίας και επειδή δεν υπάρχει ειδική πρόβλεψη για τα drones θα αγοράζεις πχ ένα parrot με 100 ευρώ για το παιδί σου και θα πρέπει να έχεις τεκμηριο σαν να έχεις κανονικό αεροπλάνο, δηλαδή 60.000 Ευρώ ή όσο έχει πάει τώρα. Για να πειστεί το Υπουργείο να κατεβάσει τοτεκμήριο για τα υπερελαφρά από 60.000 σε 25.000 πέρασε  τουλάχιστον 1 χρόνος και άπειρες επισκέψεις κλπ.

    Το πιο ωραίο στην πρώτη σελίδα που αναφέρει τα balloons ώς μπαλόνια. Αν στην ΥΠΑ δεν ξέρουν ότι τα balloons είναι τα αερόστατα τι άλλο να πει κανείς?

    Αφού διαβαστεί με μεγαλύτερη προσοχή είναι σίγουρο οτι θα βρεθούν και άλλα "ζουμερά" σημεία.

    Καταγράφηκε
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 25 Μαΐ 2016, 18:34:43 »

    Καλησπέρα σε όλους,

    Εγώ βρήκα ψηλο-ευχάριστη την έκδοση διαβούλευσης , γιατι ενσωματώνει το πλείστο της Ευρωπαικής οδηγίας που ήταν άριστη και μένουν μόνο κάποια τεχνικά που με την συμμετοχή όλως στο opengov πιστεύω πως θα λυθούν και αυτά.. 

    κε Παπαδόπουλε, ορθότατες οι παρατηρήσεις σας και πιστεύω ότι θα μας πείτε πολύ περισσότερα ή θα τα αναπτύξουμε στην επικείμενη έκθεση, στην ομιλία σας. Ωστόσο θα ήθελα να επισημάνω:


    1. Τέθηκε πάρα πάρα πολλές φορές στην ευρωπαική διαβούλευση το ζήτημα του βάρους..   αλλα τεχνικά και μόνο όσο πιο πολύ βαρος έχει τοσο πιο πολύ β-ο-ο-μ   κάνει...   αρα τσατρα πάτρα έπρεπε να μπει

    2. Όλα ανεξαιρέτως τα συστήματα αυτόματου πιλότου έχουν παραπλήσια ή πανομοιότηπα συστήματα Geofencing,   Με τον ορισμό να εννοώ οτιο μπορώ να βάλω έναν εικονικό φράχτη προς όλους τους άξονες που δεν θα επιτρέπει στο Drone να πετά...  Το δύσκολο είναι να εκδοθούν Ελληνικά όρια σε μορφή shapefile ή κατι παρόμοιο (GIS), για τις ανάγκες μας και όχι τα απλά Geofence που έρχονται πλέον προεγκατεστημένα απο τις κατασκευαστριες εταιρίες.   Π.χ. προσωπικά έχω φράχτη από το σύνολο της επικράτειας το οποίο μάλιστα έχω διαθέσει δωρεάν, ωστόσο δεν είναι πιστοποιημένος από κάποια αρχή.. αυτές και τέτοιου είδους υποδομές προφανώς θα μας ταλαιπωρήσουν τα πρώτα χρόνια.     

    3. Τα μικρά drone που αφορούν τον περισσότερο κόσμο θα έχουν παθητικό RFID,  Τα μεγαλύτερα αδερφάκια τους θα χρειάζονται το Ενεργό των 800μ, το οποίο είναι γνωστό στους κύκλους των rpa/aerial target και δοκιμασμένο..

    4.προβλέπεται στην ευρωπαική οδηγία (750Κ εως 1miion).

    5. Αριστη παρατήρηση Ουτε που μου πέρασε απο το μυαλό Thumbs up!       Να προσθέσω μόνο εδώ και μια δική μου απορία.   Αν πάρει SX και ταυτόχρονα στο tranpoder εκπέμπει SX,  τοτε ο Χριστιανός με το Ελαφρό/υπερελαφρό που αυριο μεθαυριο θα πρέπει να έχει και αυτός transpoder, πως θα ξεχωρίζει οτι έχει να κάνει με UAS και όχι με άνθρωπο?? δεν θα πρέπει να δημιουργηθεί νέα ονοματολογία??



    Ελπίζω αυτά τα λίγα και πολλά παραπάνω, ειδικά οι άνθρωποι με τεράστια εμπειρία και με την παιδεία του αερομοντελισμού/αεραθλητισμού, να τα καταθέσουν στην διαβούλευση

    Σας χαιρετώ
    Δημήτρης
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.389



    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 25 Μαΐ 2016, 19:11:49 »

    Μία γρήγορη απάντηση

    1. Το θέμα δεν είναι το βάρος στην open κατηγορία. Το θέμα είναι τα κριτήρια για να καταταγείς  στις άλλες δύο. Δηλαδή ένα drone 25 kgs. δεν μπορεί κάλλιστα να είναι και στην certified? Και το θέμα του μεγέθους ή του βάρους είναι αρκετά ευάλωτο με την ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας.

    2. Αν δεν οριστούν συγκεκριμένα file standards σε διεθνές επίπεδο κανένας δεν πρόκειται να ασχοληθεί ένα αόριστο ορισμό geofencing για την Ελλάδα. Επίσης έχουν όλα τα drones GPS? Δεν νομίζω ειδικά τα "παιδικα". Οταν αναφέρεις αυτόματο πιλότο πιο πολύ πηγαίνει σε autonomous ή κάνω λάθος? Το πρόβλημα δεν είναι στα ακριβά droneς των δύο μεγαλυτέρων κατηγορίων. Αυτό το προβλέπει και για την ανοικτή κατηγορία που είναι και οι μεγαλύτερες πωλήσεις.

    3. Κάνεις αναφορά στο tag. Για πες μου πως θα δουλεύει το reader? Για να είμαι επίσης ειλικρινής δεν γνωρίζω για RFID που να έχει εμβέλεια 800 μέτρα. Θα πρέπει να είναι αρκετά ειδικά και άραγε με τι κοστος. Εχεις κάποιο link για ενημέρωση?

    4. Αλλο οδηγία και άλλο κανονισμός.
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 25 Μαΐ 2016, 21:50:36 από Αντώνης Παπαδόπουλος » Καταγράφηκε
    AlexVag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 604


    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 25 Μαΐ 2016, 21:39:58 »

    Τι ειναι αυτο που διαχωριζει τα αερομοντελα απο τα ΣμηΕΑ? Πολλα απο αυτα που διαβασα δυστυχως δεν μπορουν να εφαρμοστουν.
    Καταγράφηκε
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 855



    « Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 25 Μαΐ 2016, 21:58:58 »

    Κατα την γνωμη μου πρεπει να ενοποιηθει ο κανονισμος πτησης αερομοντελων με τον υπο συζητηση νομο για τα ΣμηΕΑ. Ειναι θεμα ονοματος; Και τα αερομοντελα ειναι ΣμηΕΑ και ο κανονισμος τους κανει λογο για aerial works. Επισης, στον υπο συζητηση νομο για τα ΣμηΕΑ γινεται λογος για ψυχαγωγικες πτησεις και aerial works.
    Γιατι να υπαρχουν δυο νομοι για το ιδιο θεμα; Ας χωριστουν τα ΣμηΕΑ σε ψυχαγωγικα (αερομοντελα) και σε ΣμηΕΑ τα οποια η χρηση τους ειναι για εμπορικους σκοπους.
    Για ολα δε, ας υπαρχει υποχρεωση καταχωρησης (πανω απο ενα ορισμενο οριο βαρους, οπως στην Αμερικη) και καταγραφης, με τις περαιτερω υποχρεωσεις που απορρεουν γκα τα ΣμηΕΑ που προοριζονται για επαγγελματικη χρηση.
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.389



    « Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 25 Μαΐ 2016, 22:02:11 »

    Δυστυχώς η αθρόα χρήση της λέξης drone έχει μπερδέψει την κατάσταση. Ισως οι κάπως παλαιότερο θα θυμούνται από τα παιδικά χρόνια όταν λαμ΄βαναμε μέρος σε γυμναστικές επιδείξεις και μας δίναν χαρτί με οδηγίες πως θα πρέπει να φοράμε "ελβιέλες". Και ελβιέλα ήταν το όνομα ελληνικής εταιρείας της εποχής εκείνης που κατασκεύαζε αθλητικά παπούτσια. και έτσι όλα λεγόντουσαν ελβιέλες.

    Ετσι και με τα drones. Η συζήτηση είναι μεγάλη και από κεί είναι, που πρέπει κανείς να ξεκινήσει. Πρακτικά τα drones δεν θα έπρεπε να έχουν να κάνουν με οτιδήποτε ψυχαγωγικό ή αθλητικό, παρά μόνο με στρατιωτικό, επιστημονικό ή aerial works.

    Αλλά έτσι όπως έχουν εξελχθεί τα πράγματα ο όρος drone υπερκαλύπτει πάρα πολλά και αυτός είναι και ο λόγος που έχουν δημιουργηθεί και πάα πολλά προβλήματα στις συνήθεις αερομοντελιστικές δραστηριότητες που με ελάχιστες εξαιρέσεις ουδέποτε δημιούργησαν σοβαρό πρόβλημα.

     
    Καταγράφηκε
    AlexVag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 604


    « Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 26 Μαΐ 2016, 00:51:45 »

    Η ερωτηση μου ειναι τελειως πρακτικη. Τι διαφοροποιει στο ματι του νομου ενα αερομοντελο απο ενα ΣμηΕΑ?
    Καταγράφηκε
    friar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106



    « Απάντηση #14 στις: Πέμπτη, 26 Μαΐ 2016, 05:47:04 »

    My 2 pence
    Ο χώρος που πετάει, μοντελοδρόμιο, και ο χειριστής αεραθλητής  μέλος αεραθλητικού σωματείου.
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 6     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Διάφορα  |  Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: Κανονισμός drones (ΣΜΗΕΑ)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.138 δευτερόλεπτα. 68 ερωτήματα.