Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.410 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 30 Απρ 2024, 22:10:54

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 30 Απρ 2024, 22:10:54

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:15]

    από geoli
    [Χθες στις 20:29]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 20:12]

    από jnkmilos
    [Χθες στις 00:26]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304410
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 38
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 43
    Συνολικά: 46
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Πρόβλημα με κινητηράκι  (Αναγνώστηκε 7663 φορές)
    gkcarbons
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 170



    « Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 2 Φεβ 2016, 23:42:11 »

    Έλεγξε (αν δεν το έχεις κάνει ήδη) αν πηγαίνει press από την εξάτμιση στο ντεπόζιτο και όπως έγραψε ο φίλος ποιο πάνω γύρισε την κυλινδροκεφαλή κατά 90 μοίρες.
    Καταγράφηκε

    ΓΙΩΡΓΟΣ  ΚΑΡΑΚΟΥΡΟΣ - ΧΙΟΣ
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 3 Φεβ 2016, 07:05:33 »

    Μέγεθος έλικας;

    Ποσοστό νιτρομεθάνιου;

    Είναι ελεύθερος εσωτερικά ο σιγαστήρας;

    Από τον ήχο του σιγαστήρα φαίνεται να υπάρχει μεγάλο φορτίο ή υπερσυμπίεση

    Το ότι η κεφαλή έχει βιδωθεί κατά 90μοίρες λάθος, ναι μεν επηρεάζει την ψύξη, αλλά ΠΙΘΑΝΟΝ είναι να έχει στρευλώσει τον κύλινδρο καθώς σφίγγουν οι βίδες.

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #17 στις: Τετάρτη, 3 Φεβ 2016, 12:38:08 »

    Επισης, υποθετω οτι εχεις βαλει τις δυο ροδελες αναμεσα στο χιτωνιο και την κυλινδροκεφαλη κατα το σφιξιμο;
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    asteras
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 127


    « Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 3 Φεβ 2016, 13:35:21 »

    Πάρε με τηλέφωνο στο 6939966841 γιατί είναι αρκετά που θα σου πω και θα χρειαστεί πολύ ώρα για να τα γράψω. Ή κάντε μου αναπάντητη και θα καλέσω εγώ.
    Καταγράφηκε
    Michael
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 169


    « Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 6 Φεβ 2016, 18:02:52 »

    update: Υστερα απο πολλες δοκιμες, με ολα αυτα που προτεινατε, παρατηρησα οτι εφτυνε λιγο καυσιμο απο την εισοδο του καρμπυρατερ... ετσι εκλεισα ολες τις βελονες υπερβολικα πολυ, δηλαδη των υψηλων την ειχα ανοιχτη μονο μιση στροφη (!!!!) και των χαμηλων μονο 1 στροφη ανοιχτη... και δουλευε ΟΚ με τερμα γκαζι... Προφανως βεβαια, δεν ειναι "σωστο" αυτο (να ειναι τοσο κλειστες οι βελονες), οποτε τι φταιει και θελει τοσο κλειστες τις βελονες για να λειτουργησει με τερμα το γκαζι??? Την βελονα την ειχα σε ενα σημειο, οπου εαν την ανοιγα ενα κλικ, ξαφνικα εσβηνε....
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #20 στις: Σάββατο, 6 Φεβ 2016, 19:33:25 »

    Το ότι βγάζει καύσιμο από το καρμπυρατέρ, την ώρα που λειτουργεί, σημαίνει ότι η θυρίδα της εξάγωγής κλείνει πρώτη, και η θυρίδα bypass κλείνει αργότερα, άρα το έμβολο που ανεβαίνει σπρώχνει το καύσιμο που έχει εισέλθει στον θάλαμο, πίσω στο καρμπυρατέρ.

    Επανέρχομαι στην πιθανότητα λανθασμένης τοποθέτησης του κυλίνδρου.

    Μας είπες ότι οι δύο θυρίδες είναι διαφορετικές μεταξύ τους (αυτό είναι αναμενόμενο), αλλά δεν μας είπες ποιά είναι ψηλότερα από την άλλη.

    Η θυρίδα της εξαγωγής πρέπει να είναι ψηλότερα από την απέναντι, ώστε να ανοίγει πρώτη (στην κάθοδο του εμβόλου) και να κλείνει τελευταία (στην άνοδο του εμβόλου).

    Επίσης αναμένουμε απάντηση στο τι έλικα και τι καύσιμο έχει.

    Για να μπορέσει κάποιος από μακρυά να βρει λύση στο ζητούμενο, πρέπει να έχει όλα τα στοιχεία στην διάθεσή του.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nikos ilion
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 20


    « Απάντηση #21 στις: Σάββατο, 6 Φεβ 2016, 20:03:32 »

    δοκιμασε με το μανουαλ να τη ξαναδεσης.Αν δεν εχεις το μανουαλ να στο στειλω.Οχι βιασυνη!- μεθοδικα!.
    Και καλη τυχη!
    Καταγράφηκε
    Michael
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 169


    « Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 6 Φεβ 2016, 20:16:58 »

    δοκιμασε με το μανουαλ να τη ξαναδεσης.Αν δεν εχεις το μανουαλ να στο στειλω.Οχι βιασυνη!- μεθοδικα!.
    Και καλη τυχη!



    εχεις το μανιουαλ της ASP 0.12 Huh δεν το εχω και δεν το εχω βρει στο ιντερνετ, αν το εχεις στειλτο μου.. ευχαριστώ
    Καταγράφηκε
    Michael
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 169


    « Απάντηση #23 στις: Κυριακή, 7 Φεβ 2016, 16:22:54 »

    Update:  Αφου εκατσα και εκανα ξανα βιδες ολο τον κινητηρα, εβαλα παντου φλατζοκολα, καινουργια ρουλεμαν κτλ... το καταφερα να δουλεψει ! Το "προβλημα" τελικα ηταν οτι θελει παρα πολυ κλειστες τις βελονες (τοσο κλειστες που δεν τις ειχα δοκιμασει τοσο). Δηλαδη 0,8 στροφες ανοιχτη την μεγαλη και 1,3 στροφή ανοιχτή την μικρή !!! Τωρα ετσι δουλευει τελεια ! Μελλοντικα θα δοκιμασω να βαλω και πιο λεπτο σωληνακι καυσιμου (που χρησιμοποιουσαμε παλια πριν 20-25 χρονια) μηπως της πηγαινει πολυ καυσιμο με το πιο παχυ που εχω τωρα.... Αλλα πρωτα θα κανω μια δοκιμαστικη πτηση ... Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές σας!

    ΥΓ. κ. Γιάννη : Η θυρα εξαγωγης ειναι οκ, πιο ψηλα απο τις αλλες.
    Καταγράφηκε
    nikos ilion
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 20


    « Απάντηση #24 στις: Κυριακή, 7 Φεβ 2016, 17:05:19 »

           Μολις ειδα το μυνημα σου!/  στειλε μου το email σου με PM για να στο δωσο  το  manual.
    Καταγράφηκε
    viper1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 40


    « Απάντηση #25 στις: Κυριακή, 6 Μάρ 2016, 20:17:21 »

    συμπίεση έχει ο κινητήρας?
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Συντονιστής: andreas)  |  Θέμα: Πρόβλημα με κινητηράκι
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.