Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:55:13

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:55:13

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 140
    Συνολικά: 144
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 11     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Άτρακτος ελικοπτέρου από ανθρακονήματα – Κατασκευή  (Αναγνώστηκε 41328 φορές)
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2016, 15:23:48 »

    Στη συνέχεια και αφού το έχουμε τρίψει στη λεπτομέρεια με 1200-άρι υαλόχαρτο είναι έτοιμο για βάψιμο..  Σφραγισμένα χείλη

    Όχι.. δεν θα το βάψω εγώ.. υπάρχει ο ειδικός..

    Γιάννης Μαμφρέδας επί τω έργο.. δύο χέρια Μαύρο μονής δηλαδή..  Στριφογύρισμα ματιών

    Για αρχή θα πρέπει να βρεθεί τρόπος να κρεμαστεί.
    Κάναμε δυο τρύπες για να μπουν βίδες και να κρεμαστεί με σύρμα μέσα στον φούρνο του φανοβαφείου..

    Μια τρύπα περίπου στο σημείο που θα βγαίνει ο κεντρικός άξονας του στροφείου και μια στην άκρη της ουράς που θα είναι κούφιο το body για να περνά η μπούμα..



    Μετά από ένα καλό καθάρισμα για σκόνες και λίπη είναι έτοιμο να το περάσει ο Γιάννης το πρώτο χέρι το αναγνωριστικό όπως είπε..

    Σε αυτή τη φάση είναι αχνό το χρώμα και ματ..







    Μετά από λίγα λεπτά αρχίζει το δεύτερο πέρασμα και εδώ ξεκινούν τα ωραία..





    Μόλις έχει τελειώσει το δεύτερο και τελικό πέρασμα και η ανάκλαση του εαυτού μου κατά το κλικ της μηχανής τα λέει όλα..



    Μια τελική εξέταση από τον μάστορα για τυχών ατέλειες ή για την ικανοποίηση από το αποτέλεσμα.. Azn

    Εδώ, εκτός από το κεφάλι του Μαμφρέδα, φαίνεται και η καμπύλη όπου θα γίνει η τρύπα για την τουρμπίνα..



    Έτσι, θα φιλοξενηθεί ακόμη μια μέρα στο φούρνο, να στεγνώσει το χρώμα και να είναι έτοιμο για τη συνέχεια των εργασιών..   



    Η επιλογή του μαύρου χρώματος έγινε για να μπορώ να δω τη μέγιστη γυαλάδα που μπορεί να βγει με τα μέσα που διαθέτω, και να δω πιο εύκολα τις ατέλειες που έχουν απομείνει..
    Σκοπός είναι να μαθαίνουμε και κάθε φορά να γινόμαστε και καλύτεροι..

    Τώρα μπορείτε να καταλάβετε το τελικό σχήμα του body. Πώς ακριβώς θα είναι στο τέλος όταν θα βγεί από το καλούπι το ανθρακονημάτινο body δηλαδή..

    Από το design που είχα φανταστεί και είχα στο μοιαλό μου μπορώ να πω ότι κατάφερα να το αποδώσω στη μήτρα κατα 90%.

    Κάποιες μικρές λεπτομέρειες θα μπορούσαν να είναι καλύτερες.. Ίσως με περισσότερη δουλειά? Με καλύτερα μέσα? Με περισσότερη εμπειρία? Με όλα αυτά μαζι…??
    Είμαι τελειομανής.. αλλά δυστυχώς όχι τέλειος..  Ντροπή

    Η βάρδια του Μαμφρέδα τελειώνει και το ‘παιδί’ επιστρέφει σπίτι για τα υπόλοιπα..

    Το ευχαριστώ στον Γιάννη σαφώς είναι πολύ λίγο για τη άψογη δουλειά που έκανε στο βάψιμο αλλά κυρίως για τις πολύτιμες συμβουλές που μου έδωσε για να το φτάσω από την πρώτη φωτογραφία που είδατε έως την τελευταία (που δεν έχετε δει ακόμη)..

     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.751



    WWW
    « Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2016, 16:22:17 »

    Διονύση άψογο!!Καλή συνέχεια!! Thumbs up
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 16 Ιαν 2016, 16:51:28 από ArgyrisGiannetakis » Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ΜΑΥΡΟΣ79Β
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 203


    ΙΤΕ ΠΑΙΔΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ- ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ


    « Απάντηση #17 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2016, 16:30:04 »

    ......Η επιλογή του μαύρου χρώματος έγινε για να μπορώ να δω τη μέγιστη γυαλάδα που μπορεί να βγει με τα μέσα που διαθέτω, και να δω πιο εύκολα τις ατέλειες που έχουν απομείνει..

                   .................. ΟΥΔΕΝ  ΣΧΟΛΙΟΝ ......................
    Καταγράφηκε

    ΖΗΤΩ Ο ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ
    levitron
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 293



    WWW
    « Απάντηση #18 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2016, 18:39:25 »

    τελειο καλη συνεχεια διονυση  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    raptor 90
    vario airwlf  90
    raptor 50
    t rex 700
    hobby king 600
    χαρικαιιν 550
    hobby king 500

    2 αεροπλάνα και μια αποθηκη που
    δεν ξερω τι εχω
    datamedic
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 112

    Knowledge is power and information is strength


    « Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2016, 18:41:49 »

    Ετοιμάσου μετά να δεχτείς παραγγελία για body για velocity!  Cheesy Grin
    Καταγράφηκε

    Velocity Outrage Nitro 50
    T-Rex 600 Scaled to Jet Ranger Bell 206
    T-Rex 550
    Dji Phantom Vision
    Gnauper A6 Texan 91 4 stroke
    Hobbyking Breeze FPV
    kgiova
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 119


    « Απάντηση #20 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2016, 20:55:16 »

    Πολύ ωραία δουλειά ,καλή συνέχεια !!!!
    Καταγράφηκε
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #21 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 00:30:46 »

    Διονύση άψογο!!Καλή συνέχεια!! Thumbs up

    Να σαι καλά Αργύρη!  Thumbs up

    τελειο καλη συνεχεια διονυση  Thumbs up

    Γιάννη καλή συνέχεια και στο δικό σου project φίλε!!  Thumbs up

    Ετοιμάσου μετά να δεχτείς παραγγελία για body για velocity!  Cheesy Grin

    Τάσο.. ανταλλάσω ένα Velocity για ενα homemade Boby!!
    Όπως έχω ξαναπεί είναι από τα πιο αγαπημένα μου ελικόπτερα!! Βρές το μου εσύ και μη σε νοιάζει!!   Grin

    Πολύ ωραία δουλειά ,καλή συνέχεια !!!!

    Ευχαριστώ πολύ! Έχει αρκετή δουλειά ακόμη..

     Thumbs up
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 00:42:44 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #22 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 09:40:05 »

    Σειρά έχει το γυάλισμα..

    Σύμφωνα με τις οδηγίες του μάστορα Μαμφρέδα, θα πρέπει να αρχίσουμε το τρίψιμο με υαλόχαρτο νερού 2500. ‘Έτσι θα σπάσουμε το ‘πορτοκάλισμα’ που υπάρχει μετά το βάψιμο με πιστόλι..





    Μόλις γίνει όλο το κομμάτι θαμπό, προχωράμε στο επόμενο στάδιο..

    Με τη μέτρια αλοιφή (πράσινη 3Μ) και ένα καινούριο σφουγγάρι στον αλοιφαδόρο, ξεκινάμε με μικρές ταχύτητες το γυάλισμα του body και σιγά σιγά ανεβάζουμε ταχύτητες με προσοχή να μην υπερθερμάνουμε την επιφάνεια γιατί θα καταστραφεί η βαφή..



    Τώρα έχει κατεβεί το χρώμα λίγο έτσι ώστε να μην υπάρχει το «πορτοκάλισμα» και η όλη η επιφάνεια έχει γίνει λεία και απαλή..

    Καθρέπτης..



    Το ίδιο θα γίνει σε όλες τις πλευρές με πολύ προσοχή να μη το παρακάνουμε και φτάσουμε στο αστάρι ε…

     Wink
    Καταγράφηκε

    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 10:49:25 »

    Πολύ ωραία και δύσκολη δουλειά.
    Θα σου πρότεινα την επόμενη φορά που θα τρίψεις με το χέρι, οι κινήσεις σου να είναι περιστροφικές και όχι οριζόντιες. 
    Οι οριζόντιες είναι δυσκολότερο να "καλυφθούν" τόσο στο γυάλισμα με αλοιφή, όσο και στο βάψιμο.
    Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι τα μαστόρια έχουν περιστροφικά τριβεία.
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #24 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 14:24:50 »

    Πολύ ωραία και δύσκολη δουλειά.
    Θα σου πρότεινα την επόμενη φορά που θα τρίψεις με το χέρι, οι κινήσεις σου να είναι περιστροφικές και όχι οριζόντιες. 
    Οι οριζόντιες είναι δυσκολότερο να "καλυφθούν" τόσο στο γυάλισμα με αλοιφή, όσο και στο βάψιμο.
    Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι τα μαστόρια έχουν περιστροφικά τριβεία.

    Πολύ σωστά. Ακριβώς έτσι είναι..

    Το γνωρίζω και το γνώριζα από πριν αρχίσω το έργο, αλλά λόγο έλλειψης εμπειρίας έπιασα τον εαυτό μου πολλές φορές να το ξεχνώ και φυσικά το θυμόμουν κατόπιν εορτής..  Αυτοεξηγούμενο

    Αλλά όλα οκ τα καταφέραμε..

    Σε ευχαριστώ πολύ.
     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    gkcarbons
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 170



    « Απάντηση #25 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 15:05:56 »

    Πολύ ωραία και δύσκολη δουλειά.
    Θα σου πρότεινα την επόμενη φορά που θα τρίψεις με το χέρι, οι κινήσεις σου να είναι περιστροφικές και όχι οριζόντιες. 
    Οι οριζόντιες είναι δυσκολότερο να "καλυφθούν" τόσο στο γυάλισμα με αλοιφή, όσο και στο βάψιμο.
    Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι τα μαστόρια έχουν περιστροφικά τριβεία.

    Πολύ σωστά. Ακριβώς έτσι είναι..

    Το γνωρίζω και το γνώριζα από πριν αρχίσω το έργο, αλλά λόγο έλλειψης εμπειρίας έπιασα τον εαυτό μου πολλές φορές να το ξεχνώ και φυσικά το θυμόμουν κατόπιν εορτής..  Αυτοεξηγούμενο

    Αλλά όλα οκ τα καταφέραμε..

    Σε ευχαριστώ πολύ.
     Thumbs up



    Παιδιά συγνώμη και χωρίς να θέλω να κάνω τον έξυπνο αλλά κάνετε λάθος και οι δύο.
    Πολύ σωστά Διονύση(ακόμα και κατά λάθος) γυαλοχάρτισες προς μία κατεύθυνση και όχι περιστροφικά γιατί θα ήταν δυσκολότερο να γυαλίσεις μετά με αλοιφαδόρο αφού τα κυκλικά αυλάκια(ίχνη) που αφήνει το χέρι θα είχαν την ίδια φορά με την κίνηση του αλοιφαδόρου, οπότε θα χρειαζόταν περισσότερη προσπάθεια και θα αφαιρούσε περισσότερο βερνίκι για να γυαλίσει το αντικείμενο απ' ότι τώρα.

    Οι βαφείς χρησιμοποιούν μεν περιστροφικά τριβεία, που περιστρέφονται όμως με ταχύτητες εκατοντάδες ή χιλιάδες φορές γρηγορότερα από το χέρι.
    Καταγράφηκε

    ΓΙΩΡΓΟΣ  ΚΑΡΑΚΟΥΡΟΣ - ΧΙΟΣ
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 15:30:31 »

    Γιώργο καλησπέρα.

    Προς θεού δεν υπάρχει περίπτωση να παρεξηγηθείς εδώ..

    Είναι κάτι το οποίο δεν είχα σκεφτεί και τώρα που το ανέφερες μπορώ να πω ότι κλείνω να συμφωνήσω με αυτό το επιχείρημα.
    Είναι μια ενδιαφέρουσα πληροφορία σε σχέση με τον τρόπο τριψίματος..   

    Τελικά τείνω να καταλήξω ότι το τρίψιμο με περιστροφικό τριβείο ή με περιστροφικές κινήσεις με το χέρι αφορούν το στοκάρισμα και το αστάρι περισσότερο, δηλαδή πρίν τη βαφή..
    και το τρίψιμο σε ευθείες γραμμές είναι καλύτερα να γίνεται σε βαμμένες επιφάνειες όταν πρόκειται να γυαλιστούν μηχανικά..

    Όπως και να έχει, αυτά είναι μεν 'ψιλά γράμματα' αλλά είναι ωραία να τα διαβάζουμε και αυτά που και που..

    Σας ευχαριστώ και τους δύο.
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 15:44:15 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

    gkcarbons
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 170



    « Απάντηση #27 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 16:34:52 »



    Όπως και να έχει, αυτά είναι μεν 'ψιλά γράμματα' αλλά είναι ωραία να τα διαβάζουμε και αυτά που και που..





    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Διονύση και πιστεύω ότι σκοπός αυτής του φόρουμ πέραν της επικοινωνίας και ανταλλαγής απόψεων με άτομα που έχουμε κοινά ενδιαφέροντα, είναι (ειδικά σε θέματα όπως το δικό σου) και να μαθαίνουμε ο ένας απ' τον άλλον. Όσο γι' αυτά που ανέφερα ποιο πάνω να διευκρινίσω ότι δεν είναι δικό μου αποτέλεσμα σκέψης ή διαπίστωση κατά την πράξη, αλλά υπόδειξη πολύ καλού με 40 χρόνια πείρα βαφέα εδώ στη Χίο.
    Καταγράφηκε

    ΓΙΩΡΓΟΣ  ΚΑΡΑΚΟΥΡΟΣ - ΧΙΟΣ
    levitron
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 293



    WWW
    « Απάντηση #28 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 18:39:28 »

    ανταλλαγής απόψεων με άτομα που έχουμε κοινά ενδιαφέροντα,


    σωστος ο gkcarbons .μαθαίνουμε ο ενας από τον αλλον και ετσι πρεπει
    Καταγράφηκε

    raptor 90
    vario airwlf  90
    raptor 50
    t rex 700
    hobby king 600
    χαρικαιιν 550
    hobby king 500

    2 αεροπλάνα και μια αποθηκη που
    δεν ξερω τι εχω
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #29 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 21:00:43 »

    Στη συνέχεια πρέπει να ετοιμάσουμε το μοδέλο για το καλούπωμα.. αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να εφαρμόσουμε πολλαπλές στρώσεις με τα κατάλληλα αποκολλητικά υλικά για να σφραγιστεί η επιφάνεια κλείνοντας τους μικροσκοπικούς πόρους έτσι ώστε να μη κολλάνε επάνω του τα εποξικά συστήματα όπως είναι το gelcoat..

    Αυτό το σημείο είναι τρομερά σημαντικό.

    Αν δεν γίνει σωστό σφράγισμα, το καλούπι δεν θα μπορέσει να αποκολληθεί σωστά από το μοδέλο και έτσι θα πάει χαμένη όλη αυτή η δουλειά που έχει γίνει μέχρι τώρα..  Σφραγισμένα χείλη

    Για να είμαι σίγουρος θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ χωρίς τσιγκουνιές και βιασύνες.  police

    Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γίνει είναι να περαστεί αστάρι αποκολλητικού με τον αλοιφαδόρο.
    Αυτό το στάδιο δεν είναι 100% απαραίτητο.. μπορεί και να το προσπεράσει κανείς.. αλλά για νέα καλούπια, το προτείνουν οι ειδικοί για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα..

    Με την ίδια διαδικασία που ακολουθείται στο γυάλισμα αλλά με πιο μαλακό σφουγγάρι θα περαστεί δύο χέρια με μέτρια ταχύτητα και λίγη πίεση..

    Αφού ανακατέψουμε καλά το αστάρι αποκολλητικού, απλώνουμε λίγη ποσότητα πάνω στο μοδέλο και γυαλίζουμε με τον αλοιφαδόρο..
    Το αστάρι αποκολλητικού είναι το W301 της FiberMax.



    Το αστάρι αποκκολητικού έχει δύο δράσεις.. προσφέρει καλύτερη στιλπνότητα (γυαλάδα) και σφραγίζει τους μικροσκοπικούς πόρους για να μπορέσει το κερί αποκόλλησης που ακολουθεί να εφαρμοστεί ακόμη καλύτερα.

    Μετά από δύο περάσματα έχουμε πολύ καλά αποτελέσματα..





    Το μοδέλο έχει σφραγίσει γενικά, έχει γυαλίσει ακόμη περισσότερο και η υφή του είναι ακόμη πιο λεία και απαλή.. Είναι μια άψογα προετοιμασμένη επιφάνεια για να εφαρμοστούν τα υπόλοιπα αποκκολητικά πριν πέσει το gelcoat..

    Σειρά έχει το κέρωμα…

     Wink
    Καταγράφηκε

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 11     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Θέμα: Άτρακτος ελικοπτέρου από ανθρακονήματα – Κατασκευή
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.