Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.857 μηνύματα σε 11.357 θέματα από 5.924 Μέλη / Τελευταίο μέλος: H KOINH GNWMH
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 23:42:15

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 23:42:15

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 22:39]

[Σήμερα στις 22:35]

από hpergm
[Σήμερα στις 22:18]

[Σήμερα στις 22:08]

από dominicm
[Σήμερα στις 21:08]

από modelers
[Σήμερα στις 21:06]

[Σήμερα στις 16:49]

[Σήμερα στις 16:39]

[Σήμερα στις 14:03]

από mpamphs
[Χθες στις 22:23]

από chris 1975
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 18:25:05]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 11:24:51]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 10:31:26]

από kondorgr
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 09:58:06]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5924
Τελευταίο: H KOINH GNWMH
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285857
Σύνολο θεμάτων: 11357
Online σήμερα: 91
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 36
Συνολικά: 49
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστής: Γιάννης Παξιμαδάκης)  |  Θέμα: Άτρακτος ελικοπτέρου από ανθρακονήματα – Κατασκευή « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 11  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Άτρακτος ελικοπτέρου από ανθρακονήματα – Κατασκευή  (Αναγνώστηκε 31716 φορές)
   
Γκούσκος Διονύσιος
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« στις: Τρίτη, 12 Ιαν 2016, 11:01:16 »

Χειμώνας βαρύς, κρύο κάργα, και ένα βράδυ που 'βρεχε, τα σύννεφα χαμηλώσανε και το φεγγάρι δεν βγήκε ο Γκούσκος κάθισε στην ντιβανοκασέλα του άνοιξε το κομπιουτερ του και άρχισε να γράφει.. Αποσπάσματα από (αερομοντελιστικούς) έρωτες...  Grin Grin Grin Grin Grin Grin

ίσως η πιο άκυρη εισαγωγή σε άρθρο που υπήρξε ποτε...

Καλησπέρα σε όλους.

Σε αυτό το θέμα θα δούμε την κατασκευή ενός Fuselage body (άτρακτο) για ελικόπτερο βήμα προς βήμα.

Η κατασκευή του body αφορά την 3η φάση ολοκλήρωσης του project X-CELL με τουρμπίνα αλλά λόγω του ότι από μόνο του το θέμα της κατασκευής είναι αρκετά μεγάλο, θεώρησα καλύτερο να το εξειδικεύσω εδώ στο αερομοντελιστικό εργαστήρι.

Έτσι θα προσπαθήσω να μεταφέρω την εμπειρία που είχα πάνω σε αυτό τον τομέα των κατασκευών, που τελικά δεν είναι και τόσο εύκολο πράγμα..  

Ελπίζω να βοηθήσω κάποιους που θα θελήσουν στο μέλλον να κάνουν κατασκευές με καλούπια και σύνθετα υλικά, να προλάβουν λάθη και γενικά να τους διευκολύνουν οι αναφορές που θα γίνουν από όλους μας σε αυτό το θέμα.



Στόχος λοιπόν, είναι η κατασκευή ενός ολόσωμου body για το ελικόπτερο με τουρμπίνα που κάναμε μετατροπή και παρουσιάζεται σε αυτό το θέμα :  https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=42913.0

Σε λιτές γραμμές, που θα ακολουθούν ένα F3C / Speed Design, μοντέρνο, αεροδυναμικό, απλό και ταυτόχρονα σεβόμενοι το χαρακτηριστικό design του canopy της σειράς XCELL της κατασκευάστριας Miniature Aircraft, θα προσπαθήσω να φτιάξω ένα ελαφρύ body που θα βοηθήσει στην ταχύτητα μειώνοντας την οπισθέλκουσα από τις παραγόμενες δίνες γύρω από το ελικόπτερο και ταυτόχρονα θα βελτιώσει την οπτική επαφή μου με το μοντέλο στον αέρα.

Καταλαβαίνω ότι πολύ θα απογοητευθούν από το στιλ του body καθώς το 99% των jet ελικοπτέρων με body είναι τύπου scale…  Μου αρέσουν και εμένα πολύ να τα βλέπω αλλά δεν είναι στο στιλ μου.. οπότε ας με συγχωρήσουν οι φίλοι scale-άδες του forum και ας μείνουμε στο κατασκευαστικό κομμάτι του θέματος, όχι στα γούστα..


Για να κατασκευάσεις ένα κομμάτι από σύνθετα υλικά υπάρχουν δύο τρόποι (απ όσο ξέρω).. ένας εύκολος.. και ένας δύσκολος..

Μαντέψτε ποιον θα ακολουθήσουμε..  σωστά μαντέψατε.. τον δύσκολο..  όχι από βίτσιο στην ταλαιπωρία αλλά λόγω του ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο εργαλείο για να το κάνουμε με τον πρώτο τρόπο!  

Και εξηγούμαι…

Όταν θέλεις να κατασκευάσεις ένα canopy, ένα cowl, μια άτρακτο, ένα φτερό, μια πτέρυγα, οτιδήποτε τέλος πάντων από σύνθετα υλικά (carbon fiber – Fiberglass) θα πρέπει να έχεις καλούπια από τα οποία θα παράγεις το προϊόν..

Τα καλούπια μπορούν να σχεδιαστούν με ειδικά προγράμματα τύπου CAD στον υπολογιστή με άνεση και ευκολία και σε περίπτωση αλλαγών να χρειάζονται μερικά κλικ παραπάνω…


Αυτό τον τρόπο τον χαρακτηρίζω ως εύκολο διότι σε αυτή την περίπτωση δεν χρειάζεται μοδέλο (μήτρα) για να βγάλεις τα καλούπια από αυτό αλλά ένα CNC router που το μέγεθός του να είναι λίγο μεγαλύτερο από το μέγεθος του κομματιού που θέλεις να κατασκευάσεις! Στην περίπτωση του body θα χρειαζόμουν ένα CNC router με μήκος κατεργασίας 1.50 μέτρο..  idiot2

Ο δεύτερος τρόπος ο οποίος κατ' εμέ είναι ο δύσκολος, είναι όταν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα και θα πρέπει να κατασκευασθεί από το μηδέν το μοδέλο – μήτρα από το οποίο θα κατασκευασθούν τα καλούπια για να βγει το τελικό κομμάτι!

Εννοείται ότι αυτό γίνεται στην περίπτωση που δεν θέλουμε να αντιγράψουμε αυτούσιο κάτι το οποίο ήδη υπάρχει αλλά θέλουμε να κατασκευάσουμε κάτι εκ νέου.. ένα δικό μας σχέδιο..


Η διαδικασία λοιπόν έχει ως εξής :

Αφού στόχος είναι να παντρέψω το canopy του XCELL με f3c/speed design..

θα πρέπει

- να κατασκευασθεί μια μήτρα (ομοίωμα body ελικοπτέρου)
- να φτιαχτεί στη συνέχεια το διαιρούμενο καλούπι από τη μήτρα
- να κατασκευασθεί το body πάνω στα δύο μισά του καλουπιού με vacuum infusion..
- να κολληθούν τα δύο μισά του body σε ένα ολόκληρο..
- να γίνουν οι κατάλληλες τρύπες και τομές για τη τουρμπίνα τις εξατμίσεις ,τις βίδες,τα σκέλη και το canopy..
- να βαφτεί και να βερνικωθεί
- να τοποθετηθεί στο ελικόπτερο και να πετάξει.

 

Τι λέτε? Θα τα καταφέρουμε?
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 29 Φεβ 2016, 22:14:31 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

datamedic
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 116

Knowledge is power and information is strength


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 12 Ιαν 2016, 11:41:23 »

εισαι αρρώστια και μας αρέσει Thumbs up
Καταγράφηκε

Velocity Outrage Nitro 50
T-Rex 600 Scaled to Jet Ranger Bell 206
T-Rex 550
Dji Phantom Vision
Gnauper A6 Texan 91 4 stroke
Hobbyking Breeze FPV
gkcarbons
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 173



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 12 Ιαν 2016, 16:06:39 »

Χειμώνας βαρύς, κρύο κάργα, και ένα βράδυ που 'βρεχε, τα σύννεφα χαμηλώσανε και το φεγγάρι δεν βγήκε ο Γκούσκος κάθισε στην ντιβανοκασέλα του άνοιξε το κομπιουτερ του και άρχισε να γράφει.. Αποσπάσματα από (αερομοντελιστικούς) έρωτες...  Grin Grin Grin Grin Grin Grin

ίσως η πιο άκυρη εισαγωγή σε άρθρο που υπήρξε ποτε...

Καλησπέρα σε όλους.

Σε αυτό το θέμα θα δούμε την κατασκευή ενός Fuselage body (άτρακτο) για ελικόπτερο βήμα προς βήμα.

Η κατασκευή το body αφορά την 3η φάση ολοκλήρωσης του project X-CELL με τουρμπίνα αλλά λόγω του ότι από μόνο του το θέμα της κατασκευής είναι αρκετά μεγάλο, θεώρησα καλύτερο να το εξειδικεύσω εδώ στο αερομοντελιστικό εργαστήρι.

Έτσι θα προσπαθήσω να μεταφέρω την εμπειρία που είχα πάνω σε αυτό τον τομέα των κατασκευών, που τελικά δεν είναι και τόσο εύκολο πράγμα..  

Ελπίζω να βοηθήσω κάποιους που θα θελήσουν στο μέλλον να κάνουν κατασκευές με καλούπια και σύνθετα υλικά, να προλάβουν λάθη και γενικά να τους διευκολύνουν οι αναφορές που θα γίνουν από όλους μας σε αυτό το θέμα.



Στόχος λοιπόν, είναι η κατασκευή ενός ολόσωμου body για το ελικόπτερο με τουρμπίνα που κάναμε μετατροπή και παρουσιάζεται σε αυτό το θέμα :  https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=42913.0

Σε λιτές γραμμές, που θα ακολουθούν ένα F3C / Speed Design, μοντέρνο, αεροδυναμικό, απλό και ταυτόχρονα σεβόμενοι το χαρακτηριστικό design του canopy της σειράς XCELL της κατασκευάστριας Miniature Aircraft, θα προσπαθήσω να φτιάξω ένα ελαφρύ body που θα βοηθήσει στην ταχύτητα μειώνοντας την οπισθέλκουσα από τις παραγόμενες δίνες γύρο από το ελικόπτερο και ταυτόχρονα θα βελτιώσει την οπτική επαφή μου με το μοντέλο στον αέρα.

Καταλαβαίνω ότι πολύ θα απογοητευθούν από το στιλ του body καθώς το 99% των jet ελικοπτέρων με body είναι τύπου scale…  Μου αρέσουν και εμένα πολύ να τα βλέπω αλλά δεν είναι στο στιλ μου.. οπότε ας με συγχωρήσουν οι φίλοι scale-άδες του forum και ας μείνουμε στο κατασκευαστικό κομμάτι του θέματος, όχι στα γούστα..


Για να κατασκευάσεις ένα κομμάτι από σύνθετα υλικά υπάρχουν δύο τρόποι (απ όσο ξέρω).. ένας εύκολος.. και ένας δύσκολος..

Μαντέψτε ποιον θα ακολουθήσουμε..  σωστά μαντέψατε.. τον δύσκολο..  όχι από βίτσιο στην ταλαιπωρία αλλά λόγω του ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο εργαλείο για να το κάνουμε με τον πρώτο τρόπο!  

Και εξηγούμαι…

Όταν θέλεις να κατασκευάσεις ένα canopy, ένα cowl, μια άτρακτο, ένα φτερό, μια πτέρυγα, οτιδήποτε τέλος πάντων από σύνθετα υλικά (carbon fiber – Fiberglass) θα πρέπει να έχεις καλούπια από τα οποία θα παράγεις το προϊόν..

Τα καλούπια μπορούν να σχεδιαστούν με ειδικά προγράμματα τύπου CAD στον υπολογιστή με άνεση και ευκολία και σε περίπτωση αλλαγών να χρειάζονται μερικά κλικ παραπάνω…


Αυτό τον τρόπο τον χαρακτηρίζω ως εύκολο διότι σε αυτή την περίπτωση δεν χρειάζεται μοδέλο (μήτρα) για να βγάλεις τα καλούπια από αυτό αλλά ένα CNC router που το μέγεθός του να είναι λίγο μεγαλύτερο από το μέγεθος του κομματιού που θέλεις να κατασκευάσεις! Στην περίπτωση του body θα χρειαζόμουν ένα CNC router με μήκος κατεργασίας 1.50 μέτρο..  idiot2

Ο δεύτερος τρόπος ο οποίος κατ' εμέ είναι ο δύσκολος, είναι όταν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα και θα πρέπει να κατασκευασθεί από το μηδέν το μοδέλο – μήτρα από το οποίο θα κατασκευασθούν τα καλούπια για να βγει το τελικό κομμάτι!

Εννοείται ότι αυτό γίνεται στην περίπτωση που δεν θέλουμε να αντιγράψουμε αυτούσιο κάτι το οποίο ήδη υπάρχει αλλά θέλουμε να κατασκευάσουμε κάτι εκ νέου.. ένα δικό μας σχέδιο..


Η διαδικασία λοιπόν έχει ως εξής :

Αφού στόχος είναι να παντρέψω το canopy του XCELL με f3c/speed design..

θα πρέπει

- να κατασκευασθεί μια μήτρα (ομοίωμα body ελικοπτέρου)
- να φτιαχτεί στη συνέχεια το διαιρούμενο καλούπι από τη μήτρα
- να κατασκευασθεί το body πάνω στα δύο μισά του καλουπιού με vacuum infusion..
- να κολληθούν τα δύο μισά του body σε ένα ολόκληρο..
- να γίνουν οι κατάλληλες τρύπες και τομές για τη τουρμπίνα τις εξατμίσεις ,τις βίδες,τα σκέλη και το canopy..
- να βαφτεί και να βερνικωθεί
- να τοποθετηθεί στο ελικόπτερο και να πετάξει.

 

Τι λέτε? Θα τα καταφέρουμε?



Θα τα καταφέρουμε θα τα καταφέρουμε.........................................
Με μια διαφορά..........................όχι με vacuum infusion σε  δύο κομμάτια, αλλά μονοκόματη με μπαλόνι στην εσωτερική πλευρά του καλουπιού.
Καταγράφηκε

ΓΙΩΡΓΟΣ  ΚΑΡΑΚΟΥΡΟΣ - ΧΙΟΣ
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.749


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 12 Ιαν 2016, 16:32:55 »

Τι λέτε? Θα τα καταφέρουμε?

Και βέβαια θα τα καταφέρετε, δεν υπάρχει αμφιβολία περί τούτου!!!  Thumbs up 

Το θέμα θα το παρακολουθούμε ανελλιπώς Διονύση όπως και τα προηγούμενα, να είσαστε καλά και
καλή δύναμη στο καινούργιο project!!  Thumbs up

Αν και από μακρυά να ξέρετε ότι θα έχετε συμπαραστάτες όλους εμάς εδώ στο φόρουμ!!!   Wink

Αναμένουμε!!! 
Καταγράφηκε
Γκούσκος Διονύσιος
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 12 Ιαν 2016, 17:21:00 »

Τάσο.. άσε.. η τρέλα πάει και στα νησιά..  Cheesy

Γιώργο.. είμαι σε δίλημμα περι αυτού.. ίσως κανω δυο προσπάθειες όταν φτάσουμε σε αυτό το σημείο και βλέπουμε!!  Undecided

Μάρκο! Όπως πάντα παρόν με τον καλό λόγο σου! Να σαι καλά φίλε. 

Έχει πολύ ζουμί αυτό το θέμα..

 Thumbs up
Καταγράφηκε

aris_600
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 12 Ιαν 2016, 18:59:40 »

Καλη επιτυχια!! Περιμενουμε με ανυπομονησια!!
Καταγράφηκε
jean-zac
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 167


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 12 Ιαν 2016, 20:14:39 »

Από αυτά που βλέπω από εσένα το μόνο που δεν περιμένω είναι να δώ να κατασκευάζεις fuselage  F3c. Μάλλον  κανένα sci fi  ελικόπτερο θα δούμε στο τέλος.   lalala

Άντε κάνε γρήγορα. !!!!
Μας έχεις στην αναμονή και περιμένουμε όλοι μας !!!   beer


Καταγράφηκε
Γκούσκος Διονύσιος
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 13 Ιαν 2016, 09:52:23 »

Grin οκ οκ..

Για να μην ξεκινήσω από το απόλυτο μηδέν σκέφτηκα να εκμεταλλευτώ, δηλαδή εδώ που τα λέμε να θυσιάσω ένα f3c body για 90άρι ελικόπτερο και ένα canopy από ένα X-CELL.

Εδώ θέλω να σημειώσω ότι εάν μπορούσε το f3c body να μπει στο X-CELL ίσως να μην έκανα ποτέ όλο αυτό που έκανα.. αλλά το X-CELL δεν χωράει μέσα και εγώ θέλω body!

Λέω λοιπών να πάρω ένα body, να το κατακρεουργήσω, να του κοτσάρω και ένα canopy μπροστά και σιγά σιγά να γεμίσω τα κενά και να του δώσω σχήμα..
Σχήμα..  Grin Grin Grin τέλος πάντων..

Canopy έχουμε.. βρέθηκε και ένα staySee II F3C Fuselage για τη θυσία.. Προμηθεύθηκα τα απαραίτητα υλικά και εργαλεία για την ‘φαναρτζο-δουλειά’, σιδιρόστοκους, σπάτουλες, υαλόχαρτα και άλλα.. και πάμε να ξεκινάει το έργο σιγά-σιγά..

Παρακαλείται ο Νίκος ο Ζωχιός από την Κέρκυρα να απομακρυνθεί από την οθόνη του υπολογιστή του.. Οι εικόνες που ακολουθούν είναι εξαιρετικά σκληρές και δεν ευθύνομαι για οποία επίπτωση επιφέρει στην ψυχολογική του υγεία!! (εγώ μια φορά ειδοποίησα..)  angel

Νίκο!!! Το body σου φίλε πήγε περί πίστεως και τουρμπίνας!






Για να τα ενώσω κάπως ώστε να δω πρόχειρα πως μπορεί να μοιάζει στο τέλος (λέμε τώρα..) χρησιμοποίησα αφρό πολυουρεθάνης ο οποίος τελικά αποδείχθηκε ότι δεν ήταν και η καλύτερη επιλογή.. 

Τα προβλήματα που μου δημιούργησε ήταν αρκετά με το μεγαλύτερο να είναι ότι κατά το τρίψιμο στου στόκου, όταν γινόταν πολύ λεπτός έσπαγε και έμπαινε μέσα στον αφρό!

Χρειάστηκε πολλές φορές να κάνω διορθώσεις κόβοντας μεγάλα κομμάτια με χαρτοκόπτη και στοκάροντας ξανά για να μη σπάει..  tickedoff

Ένα ακόμη τεράστιο πρόβλημα που μου δημιούργησε και μου κόστισε αρκετές παραπάνω ώρες δουλειάς είναι ότι καθώς διογκώθηκε ο αφρός άλλαξε ελαφρά το σχήμα του body και του canopy με αποτέλεσμα να στραβώσουν και να δημιουργηθούν ασσυμετρίες.. καλύτερα να μη τη θυμάμαι αυτή τη μέρα.. 

Και εγένετο frankenstein..  uglystupid2




Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 14 Ιαν 2016, 10:22:35 »

Με τροχό, τριβεία, και ότι άλλο εργαλείο υπήρχε διαθέσιμο, κατεβάσαμε λίγο τα μάγουλα στο πλαϊ ώστε να το λεπτύνουμε καθώς δεν έχουμε εξατμίσεις νιτρο και τα συναφή.. το θέλω και όσο πιο λεπτό γίνεται για μικρότερες αεροδυναμικές αντιστάσεις οπότε είχε πολύ δουλειά..



Ο αφρός πρέπει να καλυφθεί με στόκο πολυεστέρα και σιδιρόστοκο συμμαζεύοντας και λίγο τα στραβά του αφρού, να μπορεί να τριφτεί..



Μετά από πολλές ώρες δουλειάς , στοκάρισμα – τρίψιμο με τριβεία και χονδρά υαλόχαρτα και ξανά και ξανά… αρχίζει να παίρνει ένα κάποιο σχήμα … λέμε τώρα…



Στη συνέχεια μια επίπονη διαδικασία .. αυτό το πράμα που φτιάχνουμε θα πρέπει να είναι και λίγο ίσο!!! Οι συμμετρίες, οι ευθείες, οι καμπύλες..  μαύρο δράμα! Φρόντισε η αφεντιά μου σε αυτό να επιλέξω το κατάλληλο υλικό για να με καταστρέψει!!

Τέλος πάντων, με πολύ δουλειά, κάπου στις 60 ώρες.. κάτι αρχίζει να γίνεται..





 worry
Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 15 Ιαν 2016, 00:26:57 »

Επιστρατεύοντας τεχνολογία αιχμής  uglystupid2 καταφέραμε με πολύ κόπο να μην γίνει σαν σίγμα τελικό (ς) .. να μπορεί να περάσει μια μπούμα από μέσα του όταν θα τελειώσει!!!

Η ιδέα είναι ότι περνώντας τον σταυρό των ακτινών laser από το body με σταθερό άξονα και παρατηρώντας τις διαφορές στις καμπύλες που σχηματίζονται μπορούμε να δούμε που ‘χάνει’.. και αναλόγως να προσθέσουμε ή να αφαιρέσουμε υλικό..

Εδώ παίζουμε με υαλόχαρτα από 100 μέχρι 600..



Αφού λοιπόν καταφέραμε να το φέρουμε στο να θυμίζει ελικόπτερο.. (άλλαξε πολλές μορφές ζώων μέχρι εδώ..) σκέφτηκα να κάνω ένα ψιλό-3d πατρόν για να δούμε κατά πού οδεύουμε!!
Που πάμε βρε αδελφέ!!  worry

Το φασκιώσαμε με ζελατίνα και το βάψαμε με κόλλα πολυεστέρα.. έτσι σκέτη χωρίς μαλλί.. μιας χρήσης για να μπορέσω να το δώ επάνω στο ελικόπτερο και να δώ πόσο θα πρέπει να κατεβάσω την καμπύλη που θα γίνει η τρύπα για να βγει η τουρμπίνα έξω.. και γενικά να δώ τι άλλες διορθώσεις θα πρέπει να γίνουν για να μην κλαίμε στο τέλος..







Όταν στέγνωσε η κόλλα, με ένα κοπίδι χωρίσαμε το ένα μισό για να μπορέσουε να το δούμε επάνω στο μοντέλο..



Μελετώντας αυτό το αριστούργημα, κρατάμε μερικές σημειώσεις και συνεχίζουμε..

 Undecided
Καταγράφηκε

pagani
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 343


Kostas Laliotis


Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 15 Ιαν 2016, 10:05:25 »

Απο τα πιο ενδιαφεροντα κατασκευαστικα ποστ...

Φοβερος μπραβο
Καταγράφηκε
Γκούσκος Διονύσιος
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 15 Ιαν 2016, 12:33:14 »

Απο τα πιο ενδιαφεροντα κατασκευαστικα ποστ...

Φοβερος μπραβο

Κώστα σε ευχαριστώ.

Όντως είναι ενδιαφέρον το όλο θέμα της κατασκευής.. Δύσκολο εγχείρημα αλλά μεγάλο σχολείο σε όλες του τις φάσεις από το σχέδιο μέχρι το τελικό αποτέλεσμα..

 Thumbs up
Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 15 Ιαν 2016, 17:21:11 »

Αυτή τη δοκιμή έδειξε ότι θα πρέπει να κατεβεί η καμπύλη στο κάτω μέρος κάπου στα 4-5 εκατοστά για να μπορέσει να ξεπροβάλει η τουρμπίνα από κάτω.
Θέλω να είναι έξω από το body για λειτουργικούς αλλά και αισθητικούς λόγους.  

Αυτό το σημείο είναι αρκετά δύσκολο. Η καμπύλη που πρέπει να γίνει είναι ανάποδη σε σχέση με τις καμπύλες του body και αν δεν έχεις εμπειρία είναι πραγματικά μεγάλη ταλαιπωρία.

Το βάθος που πρέπει να έχει και αυτό είναι λίγο δύσκολο να γίνει διότι πρέπει να έχει συγκεκριμένη γωνία έτσι ώστε να μπορεί να βγαίνει η τουρμπίνα έξω αλλά να μη χτυπήσει το κάτω μέρος του body στις βάσεις της τουρμπίνας!

Και το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι δεν είναι απλά με επίπεδη καμπύλη προς τα μέσα αλλά θα είναι κοίλη επιφάνεια!! Σαν να είναι μέρος σφαίρας..  Undecided

Αυτό πρέπει να γίνει στο σημείο αυτό για πολλούς λόγους, πρώτον για να κερδίσουμε μερικά χιλιοστά προς τα μέσα ακόμη, να έχει δύο νεύρα στα πλάγια της τρύπας για να είναι λίγο πιο ενισχυμένα τα σημεία γύρω στην τουρμπίνα και τέλος γιατί έτσι το φαντάστηκα στο μυαλό μου!!

Τροχός, μπαλαντέζα, στόκος, χοντρό υαλόχαρτο ξανά και ξανά και ξανά και ξανά και ξανά..







Μετά από όλα αυτά, και δουλεύοντας περίεργες ώρες.. κάτι αρχίζει να φαίνεται στο φως..

Ισως δούμε και φως στο τούνελ σιγά σιγά καθώς ανεβάζουμε τα νούμερα στην κόκκοση των υαλόχαρτων που το χαϊδεύουμε.. τόσο χάδι ούτε σε γυναίκα δεν έχω κάνει!  Grin





 worry
Καταγράφηκε

Phanislo
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 69


Fly like a fly and land on land..


Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 15 Ιαν 2016, 19:23:14 »

Θα το πω όπως η ανηψιά μου.
LIKE  Thumbs up

Καλή συνέχεια.
Καταγράφηκε

JR PCM 9XII, DSX9II, TARANIS PLUS X9D
Raptor 30, Hk-450 pro 3Gx, RJX 90 Gasser
Edge 540, QB 20, QB 15, Hawk 3d, Cessna Sky Link 40, Ultimate 40, You Can Do 3d 60, YAK-54 60, BOSSU,ΥΑΚ-54 20cc, Sbach 342 32cc, Mahachi....
etc.
Γκούσκος Διονύσιος
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 15 Ιαν 2016, 21:03:25 »

Θα το πω όπως η ανηψιά μου.
LIKE  Thumbs up

Καλή συνέχεια.

 Grin Αυτά τα LIKE...
Να σαι καλά.


Το στοκάρισμα – στρίψιμο πάει καλά και μπορούμε να περάσουμε τα πρώτα χέρια γεμιστικό αστάρι (στόκο πιστολιού ή σουλφασερ) και να γίνουν λίγο πιο λεπτομερή στοκαρίσματα..

Εδώ σιγά-σιγά ανεβάζουμε την κόκκοση στα υαλόχαρτα και αφαιρούμε λιγότερο υλικό, έχουμε μικρές μεταβολές και πλησιάζουμε σιγά-σιγά στο όνειρο.. το φινίρισμα καθρέπτου!  Cheesy



Μετά ακόμη λίγα χέρια γεμιστικό αστάρι και τρίψιμο.. αρχίζει να γίνεται όμορφο…

Εδώ δυο φωτογραφίες μόλις πέρασα το πρώτο χέρι στόκο πιστολιού.. όσο είναι υγρό δίχνει η γυαλάδα την επιφάνεια.. μόλις γίνει ματ έχει στεγνώσει και είναι έτοιμο για τρίψιμο με 800 υαλόχαρτο και στη συνέχεια ξανά ψέκασμα... και ξανά τρίψιμο... και σιγά σιγά θα έρθουν λίγο καλύτερα οι ευθείες, οι καμπύλες και οι συμμετρίες..





Έως τώρα έχουμε φτάσει αισίως τις 100 ώρες δουλειάς!

Κάτι αρχίζει να γίνεται.. ε?

 
Καταγράφηκε

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 11  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστής: Γιάννης Παξιμαδάκης)  |  Θέμα: Άτρακτος ελικοπτέρου από ανθρακονήματα – Κατασκευή « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 1.115 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.